Swagat Indiaas Restaurant

Oudestraat 194 8261 CW Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Indiaas Restaurant Swagat : een comfortabel en sfeervol interieur, eten van excellente kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Door de uitgebreide kaart met typisch Indiase/ Nepalese gerechten bieden wij voor elk wat wils: vlees en visgerechten, vegetarische menu's, van mild tot gedurfd pittig. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast de typisch Indiase gerechten (Curry, grillgerechten uit de Tandoori en Nanbrood) zijn de invloeden van Nepal en ook het naastgelegen koninkrijk Bhutan, vanwege de speciale kruiden, te proeven. Om zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, kunt u ieder gerecht op eigen sterkte laten kruiden: mild, medium of scherp.

Vraag ons ook naar de complete verzorging van uw evenement, privé of voor uw werk. Ons team is berekend op het met de precisie van de klok leveren van heerlijke hapjes, drankjes en volledig verzorgde diners voor groepen van elke omvang. Wij kunnen u ook thuis en op het werk zelf van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan een feestje thuis of het verzorgen van catering op het werk.

Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Kampen. Bezoek ons, neem een kijkje op onze website of bel ons even! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Bus, Train of auto

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Steef S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een restaurant waar je rustig kunt zitten en kunt genieten van overheerlijke indiase gerechten.
Goede bediening die wil helpen met keuzes maken.
Radboud H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ze maken hier alles vers zelf en dat proef je! Heerlijke combinaties van Indiase kruiden en een zeer gastvrije bediening. Echt een aanrader
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het eten is voortreffelijk, het personeel buitengewoon vriendelijk, de zaak is sfeervol maar de stoelen beginnen iets door te zakken en dat voel je!
Verder niets dan lof
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Kerstverrassinsmenu gegeten. Was zeer uitgebreid, veel verschillende gerechten en ruim voldoende voor ons.
Wat zij een beetje pittig noemen was voor ons heel pittig.
Er is geen wijnkaart, maar droog wit was gewoon een lekkere fles wijn.
Bediening is indiaas, bescheiden maar voldoende attent.
Wij komen zeker terug. Heerlijk gegeten.
Jef W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Een perfect tot in detail geregeld restaurant dat door de eigenaars zelf word gerund.
Eten en bediening is uitmuntend.
Alinde H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten,
Elena D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prima
Jannet W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben super lekker gegeten in een gezellig aangekleed restaurant met vriendelijke bediending.
Huub R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een verrukkelijke maaltijd genoten. Geserveerd door erg vriendelijke medewerkers die precies goed aanwezig zijn: niet te veel en niet te weinig. Vlak bij de voordeur alleen iets te veel last van de kou van buiten door in en uitgaande bezoekers. Verder een uitstekende gelegenheid, voor herhaling vatbaar.
nienke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Met 4 personen, allen vegetarisch. Uitstekend gekruid eten, heerlijke knoflook-naan. Toetje mango ijs niet geweldig. Bediening bijzonder attent. Prima avond gehad. Hier komen we zeker terug!
Karina H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ze geven goed advies over scherpte van gerechten het eten was heerlijk
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ontspannen avond gehad. Fijne vlotte bediening en heerlijk gegeten.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten en zeer goede service!
Lette V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zoals al eerder is aangegeven, is het wachten lang. Dit komt mede doordat het vers wordt gemaakt. Een grote plus! Smaak was ook erg goed. Hele vriendelijke bediening. Leuk ook: Indisch bier
Wat ons opviel dat het deed denken aan de Nederlandse chinees; afhaal zit in dezelfde ruimte. Je besteld (per persoon) een vlees/visgerecht en daar zit dan automatisch rijst of naan bij en zo worden de gerechten dan per persoon geserveerd. Mijn ervaring elders (in Nederland en ook in de wereld) met Indisch eten is dat je juist diverse gerechtjes besteld als tafel; combinatie van vlees/vis, groente en bijgerechten, die gemeenschappelijk op tafel komen en die je met elkaar deelt.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteren weer gegeten. Alles was weer heel goed, ECHTER er was om 19.00 uur geen enkel lamsgerecht meer.......en dat voor een Idiaas restaurant! Dat was heel jammer, omdat we weten dat Swagat juist van die heerlijke lamsgerechten heeft. Om 19.30 uur zat het al zo vol, dat een hulpkracht moest worden ingezet, maar dat duurde even. Daardoor moest de eigenaar (die de chef is) een heel brok bediening doen.......Swagat, we komen terug, maar let op bg verbeterpunten.
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
altijd gezellig en prima eten
Jørgen L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, menu voor 2 personen. Vriendelijke bediening.
Komen zeker nog eens weer.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben hier met wisselende indrukken gegeten. Van de de typische Tandoori smaak in het gerecht met de grote garnalen was weinig te merken. De Lamb Tikka Masala was echter heerlijk. IJs met mangosmaak ook heerlijk. Gekozen Kulfi ijs -voor de eerste keer gegeten- vond ik aparte smaak hebben, je moet er van houden.
Inrichting restaurant komt somber over, veel bruinkleuren. Bediening is vriendelijk, wel moesten we lang wachten tussen de gangen.