Sushi Tokyo

• ...

Meer informatie over restaurant Sushi Tokyo

Roosdenhaag .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
heerlijke sushi gegeten super site om te bestellen en snel bezorgd een echte aanrader voor decor een 9 ingevuld nooit geweest maar de bezorger was ook verzorgd en netjes
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Jammer dat ik bij decor iets moest invullen want ik heb geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Ik heb namelijk van de bezorgservice gebruik gemaakt. Kwaliteit van het eten was goed, een van de weinig sushi tenten die ook goede noodlesoep en zelfs pho's heeft. Zeker een aanrader. Wel vervelend dat je zo veel moet bestellen om van de bezorgservice gebruik te maken. Als ik in mn eentje ben dan zal ik hier niet zo snel gebruik van maken.
Bai F.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
voor de tweede keer hier afgehaald. sushi zijn ok. en als je belt om af te halen staat de bestelling binnen 20min voor je klaar. wat wil je nog meer?
Nietetenmaarproeven .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
deze tent moet je niet vergelijken met een restaurant.het is een afhaal sushitent. voornamelijk gaat het om bezorging. helaas, niet alle sushi smaakte vers, maar de prijsverhouding is daar tegen wel oke.