Sushi Toku

Hertogstraat 8 6511 SB Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi Toku

SanderN .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Verse sushi, altijd lekker. Mooie verse zalm en tonijn. Rijst had voor mij wel iets minder droog mogen zijn en ik miste de wasabi in de nigiri.
Nette bediening met een goede prijs kwaliteit. Interieur is netjes maar enkel afhaal.
Joostv .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik haal meestal een gemengde schaal voor 1 of 2 personen. Als het even kan bel ik van tevoren maar doordeweeks hoeft dat eigenlijk niet. Ook ik haal hier al een paar jaar, ken natuurlijk ook de andere sushi zaken maar dit is de beste. Dat merk je al bij de eerste hap. inderdaad hele vriendelijke mensen en de bestelling staat op tijd klaar. Ga je voor vers(tonijn is dan altijd
mijn referentie) dan zie je aan de kleur ook dat het goed zit. Sushi moet vers zijn want het is toch vaak rauw eten. Ik ken ook zaken die de sushi niet dagvers gebruiken. Dat ruik je meteen.(niet doen dus)
ClintEastfood .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
In mijn optiek qua smaak en service op eenzame hoogte. En dat met het grote hedendaagse aanbod van sushi. Voor wat betreft het decor merk ik op dat het uitsluitend een afhaalrestaurant is. Zoals vaker gemeld: tijdig bestellen!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
De sushi van Sushi Toku is goddelijk. Wij zijn verpest voor alle andere sushi in Nijmegen. We komen hier al twee jaar regelmatig en nu we niet meer op loopafstand wonen rijden we er graag een stukje voor. Wel altijd even op tijd bellen. Onze aanrader is nummer 14 met gefrituurde garnaal.
Kirian .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Absoluut de lekkerste sushi van Nijmegen. Met alleen de allerverste ingrediënten gemaakt en met veel zorg en vakmanschap bereid. Sushi Toku heeft me helemaal verpest; andere sushi vind ik nu niet meer zo lekker. Wel altijd ruim van tevoren bestellen (minimaal een uur, maar vaak langer); impulsief even sushi halen is er niet bij. Maar als je bestelt zeggen ze er altijd een tijd bij, en dan staat het ook stipt voor je klaar.
Marie9 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Het eten is fantastisch, goede ingredienten en alles wordt vers gemaakt. Dat is gelijk ook het grootste nadeel, het is erg verstandig om vantevoren alles te bestellen en dan moet je nog een hele tijd wachten voordat je je eten kan ophalen.
Seçil D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Heerlijk versgemaakte sushi. Alles word op bestelling gemaakt en daarom dus supervers. Beetje jammer dat je minstens een uur moet wachten voordat je bestelling klaar is maar dan heb je ook wat. Ook vervelend dat ze soms al rond 8 uur uitverkocht zijn.
L. L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Gisteren hier voor het eerst heerlijke sushi gehaald! Kom zeker vaker terug voor de royale porties. Van tevoren bestellen is snel afhalen.
Cindy F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Heerlijke sushi! Je proeft gewoon dat hier met verse producten wordt gewerkt.

Ze hebben het wel soms erg druk dus ik raad aan om grote hoeveelheden even door te bellen.

Een echte aanrader!