Sushi Zhu

Meer informatie over restaurant Sushi Zhu

Jouw recensie over het restaurant Sushi Zhu

Hugo L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het is altijd druk in dit restaurant en dat is niet verwonderlijk. De sushi en de andere gerechten zijn van goede kwaliteit. De kaart is divers , alhoewel die niet veel afwijkt van andere sushi restaurants. De bediening is vriendelijk en snel. De gerechten worden vlot gebracht en het eten smaakt prima.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na en lange tijd weer een keer gegeten bij sushi zhu. Wij hebben echt lekker gegeten van alles geprobeerd van koude tot warm en echt niets op aan te merken. We hebben 2.5 uur zitten tafelen met z'n 2en. Bedankt sushi zhu
scc .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ik kom regelmatig eten bij restaurant Sushi Zhu. Elke keer is alles top! Zowel doordeweeks als in het weekend. Personeel is altijd vriendelijk en erg behulpzaam!
Shashe .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Al meerderen keren hier gegeten!!!! Zowel op rustige als op drukke dagen. Elke x weer erg tevreden. Gerechten komen snel! Personeel is erg vriendelijk!! Wij als sushi verslaafde zijn al in verschillende restaurants geweest en deze staat echt boven op ons lijstje! Het enigste wat Sushi Zhu moet toevoegen aan de kaart is gebakken banaan!!!! Zet dit op de kaart en wij hoeven nooooit meer ergens anders te eten! Vandaar een 9 voor het eten! Goede tip van een zeer tevreden klant!!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Niet bijzonder, maar in verhouding met de prijs. Kinderen hebben een indoorspeeltuin, maar dan moeten ze wel naar boven en langs de voordeur zonder dat je daar zicht op hebt. Allemaal wel verouderd.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Na een tijdje niet geweest te zijn wegens een wat mindere ervaring hebben we Sushi Zhu een herkansing gegeven en die hebben ze waargemaakt. We zaten met vieren in het serre gedeelte een stuk gezelliger dan de vorige keer in een achteraf zaaltje. Het eten was goed bereid en goed warm deze keer. Vriendelijke en vlotte bediening, karafje water was geen probleem aangezien we ook een flesje wijn hadden besteld. Op deze manier heeft deze formule een goede toekomst in Zwijndrecht.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Voor de verandering naar Sushi Zhu gegaan, omdat deze wel open was met Koningsdag. Voor de grote van het restaurant hebben ze niet veel parkeerplaatsen, mede deze ook staat bij een grote flat. Bij binnenkomst een nette entree, dat heel erg aan een modern Chinees restaurant doet denken, wat het ook eigenlijk een beetje is. We kregen snel een tafeltje, die ook weer op verzoek van ons omgewisseld werd voor een andere omdat wij een kinderstoel nodig hadden. Geen probleem.
De kaart is wel gelijk aan ander tenten, met hier en daar wat andere gerechtjes. Eerst wat drinken besteld, daarna kregen we een bestel kaart. Hierbij viel al gelijk op dat alles wel lang duurt, voor je iets krijg. De sushi, smaakte prima, al was de rijst wat erg zacht en de hoeveelheid vis in de Maki's was karig. Daarna wat van de warme gerechten, de beef was net te gaar waardoor die een beetje taai was. Datzelfde was ook met de Lamsrack, de smaak was wel goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, alleen alles duurde heel lang. voordat we drinken konden bestelen en het uiteindelijk kregen, was je al een half uur kwijt. Zo ook toen we klaar waren en het ijs wilden bestellen hebben we 20 min zitten wachten, voordat er iemand aankwam.
Tot slot, ga ik persoonlijk toch liever ergens anders heen.
ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Op maandagavond hier geweest. Het was niet heel druk, maar toch zat het gezellig vol. De sushi waren heerlijk. Ook de andere gerechten smaakten goed. De bediening was vlot en vriendelijk. Als toetje nog twee bolletjes ijs en een kopje Japanse thee. Het was een gezellige avond en ik kom hier zeker terug.
JW B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Het eten is goed bijna alles smaakt lekker, dus prima prijs-kwaliteit.
De drank daarin tegen is te duur 2.20 voor een flesje water, 3.3o voor en glaasje rose de rest gemiddeld 2.20 of duurder.
Graag aanpassen en c.a. 40% goedkoper.

