SushiPoint Almere

Markerkant 1206-14 1314 AK Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant SushiPoint Almere

Ed M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prima sushi, gemiddeld, maar dat is ok. Voor het geld verwacht ik wel wat betere kwaliteit, want persoonlijk vind ik het wel heel erg duur.
Drop V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Sushipoint is een afhaal/bezorg 'japanner' dus over restaurant kan ik niets kwijt. Wat ik wél kwijt wil is dat dit echt de beste bezorg sushi is die ik ken. Erg mooi uitziende en allerlekkerst smakende sushi. Heerlijk vers , dat proef je ! Niet de goedkoopste maar het geld méér dan waard ! Moeilijk kiezen ; alles is lekker. Bezorgtijden ook prima , binnen een half uurtje en dat vind ik top. Ben best kritisch maar raad deze toppers zéker aan !!
Jordywiel .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Lekkere sushi. Had het menu genomen en de bestelling kwam voor de afgesproken tijd aan. Het eten was nog warm en gewoon lekker, wat je verwacht van een sushi tent.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Sushi laten bezorgen en alles was dik voor elkaar. Rijst was goed, alles smaakte vers en de bezorging werd op tijd geleverd!
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Voor de tweede keer Sushi laten bezorgen door SushiPoint Almere en het was weer heerlijk. sashimi en sushi waren weer supervers en lekker! Top.
J R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Altijd leuk om als eerste een recensie te schrijven over een restaurant. Restaurant? Nou nee, je kunt hier geweldige gerechten afhalen maar helaas kun je er niet neerploffen...
We hadden vandaag zin in sushi en ons oog viel op een reclamebord waarop het "Sushi lovers menu" werd aangeprezen. Via de website besteld en vervolgens afgehaald op de Markerkant.
De sushi's zijn werkelijk plaatjes om te zien, heel mooi opgemaakt en trouwens ook fraai verpakt in luxe dozen. De meesten lekker (en groot). Ik proefde echter harde avocado in één sushi en de beide temari's vond ik niet echt bijzonder. De sashimi daarentegen was perfect! Bediening verder ok. Al met al een prima ervaring.