SuSu

Meer informatie over restaurant SuSu

Erg voordelig
Glen M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten is zeker prima vergeleken met andere all you can eat sushi restaurants. Deze is dan wel ook een stuk duurder maar de kwaliteit van de ingrediënten is ook beter dan gemiddeld. Bediening is ook vriendelijk. Ons tweede bezoek liep toch uit op een teleurstelling. Kinderen vanaf 8 jr betalen ook de volle prijs. Dit is wellicht nog uit te leggen maar schrok wel heel erg dat nadat onze kleine tafelgenoot (10jr) 2 betaalde drankjes had genuttigd om een glas kraanwater vroeg dat dit werd geweigerd. Bij navraag bleek dit het standaard beleid. Voorlopig voor ons geen Susu meer, erg onvriendelijk beleid. Tip: zet kraanwater op de kaart voor €0,50 per glas. Maar een fatsoenlijk restaurant zou dat gratis verstrekken.
N M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten bij Susu is altijd goed en vers. Om af te halen hebben ze tegenwoordig POKE BOWL, dat is een heerlijke sushi maaltijdsalade met van alles erin. Keuze tussen zalm of tonijn. Mijn absolute favoriet!!!
Collin72 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Bij Susu hoef je gelukkig niet onder tijdsdruk te eten. Je kunt er rustig eten met een vriendelijke bediening. Het concept lijkt op vele andere all-you-can-eat restaurants. Maar de kwaliteit bij Susu is prima! Met name de sushi. Kortom het is voor herhaling vatbaar.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
De kwaliteit van het eten is gewoon erg goed en vooral lekker. De bediening deed zijn best maar op de top van de drukte ( het restaurant zat zo goed als vol ) konden zij de drukte niet aan. De tafels het dichtst bij de bar werden prima bediend maar dieper naar achter kwam het personeel steeds niet omdat ze druk met de eerste tafels waren. Aardige mensen. Ze moeten wel een nieuwe wijnkaart laten printen. De helft was er niet en doorgestreept. Toen we uiteindelijk een flesje huiswijn bestelde, kregen we te horen dat ook de prijs op de kaart niet klopte en duurder was dan vermeld. Maar nogmaals goed ! en leuk eten.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Een aangename Japanse verrassing met gevarieerd onbeperkt eten.

Volgens mijn vriendinnen een goed Japans restaurant, waardoor ik toch mee ging ondanks dat ik geen voorkeur heb voor Japans eten. Ik werd aangenaam verrast.
Ik ben erg enthousiast over de zeewiersalade, die we elke gang mee bestelden. Maar ook gewokte groentenmix en de st Jacobsschelpen hebben we meerdere keren besteld.
Een Japans restaurant om zeker eens terug te komen.

Met drank en koffie waren we € 40 kwijt.
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Service/Bediening is erg jong, aardig, vlot en goed opgeleid. Leggen uit wat je op je bord krijgt. Kwaliteit is erg goed. Had een "vreetschuur" verwacht, maar dit is absoluut niet het geval. Er wordt niet gewerkt met shifts, dus je wordt niet weggekeken na een tijdje. Aanrader!
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Een modern ingericht sushi restaurant aan de zijkant van het grote broertje het wokpaleis. Voor 26,50 onbeperkt sushi bestellen. Weer een van zo velen was mijn eerste gedachte. Maar zeer verrast door de originele gerechten op de kaart. Sashimi bij de prijs inbegrepen heb ik nog nergens meegemaakt. Wat een lekkernijen! Alles had zijn eigen unieke smaak. Dat is wel eens anders bij de standaard sushi vreetschuren. Ik ben een fan.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Wat mij betreft één van de beste sushi restaurants! Je hebt veel keuze, ook in 'luxere' gerechten zoals sashimi of coquilles. De sashimi is hier trouwens waanzinnig lekker!
Bij mij zijn ook de soft shell crab roll, de tempura ebi roll en de spicy tuna roll favoriet.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Vergelijken met andere restaurants vind ik de prijs prima voor wat je krijgt. Bij andere restaurants moet je bijbetalen voor de 'luxere' items en ben je al met al toch hetzelfde bedrag kwijt.

Service is goed. Bediening is aardig, legt uit wat er op tafel komt en het eten wordt vlot geserveerd. Het is echter niet zo'n onpersoonlijk restaurant met lijstjes of tablets, de bediening heeft echt nog oog voor de klant. Dat vind ik zelf veel prettiger dan een extreem snelle doorloop.

Decor is prima. Restaurant is niet heel makkelijk te vinden (zeker niet nu er overal in Harmelen wegwerkzaamheden zijn), maar je kan er gratis parkeren.
Van binnen ziet het er warm en gezellig uit met goede, zachte stoelen.

