SushiPoint Delft

6,9
7,2
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zoals eerder bestelden wij laatst sushi en enkele bijgerechten. Over het algemeen is de prijs kwaliteit prima.
Ditmaal zat er tussen de vis en de rijst van de nigiri zalm een lange haar. Iets dat je absoluut niet verwacht in Japans eten waar hygiëne ontzettend belangrijk is gezien de rauwe ingrediënten.

Na deze haar in mijn mond was de zin om verder te eten volledig weg. Diezelfde avond hebben wij een mail gestuurd naar Sushipoint om te vertellen over onze ervaring.
Wij hebben echter nog geen enkele reactie gekregen.

Ik ben bang dat wij ondanks eerdere prima ervaring nooit meer sushi hier bestellen. Niet eens alleen vanwege de ervaring maar vooral ook omdat niemand de moeite nam om op z'n minst excuses aan te bieden.
Milena R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Bestel er maandelijks! soms zelfs wekelijks ;) Heerlijke sushi, stukken beter dan de allyoucaneat sushi, je betaald er dan ook wel iets meer voor maar dat is het zeker waard. Spicy tuna met verse tonijn! Zoals het hoort. Snelle bezorging, aanpassingen in menu's ook geen probleem. Altijd laten bezorgen, decor is niet van toepassing.
Iwan J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Kwaliteit van sushi is goed; verse vis, juiste formaat, goed gesneden. Kwaliteit nori laat some te wensen over. Yakitori is heerlijk. Decor is basis en service voldoende.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Heerlijk sushi gegeten daar! vooral de unagi was geweldig! snelle service, en professioneel.
Alleen de inrichting vond ik aan de karige kant! ma daar in tegen maakt het eten weer veel in goed.
Pozo .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Heerlijke sushi's besteld bij sushi point. En ja, op tijd geleverd.
Een gerecht was vergeten maar werd direct nageleverd (dubbele portie), prima service.
Echt een aanrader. Het decor geef ik een 8 maar ik ben eerlijk gezegd niet in Delft geweest, maar heb de sushi's thuis laten afleveren.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
De moderne zaak ziet er strak en schoon uit maar is niet echt ingericht om te komen eten, op een enkel tafeltje na. Afhalen of laten bezorgen dus en dat doen wij graag. En dan vooral de kakelverse sashimi van tonijn en zalm. Flesje sake erbij en genieten maar. Ook de sushi is ok.