Swagat Indiaas Restaurant

Oudestraat 194 8261 CW Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Indiaas Restaurant Swagat : een comfortabel en sfeervol interieur, eten van excellente kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.

Door de uitgebreide kaart met typisch Indiase/ Nepalese gerechten bieden wij voor elk wat wils: vlees en visgerechten, vegetarische menu's, van mild tot gedurfd pittig. Ook aan de kinderen is gedacht. Naast de typisch Indiase gerechten (Curry, grillgerechten uit de Tandoori en Nanbrood) zijn de invloeden van Nepal en ook het naastgelegen koninkrijk Bhutan, vanwege de speciale kruiden, te proeven. Om zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, kunt u ieder gerecht op eigen sterkte laten kruiden: mild, medium of scherp.

Vraag ons ook naar de complete verzorging van uw evenement, privé of voor uw werk. Ons team is berekend op het met de precisie van de klok leveren van heerlijke hapjes, drankjes en volledig verzorgde diners voor groepen van elke omvang. Wij kunnen u ook thuis en op het werk zelf van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan een feestje thuis of het verzorgen van catering op het werk.

Ons restaurant is gevestigd in het centrum van Kampen. Bezoek ons, neem een kijkje op onze website of bel ons even! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Swagat Indiaas Restaurant

9,4

Jouw recensie over het restaurant Swagat Indiaas Restaurant

Lidy T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eten is heerlijk en wordt met zorg opgediend.
Vriendelijke rustige bediening.
Was wat fris in het restaurant , misschien wat meer verarmingselementen plaatsen.
E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij zijn vaste klant bij Swagat. Het vegetarisch menu is heerlijk en wij zijn vooral erg fan van de dal soep. Nergens anders zo lekker! Een aanrader dus!
Henri L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de bediening en ambiance
Zeker voor herhaling vatbaar.l
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
prima restaurant, vers gekookte indiase gerechten met moderne bite, aanrader
Henrienke P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Erg leuk restaurant en het eten is heerlijk. goede porties. erg vriendelijke bediening. er mocht alleen wel een zacht muziekje op staan maar dat is persoonlijk
Asha S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ik heb hier nu twee keer gegeten, en kom zeker nog vaak genoeg terug. Het eten is heerlijk en het personeel is zeer vriendelijk.
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Geen samengesteld menu, maar losse gerechten besteld. Geen nagerecht genomen. Vooraf het ui-gerecht en de mixed kabab. Beide lekker, vooral de kebab heel goed gekruid. Hoofdgerecht de vegetarische biryani en de chicken bhuna. De bhuna kwam vooral goed uit met het nan brood, met rijst was iets minder. De biryani was heerlijk, maar de verhouding rijst/saus zou beter (meer saus) kunnen. Maar dat kan ook iets typisch Nederlands zijn.. Het nan brood was trouwens subliem. We zaten vol, maar hadden er bijna nog eentje besteld.
Bediening is bijna nederig te noemen. Is continu beschikbaar als je wat wilt vragen, maar komt niet uit zichzelf langs om iets aan te bieden. Wij vonden dat erg prettig. Hoewel relatief druk voor één ober, geen moment idee gehad dat we werden vergeten of iets dergelijks.
Sfeer is rustig en met voldoende ruimte tussen de tafels. Mooie mix van privacy en gezelschap.
Aanrader!!
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We gaan niet vaak uit eten, maar als we gaan dan is de keuze altijd duidelijk: Swagat! Wat je ook kiest van de kaart, het is heerlijk! De bediening is altijd goed en erg vriendelijk. Dus tot de volgende keer!
Peterine D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten, gastvrije mensen.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, smaken zeer goed op elkaar afgestemd, vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wederom gewoon goéd
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bestellingen waren tevoren doorgegeven en daarmee werd de kort. Alles kwam op een goed moment.
Het eten is smakelijk, niet erg pittig. Goede vegetarische menu's.
Attente bediening.
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening en goede sfeer
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. Op mijn verzoek kon er ook een aanpassing gemaakt worden van een gerecht. Peshwari naan is hier heerlijk!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Ik heb hier heerlijk gegeten! Wat een smaken, kleuren en geuren! Omdat wij niet konden kiezen, kregen wij de keuze van de chef. Ik raad dit restaurant een ieder aan, die eens wat anders en authentieks wil. Het is een mooie zaak en super vriendelijke bediening.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Je kunt hier héérlijk eten. Alles is vers en smaakt zo lekker. Er zijn verschillende gerechten en je kunt hen alles vragen. Voor vegetariërs is er genoeg keuze, mild, pittig... wat je wilt. Er is zelfs een speciaal kortingsmenu voor vegetariërs.
Aanrader!!!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Erg lieve en correcte bediening.
Echt een aanrader!
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben uitstekend gegeten in een aangename omgeving. Originele en fijn gekruide gerechten. Swagat is het enige Indiase restaurant in Kampen.
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Moesten lang wachten op het hoofdgerecht, maar het was erg lekker en gezellig.
Steef S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten is zéér goed. De bediening uitstekend. Zeer gastvrij en vriendelijk. Met een brede gulle lach wordt je geholpen
Een echte aanrader.