Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Zoals gewoonlijk top. Snel lekker eten. En gezellig. Vriendelijk personeel
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We komen hier al jaren en het is heerlijk!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk sushi, grote variatie/keuze, vlot bediend. Een plek om nog eens naar toe terug te gaan!
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Grote zaak, maar slim opgedeeld. Goede snelle service, mooi uitzicht en lekker eten. Uitgebreid toetjesbuffet. Handig dat je je parkeerkaart kunt laten scannen bij vertrek.
michielishier .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vooral de toetjes zijn heerlijk! Personeel vriendelijk snelle bediening. Sfeer is gezellig. Ik weet verder niet wat ik nog meer kan zeggen om de 120 tekens vol te krijgen.
stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij gaan hier graag naartoe, elke keer weer heerlijk gegeten. Na invullen kaart staat het snel op tafel. Het AYCD systeem is super, drinken en eten wat je wilt!
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben een gezellige avond gehad onderling. Maar de stroomlijn in het brengen van de gerechten liet te wensen over we moesten erg lang wachten en veel gerechten kwamen helemaal niet. Hierdoor hebben we niet optimaal genoten en zijn we niet aan een dessert toegkomen erg jammer
Fabian H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
De sushi was goed, de overige gerechten waren minder. De kip zat vol met taaie stukjes en de beef leek wel uit de diepvries van de Lidl te komen.

Tevens kreeg ik een biertje in een kapot glas. Toen ik het volle bierglas oppakte viel de bodem er letterlijk onderuit en viel het bier over mij en de tafel. Ik zat helemaal onder het bier. Hier werd door het personeel niet op gereageerd. Het duurde minuten voordat het personeel in de gaten had wat er aan de hand was. Ipv ons aan een andere schone en nieuw gedekte tafel te zetten werd onze tafel een btje opgelapt. Lang moeten wachten op nieuw servies en nieuw drinken. Voor dit ongemak had ik op zn minst een drankje van het huis verwacht, maar zelfs dat kon er niet vanaf.

Voor mij een zeer slechte eerste en dus laatste ervaring voor dit restaurant!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Met een vriendin gegeten. De inrichting is oke maar erg open en we kregen een klein beetje Mc Donalds gevoel. Ze zouden het iets meer kunnen afschermen. Het eten is echt goed maar oh oh oh wat is de bediening slecht. Ze kwakken je eten bijna letterlijk op tafel. Ik denk dat er niemand is die daar werkt met een horeca opleiding want ze hebben echt geen idee hoe het hoort. We zaten nog niet aan tafel (stond jas nog uit te doen) of er werd in vogelvlucht uitgelegd hoe de menukaart en het bestellen werkt. Schaaltjes met eten werden vaak al weggehaald als er nog iets op lag etc. Jammer, want het eten was wel lekker en tegen een nette prijs.
tonnieklink1969 V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten hier. Wel jammer dat je speciale sushi kan afkopen voor 6 euro pp
edwin184 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en hulpvaardig. We komen graag weer. De 5 rondes hebben we niet gehaald. Buikje vol na 3 heerlijke rondes om vervolgens te genieten van het toetjesbuffet.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Beste Sushi in Amersfoort!
Personeel komt soms wat gehaast over, maar is verder wel correct. Prijs/kwaliteit is redelijk. Sushi komt altijd vrij vlot, andere gerechten duren soms iets langer, maar nooit te lang. Inrichting is leuk, zeer ruim vooral.
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We komen hier zeker elke 2 maanden. We zijn zeer tevreden. Het eten is heerlijk. We zien dat het personeel er lang werk en dat is een goed teken. Zeker een aanrader en het beste Sushi restaurant in Amersfoort.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
een super gezellig restaurant met heerlijke Sushi en andere gerechtjes. En enorm veel toetjes en waar het personeel erg vriendelijk is.
soms als het erg druk is kan het zijn dat je aantal gerechtjes niet krijgt maar door het aan te geven wordt er werk van gemaakt
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Snelle bediening , er wordt goed op gelet of je bestelling mee kan en drankjes bijgevuld (onbeperkt voor €10,-incl lekkere witte wijn ;)
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
wij werden eerst in een ruimte gezet met heel veel kinderen waar we op dat moment geen zin in hadden.
we mochten in de andere ruimte plaats nemen ergens afgelegen in een hoekje , waardoor wij waarschijnlijk ook een beetje vergeten werden.
een aantal gerechten ook niet gekregen.
als advies hebben wij meegekregen dat je bij je reservering aan kan geven waar je wil zitten, dat gaan wij in het vervolg ook doen want het is nog steeds heerlijk. doordat het nu iets anders gelopen is als anders en wij komen er nog wel eens hebben wij ook nog een korting gekregen. en dat vind ik echt super.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was heerlijk, 'slechts' 2 rondes gedaan want wát zit je snel vol zeg!!
Yurley V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Had gezegd dat mijn dochter jarig is. Mis iets aandacht aan besteden. Verder zeer goed!
Pim M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij Sushi Today is het altijd heerlijk eten. Beste sushi-restaurant van Nederland!