Sushi Vandaag

Oude veemarktstraat 1 6411 JW Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi Vandaag

Len H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
.Sushi Vandaag is een keurig restaurant met lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Er hangt een informele sfeer dus je zult al snel een babbeltje maken met de baas of het personeel. Het eten is ook van erg hoge kwaliteit. De sushi wordt iedere dag vers klaar gemaakt. Ze bieden sushi in alle soorten en maten aan + een enorm breed dessert assortiment. Zeker de moeite waard! :)
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Sushi Vandaag in Heerlen is een hip sushi-restaurant waar je verschillende sushi's en warme gerechten kan nuttigen.

Het eten:
Het eten is erg vers, smaakvol en gevarieerd. Jammer dat er op sommige sushi's en gerechten naar mijn mening iets te veel saus wordt gebruikt. De sauzen maken de sushi machtiger dan nodig. Verder is alles van hoge kwaliteit en dan proef je ook. De presentatie van het eten is erg mooi en soms kunstig. Voor het eten geef ik een 8,5.

Bediening:
De bediening is jong en speels. Fijn voor een informeel etentje maar totaal niet professioneel. Met een belangrijke zakenrelatie dineren zou ik afraden bij Sushi vandaag. Verder is de bediening wel vriendelijk en besteed oprecht aandacht aan het uitleggen van het concept. De bediening geef ik een 7.

De sfeer
Het interieur bij Sushi Vandaag is hip met moderne Japanse invloeden. De muziek die wordt gedraaid is normale top 40 muziek. De vele ramen laten het geheel heel open lijken. De eetstokjes en de bordjes zien er mooi uit. Geen standaard wegwerp eetstokjes. Sfeer: 8

Concept:
Ik ben helemaal weg van het concept. Als sushiverslaafde veel verschillende sushi restaurants bezocht waar de bestelling moest worden 'aangekruist' op een papieren kaartje. Bij Suhi Vandaag bestel je via een tablet. Dit maakt het mogelijk om tussendoor nog te veranderen van bestelling, zonder dat je zit te kriebelen op je blaadje. Ook letten ze hier niet zo nauw op de tijd. Je kan lekker rustig tafelen zonder dat iemand je wegkijkt omdat je te lang zit. Concept: 9

Al met al is Sushi Vandaag een van de betere sushirestaurants in de omgeving van Zuid-Limburg. Een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Malou B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij komen hier regelmatig eten. Super vriendelijke en enthousiaste bediening en het eten is er gewoon weg heerlijk. Dit is een restaurant wat ik iedereen durf aan te raden! Ik ben hier ook voor mijn verjaardag geweest en dan wordt je zelfs nog meer op je wenken bediend, ook al denk je niet dat dat nog mogelijk is.
Ed C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Was de eerste keer dat wij dit restaurant bezocht hebben maar zeker niet de laatste keer.
Geweldig met de tablet bestellen en alles stond snel op tafel.
Personeel was vriendelijk en het eten voortreffelijk.
Inrichting deed gezellig aan.
Prima restaurant, zeer aan te bevelen.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met 4 volwassenen en 2 kinderen gaan eten. Entree was rommelig georganiseerd maar ging op zich goed. Vervolgens kun je met de tablet sushi per gang bestellen. Vanaf hier ging het mis. Bestelling per tablet gaat goed maar het personeel laat veel te wensen over. De bestelling wordt op tafel neergezet. Gerechten soms wel, soms niet gecombineerd waardoor niemand weet wat hij eigenlijk besteld heeft. Soms komen 3 obers allemaal iets bezorgen en soms krijg je een gerecht van de vorige gang nog nabezorgd.

Ook worden regelmatig niet bezorgde gerechten op tafel gezet.

Obers weten niet wat ze bezorgen. Ze lezen wat voor van een briefje maar het is nogal chaotisch.

De Sushi is best lekker alhoewel erg veel met cocktail saus wordt gedaan. Het zitin grote hoeveelheden op de gerechten.

Dan de prijs. Je eet voor een vast bedrag, de kinderen betalen per levensjaar. Het is ook duidelijk dat de winst op de drank wordt gemaakt. 0,5l spa kost 5 Euro. Behoorlijk veel als je in aanmerking neemt dat een nieuw glas niet erbij zit,net zo min als ijs.

Als laatste worden de vele bordjes, bakjes, flesjes, glazen ed niet opgeruimd. Ondanks dat het niet vol is. Ook dit laat zien dat qua personeel nog wel iets te verbeteren is.

