Suvi

6,7
Voordelig
Misslizz .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Afgelopen zondag weer eens sushi bij Suvi gehaald. Zoals gewoonlijk heerlijk; verse producten en dat proef je terug in verse sushi. Vrienden komen speciaal bij mij thuis omdat we dan sushi bij Suvi halen. Wel afhalen/bezorgen dus want de sfeer van het restaurant is minder.
Mikey V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Het eten is heerlijk, sushi is erg vers, en vooral de Pho, vietnamese noedel-soep is overheerlijk. Parkeer gelegenheid is goed, de sfeer binnen is mooi groen, modern.Echt een aanrader. . !!!
Waiman L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Voor mij is dit de slechtste sushi in Amsterdam. Ik ben alweer een half jaar niet geweest. De sushi was toen echt lekker. Nu proef ik plakkerige rijst en wat mij betreft te veel rijst.
Paar keren naar beneden gelopen om bestelling door te geven. Ik zag om mij heen veel mensen de noodle-soep nemen. Ik denk dat ik dat de volgende keer ga proberen.
Randy L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Bun Ca was mijn keuze, een maaltijdsoep met noedels en visproducten. Zeer voedzaam volgens origineel recept, bediening was niet vlot maar wel vriendelijk en op de inrichting was niks aan te merken. Zeker vatbaar voor herhaling! Aan te bevelen voor wie simpelweg lekker wil eten zonder poespas.
Marijej .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Supersnelle service, maar achteraf hadden we moeten weten dat een sushi bestelling nooit zo snel klaar kan zijn (als alles vers gemaakt moet worden). Dat dus nooit meer. Op onze klacht hebben we nooit een reactie gekregen.
George D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Gewoon prima. Lang geleden dat ik een echt Vietnamese smaak heb geproefd. Ik had hier laatst online besteld (prima) en nu voor het theaterbezoek een hapje op locatie gegeten. Over de Japanse gerechten zou ik niet zo snel een uitspraak kunnen doen, daar zou ik bij een volledig Japans restaurant voor gaan eten. Zowel online bestellen als op locatie eten: prima. Bediening rent vrolijk rond, is vriendelijk en doet zijn best, het decor vind ik prima, van de eerste verdieping heb je een prima kijkje op de Van Woustraat. Niet meer en niet minder.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Sushi afgehaald, was binnen n kwartier klaar. De sushi is er hier helaas erg op achteruitgegaan, bijna alles smaakt hetzelfde :-). Twee jaar geleden een aanrader, nu niet meer.
Waiman L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
De loempia's en salade waren smaakvol. De bak ca is erg lekker. 12 euro voor een smaak(volle) vis/noodle soep. Het is best mooi ingericht. Bediening was vriendelijk.
Gorbatsjov .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Had al goede ervaringen met de 'bezorg sushi' en besloot afgelopen vrijdag naar binnen te lopen om mijn trek te stillen. Heerlijke grote sushi rolls. Aardig personeel maar het is niet de meest sfeervolle sushirestaurant in A'dam.
Klin .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Heb hier een enorme bak pho bo (verse bouillon met rundvlees, rijstnoodles en verse kruiden) besteld. Het werd zeer snel geleverd en het was overheerlijk; ik waande me even terug in vietnam. Heel fijn dat de grote hoeveelheid verse kruiden, taugé, rode pepers en sausjes voor in de soep los werden meegeleverd zodat je ze, zoals het hoort, er naar eigen smaak aan toe kan voegen. Ik heb van één bak twee keer heerlijk kunnen eten. Decor kan ik niet beoordelen
Matteo G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Ik was op straat aan het lopen toen ik deze kleine sushi "restaurant" zag Suvi heet het. Ik zei een tafel voor één AUB. Er was een Man van ongeveer 21 of 23 jaar die achter de kassa werkt. En hij zei gewoon ja neem plaats waar je wilt hoor niets fout met wat die zegt het is gewoon normaal, maar wat ik wel slecht vond was dat hij op de telefoon zat niet de restaurants telefoon maar zijn eigen telefoon dat vond ik belachelijk. Zo ik zit op de "tweede verdieping" en het duurt ongeveer 5 - 10 minuten om eigenlijk een beetje service te kijgen. Er waren maar twee tafels in totaal drie als je mij mee teld. Eindelijk de menu na in totaal 20 minuten wachten ik bedoel kom op jullie hebben drie in de keuken en drie buiten. Zo ik bestel mijn eten : Californië roll en een paar andere dingetjes. Je wacht 20 - 25 minuten voor sushi kom op nou het is niet zo moeilijk om sushi te maken en het is ook niet zo moeilijk om het een beetje lekker te maken. Dessert was niks het kon de slechte smaak van mijn mond niet reinigen. De decor was niets speciaals. In totaal zou ik dit restaurant nooit in mijn hele leven aanraden.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Ik had zin in iets lichts en gezonds, dus bij Suvi sushi en verse loempia's gegeten.
Hoewel de "queen rolls" erg lomp en onregelmatig waren gesneden waren ze wel goed van smaak. Ik blijf mijn vraagtekens hebben bij mayonaise in de sushi.
De sashimi was vers, en de edamame erg koud maar in ieder geval wel met een bite en goed van smaak.
De kip in de verse loempia's was wat droog, maar het geheel fris en goedgevuld. Zeker een goede keus wanneer je zin hebt in een zomers, licht en gezond gerecht. Ook lekker om mee te nemen naar het park!
De prijs-kwaliteit verhouding is ok, het is niet de duurste sushizaak, maar zeker ook niet de beste.
Ik ga terug voor de pho waar de andere recensenten zo positief over zijn.
MaSe .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Vergeet de matige bediening, let niet op het zielloze interieur en laat je niet afleiden door de sushi op de kaart. Kom hier enkel en alleen voor de Pho (Vietnamese noodlesoep), want die smaakt verrukkelijk! Bestel een grote kom en neem deze vooral to-go, dan waan je je thuis heel even in de straten van Ho Chi Minh City!