Sushi Wereld

6,8
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Beste sushi in town!
Ik kom hier al 1,5 jaar en ben nog nooit teleurgesteld. Dikke plakken zalm altijd, perfecte rijst en verder ook heerlijke vis!
Verwen jezelf en eet lekker bij sushiwereld!
Tessy45 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Slechte service. Onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel. Vis leek niet vers. Teveel op de kaart kunnen ze niet waarmaken. Ga hier niet meer terug.
Solarfield .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Lekkere sushi met verse vis en goed bereid. Fijne, grote porties ook en aardige eigenaren die hard werken om alles draaiende te houden. Wat mij betreft een aanrader!!
Lamers M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Super lekker gegeten, alles was erg vers. Komkommer is alleen niet mijn favoriet, beetje saai in een sushi.
Personeel erg vriendelijk.
Aleida31 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
In een woord perfect!
Een aanrader.
De sushi's waren goed gevuld en heerlijk vers.
Was mijn eerste keer bij sushi wereld en persoonlijk gezien vind ik het zeker een 10
Bartvanrijn .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Hele goede Sushi en een aanwinst voor Bomenbuurt! Nu een paar keer gehaald en zeer goede kwaliteit en service. Vooral langsgaan of laten bezorgen.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Gisteren bij Sushi Wereld een sushi box voor 1 persoon gehaald. Wat me opviel toen ik mijn box opendeed was: veel soya en wasabi, en goed gevulde sushi's. Niet met rijst, maar met lekkers!
Een van de sushi's vond ik echt top: gebraden kip. Deze was ook echt vers, want hij was nog lekker warm en knapperig. Dus het eten was echt top. Twee vriendelijke mannen, die mijn bestelling binnen 10 min klaar hadden. Al met al; heerlijk gegeten.
Carlijn T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Verschillende keren sushi gehaald en ik ben echt fan! Ze zijn super vriendelijk, service gericht en de sushi is echt vers. Garnalen (voor in de garnalenrol) worden vers bereid en zijn daardoor nog een beetje warm mmmm! Jullie hebben er een vaste klant bij!
Artblanco .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Wij hebben hier nu een aantal keer sushi gehaald. Ze zijn net open en nog druk bezig maar we waren erg blij verrast. Tentje zit bij ons om de hoek vandaar dat we steeds hebben meegenomen. Het eten is top! Grote sushi's in verhouding tot een bekende brengservice en fantastische kwaliteit. Twee vriendelijke verkopers, kortom een blijvertje...