Suzette Creperiebar

Mient 15 1811 NB Alkmaar Nederland Kaart

Over restaurant Suzette Creperiebar

Een schepje Frankrijk

In hartje Alkmaar kun je je hart ophalen met een heel assortiment aan crêpes. Deze Franse pannenkoeken zijn super dun en gebakken op hete platen. In de open keuken zie je hoe ze dat doen -tarwe voor de zoete en boekweit voor de hartige. Suzette is de benaming voor een pannenkoek met een saus van karamel, boter, sinaasappel en Grand Marnier. Het terras aan het water doet er nog een schepje vakantie bovenop.

Meer informatie over restaurant Suzette Creperiebar

Erg voordelig
Erg kort
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Mijn vaste adres voor een heerlijke crêpe in Alkmaar. In het zonnetje op het terras van picknicktafels of nu met de kou binnen. Zelf ben ik groot fan van de crêpe met verse aardbeien of nougat en Nutella.
Bediening is joviaal, vulling royaal en prijzen uitstekend!
CR .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De crepes waren heerlijk, de bediening was goed en snel! We zaten op een mooie plek aan de gracht en genoten van het eten, het mooie weer en alles wat er om ons heen gebeurde.
Een aanrader om daar eens naar toe te gaan.
Mariette E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Lekkere crêpes voor een passende prijs. Leuke smaakcombinaties, duidelijk menukaartje. Goed voor hapjé tussendoor. Mogelijkheid om buiten te zitten. Enige minpuntje waren papieren bordjes maar dit was tijdelijk zoals eigenaar vertelde.
Beewee71 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Eindelijk crepes in Alkmaar, hartig en zoet. Lekker gegeten, hopenlijk komen er snel meer topings als keuze er bij op de kaart.