Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Bente F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
zelfs glutenvrij is super goed toedoen! en eigenlijk is sushi goed voor iedere gelegenheid!!
ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
had online geboekt om 17.30 maar er was niets bekend dat we nergens konden parkeren met betrekking van FC Utrecht kom daar netjes op tijd mag niet parkeer garage in moet naar p1 en dan 20 25 lopen . jammer wij komen hier geregeld en vinden dit erg triest zijn weggegaan en moesten nu ergens anders heen weten niet of we nu nog terug komen vriendelijke groet BE van der wel .
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Samen met mijn dochter van 13 heerlijk 'onbeperkt' sushi gegeten. Heel veel keus en gerechten van hoog niveau! Afsluitend toetjesbuffet heeft weinig Aziatisch, maar een goede sortering kleine zoete nagerechten. We komen zeker terug.
Rosan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het eten was heel goed, alleen werden er bij 2 rondes sushi vergeten..
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Enkel minpuntje was dat een vooraf aan tafel gemaakte afspraak (menukeuze/kosten) niet goed was doorgegeven waardoor het bij het afrekenen voor enige discussie zorgde, maar hier kwamen we snel uit met elkaar, maar dit had voorkomen kunnen worden.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was erg rommelig. We kregen niet altijd wat we bestelden. Ook de smaak was veelal hetzelfde. Ik heb na afloop gezegd dat ik niet tevreden was. Ze gaven toe dat er te weinig personeel liep en daarom kregen we de drankjes gratis. Dat vond ik dan weer erg vriendelijk.
Ik zal niet snel meer een tweede x voor sushi totdat kiezen.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We komen hier vaker, veel verschillende sushi en erg lekker. Jammer vind ik wel dat je voor best wel wat sushi bij moet betalen. Volgens mij niet echt nodig..
anemoon37 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ondanks mindere ervaringen in het verleden, toch weer bij Sushi Today Utrecht gaan eten. De sushi vond ik zeer goed! Leuke dat er nu ook specials op de kaart staan, je kunt hiervoor kiezen om het los erbij te kopen of om het af te kopen. Het is een goede keuze om de specials af te kopen, want ze zijn erg lekker. De service is goed en snel, maar niet altijd persoonlijk of sympathiek. Je merkt duidelijk dat het druk is en dat de medewerkers puur doen wat ze moeten doen; serveren. Voor de super gezellige sfeer hoef je niet te gaan, maar neem leuk gezelschap mee en je hebt een avond met goede sushi!
Romee E.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Niet veel keus aan sushi, sushi valt uitelkaar en ziet er niet altijd even smakelijk uit. Verder is alles smakelijk en er is een gezellige sfeer.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Prima sushi, lekker vers en smaakvol. Rap geserveerd; binnen 8 minuten nadat we zaten kwam het eerste gerecht op tafel. €81 voor dinner voor 2 vind ik nog steeds een hele hoop geld.
Emilie A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten! Een nadeel blijft toch de akoestiek. Het was heel druk dus snap dat bedienend personeel niet bij elke tafel een praatje kan houden. Maar iets meer met aandacht de sushi op tafel zetten, scheelt veel. Degene die de drankjes opnam was uiterst vriendelijk en het eten nogmaals was heerlijk.. We komen zeker terug
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Altijd een feestje om lekker te eten daar. Heerlijke gerechten en super snel en uiterst vriendelijk personeel. Wij blijven graag komen.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Toptent, lekker eten en goede sfeer! Ik kom er graag en al jaren. Dit bezoekje was met mijn oma, ook zij heeft genoten. De enige verbetering die ik kan bedenken is de aandacht voor gasten.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten is erg lekker, sfeer is voor mij niet denderend. Heel druk en toch wel het "vreetschuur" idee. Wachttijden voor de drankjes was regelmatig erg lang. Dit gaf de indruk dat dit bewust gebeurde aangezien dit relatief duur is voor het restaurant. Mbt het eten, geen opmerkingen!
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Goed eten en aardige bediening. Je hoeft niet lang te wachten en de porties zijn beter dan andere sushi restaurants in Utrecht. Sommige delen van het restaurant zijn erg luidruchtig.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Lekker gegeten, vlotte aardige bediening. Veel keuze, wij komen nooit aan de 5x bestellen! Jammer alleen dat er bij de toetjes niet staat wat voor soort toetje het is.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten met veel keuze en smaakvariaties. Vlotte aardige bediening. Jammer alleen dat er bij de toetjes niet bij staat wat voor soort toetje het is. Voor herhaling vatbaar.
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten.

Naar mate het drukker wordt kan het soms voorkomen dat een drankje wat later komt of 1 bestelde sushi er doorheen glipt. Het wordt altijd heel netjes opgelost als dit het geval geweest is.

Komen er zeker weer terug!
Vincent A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke Sushi. Goede bediening.
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Ik heb samen met een aantal vriendinnen besloten om elke maand een bezoekje te brengen aan Sushi Today. We vinden het eten geweldig! De kaart is super uitgebreid dus er zit altijd wel wat lekkers tussen, zelfs voor mensen die geen vis lusten. Dus dat moet je niet weerhouden. De sfeer is goed en de inrichting is leuk. Het binnenplaatsje is wel wat gezelliger dan de andere tafels. Misschien dat ze daar nog wat aan kunnen doen. De service verschilt een beetje. Meestal komen de gerechten heel snel, maar we hebben ook wel eens lang moeten wachten. Maar dat heeft waarschijnlijk ook wel met de drukte te maken.