M.v.g
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Al een aantal keren hier geweest en misschien komt het door de drukte maar de kwaliteit van het eten loopt terug. Eerst heel lang moeten wachten eer we aan tafel konden en we kwamen terecht in een bijzaaltje waar dan weer wat rustiger is. Personeel heeft vooral veel haast om de drukte de baas te kunnen en werkt efficiënt en snel. Sushi Zhu gaat aan het succes van de formule ten onder lijkt het, men kan de grote aanloop niet meer aan.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
De afgelopen maanden hebben wij hier regelmatig gegeten volgens de 'all you can eat'-formule. De reden dat wij hier vaak terugkomen, is dat we de sushi verser en lekkerder vinden dan bij de concurrenten in Rotterdam. De rijst en vis smaken erg vers en er is ruime keus.
De bediening is zeer vlot en heel vriendelijk. De plekken beneden bij het raam zijn het leukst. Boven zit je iets ongezelliger maar beneden is een prettige sfeer met uitzicht op water. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Wij komen hier zeker weer terug.
DeReuf .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Gezien de scores niet echt voor herhaling vatbaar. Dit is één van de grotere Sushi restaurants in de omgeving van Rotterdam. Parkeren is een crime en eenmaal aan tafel wordt het niet beter. Het uitserveren van de gerechtjes na het aankruisen van het all-you-can eat lijstje gaat nog redelijk vlot, maar het bestellen van een drankje of het laten bijvullen van het flesje sojasaus is echt een drama. Het veelal jeugdige bedienend personeel rent als kip zonder kop door elkaar. Vandaar een onvoldoende voor de bediening.

Dan het eten: de sushi en nigiri is één kleffe bende met nauwelijks smaak. De kwaliteit van de warme hapjes verschilt nogal. Kip en beef van de plaat was redelijk OK, maar gerechten uit de frituur waren zwaar onder de maat. Een pluspuntje: er staan genoeg vegetarische gerechten op de kaart die over het algemeen wel goed van kwaliteit zijn.

Qua decor verschilt dit restaurant niet zoveel van andere all-you-can-eat restaurants: kil, ongezellig en rumoerig. Op zich best aardig om eens met een groep binnen te stappen, maar ik ben van mening dat je elders een betere prijs/kwaliteit verhouding kan krijgen.

