Sushimi

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Sushi brokkelt al vrij snel af. De diverse spiesjes die op de kaart stonden waren erg mini. De keuze was redelijk maar zeker niet speciaal. De bediening was erg snel, wat prima was. Het restaurant doet wel een beetje denken aan een all inclusive hotel. Als toetje kun je kiezen uit diverse soorten ijs en veel soorten "gebakjes" uit een doos; mini negerzoenen, kleine brownies en mini tompoesjes. Dit past niet echt bij het concept.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
maandag 14 december hebben wij gegeten in Venlo bij Sushimi, een heel goed Sushi-restaurant. De afgelopen jaren hebben wij, wanneer wij in de omgeving van Venlo logeerden, hier al enkele malen heerlijk gegeten. En ook dit keer was het weer prima. Het begon met de persoonlijke ontvangst bij het binnenkomen. Verder een fijne temperatuur, niet te fris, niet te warm. Ruime tafels. Gezellige inrichting. Er was veel personeel, dus een snelle bediening. En waar we voor kwamen, de Sushi was perfect. Zeer smakelijke rijst, prima zalm. Alles vers en super klaargemaakt. De gefrituurde garnaal en groenten hadden een dun laagje deeg, waardoor het gerecht geen vette hap werd. Na afloop nog een hapje van het dessertbuffet. We hebben weer een heel gezellige avond gehad en super gegeten.
AnotherZoe .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
We eten hier voornamelijk sushi en de kids de kleine gerechtjes (steak, loempia, edamame). De sushi is best ok. De rest van de gerechtjes ook, al zitten er echt slechte dingen tussen. Als je om 16/17 uur komt heb je heel snel je eten op tafel, daarna wordt het een stuk langzamer en rommeliger ( dan gaan er dingen fout). De service is goed, er is aandacht voor kinderen. Onze kids zijn altijd blij met het fruit- en ijsbuffet en de bijbehorende koekjes. Het interieur is redelijk.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een bijzonder goede uitleg en die stond ook nog omschreven op de kaart. Wij hebben heerlijk gegeten en de porties zijn best groot. Het is zeer goed eten voor die prijs en het ging ook best snel. Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.
Het decor was niet echt geweldig maar wij vinden het lekkere eten belangrijker dan het decor
Sjarlotte .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Al veel sushi gegeten. Maar dit was sorry het te moeten zeggen, gewoon slecht. Rijst was nog warm en viel uit elkaar. Plakje zalm was ijskoud. Het duurde zo lang dat ronde 3 maar vast besteld werd, en zo werden ronde 2 en 3 door elkaar opgedient. Warme hapjes waren doorbakken. Totale presentatie van de hapjes was zeer matig. 2 loepiaatjes met een beet saus ter grootte van een stuiver en zo kunnen we nog even doorgaan. Desert ook slecht. Zijn eerder weggegaan wisten niet meer we wilden bestellen. Bij ons in Amersfoort betaal je misschien 1 of 2 euro meer maar daar is de entourage, de bediening maar vooral de kwaliteit van het eten vele malen beter.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Chinees die op de sushi tour is gegaan door het grote all you can eat succes van de laatste tijd. hebben alleen heel weinig gedaan aan het interieur. Sushi was prima niet meer niet minder. Rijst en bami niet best. Dessert buffet ook ok. Bij reservering opgegeven dat we bij kinderhoek wilde zitten, was geen probleem. Aangekomen bleek dit toch niet te kunnen en ook aan de karper vijver was niet mogelijk. Beetje jammer.
Ryanne P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Altijd heerlijk eten bij Sushimi. De kwaliteit van het eten is goed en de service is naar mijn mening ook altijd goed. Wij vinden het eten erg lekker. We zijn bij vele sushi restaurants geweest maar dit blijft een van de beste.
Marianne2361 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Allervriendelijkste bediening door hele jonge meisjes. Formule is misleidend, je gaat vanzelf naar de formule 'all you can eat', hoewel je ook 'wok' of 'a la carte' kunt kiezen. Veel papier op tafel, matige uitleg. De 'all you can eat'-formule is duur met een slechte prijs-kwaliteit-verhouding. Kunststof bordjes maken de deur helemaal dicht. Eten niet al te best. Jammer van het geld.
Nancy J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Heerlijk gegeten, zalige Sushi vers klaargemaakt, heerlijk buffet met nagerechten. Zeer vriendelijk personeel. Parkeerplaats voor de deur. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Een echte aanrader.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Beetje waterige smaak aan de sushi en weinig opsmuk bij vleesgerechtjes

Groot nagerechtenbuffet, maar ook hier geldt dat alles weinig smaak heeft en waterig is..

Wel een hele vriendelijke bediening wat een hoop goed maakt.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
hier al vaker gegeten, daarom viel het deze keer zo tegen dat we zo lang moesten wachten op onze gerechtjes. van de 10 gerechtjes kwamen er 2 op tafel en na een 1/2 uur nagevraagd wanneer de rest kwam. dit werd wel meteen opgelost en de resterende 8 gerechtjes kwamen 10 minuten later. wat op tafel komt is allemaal even lekker en vanwege het allyoucaneat systeem kun je nog eens gerechten uitproberen.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Als je echt goede sushi in de randstad gewend bent, dan is de sushi hier niks vergeleken bij.. Ook erg weinig keuze. De bediening is wel erg vriendelijk. Al met al voor Venlose begrippen is de sushi wel te doen, maar zelf zou ik daarvoor geen 2e keer terugkomen.
Smulpaap7 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Een aangename verassing om te zien dat All you can eat beter van kwaliteit kan zijn dan ik bij de massale Japanse 'eetschuren' in de grote stad het geval is. En dan heb ik het vooral over de Teppan Yaki en gefrituurde gerechten. Heb het idee alleen dat de eigenaars en het personeel voornamelijk Chinees zijn. Ook qua inrichting is het meer Chinees. De bediening was erg vriendelijk.
Ga zo door, beste mensen.
Ezthur .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Een paar weken geleden hebben wij hier hele lekkere sushi gegeten. Veel keuze uit de gerechtjes en ook gerechtjes gegeten die ik nog nooit in een ander sushirestaurant had gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en snel. Als ik ooit weer eens in de buurt ben, ga ik zeker terug.