SushiPoint Breda

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op 14-02 een sushibox besteld met 40 stuks via internet. Ik werd binnen 5 minuten gebeld dat ik een verkeerde datum had ingevuld (had dit vakje over het hoofd gezien) en wanneer ik de sushi wilde hebben. Ook vroeg ze een tijdstip, ik had half 6 ingevuld (het was net 5 uur). Ze vertelde me dat dit door drukte niet mogelijk was, maar dat ze deze zo snel mogelijk zou versturen. Een klein uurtje. De bezorger was er echter gewoon om half 6, superservice. De sushi smaakte zoals altijd heerlijk, vooral de crispy ebi is een aanrader!
Marvin F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Beste SushiPoint,

Ik ben zeer tevreden hoe Sushipoint met met een klacht betreft de service is omgegaan.

Ik was ontevreden over hoe een telefoniste is omgegaan met het onvolledig leveren van een bestelling. Aan de hand van dit incident is er telefonisch contact met mij opgenomen en is er oprecht naar mijn klacht geluisterd. Daarnaast is er een compensatie aangeboden!

M.v.g.

Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Een Suprise Sushi menu (bestaande uit maki, nigiri, uramaki, sashimi en temaki) afgehaald bij Sushi Point Breda. Het smaakte allemaal lekker, enkel de Uramaki viel snel uit elkaar. Vriendelijke bediening en schone zaak.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
1x Veggie en 1x mixed Sushi besteld bij de nieuwe Sushipoint. Bestellingen worden snel verwerkt en kunnen worden afgehaald of worden bezorgd. De zaak zelf ziet er zeer strak en schoon uit, dit gaf een goede indruk evenals de service, welke volgens een protocol bij de werknemers bij wordt gebracht. De Sushi daarentegen is daarentegen niet van deze kwaliteit. De Veggie kit was smakeloos en de Uramaki viel snel uit elkaar (5 min na afhalen). De Mixed set was eveneens flauw van smaak. Sushi is op het niveau van de all you can eat zaken en dat is jammer. Er zijn namelijk in de omgeving van Sushipoint andere unieke Sushi afhaallocaties.