Sushi

31-204228978

Meer informatie over restaurant Sushi

Manon .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ik kom al jaren bij Sushi Taksteeg, maar merk nu pas op dat ze ook hier op Iens een pagina hebben.
Zondag 31 juli heb ik hier wederom gegeten met vier anderen. De ingrediënten zijn altijd zeer vers; het wordt echt pas bereid wanneer men het bestelt. De prijzen van de sushi en overige gerechten zijn prima te doen; vooral omdat het echt midden in het centrum gelegen is. Je kan hier alleen helaas niet pinnen, maar gelukkig zit er een pinautomaat om de hoek.
Verder is de eigenaresse echt super aardig, en het personeel ook. Ik raad dit restaurant zeker aan!
Jiristijn .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Ik kom al jaren regelmatig bij Sushi Taksteeg eten nadat ik er ooit geïntroduceerd ben door mijn ouders die er op hun beurt er al jaren kwamen. Een van de geheimen van Amsterdam, noemt mijn vader het. De sushi is ontzettend vers en smaakvol en de sashimi smelt bijna op de tong. Ook de zeewiersalade is fris en combineert heerlijk met de diverse gerechtjes. De service is snel en attent en als het rustig is komt de chef altijd een praatje maken.

Ik schrijf bijna nooit recensies, maar dit restaurant verdient een eerbetoon. In al de jaren dat ik er kom - en er ook vrienden heb geïntroduceerd - ben ik nog nooit teleurgesteld in zowel eten als service. Ik hoop dat ze nog lange tijd een oase in het centrum van Amsterdam zullen blijven.

Polinka7 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ons favoriete plek van aller tijden. Ik kom er echt al 8 jaar lang en heb nog nergens in Amsterdam zulke lekkere en verse sushi gegeten. Ook de gegrilde gerechten verdienen een apart compliment - teriyaki zalm smelt op je tong. Het is ook een kleine, rustige plek wat voor een ontspannende sfeer zorgt. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed en eerlijk. De bediening is heel vriendelijk en snel, komt meteen langs als je iets nodigt hebt en is stil en niet storend. Kortom, een echte autentieke Japanse sushi tent. Met alles wat erbij hoort.
JackOrinda .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Sushi

Hier wordt gewerkt, de eigenaar doet meestal alles alleen. Soms heeft ze hulp van een bijzonder aardige jongen. Ze doen hun best om het je naar de zin te maken zonder overdreven hoffelijkheid. De gyoza is geweldig en helemaal zoals deze zijn moet met die verassende mengeling van gekookte én gebakken deegwaar. Dus knapperig en zacht tegelijk. Aan deze gyoza kan menig Japans restaurant een voorbeeld nemen – Wagamama!
Sushi is vers gemaakt waardoor de nori nog heerlijk knapperig is. En zo kan ik doorgaan. Sushi is een topplek!
JohannaFrancisca .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Prima no nonsense restaurant. Authentiek Japans. Vlotte en vriendelijke bediening, uitstekende sushi voor redelijke prijzen. Wel lastig dat je er niet kan pinnen, dus contant geld meenemen! Er zit een bank om de hoek op het Rokin.
Elisa V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
We waren met zijn tweeën en het eten was heerlijk. We hadden allebei de sashimi van zalm en tonijn. Die was superzacht en vers en de porties waren ruim. Daarnaast had ik stokjes met gegrillde tonijnblokjes , die ik mijn disgenoot móest laten proeven, want die waren perfect bereid met een zalig sausje erbij. De veggie Californian sushi (portie van zes flinke stukjes) was standaard lekker (zoals altijd bij Suhsi, het restaurant waaraan ik een reeks goede (lees: lekkere) herinneringen heb) en daarbij een klein kommetje eenvoudige Japanse salade voor de afwisseling: fijngesneden ijsbergsla, kerstomaatjes, mais, sesamzaadjes en dressing. Goede prijs-kwaliteitverhouding, uitstekend in al zijn eenvoud.
CheehanSeriousEater .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
We eten regelmatig bij Sushi. Het is altijd lekker, snel en goede service. Het is niet fantastisch maar prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. What you see is what you get. De menu's zijn vullend en zit genoeg variaties in. Hun Unagi nigiri's zijn erg goed.
Ize B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Een van de fijnste kleine sushi restaurants in Amsterdam centrum. Het restaurant is klein en sober ingericht, maar heeft zeer snelle en vriendelijke service. Zeer schappelijke geprijsd voor uitstekende sushi!
Rifat O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Er is niet veel keuze op de menukaart, maar de sushi is altijd heerlijk vers. De tempura garnalen/groenten mix is ook verrukkelijk! Een aanrader.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Prima Japens restaurant waar je voor een aangenaam bedrag prima kunt eten. De inrichting is sober maar ok. De bediening is extreem vriendelijk en attent. Qua eten hebben we sushi en twee menu's met kip genomen en we vonden alles prima. De witte huiswijn was erg vies, dus het is beter om bier te drinken. De rekening bedroeg voor 4 personen EUR 80 hetgeen prima is voor het gebodene.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Tijdens het winkelen om half 4 hier binnen gestapt om wat sushi te eten. Geen spijt van gekregen. Leuke kaart met diverse menu's. Sushi wordt vers gemaakt en is qua smaak en samenstelling prima. Bediening correct en vriendelijk. Restaurant is klein en eenvoudig ingericht, wat sober. Een restaurant om aan te bevelen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Heerlijk gegeten. Prima verse sushi en gratis sake van het huis. De Miso soep blijft een smaak waar sommigen nooit aan wennen. De zeewiersalade was heerlijk pittig.