Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

K -.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was lekker. Porties zijn wat kleiner, vergeleken met andere All You Can Eat sushi restaurants, maar dan kun je tenminste ook 5 rondes eten :). Goede en onbeperkt dessert buffet. Een pluspunt vergeleken met andere sushi restaurants.

De bediening daarentegen is wel traag. Het duurt lang voordat het eten er is. Voor de eerste ronde moesten we maar liefst 35 minuten wachten. Na 30 minuten daarover geklaagd, komt de manager een discussie voeren dat het niet klopt dat we al 30 minuten wachten. De kaart is pas 10 minuten geleden ingevoerd in het systeem, zegt ze. Dan hebben ze er erg lang over gedaan om de kaart in te voeren en bij andere restaurants stond in die 10 minuten het eten al op tafel!

Een discussie voeren met de klant is overigens de grootste fout die je als restaurant kunt maken. Het gaat om de beleving van de klant. Die wil een avondje uit. De lol was er na deze discussie een beetje af. Hier komen we niet meer.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Barbera V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We waren tot een jaar of twee terug wekelijks hier te vinden. Na een wat mindere ervaring (veel fouten en te zout eten) een tijd niet geweest. Nu was het was gelukkig weer goed. We hebben lekker gegeten, zaten in een zaal waardoor het iets minder rumoerig was. En de service was vlot en prima, er werden geen fouten gemaakt met bestellingen. Het toetjesbuffet is nog steeds het allergrootste pluspunt hier.
Masha P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Super goede en snelle service. De kaart is recent nog vernieuwd. Altijd een goede kwaliteit en enorme keuze. Ook als niet sushi-lover kan je hier je hart ophalen aan de diversiteit aan warme en teppanyaki gerechten.
Savannah B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Kwaliteit sushi slecht, mede dankzij de zeewier., het was behoorlijk taai. Het warme gedeelte van de kaart werd veelal lauw en soms zelf koud bezorgd. De garnalenspies smaakte alsof het was opgewarmd in de magnetron. Ik had er echt veel meer van verwacht, ik kom hier nooit meer terug. Wel vriendelijk persoon en het eten werd snel geleverd. Toch wacht ik liever iets langer, waarbij het eten wel smaakt. Voortaan liever naar m'n oude en vertrouwde sushi tent in Almere.
Heri V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Waarschuwing.
Iedere week ga ik ongeveer een à twee keer uit eten, en vrijwel altijd laat ik een recensie achter. Helaas was dit van de afgelopen om en nabij twee jaar de slechtste ervaring. Eigenlijk nog nooit ben ik, met de groep met wie ik was, zó onbeschoft behandeld. Na afloop verzekerde de bediende, en daarna óók de manager, dat we met meer personen gegeten hadden gegeten dan aangegeven. Er was geen geldige reden om ons te verdenken; toch werd aangehaald dat 'iedereen aanwezig ditzelfde aantal hadden geteld'. Toen wij vroegen om bewijs/camerabeelden en uitleg gaven zei ze, uiteindelijk, dat er inderdaad toch een telfout gemaakt was. Maar pas na 25 minuten! Terwijl wij allemaal naar huis wilden gaan! Dit maakt duidelijk:
- Of de manager probeerde ons op te lichten
- Of 'alle aanwezigen' kunnen niet tot 12 tellen; waren daardoor niet bewust van deze fout

Jammer! De kok maakte het eten op een op zijn best redelijke wijze klaar; maar de kwaliteit van de ingrediënten was merkbaar ver onder de maat. Inderdaad, te verwachten bij een all-you-can-eat tent. Wees er dan ook van bewust dat als je lekker wil eten, je je heil ergens anders moet zoeken. Het lawaai van de groepen jongeren om ons heen maakte de sfeer absoluut niet beter. Les geleerd.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Sushi had beter gekund, maar de sushispecials waren erg lekker. Aan het eind parkeerkaartje gekocht, terwijl de slagboom elke woensdagavond openstaat. Hierdoor voelden wij ons opgelicht.
Fati L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was een erg dure etentje, voor twee volwassenen en een kind van bijna 90 euro. Voor kinderen was er niets specials , thuis moest ik alsnog eten maken voor hem. Maar voor de rest ,prima resterant , heerlijk gegeten .
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer rommelige bediening, was ook erg druk. Maar toch je betaald flink wat geld met 6 personen.
Sushi viel uit elkaar dus na 2 rondes gestopt
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Helaas konden wij pas om 20.00 uur reserveren. Echter was de ronde daarvoor behoorlijk uitgelopen waardoor we pas om half 9 aan tafel konden. Opzich is dit geen probleem en kan gebeuren. Maar helaas na exact 2,5 uur werd er gevraagd of we nog iets wilden bestellen omdat de keuken zou gaan sluiten. Vond ik persoonlijk wat jammer. Als ze dit bij de vorige ronde ook gedaan hadden konden wij optijd zitten. Verder was het eten heerlijk (vooral specials) en de bediening top! Ook verbaasde het me dat ondanks de drukte we niet heel erg lang hoeften te wachten op onze bestellingen.
Anne Marie R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ondanks reservering moesten we bijna een half uur wachten. Werd wel goed opgevangen met excuses en gratis drankje.
Eten was gewoon zoals altijd goed.
Dessertbuffet werd steeds goed aangevuld. Het was zoals altijd erg druk maar dat kunnen ze op zich goed aan. Het is geen klein intiem gebeuren maar voor zoiets moet je daar ook niet naartoe gaan.
Kortom, fijne avond.
Jentine V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Altijd lekker! Goeie toetjesbar!!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker eten en goede bediening.
Aanrader!
Reina V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Twee grote groepen naast ons van luidruchtige jongeren,waar meerdere keren aan gevraagd werd om te minderen met schreeuwen, waardoor ik mijn gezelschap niet kon horen. Meerdere keren verkeerde drankjes op tafel gekregen, niet besteld, net als met het eten, of het kwam niet of het was niet besteld. Bij de toetjes een haar(?!) gevonden in het ijs, wat opgemerkt werd door de kelner als: ' ja die is niet van ons die haar'. Jammer, jet was altijd kwalitatief goed bij Sushi Today, nu niet meer zo onder de indruk. Net een fabriek vol gestampt met mensen die aan de lopende band eten. Het meisje in de bediening aan onze tafel (groene armband,bruin haar) was wel erg aardig en wel geinteresseerd niet zoals hasr collega's.
Vivianne E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was prima, niet een al te bijzondere kaart, maar de bediening was erg ongeïnteresseerd en ze keken je niet aan of om zich heen. Het restaurant was ook zeer luid. Jammer!
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bediening was erg slecht, bij het serveren van het eten werd er niet gelachen en zo goed als niet gepraat of verteld wat er neergezet werd. Zijn weinig langs gekomen. Eten zelf was wel lekker.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten en de wachttijd voor het eten zelf was kort, alleen duurde het vrij lang voor de briefjes voor het eten opgehaald werden. De ontvangst was slecht, werden aan een tafel gezet en er werd alleen de bestelling voor het drinken opgenomen. Voor de rest geen uitleg of toelichting op iets, daarna was de service wel prima!
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het personeel was onbeschoft, we werden slecht geholpen en het eten duurde veelte lang en klopte niet! Werden niet als klant behandeld! Wij gaan niet snel terug!