Sushibar Haru

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Martijnvanwageningen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Sowieso de beste sushi in Eindhoven, waarschijnlijk in de top 5 van Nederland. Alles on the spot vers bereid en van all you can eat hebben ze nog nooit gehoord. (Denk ik.) Aanrader is het verrassingsmenu: ik heb mijn stokjes afgelikt bij sushi waar ik nog nooit van gehoord heb.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het was erg lekker. Alles vers en handgemaakt. Sfeer is relaxed met goede muziek. Leuke bediening. Kortom volgende keer als ik in Eindhoven ben zeker weer!
Marinke V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Een clean en crisp tentje waar je prima en snel bediend wordt. De sushi en ingrediënten is heerlijk vers. Geen restaurant om uitgebreid te tafelen, maar alles klopt er wel.
Elisa H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Hoera, een restaurant waar de sushi en sashimi vers worden bereid! Je betaalt wat meer dan bij andere sushibars, maar het verschil is dan ook te proeven. Heerlijke verse vis! Gerechten worden on the spot bereid in een half-open keuken, zowel de sushi als bijvoorbeeld de teppan-yaki. Dus geen uitgeroogde rijst doordat je sushi'tjes al een tijd ergens in de la liggen te wachten.

Naast sushi ook de vissoep geprobeerd, heerlijk! Een heldere bouillon, boordevol met verschillende soorten vis.

Peter-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Vandaag heerlijk geluncht met een vriendin bij Haru. De Oolong thee was een grote verrassing, hij werd prachtig geserveerd in heel mooi servies en was erg lekker. De miso soep was lekker en de sushi supervers. Heerlijk!
Neutkens .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
We zijn hier gaan eten omdat we wat knusser wilden uit eten. Heel fijne sfeer, vriendelijke bediening. Leuk om de sushi zo gemaakt zien worden.
Erg lekker, heerlijke zalm en tonijn! Het ijs (zwart sesamzaad, groene thee-smaak) verrassend lekker.
Kortom een aanrader!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Heerlijk gegeten, goede service een echte aanrader. Geen grootschalig restaurant maar een Japans echtpaar dat je gewoon een heerlijke avond bezorgt.
Hester E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Op basis van de eerdere reviews op iens.nl hier vandaag sushi gegeten. Inderdaad de beste sushi die ik ooit heb gegeten. Heerlijk vers (wow de tonijn!) en heel mooi gemaakt. Een echte aanrader!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Prima sushi tent voor een doordeweekse maaltijd maar geen absolute topper. De sushi is weliswaar van goede kwaliteit (voor mij tot nu de beste in Eindhoven) maar de keuze aan gerechten is beperkt en vrij standaard, vandaar 'slechts' een 7. De service is erg goed en de mensen zijn ontzettend vriendelijk maar de inrichting is redelijk minimalistisch wat zorgt dat je niet uitgebreid gaat zitten tafelen.
Dmjbeerens .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Bij dit restaurant kom ik al jaren. De reden is dat het geheel precies klopt. De ambiance is welgekozen en in lounge stijl. De vriendelijkheid en snelheid van de service als gewenst en aangenaam. En zeker niet te vergeten het menu, dit is uitermate delicieus. In mijn ogen beter dan de zgn "all you can eat-restaurants" waar men toch aan beperkingen vast zit, hetgeen voor mij niet is weggelegd. Komt ook zeer onpersoonlijk over, is mijn mening. Ook is de keuze van het menu zeer uitgebreid. Men kan zowel sushi als Teppan yaki gerechten bestellen. Daarbij is er ook Japans bier of sake en zelfs Japans ijs te bestellen.
Sanderottens .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Een hele dikke, vette, aanrader.

De sushi is hemels, de vibe relaxed en de sake vloeit rijkelijk.
Ik heb hier mijn 25ste verjaardag gevierd met wat vrienden, de tijd vloog voorbij en iedereen had op het eind van de avond zijn/haar buikje rond.

Zoals gezegd: absurd lekkere sushi (je betaald wel een fractie meer dan bij de all-you-can-eat restaurants, maar dat proef je er dan ook wel echt van af). De vis is vers en alles wordt op authentieke wijze bereid.

Gelukkig is mijn vriendin over een paar weken jarig!