Swagat Indiaas Restaurant

Oudestraat 194 8261 CW Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Indiaas Restaurant Swagat : een comfortabel en sfeervol interieur, eten van excellente kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Door de uitgebreide kaart met typisch Indiase/ Nepalese gerechten bieden wij voor elk wat wils: vlees en visgerechten, vegetarische menu's, van mild tot gedurfd pittig. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast de typisch Indiase gerechten (Curry, grillgerechten uit de Tandoori en Nanbrood) zijn de invloeden van Nepal en ook het naastgelegen koninkrijk Bhutan, vanwege de speciale kruiden, te proeven. Om zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, kunt u ieder gerecht op eigen sterkte laten kruiden: mild, medium of scherp.

Vraag ons ook naar de complete verzorging van uw evenement, privé of voor uw werk. Ons team is berekend op het met de precisie van de klok leveren van heerlijke hapjes, drankjes en volledig verzorgde diners voor groepen van elke omvang. Wij kunnen u ook thuis en op het werk zelf van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan een feestje thuis of het verzorgen van catering op het werk.

Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Kampen. Bezoek ons, neem een kijkje op onze website of bel ons even! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Bus, Train of auto

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lette V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zoals al eerder is aangegeven, is het wachten lang. Dit komt mede doordat het vers wordt gemaakt. Een grote plus! Smaak was ook erg goed. Hele vriendelijke bediening. Leuk ook: Indisch bier
Wat ons opviel dat het deed denken aan de Nederlandse chinees; afhaal zit in dezelfde ruimte. Je besteld (per persoon) een vlees/visgerecht en daar zit dan automatisch rijst of naan bij en zo worden de gerechten dan per persoon geserveerd. Mijn ervaring elders (in Nederland en ook in de wereld) met Indisch eten is dat je juist diverse gerechtjes besteld als tafel; combinatie van vlees/vis, groente en bijgerechten, die gemeenschappelijk op tafel komen en die je met elkaar deelt.
Victor2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteren weer gegeten. Alles was weer heel goed, ECHTER er was om 19.00 uur geen enkel lamsgerecht meer.......en dat voor een Idiaas restaurant! Dat was heel jammer, omdat we weten dat Swagat juist van die heerlijke lamsgerechten heeft. Om 19.30 uur zat het al zo vol, dat een hulpkracht moest worden ingezet, maar dat duurde even. Daardoor moest de eigenaar (die de chef is) een heel brok bediening doen.......Swagat, we komen terug, maar let op bg verbeterpunten.
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
altijd gezellig en prima eten
Jørgen L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, menu voor 2 personen. Vriendelijke bediening.
Komen zeker nog eens weer.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben hier met wisselende indrukken gegeten. Van de de typische Tandoori smaak in het gerecht met de grote garnalen was weinig te merken. De Lamb Tikka Masala was echter heerlijk. IJs met mangosmaak ook heerlijk. Gekozen Kulfi ijs -voor de eerste keer gegeten- vond ik aparte smaak hebben, je moet er van houden.
Inrichting restaurant komt somber over, veel bruinkleuren. Bediening is vriendelijk, wel moesten we lang wachten tussen de gangen.
Wikje H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een prachtige bediening. Die alles o onthoudt. Prachtige schalen. Smaken die heerlijk zijn. Lekker eten mee mogen nemen. Volgende dag heerlijk uiteten geweest aan mijn tafel!
Farina D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten is echt meer dan een 10 waard en ik heb bij veel Indiase restaurants gegeten door heel het land en dit was echt voortreffelijk! Ik zal hier zeker met regelmaat terugkomen. De eigenaren zijn ontzettend attent, service is meer dan prima en het restaurant is heel modern en sfeervol ingericht. De locatie is geweldig midden in de stad van Kampen en voldoende parkeergelegenheid op loopafstand.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker gegeten, maar was eenvoudig.
Het ij voor toe was heerlijk.
Vriendelijke bediening.
Komen er ws nog wel eens eten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en ook leuke vegetarische gerechten.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Benieuwd naar wat ons te wachten stond werden we vriendelijk ontvangen door in sari gestoken mevrouw. Lekker indiaas bier ( licht ) en een goed glas rode wijn, mandje papadums, lekker en knapperig maar met wel heel kleine beetjes saus.
Na de kaart te hebben bekeken ( zeer ruime keus ) kozen wij als voorgerecht de King Prawn, erg lekker, gefrituurd maar twee stuks wel wat schrieperig.
Hoofdgerechten : mijn vrouw ging voor een combi van vier currygerechten in sterkte verschillend van mild en medium. Ik nam een tandoori schotel van kip, lam en alweer slechts één garnaal.
Heerlijk nan brood, verrukkelijke basmati rijst en een bijgerecht van pittige ( niet te pittig ) aardappeltjes en een lekker bijgerechtje van oa champignons completeerden het geheel. Alles stond redelijk snel op tafel en de bediening is aardig.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezellige avond met goed eten
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gisteren gegeten. We hebben gekozen voor het Koningsdagmenu. Het restaurant zat zo goed als vol en dat betekende wel dat we tussen de gangen iets langer moesten wachten. Dit was overigens niet vervelend. Eten was prima van smaak en alle gerechten werden voldoende toegelicht. Al met al voor weinig geld lekker en gezellig gegeten.
Alinde H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zeer de moeite waard om bij swagat te gaan eten. Ga het maar eens proberen!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu van de chef gekozen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
siny C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, uitgebreid en lekker bereide gerechten. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Evenals vorige keren weer heerlijk gegeten.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg genoten van het eten en de bediening
jcda .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Eind januari zijn we met z’n tweeën in dit restaurant geweest. We hebben ontzettend lekker gegeten. We hadden een maaltijd met veel verschillende gerechtjes, van groente en vlees – en hebben veel te veel gegeten, want alles was heerlijk. Elk gerecht had een eigen kruidensmaak, niets leek op iets anders. De eigenaresse deed de bediening, op een erg aardige, meedenkende en attente manier. Haar man staat in de keuken, en met een beetje geluk spreek je hem ook. Een tip: de eigenaren hebben onder andere in Bhutan gewoond en serveren soms ook gerechten uit dat land. Het proberen waard, lijkt mij!
Groen T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Door familie uitgenodigd bij dit Indiaas restaurant vorige maand. Heerlijke avond gehad, Vriendelijke ontvangst en gelukkig geen interieur met teveel Indiase invloeden zoals je vaak bij collega's ziet.

We kozen er voor om niet van de kaart te eten maar ons gewoon veel lekkers te laten serveren. Heerlijk naanbrood op tafel, zoete kip en heerlijke grote garnalen. De desserts uit India zijn nooit zo mijn ding geweest maar in dit geval was dat anders. De wijnen, niet spectaculair maar gewoon goed.

Voor een avond onbekommerd genieten is dit een goed adres!