SushiPoint Amersfoort

Meer informatie over restaurant SushiPoint Amersfoort

Jouw recensie over het restaurant SushiPoint Amersfoort

G. E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Vandaag Magic sushi boxen besteld. Normaliter zijn we altijd tevreden, maar vandaag was het ronduit slecht. Diverse rolls hadden exact dezelfde smaak, ondanks de gevarieerde boxen. De crispy ebi was taai, de rijst plakkerig en vooral smakeloos, 1/4 van de edamame bonen waren leeg en waterig. We hebben 1 doos zo de prullenbak in gegooid. Zonde van het geld.
Michaelasdf .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We hebben hier laatst het summer sushi menu besteld. Het werd binnen de afgesproken tijd vriendelijk door de bezorger bij ons bezorgd. De sushi was lekker en vers. Vooral degene met advocaat was erg lekker, net als die met de garnaal :)
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het decor geldt niet voor SushiPoint aangezien het een afhaal/bezorg tent is. De sushi daarentegen is één van de beste in Amersfoort. De crispy Ebi is verschrikkelijk lekker. Wij bestellen meestal de maandaanbieding en dit is genoeg om heerlijk van te snacken. Vriendelijk personeel en de sushi wordt klaar gemaakt terwijl je wacht.