Sushi Yaah

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

• Af te huren
Hannah J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgehaald met een bon van Groupon, maar ik ga zeker nog eens terug zonder bon! Eten lag al klaar, vriendelijk personeel, lekkere sushi. Wat vooral positief opviel is dat de sushi (zeker de Nigiri) heel rijkelijk belegd waren. Nog nooit zo'n lekkere Nigiri Tamago gegeten (Japanse omelet), aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Zeer vriendelijk geholpen. Paste 2 boxen voor ons aan. 1 met vis en 1 vegetarisch.Het is supervers. Top kwaliteit.smaakt net zo goed als het eruit ziet. Komen snel weer terug!
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
met een groupon bon gehaald super lekker dik tevrede heerlijke sushi. leuke zaak vroeger er zelf gewerkt toen het nog een lunch room was enorm opgeknapt, vriendelijk personeel geween top
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Echt een aanrader, heerlijke sushi en netjes en mooi afgeleverd. Vriendelijke bediening.
Ben hier al vaker via groupon geweest.
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Via groupon bij Sushi Yaah terechtgekomen. Vaker sushi gegeten, ook dit restaurant is erg goed. Lekker eten, goed verpakt en ook na een dag prima te eten!
Minpuntje: vond er te weinig sojasaus bijzitten.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Hier sushi gehaald met een groupon. Bestelling lag al klaar toen ik binnenkwam, aardige mevrouw die meteen vers andere sushi stond te maken. Alle sushi's smaakte top en we hebben er erg van genoten. We kregen er ook nog wasabi, soyasaus, gember en stokjes bij. Wij gaan hier zeker nog eens afhalen.
IVI73 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Met een groupon kennis gemaakt vanavond met de goede kwaliteit van Sushi Yaah. Een zeer vriendelijke dame die onze bestelling klaar gemaakt had en onze extra wensen (vis ipv groente) ook had ingewilligd. Bij het zien van de schaars maar vers gevulde toonbank wilde wij onze bestelling nog aanvullen met sushi en er lag enkel zalm, de dame gaf direct aan als we willen tonijn erbij te snijden, zo gezegd zo gedaan. Bij thuiskomst blij verrast met de soya saus, wasabi en het gember, alles in voldoende mate aanwezig. Wij hebben genoten, de kwaliteit was erg goed, de rijst iets zachter dan wij gewend zijn maar de smaak was echt top. Wij komen zeker nogmaals afhalen!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Qua inrichting een mooie en schone zaak.
Een sushibox gereserveerd en opgehaald met 30 items erin.
Echt goed vers, smakelijk en mooi gepresenteerd.
Eric1403 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Sushi Yaah is een echte aanwinst voor de Lusthofstraat in Rotterdam! Ik ben een sushi-liefhebber, heb door de jaren heen heel wat sushi gegeten en kan dan ook goed vergelijken: de sushi van Sushi Yaah is uitstekend, vers en betaalbaar.
De service is ook prima. Omdat ik niet alle soorten sushi lekker vind, wordt er altijd meegedacht hoe ik een schaal kan aanpassen naar mijn smaak.
Absoluut een aanrader!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Via Groupon een voucher gekocht voor Sushi Yaah. Erg tevreden over de versheid van de producten, daarnaast zag het afhaalpunt er erg schoon en stijlvol uit. Ook super handig dat de sojasaus in 'knijptube' zit, in plaats van een zakje. Kom hier zeker terug!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Leuke kleine zaak. Alleen afhalen. Afgelopen zondag 19/10 een box met 34 stuks sushi gehaald.
Smaakte uitstekend en voldoende gevariëerd. Voor herhaling vatbaar. Wij gaan hier zeker vaker afhalen.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Hier wat gerechten afgehaald. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeer nette zaak die er schoon en fris uitziet. Smaak van de gerechten was prima. Aardige bediening. Inderdaad een aanwinst voor de Lusthof straat.