Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Stefanieb .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Doordeweekse avond met korte wachttijden. Rustig en koel! Personeel relaxt en iets meer tijd voor een praatje. Zoals elke keer weer heerlijk gegeten! tot de volgende keer.
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Eten was heerlijk nette inrichting en zeere snelle bediening dus voor mij een dikke 10 en terug komen doe ik zeeker groet van mij
Coen F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Voldoende ruimte tussen de tafels. Gerchten staan heel snel op tafel. De kwaliteit is gewoon prima. Als het vol is - en dat is vaak - dan is het geluidsniveau behoorlijk. Sfeer is smaakgevoelig maar er kan iets meer aan worden gedaan. Beetje kantineachtig.
Bea C.
Heerlijk gegeten zoals iedere Maand
Echo een aanrader
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima gegeten, vind alleen dat het personeel iets vriendelijker mag over komen.
Erg afstandelijk en er mag gerust wel eens een lachje vanaf. (misschien komt dit door de drukte)
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij komen hier regelmatig. Zeer vriendelijke bediening, goede service en heerlijke sushi! Goede prijs - kwaliteit verhouding. Aanrader!
marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Door de drukte werden producten van de grill laat geserveerd alleen werd dit niet gecommuniceerd waardoor we er lang op wachten en erom vroegen. Na het vragen stond het bijna gelijk op de tafel.
Het ligt er heel erg aan waar je zit hoe je de ambiance ervaart.
Rowi N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De pangafilet was erg vet, bij een ronde zijn ze de halve bestelling vergeten te brengen erg slecht als je het mij vraagt
Jolande L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was super lekker. Enorm groot restaurant met heel veel gasten en daardoor erg rumoerig maar absoluut geen chaos. Alles loopt soepel en vlot. Bewondering voor het personeel dat steeds weer de juiste gerechtjes op tafel weet te zetten. De warme gerechten gloeiend heet en de groenten lekker knapperig alsof ze binnen een minuut vanuit de pan op je tafel staan. Heerlijk. Kom zeker terug.
marijse_hofstede .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gisteren kreeg ik het gevoel onderdeel te zijn van een machine. Geen uitleg, geen aandacht, geen persoonlijk contact. De serveersters waren met veel maar renden af en aan. Uit welk arrangement we konden kiezen moesten we zelf maar uitvogelen. Hoe je moest bestellen ook. Het eten werd op tafel gesmeten bijna. En sommige gangen hebben we niet eens gekregen. Nieuwe drankjes bestellen koste veel moeite om door te krijgen en ook hier kwam het niet altijd door.

De inrichting past niet zo bij elkaar en oogt zeer rommelig. Sanitair was vies.

Het eten zelf was wel erg lekker en daar heb ik volle teugen van genoten. Dus als je door alles heen kan kijken en alleen komt voor het eten...

De 80 cent extra op de rekening begreep ik totaal niet. We hebben alles opgegeten. De persoon met wie ik was wilde niet moeilijk doen en het gewoon betaald.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima restaurant goede service en goed eten.
a W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een paar keer kregen we eten dat we niet besteld hadden of moesten juist een paar keer vragen naar iets dat we eerder gevraagd hadden.e
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super gegeten, lekkere sushi hele goeie en veel keuze top
hanbojo .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ondanks dat het druk was, ging het allemaal vlotjes
Zodra er een tafel leeg was, werd hij weer heel snel klaar gemaakt voor de volgende gasten
Het eten was erg goed
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zeker goed gegeten. Sushi's waren goed op smaak. Leuke combinaties van ingrediënten alleen soms wat groot formaat. Zeker de mogelijkheid om tot 5 sterren te komen maar hier zal het personeel nog wat voor moeten verbeteren. Het kan allemaal wat vriendelijker. Zeker een aanrader
Rhodé N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hadden een rustig plekje achterin het restaurant. De kwaliteit van de sushi was best wel goed voor een all you can eat gelegenheid. Verassende smaken en goed formaat. Voor een goede beoordeling van de warme gerechten zaten wij al iets te vol. Intvisringen waren niet lekker. Het dessertbuffet heeft ons echt verrast, normaal gesproken zijn de gebakjes oud of hebben ze een erg hoog vliegtuigvoer gehalte. Bij sushi today was dit anders, alleen de donut die ik had was droog. Verder veel keus in gebakjes, toetjes, ijs, toppings, chocoladefonteinen (melk&wit) etc. De service van de dames was top, we konden lekker vaak drankjes bestellen (zat bij ons bij de prijs inbegrepen) en als iets niet klopte werden we direct geholpen. Degene die de sushi kwam brengen was niet echt vriendelijk, het werd min of meer op je tafel gesmeten zonder wat te zeggen. Al met al zijn we erg tevreden!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Mensen, Sushi Today levert al jaren een top kwaliteit van gerechten.
En dat is ook nooit veranderd. Sterker nog, wij vinden het zelfs beter geworden.
Hierbij is de prijs van de All you can eat and drink ook nog eens erg gunstig.
De bediening is vlot en zeer vriendelijk.
En dat er wel eens een gerechtje vergeten wordt in dit altijd gevulde restaurant, is toch niet zo gek.
Gewoon even zeggen en krijg je binnen een paar minuten alsnog je gerecht.
Verspilling kost je een euro per gerecht en dat is volkomen terecht.
De toetjes bar is werkelijk waar top of the bill!
En omdat Sushi Today voor ons ook nog eens heel dichtbij is, kom we hier toch wel het liefst.
Cijfer 10 met een griffel.
Igor V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Tevreden.
Joey W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke sushi! Alleen een aantal personeelsleden hebben geen plezier in hun werk volgens mij. De sushi is van prima kwaliteit en de desertbar geweldig!