SushiPoint Den Haag

Laan van Meerdervoort 168B 2517 BG Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant SushiPoint Den Haag

Ella86 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Ik bestel regelmatig bij sushipoint. Het eten is altijd erg lekker, vers en ziet er goed uit. Redelijke prijs en snelle bezorging. Zeker een aanrader!
Peter-in-Holland .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Top Sushi, Altijd vers en snel. Meerdere keer bestellt, altijd actie menu voor 29,50. Goed keze, meer dan genoeg voor twee!. Laatste keer reis beetje rauw een betje minder vis in de rol. Dat zal weer anders worden....
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Prima sushi en door goede aanbieding voor een redelijke prijs. Met name de soft shell sushi met krokante garnaal en avocado was zeer smakelijk. Vis heb ik wel een smaakvoller getroffen, wat je met name merkt bij de, prima maar niet ontzettend intensief smakende, nigiri. De rijst was iets te veel op smaak gebracht met wat leek op citroen. Vriendelijk en vlot personeel.
Mario K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Oef, onredelijke prijzen voor echte dertien in een dozijn sushi. Bijna alles bevat teveel slecht op smaak gebrachte rijst, met een overheersende en melige droge korrel. De verse sushi bij de Albert Heijn XL even verderop is echt beter, maar als je met grote groepen bent valt ongetwijfeld iets voor de gros verpakkingen van Sushi Point te zetten. Stevig aan de prijs, reken op 20e p.p. en in het beste geval vrij smakeloze maki's. Sterkte.
Tn2543 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Ruim een maandje geleden was ik hier sushi gaan halen samen met mijn vriendin. Samen hebben we al vele keren sushi gegeten in een restaurant-setting maar deze keer wilde het een keer gaan proberen bij sushi point. Vooraf wisten we dat het afhaal zou zijn en dat het niet zo luxe is in vergelijking met een normaal sushi restaurant.

Uiteindelijk hadden we een soort van sushi schotel bestelen twv 29,90. Dit werd snel op de tafel geserveerd. Tussentijds het wachten kan je ook de keuken inkijken om te zien hoe de sushi-chefs hun werk doen. De sushi werd op de tafel gebracht en het zag er heel netjes en verzorgd uit. De sushi zelf was ook heel erg lekker en vers.

Als ik een keer weer trek heb in sushi kom ik hier zeker terug!