Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jacky V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij komen hier vaak, de sushi is super vers. Er is veel keus, qua sushi maar ook veel warme gerechten. Het toetjesbuffet is heerlijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
ton.kosterman1 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goeie sfeer. Prijs wat aan de hoge kant, maar krijgt wel waar voor je geld. Het doorlopende dessert buffet is opvallend en goed verzorgt.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na een bioscoopbezoek heerlijk gegeten. Prima sfeer en goede bediening. De sashimi (Zalm & Tonijn) is een echte aanrader.
rolf K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Helemaal top geen aanmerkingen
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke sushi, ruime keuze met diverse extra concepten( all you can drink, specials), vlotte en vriendelijke bediening, heerlijk dessertbuffet, leuke ligging op het Eemplein.
Ko S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten in een prima ambiance met uitzicht op de Amersfoortse koppelpoort.
Kristel R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, natuurlijk veeeeel te veel! Erg vriendelijke, snelle en goede bediening! We komen snel weer!!
Gaele B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk eten...je wordt snel geholpen. Met de kids 8 en 12 gegeten. Ze vonden het heerlijk. Vernieuwde kaart zag er weer goeg uit. TOP TENT
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
prima eten, restaurant is mooi ingericht, voor een sushi concept is dit zeer oke.
Thl .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het eten was heerlijk zoals altijd.
Prima service nu me niet lens gegeten aan sushi maar wat overgehouden voor het toetjes buffet
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De gerechten die wij kregen waren te zout. Dat is niet normaal in Japan waar zout alleen in de sauzen voorkomt. Wij hebben daarover geklaagd en gerechten terug gestuurd. Reactie was dat de kok met zout het drinken bevorderde!. Dat kan toch niet waar zijn! Gefrituurde gerechten dropen van de olie en voor 'verse' tonijn (uit de koeling) moest extra betaald worden. Dan nog Chinese jasmijn thee en geen Japanse groene thee. Hier komen wij niet meer terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten is erg goed. Voel me wel afgezet met de flesjes water. Voor 5 flesjes van 0,2 l (samen 1 liter) moesten we E 12,50 betalen!
Zouden ze die prijs ook voor een fles van 1 liter vragen?
Roelina V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg goed eten. Leuk als je bijvoorbeeld naar de film gaat, om hier te eten. Wel modern ingericht, maar een beetje kolossaal.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten, met vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is echt super hier!
Wel nog een verbeterpuntje: 1 iemand at glutenvrij. Hij kreeg wel een aparte invulkaart, maar alles kwam door elkaar op tafel en toen moesten we het zelf maar uitzoeken. Niet zo prettig zo. Dat kan dus beter!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Moesten erg lang wachten op de eerste opname van de bestelling. Daarna was het erg goed.
Valérie U.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vanavond gegeten bij Sushi Today. We vonden het heerlijke sushi. Veel uitbreidingskeuzes in menu's, bijvoorbeeld met onbeperkte drank. Ook mag je op elk moment gebruik maken van het lopend dessertbuffet. Wij vonden het verder een weinig sfeervol restaurant. Erg massaal en onpersoonlijk. Helaas is dat tegenwoordig wel vaker zo met sushitenten!
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Groot aanbod van heerlijke sushi gerechten, spicey chicken is zeker een aanrader! Er zijn ook genoeg vleesgerechten en toetjes!
malinee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bij sushi today hebben we redelijk goed gegeten. Sushi was van goed kwaliteit. Kyoza of Dumpling is ook heel lekker. We hebben namelijk bijna overal geprobeerd, maar die van sushi today was wel heel erg lekker. Bediening was netjes, snel en correct.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, een super lekkere toetjesbar en gastvrij personeel. Een gezellige inrichting, erg groot maar op de juiste manier ingericht. Het is een echt aanrader! Ze hebben alles te bieden wat je wilt van een restaurant en het personeel.