Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Levendig
Vivianne E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was prima, niet een al te bijzondere kaart, maar de bediening was erg ongeïnteresseerd en ze keken je niet aan of om zich heen. Het restaurant was ook zeer luid. Jammer!
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bediening was erg slecht, bij het serveren van het eten werd er niet gelachen en zo goed als niet gepraat of verteld wat er neergezet werd. Zijn weinig langs gekomen. Eten zelf was wel lekker.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten en de wachttijd voor het eten zelf was kort, alleen duurde het vrij lang voor de briefjes voor het eten opgehaald werden. De ontvangst was slecht, werden aan een tafel gezet en er werd alleen de bestelling voor het drinken opgenomen. Voor de rest geen uitleg of toelichting op iets, daarna was de service wel prima!
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het personeel was onbeschoft, we werden slecht geholpen en het eten duurde veelte lang en klopte niet! Werden niet als klant behandeld! Wij gaan niet snel terug!
Joan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten, voor de tweede keer. Voor iemand van boven de veertig is de combinatie van kleine lettertjes met sfeerverlichting wel lastig. En soms duurt het erg lang voordat een gerecht uit een bepaalde gang wordt geserveerd. Maar over het geheel weer een geweldige ervaring.
Timothy D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Voor de derde keer hier geweest!

Hier weer heerlijk gegeten! Ik eet hier eigenlijk altijd iets te veel ;). Het is wel rumoerig omdat het er druk is! Niet voor niets zo druk natuurlijk.

Waar Sushi today zich onderscheid is het al zo grote toetjes assortiment. Twee chocolade fonteinen en heel veel toetjes! :)
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Als je op zoek bent naar verschrikkelijke massaproductie sushi is dit de juiste keuze. De kwaliteit gaat hier duidelijk ten koste van het volume. Daarnaast is het een erg druk en rumoerig restaurant.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed en veel gegeten, wel moeten vragen waar onze drankjes bleven en door de drukte liep men ook achter met de sushi. Verder een leuke avond gehad in ons gezelschap.
Julie D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het eten is erg goed alleen wij zaten achterin vlakbij de keuken waar het heel erg rumoerig was en we elkaar amper konden verstaan.
Julian A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij waren met de 2e kerstdag bij onze favoriete tent. Ondanks de drukte zijn wij zeer tevreden over de service en dat terwijl er redelijk wat bestellingen fout gingen werd dat goed opgelost. Wij komen zeker terug!
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bedoening was top
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goede bediening ondanks je met 2 personen komt een standaard tafel dus alle ruimte om de gerechten netjes kwijt te kunnen
Berenklauw M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker hier gegeten, ik eet nooit japans maar dit was erg lekker. Vriendelijke bediening leuke locatie. Hier zal ik volgende keer met vrienden komen.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn hier met drie vrienden gaan eten om mijn verjaardag nog te vieren. Het is een groot restaurant met goed personeel. Het is erg groot dus erg gehorig. Eten was van goede kwaliteit en als je ook All You Can Drink toevoegt voor €10,- de neus krijg je gewoon Pepsi uit een flesje en niet van een tap. Prima avond gehad en wij komen terug!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met zijn tweeën. We zijn erg tevreden over de nieuwe kaart!
Ook erg fijn dat je met 6-, bijbetalen onbeperkt van de specials (met o.a. sashimi, coquilles en de Dragon Roll) kan genieten. Zeer de moeite waard, alles smaakte even goed. De gerechten werden ook snel geserveerd.
Dan het dessertbuffet als afsluiter met o.a. spekkoek, brownie en rocky road. Lekker!
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
BoHerberts .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Ik heb gisteren met mijn zus bij Sushi today gegeten in Utrecht. Was echt heel erg lekker, vooral het dessert buffet op het laatst met zoveel verschillende keuzes!!
Zeker een aanrader!
DRobbieD .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We komen hier vaker en het bevalt nog steeds goed om hier te eten. Het eten en de service is er goed en ze hebben een lekker toetjes buffet. Het is er wel altijd behoorlijk druk, zelfs door de weeks, waardoor het soms iets langer kan duren voor een gerecht er is. Zeker een aanrader.
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten met de familie! Wij zijn vaste gast en komen regelmatig langs. Ik heb er ook al gereserveerd met kerst, ontzettend vriendelijke bediening en top service! Als afsluiter genoten van het dessertbuffet, het leuke is dat er veel meer keus is dan enkel en alleen een bolletje ijs. De bediening is ook niet vies van een stukje advies en!! komt regelmatig terug om te vragen of alles naar wens is geweest. Onze favoriete sushi restaurant in Utrecht! Eind deze maand zijn wij er weer! Ga zo door!
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
zoals gewoonlijk goed, goede snelle service kortom nog steeds een aanrader voor een ieder! Perfecte gezelige avond met familie
gegr,

John Voets
suzannedewit .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten , goede inrichting . Bediening heeft heel weinig tijd om uitleg te geven.
Ze hebben , denk ik, meer tijd om de bestelling snel af te handelen .minpunt voor mij