Swagat Indiaas Restaurant

Oudestraat 194 8261 CW Kampen Nederland Kaart

Over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Indiaas Restaurant Swagat : een comfortabel en sfeervol interieur, eten van excellente kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Door de uitgebreide kaart met typisch Indiase/ Nepalese gerechten bieden wij voor elk wat wils: vlees en visgerechten, vegetarische menu's, van mild tot gedurfd pittig. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast de typisch Indiase gerechten (Curry, grillgerechten uit de Tandoori en Nanbrood) zijn de invloeden van Nepal en ook het naastgelegen koninkrijk Bhutan, vanwege de speciale kruiden, te proeven. Om zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, kunt u ieder gerecht op eigen sterkte laten kruiden: mild, medium of scherp.

Vraag ons ook naar de complete verzorging van uw evenement, privé of voor uw werk. Ons team is berekend op het met de precisie van de klok leveren van heerlijke hapjes, drankjes en volledig verzorgde diners voor groepen van elke omvang. Wij kunnen u ook thuis en op het werk zelf van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan een feestje thuis of het verzorgen van catering op het werk.

Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Kampen. Bezoek ons, neem een kijkje op onze website of bel ons even! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Bus, Train of auto

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
JanKees V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heeerlijk, geurende gerechten, echt een aanrader. Je moet vrij lang wachten tussen de gerechten, de wijnkaart zou iets beter kunnen.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vrij zoete butter chicken, maar superlekker met een knoflook naanbrood erbij. Vooraf krijg je pappadums met chutneys, lekker om vast te knabbelen. Kingfisher biertjes en mangolassi maakten het helemaal af! Goed gegeten in de oude binnenstad van Kampen, ik zou er zo weer gaan eten.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We zijn uiterst vriendelijk en zorgvuldig ontvangen en hebben alledrie erg lekker gegeten.
Fijne gerechten en heerlijke wijn! De eigenaar was steeds alert op een aangename manier.
Hier gaan we zeker nog een keertje eten en we zullen Swagat aanbevelen bij onze vrienden en gasten!
Dankuwel voor een heerlijk avondje uit.
Juli W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De afgelopen jaren meerdere malen met veel plezier bij Swagat gegeten, dus nu eindelijk tijd voor een recensie.
Heerlijk eten voor een goede prijs, uitgebreide keuze op de menu kaart (ook voor vegetariers!) met milde en zeer pittige gerechten en alles daar tussen, meer dan hartelijk ontvangst, vriendelijke bediening en een mooie strakke moderne inrichting. Kortom het hele plaatje klopt.

Afgelopen week nog gegeten en zeker niet de laatste keer.

Aanraders voor curries zijn wat mij betreft de Chicken Bhuna, Chicken Dansak, en de Sag Lamb. En natuurlijk niet te vergeten een heerlijk glas verse mango lassi! :-)
Geerlof V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
L H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Door de gastheer en gastvrouw wordt je heel vriendelijk ontvangen, je voelt je echt welkom. Het overige personeel is netjes en correct. Bij het brengen van het eten wordt er goed uitgelegd wat het is. En het eten smaakt heerlijk!! Echt alles smaakte mij erg goed. Kom hier zeker terug!
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hebben op zondag 18 september voor 15 personen catering besteld. Het was heerlijk eten en ruim genoeg. Iedereen heeft ervan genoten. De prijs was ook heel goed en het was fijn dat we konden aanpassen op ons budget. Mochten we nog eens catering nodig hebben zullen we zeker terugkomen. Ook gaan we binnenkort in het restaurant zelf eten.
Vonraj78 V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Mijn man en ik zijn hier gaan eten op 12 augustus. We namen een menu voor 2 personen en dit waren 3 gangen. We hebben een mild pittig menu genomen. We konden niet eens alles op zo veel was het. En de prijs was ook heel fijn. Alleen jammer van het uitzicht op een lelijks stuk van de winkelstraat, maar dan moet je maar met je rug naar het raam gaan zitten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier laatst weer gegeten, voor de derde of vierde keer inmiddels. De balti is om de een of andere reden helaas van de lijst gehaald, wat ik jammer vind. Lam madras genomen en de waarschuwing dat het erg pittig was in de wind geslagen. Het was heerlijk, maar inderdaad: erg pittig! Ik ga de nóg hetere vindaloo maar niet proberen... De kip Tikka Masala van mijn disgenoot vond ik persoonlijk te zoet. Bediening vriendelijk en voorkomend, zoals altijd. Poppadoms en naan vers en heerlijk.
MarcoKampen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Perfect! Heerlijk autentiek eten en aardige mensen. Het restaurant heeft een gemoedelijke en gezellige sfeer. Dé aanrader van Kampen en omstreken voor jong en oud.
Makan Makan .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het restaurant ziet er netjes uit, het personeel is vriendelijk. Het eten laat alleen erg lang op zich wachten. Je moet geen honger hebben! Het was ook het eerste wat mij opviel: wachtende mensen aan de tafels.. Eten was prima, geen grote porties maar t vult enorm. Het naanbrood is groot en vers , de lassi (mangojuice met yoghurt) lekker fris (en ergste hongerstillend :-)) . We nemen altijd chicken saag (spinazie met kip en diverse kruiden) , blijft lekkerrrr!!
Remi M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gedurende het afgelopen jaar heb ik vrijwel wekelijks in dit restaurant in de mooie Hanzestad Kampen gegeten, hoewel je dan misschien denkt zat te worden van het eten is dit absoluut niet het geval! Alle gerechten worden vers bereid, zijn allen verschillend van elkaar en zijn bovendien heerlijk. Persoonlijk heb ik vrijwel alle gerechten op de kaart al eens geproefd en kan met zekerheid zeggen dat tussen de van milde tot zeer pittige curries en heerlijke Tandoori gerechten voor iedere gast wat te vinden is. Een 10 lijkt wellicht te hoog voor een beoordeling, maar van alle keren heb ik nog nooit het gevoel gehad dat er iets verbeterd kon worden aan de gerechten.
De bediening is gastvrij en het is duidelijk te zien dat zij hun best doen om voor iedereen een lekker en mooi gerecht op tafel te zetten. Voor enige tijd duurde het wat langer voor het eten op tafel stond (alles wordt vers bereid!) maar met het opleiden van nieuw en extra personeel lijkt dit 'probleem' steeds meer verholpen te worden.
De aankleding van het restaurant is modern met een authentieke Indiase invloed qua kleur en schilderijen.
Een top restaurant.

