Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Mimi K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Kwaliteit, service en snel! Personeel is erg vriendelijk en supersnel kom je niet vaak tegen in 'all you can eat' restaurants
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zoals gewoonlijk lekker gegeten
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We arriveerden om half 9 op zaterdagavond. De zaak zat vol, vooral veel groepen en grotere gezinnen. De eerste ronde liet bijna een uur op zich wachten. Op de kaart staat dat je niet langer dan 2,5 uur mag verblijven. Om 10 uur werd al druk opgeruimd, met vuilniszakken gelopen en tafels en stoelen schoongemaakt. Om iets over 10 uur kwamen ze aangeven dat het de laatste ronde was omdat de keuken dicht ging. We hadden toen 3 rondes gegeten. De bediening is aardig, maar is chaotisch en telkens staat een andere jongere aan je tafel. Het eten is in orde, maar verwacht geen hoogstaand smaakniveau. Na 3 rondes hadden wij overigens al meer dan voldoende gegeten. Voor ons geen tweede keer.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, service en kwaliteit prima. Aardig personeel.
arthur H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijke sushi komen hier regelmatig. En we blijven komen. Bediening kan wel iets persoonlijker maar is niet storend o.i.d. Nogmaals sushi is top
Jo-Ann V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was heerlijk en kwam al vrij snel na het doorgeven van de bestelling. Een aantal personeelsleden komen vriendelijk en spontaan over, maar er zijn ook een paar die zich te veel focussen doorwerken en er kan geen lachje vanaf. Bovendien hadden ze iets vaker langs mogen komen voor drankjes en/of vragen. De inrichting is modern! Alleen de lichtinval van 1 kant maakte het geheel wat donker.
Carole J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vanavond weer heerlijk sushi gegeten! Helaas dit keer niet zo genoten als anders. Bediening had duidelijk hun dag niet allemaal! Van de vier rondes drie rondes wel wat vergeten van onze bestelling. Volgende keer vast weer als vanouds,dik in orde!
Kristel R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg lekker en smakelijk eten, veel variatie, genoeg keuze dus! Vriendelijk personeel.
frankyb .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was zeer goed! Dessertbuffet was erg lekker. Echter mag best wat vaker de lege bordjes en schaaltjes weggehaald worden
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten. Via website gereserveerd. Kregen een mooi plekje. Enige nadeel aan de inrichting is dat er veel geluid is van alle mensen die er zitten. Het galmt heel erg. Dat zou minder kunnen door wat meer geluidsdempende materialen in de zaak te verwerken. Verder prima bediening en geen lange wachttijden.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vlotte bediening en goed eten.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker sushi, veel keuze en snelle service. Persoonlijk niet weg van de hoge tafels met de krukken deze zaten na wat langere tijd on-comfortabel.
Angelique B.
Weer heerlijk gegeten!
Maikel J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goed eten voor een goede prijs. Ook de keuze in drankjes is divers.
emily V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker eten. En mooie restaurant. Maar vind het wel erg donkerkelijke. Misschien wat vellere licht?
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Altijd heerlijk gegeten en super aardige behulpzame bediening
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Inmiddels is dit een van onze favo restaurants geworden! Er zit mooie afstand tussen de tafels, waardoor je nooit op je buren gepropt zit. Personeel is vriendelijk, eten/drinken komt vlot door, ruime keuze qua gerechten!
Lex En Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten veel keuze. Beetje rommelige maar
zeer vriendelijke bediening.
Hadden all. Incl. dus inclusief de drankjes, deze werden ook iedere keer aangeboden.
Hou wel ruimte voor het uitgebreide toetjes buffet.
Annel1es .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mijn vriendin en ik hebben lekker gegeten. Fijn dat er ook een aantal nieuwe gerechtjes tussen stonden.
Minpuntje: Soms werden gerechten vergeten, maar als we het aangaven, kwamen ze daarna alsnog.
Dave F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten is prima en zeer uitgebreid.