Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Today Utrecht

Patty K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was goed, bediening betrokken alleen klopte de rekening naar ons inzicht niet en konden ze helaas niet het bonnetje leveren..
Maryam L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De sushi was droog
Nathalie V.
Heerlijk zoals altijd.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
we waren met 2 personen hadden om 20.00 uur gereserveerd in het begin erg lang wachten op onze bestelling naarmate het later werd ging het wel sneller. Verder heerlijk gegeten
Boy A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Rumoerig! Veel herrie uit de keuken, het tochtte binnen, grootschalig en slecht ingedeeld/ingericht! Verder wat je van een ayce man verwachten!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goed restaurant
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bij binnenkomst werden mijn vriend en ik vriendelijk ontvangen en snel naar een tafel geleid. Goede uitleg gegeven over het concept. Leuke sfeer met aardige bediening. Het eten werd ook snel geserveerd en was lekker. Daarna nog genoten van het uitgebreide toetjesbuffet. Ik kom zeker terug!
Miranda C.
Heerlijk gegeten
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk alleen duurde het soms erg lang voordat het bestelde op tafel stond en bij geen enkele ronde kwam alles wat we besteld hadden
Raisa M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was prima. De bediening was niet erg vriendelijk en gooide het eten bijna op tafel. Een aantal keer verkeerde gerechten op tafel gekregen maar dat was niet gek gezien de drukte. Ik zou dit restaurant niet boven de bekende all you can eat sushi restaurants verkiezen die in verhouding iets goedkoper zijn.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We gaan vaak sushi eten, maar nog nooit zulke slechte sushi gegeten!
We konden geen van allen thuisbrengen welke sushi wat was. Slechte service je wordt als het tijd is van je tafel gestuurd ze ruimen af ook al ben je nog wat aan het eten of drinken!
Voor ons nooit meer!!!
Voortaan gewoon weer Shitzen in Vianen.....
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
ik kom hier regelmatig met wat vrienden of familie. Het eten is altijd voortreffelijk, echt heerlijk. Kom hier graag terug. Bediening is ook helemaal top.
Floortje P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik kan altijd heerlijk eten bij jullie! Echt iets om je op te verheugen. Heerlijke sushi en warme snacks! top! Je hoeft nooit lang te wachten op je eten, kaartjes worden snel opgehaald. Personeel is ook altijd erg vriendelijk!
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een vriendin van mij en ik werden vriendelijk ontvangen. Eten was erg lekker en werd ook super snel geserveerd. Mooie inrichting en een fijne sfeer.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker eten,;veel keuze. Meeste bediening vriendelijk, maar ook helaas wat stugge medewerkers. Restaurant ziet er netjes uit. De toiletten vond ik minder schoon.
Anjo L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker gegeten, vlot en uitgebreid toetjes buffet.
Jammer dat bediening niet alle tafelnummers weet. Zo krijg je wel eens een verrassing van iets wat je niet besteld hebt.....
hansjehaman .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Alles prima, lekker eten aardige bediening. Wel erg rumoerig maar was niet storend.
Zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Paola P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd!!!
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was heerlijk!!!
Ging alleen wat mis met bediening aan tafel. Kregen van alles op tafel wat niet is besteld. Maar werd goed op ingespeeld. Daarna perfect.
Carlijn O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De sushi is lekker en dat is natuurlijk het allerbelangrijkst! De service (zowel het eten als het drinken) was snel en prima. Wel is de service wat onpersoonlijk en het eten wordt inderdaad op tafel 'gesmeten'. Maar, dat hoort er geloof ik een beetje bij in dit soort restaurants. Het toetjesbuffet is heel uitgebreid en volgens mij zijn veel mensen er erg blij mee. Persoonlijk mis ik wel dingen. Er is wel een chocoladefondue maar géén banaan en geen aardbei: dat zijn de allerlekkerste dingen in de fondue. Zo jammer! En er stonden kinderen hun afgehapte lange vinger (het koekje, niet het lichaamsdeel) in de fondue te houden. Getver! Maar, dat is de ouders denk ik meer aan te rekenen. Oh ja: ik miste ook het groenethee-ijs. Dat is nou net mijn lievelings....