Sushi Wang

Voorstraat 98B 3512 AV Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi Wang

Dagelijks geopend van 12:00 t/m 22:00.
Dinsdag gesloten.

• Bar
9,1

Jouw recensie over het restaurant Sushi Wang

Kwok-Tjing L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Klein restaurant met vriendelijk personeel. Relatief snelle service en natuurlijk lekker eten (sushi).
Brechje D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Super lekker verse sushi en erg vriendelijk personeel, erg genoten!
Demi B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Hier heb ik de lekkerste sushi ooit gehad!

De sushi is echt vers en op een goede temperatuur geserveerd.

De service was ook erg goed, lief personeel.
Amber B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijke sushi gegeten.
Alles was vers en fijn op kamertemperatuur (i.p.v. koud uit de koeling).

Vriendelijke bediening en fijne locatie.
Zeker een aanrader, lekkerste sushi die ik heb gegeten!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goede en attente bediening. Shusi's zijn prima.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Goed eten, maar bediening kan echt beter
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
We hebben hier bij Sushi Wang al een paar keer gegeten. De mensen hier zijn altijd vriendelijk en attent. Tevens zijn de sushi en teppan gerechten overheerlijk. Geen standaard sushi restaurant. Je krijgt de kwaliteit die je voor betaald. Echt een aanrader!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Attente en eerlijke mensen wat net een iets extra aandacht aan je besteedt. Lekker genoten van de uramaki's en teppan yaki gerechten. Als afsluiter ambachtelijke tempura icecream genomen.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Uitzonderlijk lekker eten, erg vriendelijk personeel en ook nog snelle service. De menukaart is erg uitgebreid maar zeker niet verwarrend. De ingrediënten zijn van hoge kwaliteit en de gerechten zijn zeer goed gebalanceerd. Zeker een aanrader!
Amy K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
In dit Japanse restaurant kun je heerlijk sushi eten. Ruime verse vissoorten waarbij de smaak op en top tot zijn recht komt. Omdat hier de Japanse keuken zo uitgebreid is, is er voor een ieder altijd iets lekkers bij. Lekker genoten en smaakvol tot het laatste hapje!
Dario G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Verfrissende kaart. Uitstekende prijs-kwaliteit en attente bediening. De sushi chef komt ons persoonlijk welkom heten en de sushi's werden vers naar ons smaak gemaakt. Alles is lekker en super vers. We zijn meer dan tevreden. We komen hier zeker vaker terug. Sushi Wang is zeker een van de besten.
Ulli H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heel lekker gegeten en erg vriendelijke mensen. Er is een heel gevarieerd aanbod, voor iedereen iets, maar delen is ook heerlijk. Wij komen zeker een keer terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk vers gemaakt, Lekker genieten.
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Niet gedacht dat hier in Nederland zo lekkere sushi te kunnen proeven. Hier bij Sushi Wang gebruiken ze geen standaard ingrediënten zoals bij de grote ketens en dat smaakt juist zo speciaal. Alles wordt vers voor je klaargemaakt en dat proef je. En de Tempura icecream (gebakken ijs) is zo vol van smaak. Echt een aanrader!
De restaurant is niet groot, maar dat vinden we juist gezellig.
Het is niet goedkoop, maar de kwaliteit is echt top. Bedankt Sushi Wang voor jullie gastvrijheid. We komen hier zeker gauw weer terug. Tot gauw!
Fritz B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Leuk klein restaurant met heerlijke sushi. Het was een warme dag en om 19:00 uur (dus) nog leeg, Engelstalige bediening was heel adequaat. Goede uitleg, makkelijk bestellen aan de hand van een kaart met foto's. Kom zeker een keer terug.
bart P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Alles bij alles redelijk maar een fles wijn wordt gewoon op tafel gezet zonder te kunnen proeven en als je een tweede fles wil is dezelfde wijn er niet meer
Dus eigenlijk is het niet veel bijzonders
Ook redelijk goedkoop aangekleed
Verder zaten er zeker lekkere gerechten tussen
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bij Sushi Wang super lekker gegeten met mijn gezin. We kregen de aandacht die we nodig hebben. Het eten is verrukkelijk. Hier komen we weer gauw terug.
Pien M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was niet druk en de meeste bezoekers bleken de mensen van Thuisbezorgd te zijn, die hier blijkbaar veel moeten zijn. Het vele in- en uitgeloop van de fietskoeriers maakte het onrustig in het restaurant, de deur die veel open ging maakte het binnen koud en het draagt allemaal niet bij aan een gezellige sfeer.
Daarnaast: het is toch raar als je bij geen enkel lid van het (verder vriendelijke) personeel niet in het Nederlands kunt bestellen.
Eten was okay maar niet bijzonder. Ik kom veel en vaak in Japan en eet het ook in Nederland regelmatig maar dit was kwalitatief allemaal heel middelmatig. Denk niet dat ik hier terugkom.