Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Sushi was niet goed gerold en viel makkelijk uit elkaar. Meermaals verkeerde bestelling aan tafel gehad of eigen bestelling niet gekregen.
Paar nieuwe gerechten zijn een leuke toevoeging.
De nieuwe stokjes zijn waardeloos!
Laila H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De sushi is echt slecht in vergelijking met andere restaurants. De rijst valt uit elkaar. Moest heel erg lang wachten voordat ik m'n eten kreeg. Voor een sushi heb ik 20 minuten moeten wachten! Zou hier niet nog eens gaan eten!
Laila H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Sushi is in vergelijking met andere restaurant heel slecht, de rijst valt uit elkaar! Je moet heel erg lang wachten op je eten. Ik zou hier niet nog eens willen eten vanwege de slechte sushi en de erg lange wachttijd. Heb afgelopen dinsdag voor 1 sushi een 20 minuten moeten wachten
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was zeer goed. Door de drukte op een zaterdagavond, is er bij ons helaas iets misgegaan met de bestellingen een paar keer maar dit werd op professionele wijze opgelost door de bediening en ruimschoots goedgemaakt; petje af! Zeker voor herhaling vatbaar. Misschien dan wel op een ander tijdstip als zaterdagavond.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk eten en drinken en een snelle service. Akoestiek van het restaurant is lastig . Veel lawaai
M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
duurde lang voordat het eten kwam en de warme gerechten waren echt slecht. Te ver doorgebakken, pasteitjes aan de onderzijde verbrand, lamskoteletjes taai. Wij gaan hier niet meer heen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
heerlijk gegeten in een grote drukke ruimte, snelle bediening en lekkere sushi. voor een redelijke prijs 40.00 pp inclusief drank.
Linda_vds .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Als je denkt dat de sushi lekker is, dan heb je het dessert buffet nog niet gezien. Je kunt je vol eten aan de sushi kaart, maar laat zeker een gaatje over voor de desserts. Uitgebreide kaart, snelle service, het doet wat het belooft en het eten is heerlijk!
Danny R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. Veel variatie in de sushi en allemaal erg lekker! Bij het afrekenen kregen we een kaartje voor de parkeerautomaat, dat scheelde ons nog 7,50. Goede service!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Er mag wel iets meer aandacht voor drankjes zijn. Je lege glas wordt weggehaald zonder te vragen of je nog iets wilt drinken. Daarna 3 X moeten vragen om een witte wijn. Zonde, want daar zouden ze op kunnen verdienen. Het eten wordt wel snel geleverd. Toetjesbuffet is zeer uitgebreid.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben hier vaker gegeten en komen zeer zeker weer een keer terug.
Ik vind een open plafond waardoor je alle leidingen en pijpen ziet hangen niet bij een restaurant passen.
Armen E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een bestelling van een ronde kwam niet door en we hebben een paar keer om de drankjes moeten vragen die we besteld hadden. Zijn we niet gewend eigenlijk...
Maya B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
In tijden niet zulke lekkere sushi gegeten! En zeer tevreden over het vriendelijke personeel! Het was een zeer goede ervaring en ik kom zeker terug.
Jeanet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug naar dit restaurant in Utrecht.
SRuby .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik kom regelmatig bij Sushi Today. Gezellige sfeer, heerlijke sushi en vriendelijk personeel! Een echte aanrader voor de sushi liefhebbers onder ons.
Annie C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Van de week bij Sushi Today gegeten, ik ga regelmatig naar sushi restaurants maar dit was echt top. Opvallend was dat de sushi echt vers smaakte, vooral de zalm was heerlijk. Er was veel keuze uit zowel sushi als warme gerechten waarbij de smaken mooi variëren met elkaar. Restaurant was sfeervol, druk ook. Zeer uitgebreid toetjesbuffet, dit was zeker te waarderen bij de dessertliefhebbers onder ons.
Top ervaring gehad, dit verklaart zeker de drukte.
Kiema M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Dit is het beste all you cab eat restaurant van Nedeland! Het eten is super vers, de smaken verfijnd en je proeft de kwaliteit er van af! Tevens is het personeel erg vriendelijk! En ze hebben ook nog eens een ruim assortiment aan desserts! Voor de mensen die niet van sushi houden is er genoeg andere keus, daarom van ieder wat wils. De ossenhaas is trouwens ook echt heerlijk!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heel goed eten, super goede service en een heel uitgebreid assortiment. Ik kom hier ook graag vaak om sushi af te halen. Ook de toetjes zijn heerlijk, lekker uitgebreid. En handig dat het een lopend buffet is.
Charlene B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vorige week voor het eerst bij Sushi Today Utrecht geweest. Mijn man houdt niet van vis en was bang dat hij weinig zou kunnen eten. Dat was niet het geval. Er is naast vis nog genoeg andere keus. Interieur ziet er heel mooi uit en het personeel was heel erg behulpzaam met mijn kaart die niet was doorgevoerd. Minpuntje was dat het iets te donker was waardoor ik de kaart niet goed kon lezen. Ze zien ons snel weer terug!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016