Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zijn al jaren vaste klant. Altijd weer een feestje om daar te eten. Super vriendelijke bediening en verse sushi. Top locatie.
ronlangen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben genoten van het heerlijke eten. De sushi's waren super. Toetjesbuffet was weer een feest. We komen hier zeker weer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, grote keuze, heerlijke happen en prima dessert en koffie. Kortom smullen geblazen. Eén groot feest!
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ik ben niet heel positief over dit restaurant. Met een vriendin hier gegeten en helaas viel het eten tegen. ook de bediening was ondanks een rustige doordeweekse avond niet heel alert. De vriendin in kwestie heeft eerder wel lekker hier gegeten maar nu niet ook positief. Misschien een slechte avond?
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettige plek om ontspannen met familie sushi te eten
Aletta N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Onwijs slechte service (er moest bijvoorbeeld om een pen gevraagd worden die ons met zichtbare moeite overhandigd werd) en in een achteraf hoekje bij de toiletten geplaatst. Tafels waren niet schoon en ondanks de reservatie een kwartier moeten wachten op deze tegenvallende tafel.

Er moest herhaaldelijk gevraagd worden om drinken (het was immers drankjes inclusief) en de (vrouwen)toiletten zagen er gewoon vies uit.

De sushi zelf was prima en het toetjesbuffet heerlijk (vorkjes en lepeltjes werden helaas niet meer aangevuld).

Kortom, ik zou het tot mijn spijt niet aanbevelen en niemand er mee naar toe nemen. Wellicht hadden we het slecht getroffen met de avond, bediende en de tafel maar ik denk er nog wel even honderd keer over na voordat ik hier terugkom.
Nassira A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Francis U.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
super lekker gegeten zoals altijd
Marcia L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was weer heerlijk!!!!!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Niet heel sfeervol, wel lekker. Precies wat je mag verwachten bij all-you-can-eat sushi tent.
Plus lekkere toetjes. Heb eindelijk een keer niet teveel gegeten.
M. L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Smaakvolle sushi, geen hartelijke bediening maar dat kan je ook niet in zo'n restaurant verwachten.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hoewel ik niet zo weg ben van die grote eethuizen kan Sushi Today de toets der kritiek doorstaan. De inrichting is kleinschaliger gemaakt d.m.v. tussenwandjes. Daardoor lijkt het visueel iets minder grootschalig. Bewondering voor de keuken en de bediening. Na de bestelling (in ons geval 25 gerechtjes per ronde) weet je niet meer wat je hebt besteld. Dat is niet erg. Er komt voor ieders wil wat op tafel. En niet alles wordt tegelijk geserveerd. Dus ben je klaar met de gerechtjes komen er zo maar weer twee of drie op tafel. En de kwaliteit is prima. Geen opgewarmde prakjes, maar vers bereid.
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
prima gegeten in een leuke sfeer. Tijd helemaal vergeten ( mochten eigenlijk maar 2 1/2 uur eten, maar het werden er ruim 4 ) Was geen probleem!!
KimsTaste K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Weer ontzettend heerlijk gegeten afgelopen dinsdag. Altijd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Was weer een top avond! Sushi heerlijk vers, bediening vriendelijk, snel en correct dat zie je niet vaak meer! Ook het dessert buffet onderscheidt zich van de gemiddelde ayce. Volgende week weer langs met collega's in de vestiging van Amersfoort! Tot dan!
you_did .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten wel een groot restaurant. Fijn dat de gerechten geserveerd worden en niet dat je ze zelf moet halen. Is het tenminste gezellig aan tafel. Ruime keuze aan sushi maar ook meer dan genoeg andere gerechten. Ook het toetjes buffet is zeer lovend. Ook leuk om met grote groep of kinderen heen te gaan.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De avond was best gezellig. Enige minpunt was dat de ober een portie sushi liet vallen en daar geen nieuwe voor terug kwam brengen.
Grotere teleurstelling was dat ik de halve nacht boven de WC heb gehangen. Blijkbaar was toch niet alles even vers ????
ton P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prima eten, beetje luidruchtig maar goed te doen. We komen zeker weer een keer terug.
Het toetsjes buffert was een verrassing, goed gevuld en met allemaal lekkere taatjes.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een echte vreetschuur.
Sfeer slecht
Bediening onvriendelijk
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben geen uitleg gehad, hoe alles precies werkte en we moesten erg lang wachten voor we een vork kregen en een stel kinderstokjes en het duurde in het begin erg lang voor de eerste bestellingen kwamen, later ging dit sneller.