Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Rosanna0011 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten is hier echt heel goed. Krijg niet vaak zulke goede sushi! De service is ook prima, het gaat allemaal vlot. Maar toch kom ik hier niet meer terug, omdat het echt een massale bedoening is. De sfeer was daardoor niet echt prettig. Het restaurant is ongezellig, omdat het zo groot is. Het deed me denken aan een fastfoodketenrestaurant. Ook was er echt heel veel lawaai.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten!!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, alleen jammer dat we iedere keer zelf de bediening moesten roepen voor de drankjes. Voor de rest was het super!
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Mijn favo restaurant! Beste sushi van Amersfoort is hier te vinden, spicey chicken is een aanrader! Nog een heerlijke toetjes buffet ook.
michielishier .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker eten aardig en vriendelijk personeel ik zou verder niet weten wat ik nog meer zou moeten zeggen behalve de prijs mag iets lager maar verder top
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Als je 26,95 pp betaald verwacht je een ruime keuze, veel 'basissushi' zoals sashimi vroegen om een bijbetaling, jammer. Zalmfilet was duidelijk diepvries. Veel gerechten erg zout.
Davpronk .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Gisteravond met een vriend wezen eten bij Sushi Today in Amersfoort. Omdat ik hier al eerder twee keer heb gegeten, en mijn tafelgenoot ook van sushi houdt, zijn we hier heengegaan. De keus aan gerechten bij Sushi Today is uitgebreid, met veel soorten sushi en bijgerechten met vlees en groenten, en een groot toetjesbuffet. Je kunt tot 5 rondes met gerechten bestellen, bestaande uit 5 gerechten per persoon, ruim genoeg dus. De bediening was snel en vriendelijk. Enige minpunten die we ondervonden is dat we soms elkaar niet goed konden verstaan aan tafel, en dat bij het afrekenen er wat verwarring was of je wel of geen bestelformulier moest meenemen naar de kassa. Maar bij navraag bij de bediening werd ons tafelnummer doorgegeven aan de kassa.
renske V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten was lekker. We werden alleen weggekeken, dit terwijl we nog een half uur hadden.
Men kwam na de 3e gang al vragen of we nog meer wilde eten. We hadden recht op 5 gangen.
We vertelde dat we na de 4e gang wilde stoppen. Die hebben we nooit gehad. Toen wij vroegen waar de 4e gang bleef vertelde men dat dat niet meer ging lukken omdat de koks al naar huis waren.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk eten, korte wachttijd. Helemaal top!
Voor de rest heb ik niets toe te voegen, maar ik moet per se 120 tekens typen om een recensie te kunnen plaatsen......
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een echte aanrader. De sushi is erg lekker, maar helaas werden sommige vleesgerechten niet warm genoeg geserveerd. De bediening is vriendelijk en vlot.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Bij de tweede ronde werd er in eerste instantie 1 gerecht neergezet en de rest liet langere tijd op zich wachten, waardoor alles flink afgekoeld was. Ik heb een hekel aan koud eten.
M G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Massaal, eetfabriek, bediening niet attent. Onvriendelijke aanbieding onbeperkt drinken voor 10 euro maar dat geldt voor de hele tafel
Eens maar nooit meer.
Alwin D.
Weer heerlijj gegeten
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede en snelle service en heerlijk gegeten zoals altijd! Vonden het alleen erg warm binnen, het was ook wel erg druk maar daar merkte je qua service niks van!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten hier. Erg lekker sushi en je hoeft er nooit lang op te wachten. Locatie en inrichting ook erg goed. Voor herhaling vatbaar
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten. Aangegeven bij de reservering dat mijn tafelpartner jarig is. Bij binnenkomst werden we direct gefeliciteerd door het personeel. Zo leuk :)! We werden door een super vriendelijke jongeman naar onze tafel gebracht, we namen plaats naast het dessertbuffet. Perfect uitzicht over de haven, erg leuk. Vervolgens een korte uitleg gekregen, en gelijk besteld. De sushi was heerlijk vers en goed van smaak. Ik heb in mijn leven al in veel AYCE sushi restaurants gegeten, maar dit is momenteel mijn nummer 1. De optie om tevens All You Can Drink erbij te kopen en/of om de Specials/Sashimi af te kopen is perfecte service. De specials zijn ook écht de moeite waard. De service is snel en vriendelijk, je hoeft niet lang te wachten totdat de sushi op tafel staat. Echt perfect.
Kortom, twijfel niet maar ga hiernaartoe!!