Wij gaan niet meer terug.
Rylana S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wegens een stroomstoring konden er geen warme gerechten geserveerd worden. Al snel werd de beslissing genomen om ons diverse koude sushi gerechten en dranken naar keuze te geven, op kosten van het huis. Ook nadat de stroomstoring verholpen was hebben wij heerlijk gegeten. Heel veel complimenten voor de goede service!
Demy V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We houden erg van sushi en wilde dit nieuwe sushi restaurant eens uitproberen. Hoewel al 2,5 maand open liep nog niet alles op rolletjes. Bij binnenkomst kwamen we in een (korte) rij terecht, hoewel door iedereen in de rij was gereserveerd. Daarna duurde het even voordat je daadwerkelijk een tablet kreeg waarop je kon bestellen. Sojasaus stond niet standaard op tafel. Via de tablet kun je een ober oproep doen, maar het duurt naar mijn idee best lang voordat deze beantwoord wordt. Verder een aantal keer de mist in gegaan met verkeerde gerechtjes, sommige gerechtjes niet gekregen, wel drinken opgenomen maar niet gebracht. Ook de 2-persoons tafeltjes stonden héél dicht op elkaar, waardoor we niet echt hebben kunnen genieten van elkaars gezelschap en het eten. De open deur achterin zorgde voor wat tocht en kou. Ik hoop dat Sushi Vandaag Heerlen deze punten mee kan nemen, want verder was het eten wel heel goed en de menu kaart heel uitgebreid. Ook was het restaurant van binnen mooi aangekleed en het dessert buffet goed. Personeel was heel vriendelijk, vrolijk en informeel. Uitleg over de tablet was goed, en bestellen met de tablet werkte heel goed. Fijn dat je kunt zien wat er in eerdere rondes besteld is, en dat je de rekening kunt openen. Wellicht komen we hier over een tijdje terug, maar hopen dan wel verbetering te zien.
jancornelissen .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De binnenkomst is al prettig. Mooi gemeubileerd en smaakvol verlicht. Rustige (westerse) achtergrondmuziek. Onwennig afwachten was niet nodig, want er kwam prompt een gastheer op ons af die ons naar onze (gereserveerde) plaatsen bracht en daar alles uitlegde wat nodig was om te weten over de gang van zaken in het restaurant. Heel bijzonder was het gebruik van een tablet om bestellingen te doen of een ober op te roepen. Het personeel reageerde direct, en het eten kwam best snel. Vooral omdat alle gerechten pas na bestelling vers worden bereid.
Alle gerechten waren aangenaam om te zien en smaakten ook zo. Heerlijke soepen, fijne sushi's , lekkere bami-, nasi- en grillgerechten. Prima koks dus.
Het personeel was steeds zeer vriendelijk en beleefd en correct en netjes gekleed.
Bijzonder wat daar in die korte tijd is neergezet. Petje af. Allemaal de prijs- en kwaliteitsverhouding waard.
Een aanwinst voor de horecawereld in Heerlen.
BMRJ .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
We hebben vandaag met het gezin gegeten bij sushi Vandaag.
Sfeervol ingericht en gezellig zitten.
Personeel heel erg vriendelijk ook naar de kinderen.
Sushi bestellen via iPad erg grappig en werkt prima.
De kwaliteit van de sushi is redelijk we hebben wel eens lekkerder gegeten. Maar zeker een aanrader dit restaurant.
Als wij in heerlen sushi willen eten gaan we zeker weer terug.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Recentelijk eens gegeten bij deze nieuwkomer. Om te beginnen, de formule is wel anders. Waar je bij andere sushirestaurants in de buurt nog met pen en papier je bestelling doorgeeft, gebeurd het hier via een tablet. Het systeem werkt prima en snel. De sushi's zijn van redelijke kwaliteit. Al wil ik wel een opmerking plaatsen over sushivellen. Deze vind ik persoonlijk hard en stug. Niet echt prettig eten. Opvallend was de prima bereiding van de vis. Geen enkele vis was doorbakken, zoals het bijna altijd is in dit soort restaurants. De hapjes waren prima op smaak. Eerlijk gezegd waren de vijf maal 5 gerechtjes voor ons persoonlijk wat veel. De bediening is zonder meer snel, hulpvaardig en vooral spontaan. Als dit restaurant een betere kwaliteit sushivellen kan leveren en de snelheid en bediening van het personeel op dit niveau blijft, zal het zonder meer een aanwinst zijn. De prijsstelling is prima (ma-do voor €17 en vr-zo €19) al betaal je voor sommige gerechtjes wel een meerprijs.
Guido Q.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
De zaak is net open. Had verwacht dat het allemaal lang zou duren maar de ene gang was nog niet op of ik had de volgende al. De bediening moest duidelijk ook nog wennen maar niks verkeerds. Het eten is goed maar het zijn uiteraard geen culinaire hoogstandjes. Gelukkig is de kwaliteit wel veel hoger dan de sushi die je bij de 'All you can eat'-restaurants tegenkomt. Het was ook de eerste keer dat ik in een dergelijk restaurant inktvis at die niet van rubber was. Al met al aangenaam verrast en zal snel nog eens terug gaan.