Hugo L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Pas geleden voor het eerst hier wezen eten. Ik eet regelmatig Sushi in restaurants in de omgeving. De locatie is prima, het eten smaakt goed. De bediening is behulpzaam, maar soms wat "klungelig". Verkeerde drankjes, verkeerde gerechtjes op de goede tafel (of andersom). Kortom: dat kan wel wat soepeler. Na enige moeite kwam alles wel weer goed. Leuke avond gehad!
Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Dit is geen restaurant voor een gezellig avondje uit eten. Het lijkt meer een vreetschuur. Als je de sushi ziet dan begrijp je ook het "goedkoop" gedeelte. De sushi is meer een hap kleefrijst dan dat er iets van de beloofde smaken terug te vinden zijn. De tweede ronde maar warme hapjes gedaan. Die waren op zich best goed te doen. De derde ronde dus nogmaals warme hapjes gedaan. Hoewel ik voor de veiligheid gedeeltelijk hetzelfde had besteld, was het nu door- en door zout. Zo erg dat ik het zelfs niet eens meer weg kreeg. Er ging iets mis met de drankbestelling waardoor er 1 drankronde dubbel was aangeslagen. Die werd er wel direct afgehaald. Ik vond het veel te massaal en waarschijnlijk dat daardoor het eten ook minder was. Het lijkt te veel massaproductie ipv met zorg klaargemaakt.
Lady-C .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Lekkere sushi en andere warme gerechtjes. Bediening is prima, vriendelijk. Soms ietwat een tikkeltje langzaam. Misschien komt dit ook door de drukte en te weinig personeel?
De inrichting in het restaurant zelf vind ik wat kil overkomen, het is allemaal erg onpersoonlijk.
Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Met een grote groep (18) AYCE sushi is altijd even afwachten maar het verliep redelijk goed, mede door het in 3-en delen van de groep qua bestellen. Af en toe ging het even fout en kwam de bestelling op het verkeerde tafeldeel, maar dan schoven we het gewoon door.
De vriendelijkheid van de serveersters was nogal wisselend. Er waren er een aantal die de sushi zonder iets te zeggen zowat op tafel smeten, terwijl een andere serveerster zelfs kon blijven lachen toen ze in de maling werd genomen.
Het restaurant ziet er zowel strak als gezellig uit, maar de vloer was bv zo plakkerig, dat je de stoelen geeneens kon schuiven.
Het eten smaakte prima en aan de sushi's kon je merken dat er met goede, verse producten gewerkt werd. De salades waren lekker fris, maar smaakten nagenoeg allemaal hetzelfde (je proefde vooral ijsbergsla en de dressing). De kwaliteit van de warme gerechtjes was wisselend. De tori teriyaki smaakte goddelijk en ook de suzuki yaki is een aanrader, maar daartegenover stonden fantasieloze aardappelkoekjes en een flauwe ebi tempura.
Er was tevens één bolletje ijs pp inclusief en om in stijl te blijven gekozen voor het sesamijs. Je moet er van houden, maar zowel het zwarte als het witte sesamijs smaakten prima!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Je gaat niet voor een rustige avond naar Sushi Zhu, als je links van de ingang zit, zit je onder de kids-speelruimte een verdieping erboven. Maki en Nigiri zijn erg lekker. Bediening heeft het druk, maar wel tijd voor je. prima om even een hapje te eten. Maar niet "uit eten".
Daar is in Zwijndrecht een betere Japanner voor.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
We waren hier lange tijd niet geweest na eerdere matige ervaringen. Op advies en op basis van een nieuwe kaart toch weer eens geprobeerd.
De nieuwe kaart bleek, ongeveer de oude kaart, waar een paar van de traditionele sushi of plaat gerechten waren vervangen door frikandellen, kroket en friet. Niet waar wij naar op zoek zijn.
De Ika Fry is eveneens vervangen door snackbar kwaliteit.
Bediening was niet heel vriendelijk en klungelig, gerechten op verkeerde tafels, drankjes die niet komen, etc.
Kortom was dit voor ons nu echt de laatste keer.
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Voor de verjaardag van mijn vrouw hier heerlijk gegeten. We schrokken wel van de prijs aan het einde. Regelmatig werd er vriendelijk gevraagd of wij nog wat wilde drinken. Ik begrijp nu waarom. Een fles Drostdy-hof rosé met een winkel waarde van euro 5,55 kost bij Sushi Zhu € 18,90. Water met het warme weer. " Zal ik een fles neer zetten." Blijkt later €7,- voor een fles Spa blauw. De drank gaat 3 tot 4 maal over de kop. Ze mogen van mijn best goed verdienen, maar het moet wel in verhouding blijven. Pas de drankprijzen aan naar een normaal niveau. Nogmaals het eten is top.
Service was goed maar gelet op mijn kritische noot toch een 5 gegeven.
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Bediening vlot, wij hebben altijd geluk, wellicht omdat we meestal vroeg in de avond gaan (we horen wel eens anders). Gezellig ingericht, stoelen zitten comfortabel, voldoende afstand tussen de tafeltjes onderling. Eten kwalitatief goed, de warme gerechtjes vind ik zonder uitzondering uitstekend. De sushi is vers en ook lekker, echter de maki die ik persoonlijk als favoriet heb, met gefrituurde garnaal en met gefrituurde kip erin, staat hier niet op de kaart. Dus daar geef ik een beetje puntenaftrek voor, anders had ik een 9 gegeven. Maar bij mij geliefde keuze om in Zwijndrecht uit eten te gaan!