Swagat Indiaas Restaurant

Oudestraat 194 8261 CW Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Indiaas Restaurant Swagat : een comfortabel en sfeervol interieur, eten van excellente kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Door de uitgebreide kaart met typisch Indiase/ Nepalese gerechten bieden wij voor elk wat wils: vlees en visgerechten, vegetarische menu's, van mild tot gedurfd pittig. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast de typisch Indiase gerechten (Curry, grillgerechten uit de Tandoori en Nanbrood) zijn de invloeden van Nepal en ook het naastgelegen koninkrijk Bhutan, vanwege de speciale kruiden, te proeven. Om zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, kunt u ieder gerecht op eigen sterkte laten kruiden: mild, medium of scherp.

Vraag ons ook naar de complete verzorging van uw evenement, privé of voor uw werk. Ons team is berekend op het met de precisie van de klok leveren van heerlijke hapjes, drankjes en volledig verzorgde diners voor groepen van elke omvang. Wij kunnen u ook thuis en op het werk zelf van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan een feestje thuis of het verzorgen van catering op het werk.

Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Kampen. Bezoek ons, neem een kijkje op onze website of bel ons even! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

9,3

Jouw recensie over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. We verlieten het restaurant met een heel goed gevoel.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten & fijne rustige sfeer.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Plezierige bediening, het eten is erg lekker en origineel smaakvol, écht een aanrader...
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Swagat. Verrukkelijke gerechten en een heel plezierige en bescheiden bediening. Heel graag tot een volgende keer!
Sharmila L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Overheerlijk eten, geweldige service & super vriendelijk personeel. Mooie inrichting, netjes en vooral schoon. Zeer zeker aan te bevelen!
Met name dhr. Harry, bedankt voor de warme welkom en fijne service!!! Wij komen zeer zeker nog eens terug!
gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
voor de stad Kampen ervaren wij dit restaurant als een hoogtepunt ! En beveel het aan bij familie en kennissen.
In de weekenden zou ik vooraf reserveren.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede, vriendelijke service. Het eten is erg smakelijk en we hoefden nooit lang te wachten. De tijd tussen de gangen is juist prettig. Er is geen haast bij. Het voordeel in dit restaurant is dat het heel gemakkelijk is om eten met elkaar te delen.
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
heerlijk gegeten
B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Erg lekker gegeten bij Swagat, aardige bediening! Eten uit India is aan te bevelen! Lekker rustig kunnen zitten. Dus zeker 8,5 als cijfer!
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Na zeer vriendelijke ontvangst goede informatie over de gerechtenkeuze.Prettige sfeer.Uitstekende keuken.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Met vrienden gegeten. De sfeer is prima. Goede gastheer en gast vrouw. Heel lekker en relax gegeten.
Dus een aanrader. Komen hier zeker weer terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goed ontvangen en heerlijk gegeten weer! Eten stond in no-time op tafel, ondanks dat het erg druk was. We hebben er goed van genoten zoals altijd. Heerlijk gekruid eten en vol van smaak. Top!
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eten mag wel wat pittiger en met verse kruiden. Vreemd dat je op Koningsdag alleen verrassingsmenu kunt bestellen, terwijl restaurant niet vol zit.
tiziana M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Erg gezellig, goede kwaliteit, mooie sfeer en heel lekker
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
heerlijk eten, schatten van mensen
P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heerlijk.
Wel moesten we lang op ons voorgerecht wachten.
Na melding hiervan kregen we het hoofdgerecht gelijk na het voorgerecht.
r.ob B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heel lekker eten, leuke vriendelijke bediening, en dat alles voor een mooie prijs. Absolute aanrader dus als je van indiaas eten houdt!
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gewoon een zeer goed en gezellig restaurant. Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezien de goede recensies vol verwachting naar dit restaurant getogen. Ontvangst was allervriendelijkst. Jassen werden aangenomen en we kregen een voorafje van het huis. Prima. Het restaurant is wat sober ingericht en als het donkerder wordt gaan de grote lampen feller branden, niet erg sfeerbevorderend. Het hoofdgerecht was een trio van vlees. De smaak was wel goed maar het vlees, vooral de kip, was erg droog. Er zat ook geen curry bij het eten wat je bij een Indiaas restaurant wel zou verwachten. Al met al een tegenvaller en wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Bediening, eten en ambiance top!
Een aanrader