SushiPoint Zeist

Meer informatie over restaurant SushiPoint Zeist

Kan beter
ozuidema .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudjaar 2016 bestelling afgeleverd. De warme gerechten waren vergeten en werden - veel te laat, hoewel we vlakbij wonen - nagebracht. Sushi en sashimi waren goed van kwaliteit; iets minder wel dan de sushi van Ichi Zeist. Gefrituurde garnalen leken meer op fastfood hapjes dan op Japans eten en de Yakitori kipspiesen (met spek) smaakten zo merkwaardig chemisch dat ze in de prullenbak zijn geëindigd. Als met al niet helemaal tevreden.
proefer xl .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
3 minuten voor sluitings tijd binnen komen lopen maar dat was geen probleem.
Ze hadden alles al schoon maar niks was te veel moeite onze bestelling werdt snel en netjes klaar gemaakt.
Ze verdienen een Pluim.
mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Personeel is top en de uitstraling ook.
Het was erg stil dus we hadden al het personeel tot onze beschikking.
De sushi was koud en als vergoeding kregen we de koffie gratis.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Vriendelijk personeel - telefonisch correct geholpen op reactie van mijn mail. Bezorger correct en op de afgespoken tijd. Eten was lekker. Ga ik nog een keer proberen.
Decor een 8 maar is bij onliner bestellen niet van topepassing