Sushi Wang

6,7
Voordelig
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijk personeel en snelle service. De sushi was erg lekker om te eten. De prijs kwaliteit verhouding was prima! Wij hebben heerlijk gegeten bij Sushi Wang. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bsm88 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Geweldige sushi, heel vers en net een andere smaak dan bij andere sushirestaurants in Utrecht. Er werd zeer veel rekening gehouden met de glutenintolerante van mijn tafelgenoot. Heel erg prettig. De bediening was wel een klein beetje gehaast. Inrichting is matig, maar niet storend.

Alles staat in het teken van goed eten. Ik kom zeker terug.
ReneeF .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heel lekker gegeten, veel keuze uit allerlei sushi. Het was heel erg rustig (wij waren de enigen) maar dat kwam waarschijnlijk door het warme weer. De bediening was heel aardig en heel snel. De entourage is niet bijzonder.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zonder twijfel het de beste Sushi van Utrecht. Vers en top bereid. Niet de mooiste of meest sfeervolle plek maar super eten.
Yvogelenzang .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vooral de zeewiersalade is erg lekker!!! Ook de sashimi van tonijn en zalm is goed, met verse gember en goede wasabi!!!
Pokpok .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Enige tijd geleden sushi besteld en vanwege eidooierallergie mayo apart gevraagd. Dat was de kok ontgaan en een deel van de bestelling bevatte toch mayo. Dit werd na een telefoontje erg goed opgelost door Sushi Wang. Omdat het eten bovendien erg lekker was, besloten we nu eens in het restaurant te eten. En ook nu was het weer erg lekker! Genoeg keuze en mooi gesneden rolletjes. Heerlijk gegeten.
BabsP .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De sushi was erg lekker! Verrassende combinaties, goede rijst en vullend.
Ook voor vegetariërs was er genoeg keuze.
De zaak is niet zo groot, maar dat is juist leuk. Wel lopen er steeds bezorgers in en uit, maar daar moet je niet te veel op letten.
Noko .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Hier laatst gegeten. Het eten was prima en de prijzen niet te hoog. De serveerster kwam op ons gewoon vriendelijk over.
Djcasteleijn .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Sushi was erg matig en veel te duur. Er konden geen flessen tefelwater worden besteld, een fles water was gelijk al heel duur. Had beter ergens anders kunnen zitten.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Prima gegeten. Vlotte bediening. Ruime keuze in kleine en grote hapjes. Prijs - kwaliteitverhouding is redelijk. Jammer dat er geen karaf kraanwater kan worden besteld. Een fles water kost € 5,90.
OlijfjeO .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De sushi was heerlijk. Voor vegetariërs en veganisten ook veel keuze!! De Japanse groene thee was perfect, zeker een aanrader. Dames van de bediening waren erg vriendelijk. Enige minpunt is dat er door de zaak steeds bezorgers liepen van Thuisbezorgd, dat deed wat af aan de sfeer.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Een klein sfeerloos restaurant in Utrecht, waar de bediening weinig vriendelijk is. Er wordt niks uitgelegd. Er is geen contact met de klant. Het decor is ongezellig. Bezorgers lopen af en aan. Het eten is wel redelijk. Lijkt allemaal vers gemaakt. Wel prijzig, daarom een 7 gegeven. Komen we hier weer? Ik denk het niet.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijke Sushi gegeten, proefde echt vers en ruime keuze. Decor kan gezelliger dan is het helemaal top. Zeker een aanrader als je niet naar de grote ketens wilt
Fiekevisser9 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Voor de tweede keer bij sushi wang gegeten en het was Wederom heerlijk! Vriendelijke, vlotte bediening in een prettige ambiance!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke en betaalbare sushi. Ook de sojaboontjes en zeewiersalade hier zijn aanraders. Veel keus! Service is efficiënt en professioneel vriendelijk. Voor een romantisch avondje met z'n tweeën zou ik Sushi Wang niet aanraden, maar als je met je kinderen of vriendinnen erg lekkere sushi wil eten, is dit absoluut een aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten! Veel beter dan de all you can eat sushi ketens. De vis is merkbaar vers en hierdoor ook vol van smaak. Vooral de st. Jacobs nigiri beviel ons zeer. Het decor is niet heel sfeervol en oogt een beetje rommelig, maar dat is geen reden om weg te blijven.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Handig als je niet zoveel tijd hebt. Ze zijn erg snel. Shashimi en zeewier salade vond ik het lekkerste je gaat hier niet heen voor de sfeer
Jelmer85 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Mooie selectie van gerechten, met name de sushi zijn heerlijk. Alles is vers en dat is ook te proeven, een groot pluspunt. De bediening is vriendelijk en goed. De inrichting is modern maar niet heel gezellig. Ondanks de mindere sfeer blijven we komen omdat het eten goed is. De wijn is trouwens ook prima en prima geprijsd.
Denisen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Eten was heerlijk! Bediening is vriendelijk. Het decor is prima. De sfeer is niet bijzonder gezellig, maar het eten is echt heel lekker!
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijke sushi, zoals altijd. Vooral de Yasai rolls zijn mijn favoriet. Vriendelijk personeel, fijn decor (waar kan ik dat behang vinden?). Jammer dat er zo weinig mensen zelf komen eten en voornamelijk afhalen of laten bezorgen.