Sushi Tokio

Meer informatie over restaurant Sushi Tokio

Voordelig
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met grote groep vrienden bij Sushi Tokyo gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Leuke attentie ontvangen ivm verjaardag. Eten was lekker. De sushi's zijn aan de grote kant. Dat is minder smakelijk. Ook de porties van de warme gerechten zijn erg groot. Dat is jammer, want daardoor is iedereen na 3 ronden al verzadigd. Als kleinere porties geserveerd zouden worden kun je meer proeven en duurt de avond ook langer. Al met al goed gegeten en een gezellige avond gehad.
Jessiegod1984 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
De sushi en de andere gerechtjes zijn lekker. De bediening is lekker snel. We zijn hier al meerdere keren geweest, ga niet te laat want tegen sluitingstijd wordt de bediening (en dan bedoel ik niet de jonge hulpkrachten!) ongeduldig en laten ze vaak merken dat ze gaan sluiten, dit hebben wij als zeer onprettig ervaren.
Ga je op tijd, dan kun je hier heerlijk en rustig eten!
Vanh .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Prima vriendelijke ontvangst,redelijk druk,snelle service,gerechten zeer verzorgd ,zeer gevarieerd,prijs kwaliteit/kwantiteit is super, mn biefstuk is goed, veel variatie.
wijn is prima .personeel is jong meer heel beleefd ,niets is teveel. prima .
Lianneke A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Met enige regelmaat gaan we sushi eten bij sushi tokio.
De sushi vinden wij echt heel erg lekker! Over het algemeen is hij altijd vers gemaakt. We hebben 1 keer pech gehad, toen was duidelijk te proeven dat hij er al even lag. Het zeewier was namelijk al helemaal zacht geworden. Dit is 1 keer van de +/- 20 keer voorgevallen.
De warme gerechten zijn oke, wij komen hier voor de sushi en niet voor de warme gerechten.
De service van de Aziatische dames is zeer goed! Altijd vriendelijk en werken echt heel erg hard.
Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit. De tafeltjes zitten wat dicht op elkaar en omdat het er altijd zo druk is, is het echt een kippenhok af en toe.

2 tips, wissel eens af met de sushi! De sushi is erg lekker maar na al die keren dat we zijn komen eten willen we wel eens iets anders.
Verder wil ik de Nederlandse meiden er op wijzen dat het erg onprofessioneel is om te gaan zitten roddelen over andere collega's waar klanten bij zijn!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Hebben gisteravond Sushi-etentje aangeboden gekregen als verrassing
Een verrassing was het daadwerkelijk.
We hebben super lekker gegeten,super leuke bediening,hebben helaas na de 3e ronde af moeten haken.(was te veel voor ons!! 65+)
Was geweldig,komen zeker terug,en proberen dan 5 rondes door te komen.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Zeer slechte en onduidelijk uitleg bij ontvangst. Ondanks gevraagd slecht één bestelbriefje per tafel (kostbaar zeker) warme kop met daarin lauwe soep. Bami ook echt niet warm. Bij beide buurtafels kwam serveerster de nieuwe bestelbriefjes ophalen maar bij ons liep de serveerster zonder ook maar enige aandacht voorbij. Peper en zout gevraagd niet gebracht dus zelf maar aan de balie gehaald. Sausjes voor sushi niet gebracht ook zelf maar gehaald. Werkelijk schandalig: NOOIT WEER !!
Car .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Was heerlijk!! Lekker buiten gegeten. Er was voor ieder wat wils. Zelfs kip en ossenhaas en lams. Dus als je met meerdere bent, en iemand houd niet van vis. Ik zal hier nog vaak naar toe gaan.
Renzke1984 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Voor de (ben de tel kwijt) keer gegeten! Sushi was uitstekend! Enkel de Maki gerechten zouden iets kleiner mogen wat mij betreft. Heb ook weer warme gerechtjes erbij besteld maar deze beginnen al snel te vervelen, lijkt veel hetzelfde. Voor de Sushi kom ik zeker terug!!