Suus Garden

6,8
Erg gunstig
robannet S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We zijn nu twee keer geweest bij Suus. De entourage is niet geweldig, maar daar komen we ook niet voor. Het eten is fantastisch, vers, smaakvol en precies wat wij willen van een goede chinees. Want dat is 't, de geclaimde wereldkeuken zien we niet echt af aan de kaart.
Suus is vooral een afhaalrestaurant, een beetje provisorische afscheiding zorgt voor een klein deel met zitplaatsen, niet erg ambitieus maar ok. Wij komen zeker terug, want een goede chinees in de buurt is top!
CiskaD .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Is lang en smal. Suus Garden is een prima restaurant om af te halen. Als je er wilt eten kan dat wel maar is niet erg gezellig. Alle mensen die binnenkomen lopen langs je tafel om achter in de zaak te bestellen om af te halen. De helft is dan ook ingericht met banken om te wachten, de andere helft is met tafeltjes waar je kunt eten. Wij hebben een buffet afgehaald, erg goed, voldoende keus, ruim voldoende gehad en zeer scherp geprijsd.
Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
In hetzelfde pand waar al jaren Chinees restaurant Happy Garden zat, zit nu met een beetje aangepaste inrichting en andere eigenaar Suus' Garden. Die eigenaar was de eigenaar van Bommelwok in het Tivoli-pand, maar moest dat verlaten. Persoonlijk kwam ik zo nu en dan met gemengde gevoelens bij Happy Garden afhaalmaaltijden halen (en had ik al helemaal mindere ervaring bij Bommelwok). Na de wisseling gunde ik Suus'garden (dus voorheen Bommelwok) een nieuwe kans.
Ik ging nooit zitten in Happy Garden omdat het restaurant een smalle pijpenla is, waardoor ook de afhalers komen. Daar is niets aan veranderd, en nodigt dus uit tot afhalen. Eerlijk gezegd vind ik het ook niet een heel gezellig restaurant.
De service is onveranderd goed: glimlach, alles kan, kroepoek, snelheid. Zoals we dat van Chinese afhaalrestaurants gewend zijn. Merkte dat ook veel mensen telefonisch besteld hadden.
Ik werd bediend door een autochtone Nederlandse :-). Glimp in de keuken leerde me dat daar wel 'echte' Chinezen staan en dat proefde ik er later ook wel aan af.
Ik ging deze keer voor Babi Pangang met gewone rijst. Ik eet daar meestal niet de saus bij (te zoet), maar gewoon veel sambal. Het moet gezegd: het was heerlijk babi pangang. Minder vet dan ik wel eens eerder gehad had. Malser en krokanter ook. En met heerlijke zachte rijst (vaak te korrelig en te droog bij dit type restaurants). Er had van mij iets meer gekruide smaak aan het vlees mogen zitten. Maar ik kom hier zeker terug. Om ook eens wat anders te proberen.