Ik ben hier nu twee keer geweest en ga hier zeker vaker komen!
Nelis_de_Rijke .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Net als altijd, werden wij wederom heel hartelijk ontvangen door de gastvrouwen. De huiswijn Chardonnay is altijd erg lekker: en mooie glazen waarin de wijn geserveerd wordt.
Deze avond werden wij geholpen door een vrij nieuw meisje: heel erg vriendelijk en correct.
Alle sushi waren heerlijk : coquille, sushi, gamba's en ossenhaas; allemaal goed op smaak, temperatuur en netjes opgediend.
Complimenten aan deze zaak, en vooral aan onze 'vaste' gastvrouw. Allemaal even gastvrij en het eten smaakt super'.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Vrijdag, 1 januari j.l. door mijn zoon en schoondochter mee uit eten genomen. Zij waren er al eerder geweest en behoorlijk enthousiast. Mijn man wilde al eerder een keer, maar ik had een beetje mijn bedenkingen. Daar ben ik dus op terug gekomen, wij waren met 7 personen, waaronder 2 kinderen. Moet eerlijk zeggen dat het mijn man en vooral mij 100% is meegevallen, of te wel, goed bevallen. Was snel en goed, niet heel druk, maar dat kwam waarschijnlijk omdat het nieuwjaarsdag was. Zijn zeker nog van plan om nog een keer terug te komen. Met dank ook aan Patrick en Marina!

Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Als sushi-liefhebber kun je prima terecht in dit restaurant! Hier serveren ze allerlei warme gerechten, maar ook erg lekkere sushi! Mijn favoriet bij dit restaurant is de Soft Shell Crab Roll, die ik echt heerlijk vind smaken! Alle sushi en sashimi is erg goed, en ik heb dan ook alleen sushi gegeten in dit restaurant. De bediening is wat jong, maar erg vriendelijk. Klein minpuntje van dit restaurant is dat het er nogal rumoerig is. Wij hebben hier heerlijk gegeten en ik vind Susu dan ook zeker een aanrader!
Pimto T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
met een groot gezelschap 12 mensen weer gegeten bij susu, altijd prima, een goede prijskwaliteit verhouding, met de mogelijkheid de voortreffelijke Bernardus wijnen te drinken voor een redelijke prijs , correcte bediening, dit was zeker voor ons niet de laatste keer.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Een flinke upgrade met frisse nieuwe meubels, aankleding, nieuwe meubels.. Iets in prijs gestegen maar het was weer erg lekker en gezellig aan de hoge tafel! De snelheid zat er goed in, dat wel!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Het eten bij Susu vinden wij een zeer goed, Veel variatie in gerechten en smaak. voor 26,5 all you can eat, met ingrediënten als tonijn en paling zie je niet vaak. De bediening was goed. Met veel plezier uitgebreid getafeld met 4 personen.
Esther1962 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Nieuwe kaart vind ik geen succes,veel hetzelfde.Bediening is en blijft een probleem,als het druk is duurt het erg lang ,zowel voor het eten envoor de drank.een centimeter witte wijn voor 4.50 is wel erg duur.Waar in het begin de tafels nog mooi gedekt waren,is het nu een kale bedoening,het begint er smoezelig uittezien.De prijs is omhoog gegaan ,maar in zijn geheel eten bediening en entourage is het helaas achteruitgegaan.Heel jammer.
PatrickKampng .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Susu werd mij meerdere keren aangeraden. Afgelopen zondag naar Harmelen geweest om eens te kijken hoe het was. En samen met mijn vriendin hebben wij echt genoten van Susu. De sushi was echt super ! De vlees/vis gerechten die waren ook heerlijk. Er werd ons ook een heerlijke huiswijn aangeboden die perfecr paste bij de sushi. Een kleine tip Neem de softshell roll... Maar vraag of ze de softshell vervangen door een tempura garnaal !!

Susu zeker een aanrader !
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Werkelijk geen Iens Topper waard........het eten was niet onaardig maar de kok wilde op tijd naar huis, dus we moesten nog haasten om onze laatste gang te bestellen. En zo nog een aantal negatieve dingen...
weten niet waar de Iens Topper op gebaseerd is...
Helmpje1964 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Afgelopen zaterdag met 5 personen bij Susu wezen eten.
Hadden gereserveerd. Kregen een tafel toegewezen waar voor 4 personen was gedekt en waar maar 4 stoelen bij stonden.
Na 2x vragen werd er een stoel bij geschoven en de tafel bijgedekt. Vervolgens lang moeten wachten voordat er gevraagd werd om iets te drinken, ook hier hebben wij zelf om moeten vragen.
Vervolgens weer eeuwen gewacht op de kaart.
Het eten is erg goed en erg vers, maar de bediening is ronduit slecht!
Leonidas1972 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
We eten of halen bijna wekelijks sushi hier. Zeer veelzijdige kaart hoewel deze er inmiddels een beetje smoezelig uit zien. Gerechten worden vlot opgediend en je kan onbeperkt eten. Wijnen zijn heerlijk. Ook afhaal sushi is mooi verzrgd en smaakt fantastisch
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Al vaker Sushi afgehaald maar niet eerder het genoegen gehad in het restaurant plaats te nemen. Ik ben heel blij dat we dat inmiddels gedaan hebben, het was een zeer positieve ervaring. de bediening is prima en attent, alles kwam vlot door. maar het allerbelangrijkst is de uitwerking van het onbeperkt eten concept door Susu. Wat een perfecte kaart met veel diversiteit en prachtige gerechten. Geen gedoe met afstreep lijstjes maar de bediening die keurig je bestelling op komt nemen, Super! Mooie smaken, verse producten! Wij zijn om hoor, Tot de volgende keer.