Swagat Indiaas Restaurant

Oudestraat 194 8261 CW Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Indiaas Restaurant Swagat : een comfortabel en sfeervol interieur, eten van excellente kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Door de uitgebreide kaart met typisch Indiase/ Nepalese gerechten bieden wij voor elk wat wils: vlees en visgerechten, vegetarische menu's, van mild tot gedurfd pittig. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast de typisch Indiase gerechten (Curry, grillgerechten uit de Tandoori en Nanbrood) zijn de invloeden van Nepal en ook het naastgelegen koninkrijk Bhutan, vanwege de speciale kruiden, te proeven. Om zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, kunt u ieder gerecht op eigen sterkte laten kruiden: mild, medium of scherp.

Vraag ons ook naar de complete verzorging van uw evenement, privé of voor uw werk. Ons team is berekend op het met de precisie van de klok leveren van heerlijke hapjes, drankjes en volledig verzorgde diners voor groepen van elke omvang. Wij kunnen u ook thuis en op het werk zelf van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan een feestje thuis of het verzorgen van catering op het werk.

Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Kampen. Bezoek ons, neem een kijkje op onze website of bel ons even! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Bus, Train of auto

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Alinde H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zeer de moeite waard om bij swagat te gaan eten. Ga het maar eens proberen!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu van de chef gekozen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
siny C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, uitgebreid en lekker bereide gerechten. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Evenals vorige keren weer heerlijk gegeten.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg genoten van het eten en de bediening
jcda .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Eind januari zijn we met z’n tweeën in dit restaurant geweest. We hebben ontzettend lekker gegeten. We hadden een maaltijd met veel verschillende gerechtjes, van groente en vlees – en hebben veel te veel gegeten, want alles was heerlijk. Elk gerecht had een eigen kruidensmaak, niets leek op iets anders. De eigenaresse deed de bediening, op een erg aardige, meedenkende en attente manier. Haar man staat in de keuken, en met een beetje geluk spreek je hem ook. Een tip: de eigenaren hebben onder andere in Bhutan gewoond en serveren soms ook gerechten uit dat land. Het proberen waard, lijkt mij!
Groen T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Door familie uitgenodigd bij dit Indiaas restaurant vorige maand. Heerlijke avond gehad, Vriendelijke ontvangst en gelukkig geen interieur met teveel Indiase invloeden zoals je vaak bij collega's ziet.

We kozen er voor om niet van de kaart te eten maar ons gewoon veel lekkers te laten serveren. Heerlijk naanbrood op tafel, zoete kip en heerlijke grote garnalen. De desserts uit India zijn nooit zo mijn ding geweest maar in dit geval was dat anders. De wijnen, niet spectaculair maar gewoon goed.

Voor een avond onbekommerd genieten is dit een goed adres!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima restaurant, met aardig personeel. Eten was goed, maar de hoeveelheid eten is voor een grote eter wellicht wat beperkt. Voor ons was het voldoende. Voor herhaling vatbaar.
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Simpele, maar zeer smaakvolle gerechten. Authentieke keuken, kok en service. Inrichting is warm.
De sfeer van oud Kampen met Indiaase smaken.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vrij zoete butter chicken, maar superlekker met een knoflook naanbrood erbij. Vooraf krijg je pappadums met chutneys, lekker om vast te knabbelen. Kingfisher biertjes en mangolassi maakten het helemaal af! Goed gegeten in de oude binnenstad van Kampen, ik zou er zo weer gaan eten.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We zijn uiterst vriendelijk en zorgvuldig ontvangen en hebben alledrie erg lekker gegeten.
Fijne gerechten en heerlijke wijn! De eigenaar was steeds alert op een aangename manier.
Hier gaan we zeker nog een keertje eten en we zullen Swagat aanbevelen bij onze vrienden en gasten!
Dankuwel voor een heerlijk avondje uit.
Juli W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De afgelopen jaren meerdere malen met veel plezier bij Swagat gegeten, dus nu eindelijk tijd voor een recensie.
Heerlijk eten voor een goede prijs, uitgebreide keuze op de menu kaart (ook voor vegetariers!) met milde en zeer pittige gerechten en alles daar tussen, meer dan hartelijk ontvangst, vriendelijke bediening en een mooie strakke moderne inrichting. Kortom het hele plaatje klopt.

Afgelopen week nog gegeten en zeker niet de laatste keer.

Aanraders voor curries zijn wat mij betreft de Chicken Bhuna, Chicken Dansak, en de Sag Lamb. En natuurlijk niet te vergeten een heerlijk glas verse mango lassi! :-)
Geerlof V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
L H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Door de gastheer en gastvrouw wordt je heel vriendelijk ontvangen, je voelt je echt welkom. Het overige personeel is netjes en correct. Bij het brengen van het eten wordt er goed uitgelegd wat het is. En het eten smaakt heerlijk!! Echt alles smaakte mij erg goed. Kom hier zeker terug!
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hebben op zondag 18 september voor 15 personen catering besteld. Het was heerlijk eten en ruim genoeg. Iedereen heeft ervan genoten. De prijs was ook heel goed en het was fijn dat we konden aanpassen op ons budget. Mochten we nog eens catering nodig hebben zullen we zeker terugkomen. Ook gaan we binnenkort in het restaurant zelf eten.
Vonraj78 V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Mijn man en ik zijn hier gaan eten op 12 augustus. We namen een menu voor 2 personen en dit waren 3 gangen. We hebben een mild pittig menu genomen. We konden niet eens alles op zo veel was het. En de prijs was ook heel fijn. Alleen jammer van het uitzicht op een lelijks stuk van de winkelstraat, maar dan moet je maar met je rug naar het raam gaan zitten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier laatst weer gegeten, voor de derde of vierde keer inmiddels. De balti is om de een of andere reden helaas van de lijst gehaald, wat ik jammer vind. Lam madras genomen en de waarschuwing dat het erg pittig was in de wind geslagen. Het was heerlijk, maar inderdaad: erg pittig! Ik ga de nóg hetere vindaloo maar niet proberen... De kip Tikka Masala van mijn disgenoot vond ik persoonlijk te zoet. Bediening vriendelijk en voorkomend, zoals altijd. Poppadoms en naan vers en heerlijk.
MarcoKampen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Perfect! Heerlijk autentiek eten en aardige mensen. Het restaurant heeft een gemoedelijke en gezellige sfeer. Dé aanrader van Kampen en omstreken voor jong en oud.