SushiPoint Rotterdam

31-104111911

Meer informatie over restaurant SushiPoint Rotterdam

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Weer eens sushi laten brengen, hebben een paar keer goede ervaringen gehad bij deze aanbieder.
Deze keer was het niet best, de rijst viel steeds uit elkaar, de avocado uitgedroogd, het totaal deed meer denken aan supermarkt sushi dan aan de kwaliteit die we gewend waren. Moet zeggen dat op een mail hierover direct werd gereageerd en dat we er ook over werden gebeld. De klantenservice zit wel goed.
Off day of structureel? We gaan het de volgende keer zien, want alle keren hiervoor vond ik ze tot de betere sushi bezorgers behoren.
Voor decor een 9, maar dat is al gauw bij een breng concept.
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Thuis laten bezorgen via een zeer gebruiksvriendelijk website waarbij via ideal meteen betaald kon worden. Sushi is erg lekker en vers! Mooi verpakt en prima op tijd. Volgende keet weer!!
FloorvanTongen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Het is een afhaalzaak die er erg fris en modern uitziet. Je kan er verder niet eten alleen eten afhalen. Wij hebben er al meerdere keren besteld en telkens is het weer lekker, sushi is top, maar ook de yakitori en crispy shrimps zijn heerlijk en proeven vers. Het is een zaak die je niet kunt vergelijken met andere afhaalrestaurants. Het is hier gewoon top! Bezorging is ook tot nu toe altijd netjes binnen de 30 minuten geweest.