SushiPoint Alkmaar

Vondelstraat 21 1813 AA Alkmaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant SushiPoint Alkmaar

Benkooij .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vandaag het 1 persoons verassingsmenu besteld en 8 stuks NY sushi met zalm en rucola.

De bezorging was keurig op tijd. Het verassingsmenu kost 22.50 en had alles waar ik bij een sushi menu naar zocht.

- 4 Nigiri waarvan 2 zalm en 2 tonijn;
- Een goed portie zalmsashimi, mooi dun gesneden;
- 8 stuks calafornia maki
- 4 stuks zalm Maki
- 4 stuks komkommer maki
- 1 tonijn temaki
- genoeg wasabi, gember, soyasaus en eetstokjes
-------------------
Minpunt was de bijgeleverde reclamefolder met alle sushi en zijn prijzen etc!
-------------------------------------
Ik dacht eerlijk gezegd dat een 1 persoons menu van 24 stuks te weinig zou zijn maar daar heb ik me goed in vergist! De rijst van zoet van smaak en niet droog.
De bezorgkosten zouden bij een bepaald bedrag inbegrepen moeten zijn. 2.50 bezorgkosten betalen terwijl er aan 30 Euro voor sushi is besteld vind ik onnodig. Andere zaken in Alkmaar hebben de bezorgkosten wel inbegrepen bij een veel lager bestedingsbedrag.

Zeker een aanrader om je sushi bij af te halen!

Vriendelijke groeten,

Ben
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
4 juni. lekker sushi gegeten. Het was een gezellige avond waar alles goed ging. prijs Was redelijk en goede bediening. Patty
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Top sushi als je gewoon is thuis wil bestellen lekker makkelijk, heerlijke sushi, snel en netjes! complimenten sushipoint Alkmaar
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
we hadden het maand menu,via de mail besteld,het stond klaar op de afgesproken tijd netjes ingepakt.het was erg lekker en voldoende voor een mooi prijsje.we zullen dit zeker vaker gaan doen.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Dit is een echte sushi-tent voor een snelle hap, het 'restaurant' is zeer klein en niet bedoeld om je sushi ook op te eten, het is echt een bezorg/afhaaltent. Ik had mijn sushi niet vooraf telefonisch besteld en moest een kwartier wachten, best lang. De medewerkers zijn vriendelijk maar ik vond het wel zeer chaotisch (maar goed, dat kun je wellicht verwachten op zondag om half 6?) Pluspunt is dat de sushi vers bereid wordt. De kwaliteit van de sushi was ok, maar ik heb wel betere gehad. De zalmsashimi was erg lekker, de uramaki ook, maar de nigiri tonijn was ronduit smakeloos en de maki's vond ik ook niet heel bijzonder. Wisselende kwaliteit dus!