Sushi Tokio

Meer informatie over restaurant Sushi Tokio

Jouw recensie over het restaurant Sushi Tokio

fransrees R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geluncht met z'n tweeën. Aanvankelijk waren we de enige gasten. Toch is het verbazend hoe snel de bestelde gerechten op tafel staan. Daar in de keuken zijn het duivelskunstenaars. Het eten is goed; de bediening is pretig en correct.. Nou ja, té vriendelijk: niet doen, komt een beetje gemaakt over.
Voor een heel acceptabele prijs, is het hier prima vertoeven.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met grote groep vrienden bij Sushi Tokyo gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Leuke attentie ontvangen ivm verjaardag. Eten was lekker. De sushi's zijn aan de grote kant. Dat is minder smakelijk. Ook de porties van de warme gerechten zijn erg groot. Dat is jammer, want daardoor is iedereen na 3 ronden al verzadigd. Als kleinere porties geserveerd zouden worden kun je meer proeven en duurt de avond ook langer. Al met al goed gegeten en een gezellige avond gehad.
Lianneke A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Met enige regelmaat gaan we sushi eten bij sushi tokio.
De sushi vinden wij echt heel erg lekker! Over het algemeen is hij altijd vers gemaakt. We hebben 1 keer pech gehad, toen was duidelijk te proeven dat hij er al even lag. Het zeewier was namelijk al helemaal zacht geworden. Dit is 1 keer van de +/- 20 keer voorgevallen.
De warme gerechten zijn oke, wij komen hier voor de sushi en niet voor de warme gerechten.
De service van de Aziatische dames is zeer goed! Altijd vriendelijk en werken echt heel erg hard.
Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit. De tafeltjes zitten wat dicht op elkaar en omdat het er altijd zo druk is, is het echt een kippenhok af en toe.

2 tips, wissel eens af met de sushi! De sushi is erg lekker maar na al die keren dat we zijn komen eten willen we wel eens iets anders.
Verder wil ik de Nederlandse meiden er op wijzen dat het erg onprofessioneel is om te gaan zitten roddelen over andere collega's waar klanten bij zijn!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Hebben gisteravond Sushi-etentje aangeboden gekregen als verrassing
Een verrassing was het daadwerkelijk.
We hebben super lekker gegeten,super leuke bediening,hebben helaas na de 3e ronde af moeten haken.(was te veel voor ons!! 65+)
Was geweldig,komen zeker terug,en proberen dan 5 rondes door te komen.