Swagat Indiaas Restaurant

Oudestraat 194 8261 CW Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Indiaas Restaurant Swagat : een comfortabel en sfeervol interieur, eten van excellente kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Door de uitgebreide kaart met typisch Indiase/ Nepalese gerechten bieden wij voor elk wat wils: vlees en visgerechten, vegetarische menu's, van mild tot gedurfd pittig. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast de typisch Indiase gerechten (Curry, grillgerechten uit de Tandoori en Nanbrood) zijn de invloeden van Nepal en ook het naastgelegen koninkrijk Bhutan, vanwege de speciale kruiden, te proeven. Om zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, kunt u ieder gerecht op eigen sterkte laten kruiden: mild, medium of scherp.

Vraag ons ook naar de complete verzorging van uw evenement, privé of voor uw werk. Ons team is berekend op het met de precisie van de klok leveren van heerlijke hapjes, drankjes en volledig verzorgde diners voor groepen van elke omvang. Wij kunnen u ook thuis en op het werk zelf van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan een feestje thuis of het verzorgen van catering op het werk.

Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Kampen. Bezoek ons, neem een kijkje op onze website of bel ons even! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

9,4

Jouw recensie over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Janny H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, smaken zeer goed op elkaar afgestemd, vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wederom gewoon goéd
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bestellingen waren tevoren doorgegeven en daarmee werd de kort. Alles kwam op een goed moment.
Het eten is smakelijk, niet erg pittig. Goede vegetarische menu's.
Attente bediening.
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening en goede sfeer
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. Op mijn verzoek kon er ook een aanpassing gemaakt worden van een gerecht. Peshwari naan is hier heerlijk!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Ik heb hier heerlijk gegeten! Wat een smaken, kleuren en geuren! Omdat wij niet konden kiezen, kregen wij de keuze van de chef. Ik raad dit restaurant een ieder aan, die eens wat anders en authentieks wil. Het is een mooie zaak en super vriendelijke bediening.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Je kunt hier héérlijk eten. Alles is vers en smaakt zo lekker. Er zijn verschillende gerechten en je kunt hen alles vragen. Voor vegetariërs is er genoeg keuze, mild, pittig... wat je wilt. Er is zelfs een speciaal kortingsmenu voor vegetariërs.
Aanrader!!!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Erg lieve en correcte bediening.
Echt een aanrader!
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben uitstekend gegeten in een aangename omgeving. Originele en fijn gekruide gerechten. Swagat is het enige Indiase restaurant in Kampen.
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Moesten lang wachten op het hoofdgerecht, maar het was erg lekker en gezellig.
Steef S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten is zéér goed. De bediening uitstekend. Zeer gastvrij en vriendelijk. Met een brede gulle lach wordt je geholpen
Een echte aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. We verlieten het restaurant met een heel goed gevoel.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten & fijne rustige sfeer.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Plezierige bediening, het eten is erg lekker en origineel smaakvol, écht een aanrader...
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Swagat. Verrukkelijke gerechten en een heel plezierige en bescheiden bediening. Heel graag tot een volgende keer!
Sharmila L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Overheerlijk eten, geweldige service & super vriendelijk personeel. Mooie inrichting, netjes en vooral schoon. Zeer zeker aan te bevelen!
Met name dhr. Harry, bedankt voor de warme welkom en fijne service!!! Wij komen zeer zeker nog eens terug!
gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
voor de stad Kampen ervaren wij dit restaurant als een hoogtepunt ! En beveel het aan bij familie en kennissen.
In de weekenden zou ik vooraf reserveren.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede, vriendelijke service. Het eten is erg smakelijk en we hoefden nooit lang te wachten. De tijd tussen de gangen is juist prettig. Er is geen haast bij. Het voordeel in dit restaurant is dat het heel gemakkelijk is om eten met elkaar te delen.
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
heerlijk gegeten
B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Erg lekker gegeten bij Swagat, aardige bediening! Eten uit India is aan te bevelen! Lekker rustig kunnen zitten. Dus zeker 8,5 als cijfer!