Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

Sophia J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Joris L.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk! Nieuwe sushi ten opzichte van een jaar geleden! En het Toetjesbuffet alleen al.is de moeite waard.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een heerlijk etentje en aan te bevelen voor iedereen die van sushi houdt!!!
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Fijn sushi restaurant met verse sushi en een geweldig groot nagerechten buffet vooral leuk voor de kids
Goede bediening
Goed parkeren
Wel uitkijken als ff utrecht thuis speelt want dan is de parkeergarage gesloten
Charlotte Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De menukaart was erg variërend en en stonden ook weer nieuwe hapjes tussen wat ik erg prettig vind.
Vanavond voor het eerst ook de specials geprobeerd. Helaas zat er in de eerste mossel aardig wat zand wat natuurlijk niet hoort en goed is voor mijn tanden. De special rolls waren wel lekker, maar vind ze niet lekkerder dan de reguliere sushi van de menu kaart. De sushi was heerlijk en vers. Verder was de bediening prima en snel en heb een fijne avond gehad. Bedankt!
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Goed.. Alleen gereserveerd via Iens maar was niet aangekomen was erg druk dus hadden geluk dat we een tafel hadden !! !!
Raimond K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Druk bezocht, dus reserveren van te voren is wel nodig.
Gezellig aangekleed. ondanks veel mensen genoeg privacy.
Snelle service alleen bleef een soepkom 3 rondes staan.
J N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten
K -.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heel druk en chaotisch. Mijn eten werd zo hard neergegooid dat de sushi in mijn drinken kwam. Eten was niet lekker en van de bestellingen klopte niks. Tot 3 keer toe een salade besteld maar niks ontvangen wel 4 dezelfde rolls in de eerste ronde(ipv 1). Had een betere avond verwacht. Eerste en helaas meteen laatste keer voor ons.
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was lekker. Porties zijn wat kleiner, vergeleken met andere All You Can Eat sushi restaurants, maar dan kun je tenminste ook 5 rondes eten :). Goede en onbeperkt dessert buffet. Een pluspunt vergeleken met andere sushi restaurants.

De bediening daarentegen is wel traag. Het duurt lang voordat het eten er is. Voor de eerste ronde moesten we maar liefst 35 minuten wachten. Na 30 minuten daarover geklaagd, komt de manager een discussie voeren dat het niet klopt dat we al 30 minuten wachten. De kaart is pas 10 minuten geleden ingevoerd in het systeem, zegt ze. Dan hebben ze er erg lang over gedaan om de kaart in te voeren en bij andere restaurants stond in die 10 minuten het eten al op tafel!

Een discussie voeren met de klant is overigens de grootste fout die je als restaurant kunt maken. Het gaat om de beleving van de klant. Die wil een avondje uit. De lol was er na deze discussie een beetje af. Hier komen we niet meer.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Er lekker gegeten. Waren iets eerder dan de gereserveerde tijd aanwezig maar konden gelijk ergens gaan zitten. Eten werd snel geserveerd.
Barbera V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We waren tot een jaar of twee terug wekelijks hier te vinden. Na een wat mindere ervaring (veel fouten en te zout eten) een tijd niet geweest. Nu was het was gelukkig weer goed. We hebben lekker gegeten, zaten in een zaal waardoor het iets minder rumoerig was. En de service was vlot en prima, er werden geen fouten gemaakt met bestellingen. Het toetjesbuffet is nog steeds het allergrootste pluspunt hier.
Masha P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Super goede en snelle service. De kaart is recent nog vernieuwd. Altijd een goede kwaliteit en enorme keuze. Ook als niet sushi-lover kan je hier je hart ophalen aan de diversiteit aan warme en teppanyaki gerechten.
Savannah B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Kwaliteit sushi slecht, mede dankzij de zeewier., het was behoorlijk taai. Het warme gedeelte van de kaart werd veelal lauw en soms zelf koud bezorgd. De garnalenspies smaakte alsof het was opgewarmd in de magnetron. Ik had er echt veel meer van verwacht, ik kom hier nooit meer terug. Wel vriendelijk persoon en het eten werd snel geleverd. Toch wacht ik liever iets langer, waarbij het eten wel smaakt. Voortaan liever naar m'n oude en vertrouwde sushi tent in Almere.
Heri V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Waarschuwing.
Iedere week ga ik ongeveer een à twee keer uit eten, en vrijwel altijd laat ik een recensie achter. Helaas was dit van de afgelopen om en nabij twee jaar de slechtste ervaring. Eigenlijk nog nooit ben ik, met de groep met wie ik was, zó onbeschoft behandeld. Na afloop verzekerde de bediende, en daarna óók de manager, dat we met meer personen gegeten hadden gegeten dan aangegeven. Er was geen geldige reden om ons te verdenken; toch werd aangehaald dat 'iedereen aanwezig ditzelfde aantal hadden geteld'. Toen wij vroegen om bewijs/camerabeelden en uitleg gaven zei ze, uiteindelijk, dat er inderdaad toch een telfout gemaakt was. Maar pas na 25 minuten! Terwijl wij allemaal naar huis wilden gaan! Dit maakt duidelijk:
- Of de manager probeerde ons op te lichten
- Of 'alle aanwezigen' kunnen niet tot 12 tellen; waren daardoor niet bewust van deze fout

Jammer! De kok maakte het eten op een op zijn best redelijke wijze klaar; maar de kwaliteit van de ingrediënten was merkbaar ver onder de maat. Inderdaad, te verwachten bij een all-you-can-eat tent. Wees er dan ook van bewust dat als je lekker wil eten, je je heil ergens anders moet zoeken. Het lawaai van de groepen jongeren om ons heen maakte de sfeer absoluut niet beter. Les geleerd.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het is een fijn restaurant en je wordt vriendelijk ontvangen! Er is een uitgebreid toetjesbuffet aanwezig en de sushi gerechten zijn verrassend en zeer smaakvol! De prijs ligt alleen erg hoog ten op zichte van andere sushi restaurants in Utrecht.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Sushi had beter gekund, maar de sushispecials waren erg lekker. Aan het eind parkeerkaartje gekocht, terwijl de slagboom elke woensdagavond openstaat. Hierdoor voelden wij ons opgelicht.
Fati L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was een erg dure etentje, voor twee volwassenen en een kind van bijna 90 euro. Voor kinderen was er niets specials , thuis moest ik alsnog eten maken voor hem. Maar voor de rest ,prima resterant , heerlijk gegeten .
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer rommelige bediening, was ook erg druk. Maar toch je betaald flink wat geld met 6 personen.
Sushi viel uit elkaar dus na 2 rondes gestopt