Sushi Today Utrecht

Herculesplein 373 A 3584 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Utrecht

Vandaag eten we sushi

Een prachtige Aziatische pop, papieren lampen en platen van Aziatische landschappen aan de muur. De sfeer bij Sushi Today is is doorspekt met het orient. En zoals de naam doet vermoeden is er keuze uit meer dan negentig sushi gerechtjes. Zij bieden het aan volgens het 'all you can eat' principe -dat implicieert ook gelijk dat je ook niets laten liggen mag. Vergeet ook het dessert buffet niet!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Today Utrecht

Madelon M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ik begin ST een beetje zat te worden! Het was altijd prima en het dessertbuffet is erg lekker. Telkens als ze de menukaart vernieuwen waar overigens amper verandering in zit gaat de prijs met € 1,00 omhoog! Voor vegetariers is er amper wat nieuws. De beloofde inktvisspies zou terug komen 2 kaarten terug en dat is niet gebeurd. Heb het al tig keer gevraagd op FB en nu ook waarom ze de prijs steeds verhogen. Blijkbaar geven ze niet om de gast, want reageren doen ze niet. Ik raad ze aan om FB op te zeggen! Als geen viseter zit mijn sushi steeds vol met viseitjes. Het is niet leuk/handig en een gedoe om ze er steeds af te halen. De laatste keer waren het er absurd veel en heb ik het terecht terug gestuurd.Duidelijk is dat ze de non vis gerechten niet met aparte handschoenen maken, ook niet op een apart plank en dat zou wel moeten! Denk aan mensen met een allergie. De oplossing was volgens de manager om steeds als ik de kaart heb ingevuld die aan haar te geven. Dat schiet niet op, neemt tijd in en ga haar maar eens vinden 5 rondes lang! Totaal géén zin om steeds op te moeten staan voor andermans fout. Wij zijn echt heel vaak geweest en nooit is verteld over de klantenpas. Dat had ons veel kunnen besparen. Ik vind dat ze dat moeten vermelden op de menukaart aangezien het op de site gauw over het hoofd wordt gezien. Ik heb mijn tijd daar gehad en ga tig keer liever naar dat fijne leuke restaurant aan de gracht bij Intersport om de hoek beginnend met een U en eindigend met een I!
Leyla U.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Weinig keus in glutenvrije warme gerechten. Zoals vis en vlees helemaal niks, bij andere sushi all you can eat was er altijd wel iets. Met afrekenen werd er moeilijk gedaan om apart af te rekenen met een groep. Je kan niet 1 persoon alles voor laten schieten! Niet iedereen is rijk. Dat was erg klant onvriendelijk. Met groep komen we niet meer terug.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Sushi Today Utrecht blijft nog steeds onze favoriet.
Dit is voor ons de enige zaak waar wij Sushi eten.
Eet je hier Sushi dan eet je het nergens anders meer!
Pas is er weer een nieuwe menukaart samen gesteld, met een aantal heerlijke nieuwe Sushi's.
Maar ook als je niet van Sushi houd kan je hier prima terecht.
Alle gerechten zijn van een constant goede tot zeer goede kwaliteit.
Leuk om met stokjes te eten maar je kan ook gewoon om bestek vragen.
Als je aardig en beleefd doet tegen de bediening doen ze dat ook tegen jou.
Voor een tientje per persoon meer, heb je ook all in drinken.
De mega toetjes bar is gratis en onbeperkt.
Natuurlijk houden ze niet van verspilling, dus zorg dat je ogen niet groter zijn dan je maag.
Wij gaan het liefst 1 maal per week, natuurlijk lukt ons dat natuurlijk bijna nooit.
Wij groeten onze vrienden van Sushi Today,
Ronald en Jannie Winkel tafel 16.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Zeer verrast ! Het eten was oprecht lekker en genoeg keus. Fijn dat je de optie onbeperkt drinken erbij kunt doen. Bestelling kwam vrij snel ! En dan de variaties aan toetjes niet te vergeten. Personeel was prima !
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
lekker gegeten!! werkt prima met de kaartjes. Volgende keer liever niet meer langs de wandelgang van de bediening zitten.
Louise E.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Ik kom al jeren bij Sushi today Utrecht, echter de laatste twee keer niet naar tevredenheid. Vorige week was het eten minder van kwaliteit dan ik normaal kreeg. De bediening was slecht, maar het was druk, dus mogelijk eenmalig. Echter was het vanavond rustig en was de kwaliteit hetzelfde als vorige week... en de bediening nóg slechter. Ronduit arrogant en onbeschoft. Niet zoals ik gewend ben. En ik heb hier iets van gezegd, maar de bediening deed net of ze het niet hoorde. Erg jammer, maar ik raad zeker iedereen af om te gaan na de ervaringen van de laatste twee weken.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Meestal ben ik erg enthousiast over Sushi Today, maar vandaag viel het me op alle fronten zwaar tegen. De sushi was koud en wat nattig, waardoor ik het vermoed dat ze langere tijd in de koeling hebben gelegen. Het was zeer lawaaierig, de salades smaakten nergens naar (saaie Europese dressing), maar waar wij met ons vijven het meest last van hadden waren de zeer ijverig afruimende obers. We kregen geen hap door de keel zonder gestoord te worden door obers omdat we lege schaaltjes moeten doorgeven. Om de haverklap kwam er iemand langs om lege schaaltjes te halen. Dat de bediening over het algemeen snel is, had ik wel vaker ervaren, maar dit was echt heel erg vervelend.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zijn al jaren vaste klant. Altijd weer een feestje om daar te eten. Super vriendelijke bediening en verse sushi. Top locatie.
ronlangen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben genoten van het heerlijke eten. De sushi's waren super. Toetjesbuffet was weer een feest. We komen hier zeker weer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, grote keuze, heerlijke happen en prima dessert en koffie. Kortom smullen geblazen. Eén groot feest!
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ik ben niet heel positief over dit restaurant. Met een vriendin hier gegeten en helaas viel het eten tegen. ook de bediening was ondanks een rustige doordeweekse avond niet heel alert. De vriendin in kwestie heeft eerder wel lekker hier gegeten maar nu niet ook positief. Misschien een slechte avond?
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettige plek om ontspannen met familie sushi te eten
Aletta N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Onwijs slechte service (er moest bijvoorbeeld om een pen gevraagd worden die ons met zichtbare moeite overhandigd werd) en in een achteraf hoekje bij de toiletten geplaatst. Tafels waren niet schoon en ondanks de reservatie een kwartier moeten wachten op deze tegenvallende tafel.