Aanraders:
Mild: de Kashmiri Chicken & de Chicken Tikka Masala.
Medium: de Chicken Bhuna & de Lam Sag. (of een heerlijke Tandoori Mixed Grill)
Pittig: de Chicken Madras.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Op een doordeweekse avond hier gegeten, met een gezelschap bestaande uit 6 volwassenen. We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen. De service was de hele avond overigens erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken.
We hebben amper in de kaart gekeken en aangegeven dat we "verrast" wilden worden door de kok. En dat is zeker gelukt. We hebben heerlijk gegeten! Er was meer dan genoeg. Als nagerecht kregen we verschillende smaken ijs. Ook fantastisch. Het eten was niet heel gekruid, en als we dat wilden konden we het aangeven, maar voor ons was het prima.
Zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in de buurt zijn!
Henrikevndijk .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij hadden nog nooit Indiaas gegeten en het was erg lekker.
Wij eten vegetarisch dus dat is in de meeste restaurants erg beperkt
dit was een verrassing.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Lekker eten, niet echt pittig, vlees soms een tikkel droog. (tandoori)
Service niet attent, had gedeeltelijk te maken met onervaren serveerster.
MartinDonkersloot .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Twee avonden achter elkaar gegeten. Het beviel zo goed dat het herhaald moest worden. Onbekend met de keuken besloten we voor een zogenaamde oriënterende maaltijd. Uiteraard twee verschillende. Zo konden we de vele gerechten proeven. De een nog lekkerder dan de andere. Omdat het eten pas (vers) bereid gaat worden na het plaatsen van de bestelling, duurt het iets langer voor het op tafel staat, maar die tijd kom je wel door met het eten van de linzen-kroepoek en een fijn gesprek. Het was geen probleem. Een aanrader.
DaniellevanR .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij hebben hier afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten. De Indiase sfeer in het restaurant komt van posters aan de muur. Het restaurant is modern ingericht en ruim van opzet. Ik vond dat wel iets afdoen aan de gezelligheid.
Bij wijze van amuse kregen wij pappadums met drie sausjes (munt, mango en tandoori). Wij hadden deze 'kroepoek' van linzenmeel nog nooit gegeten maar vonden het erg lekker.
Daarna had ik als hoofdgerecht nr. 17 'Thali royal': vier verschillende currygerechtjes met rijst en naanbrood. Een van die curry's was nr. 38 'Sag Lamb', lamsvlees met spinazie. Deze vond ik erg lekker. Een andere was nr. 52 'Mix vegetable Bhaji', een vegetarische curry bestaande uit groenten en aardappel. Deze was ook lekker. De twee kipcurry's vond ik minder.
In lijn met andere recensies was het nagerecht niet bijzonder. Wij hadden de 'Dame Blanche'. Twee bolletjes vanille ijs dat lekker van smaak was, maar met veel ijskristallen er in wat je krijgt als ijs ontdooid is geweest. Ook nu nog slagroom uit een spuitbus en slechts wat streepjes chocoladesaus, een echte 'Dame Blanche' onwaardig.
Al met al: vriendelijke bediening, eten niet onaardig maar de lyrische beschrijvingen van eerdere schrijvers begrijp ik niet. Het was niet zodanig dat ik hier terug zal komen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heerlijk gegeten op een doordeweekse avond. Bediening was hartelijk, eten verrukkelijk. Je proeft dat de kok uit de regio India/Nepal/Bhutan komt, hij weet duidelijk waar hij mee bezig is. Hier doen ze nog echt hun best voor elke bezoeker, een echte aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op basis van de goede recensies gedineerd bij Swagat.

Interieur is ruim en de Indiase sfeer wordt weergegeven middels posters welke je smaak moeten zijn. De bediening is uiterst vriendelijk, wellicht niet alles conform het horeca boekje maar zeer correct.

Zowel de vegetarische curry als de niet vegetarische variant waren lekker en mooi op smaak. De enige reden waarom ik geen 9 geef zijn de inderdaad wat goedkoop aandoende desserts.