Er moest herhaaldelijk gevraagd worden om drinken (het was immers drankjes inclusief) en de (vrouwen)toiletten zagen er gewoon vies uit.

De sushi zelf was prima en het toetjesbuffet heerlijk (vorkjes en lepeltjes werden helaas niet meer aangevuld).

Kortom, ik zou het tot mijn spijt niet aanbevelen en niemand er mee naar toe nemen. Wellicht hadden we het slecht getroffen met de avond, bediende en de tafel maar ik denk er nog wel even honderd keer over na voordat ik hier terugkom.
Nassira A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Francis U.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
super lekker gegeten zoals altijd
Marcia L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was weer heerlijk!!!!!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Niet heel sfeervol, wel lekker. Precies wat je mag verwachten bij all-you-can-eat sushi tent.
Plus lekkere toetjes. Heb eindelijk een keer niet teveel gegeten.
M L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Smaakvolle sushi, geen hartelijke bediening maar dat kan je ook niet in zo'n restaurant verwachten.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hoewel ik niet zo weg ben van die grote eethuizen kan Sushi Today de toets der kritiek doorstaan. De inrichting is kleinschaliger gemaakt d.m.v. tussenwandjes. Daardoor lijkt het visueel iets minder grootschalig. Bewondering voor de keuken en de bediening. Na de bestelling (in ons geval 25 gerechtjes per ronde) weet je niet meer wat je hebt besteld. Dat is niet erg. Er komt voor ieders wil wat op tafel. En niet alles wordt tegelijk geserveerd. Dus ben je klaar met de gerechtjes komen er zo maar weer twee of drie op tafel. En de kwaliteit is prima. Geen opgewarmde prakjes, maar vers bereid.