Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
renske V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten was lekker. We werden alleen weggekeken, dit terwijl we nog een half uur hadden.
Men kwam na de 3e gang al vragen of we nog meer wilde eten. We hadden recht op 5 gangen.
We vertelde dat we na de 4e gang wilde stoppen. Die hebben we nooit gehad. Toen wij vroegen waar de 4e gang bleef vertelde men dat dat niet meer ging lukken omdat de koks al naar huis waren.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk eten, korte wachttijd. Helemaal top!
Voor de rest heb ik niets toe te voegen, maar ik moet per se 120 tekens typen om een recensie te kunnen plaatsen......
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een echte aanrader. De sushi is erg lekker, maar helaas werden sommige vleesgerechten niet warm genoeg geserveerd. De bediening is vriendelijk en vlot.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Bij de tweede ronde werd er in eerste instantie 1 gerecht neergezet en de rest liet langere tijd op zich wachten, waardoor alles flink afgekoeld was. Ik heb een hekel aan koud eten.
M G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Massaal, eetfabriek, bediening niet attent. Onvriendelijke aanbieding onbeperkt drinken voor 10 euro maar dat geldt voor de hele tafel
Eens maar nooit meer.
Alwin D.
Weer heerlijj gegeten
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede en snelle service en heerlijk gegeten zoals altijd! Vonden het alleen erg warm binnen, het was ook wel erg druk maar daar merkte je qua service niks van!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten hier. Erg lekker sushi en je hoeft er nooit lang op te wachten. Locatie en inrichting ook erg goed. Voor herhaling vatbaar
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten. Aangegeven bij de reservering dat mijn tafelpartner jarig is. Bij binnenkomst werden we direct gefeliciteerd door het personeel. Zo leuk :)! We werden door een super vriendelijke jongeman naar onze tafel gebracht, we namen plaats naast het dessertbuffet. Perfect uitzicht over de haven, erg leuk. Vervolgens een korte uitleg gekregen, en gelijk besteld. De sushi was heerlijk vers en goed van smaak. Ik heb in mijn leven al in veel AYCE sushi restaurants gegeten, maar dit is momenteel mijn nummer 1. De optie om tevens All You Can Drink erbij te kopen en/of om de Specials/Sashimi af te kopen is perfecte service. De specials zijn ook écht de moeite waard. De service is snel en vriendelijk, je hoeft niet lang te wachten totdat de sushi op tafel staat. Echt perfect.
Kortom, twijfel niet maar ga hiernaartoe!!
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super lekker restaurant! We hadden al drankjes besteld, maar wilde ook een karaf water erbij, die stond wel aangeslagen op de rekening maar €0,-! Dat is pas een top service! Meestal betaal je €2,- a €3,- erboven op. Sushi was heerlijk en vers bereid, super lekker en een echte aanrader. Jammer genoeg waren wij een weekendje weg en zit het restaurant niet dichtbij, anders kwamen we er wel vaker! Bedankt voor de heerlijke avond.
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Zoals gewoonlijk top. Snel lekker eten. En gezellig. Vriendelijk personeel
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We komen hier al jaren en het is heerlijk!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk sushi, grote variatie/keuze, vlot bediend. Een plek om nog eens naar toe terug te gaan!
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Grote zaak, maar slim opgedeeld. Goede snelle service, mooi uitzicht en lekker eten. Uitgebreid toetjesbuffet. Handig dat je je parkeerkaart kunt laten scannen bij vertrek.
michielishier .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vooral de toetjes zijn heerlijk! Personeel vriendelijk snelle bediening. Sfeer is gezellig. Ik weet verder niet wat ik nog meer kan zeggen om de 120 tekens vol te krijgen.
stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij gaan hier graag naartoe, elke keer weer heerlijk gegeten. Na invullen kaart staat het snel op tafel. Het AYCD systeem is super, drinken en eten wat je wilt!
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben een gezellige avond gehad onderling. Maar de stroomlijn in het brengen van de gerechten liet te wensen over we moesten erg lang wachten en veel gerechten kwamen helemaal niet. Hierdoor hebben we niet optimaal genoten en zijn we niet aan een dessert toegkomen erg jammer
Fabian H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
De sushi was goed, de overige gerechten waren minder. De kip zat vol met taaie stukjes en de beef leek wel uit de diepvries van de Lidl te komen.

Tevens kreeg ik een biertje in een kapot glas. Toen ik het volle bierglas oppakte viel de bodem er letterlijk onderuit en viel het bier over mij en de tafel. Ik zat helemaal onder het bier. Hier werd door het personeel niet op gereageerd. Het duurde minuten voordat het personeel in de gaten had wat er aan de hand was. Ipv ons aan een andere schone en nieuw gedekte tafel te zetten werd onze tafel een btje opgelapt. Lang moeten wachten op nieuw servies en nieuw drinken. Voor dit ongemak had ik op zn minst een drankje van het huis verwacht, maar zelfs dat kon er niet vanaf.

Voor mij een zeer slechte eerste en dus laatste ervaring voor dit restaurant!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Met een vriendin gegeten. De inrichting is oke maar erg open en we kregen een klein beetje Mc Donalds gevoel. Ze zouden het iets meer kunnen afschermen. Het eten is echt goed maar oh oh oh wat is de bediening slecht. Ze kwakken je eten bijna letterlijk op tafel. Ik denk dat er niemand is die daar werkt met een horeca opleiding want ze hebben echt geen idee hoe het hoort. We zaten nog niet aan tafel (stond jas nog uit te doen) of er werd in vogelvlucht uitgelegd hoe de menukaart en het bestellen werkt. Schaaltjes met eten werden vaak al weggehaald als er nog iets op lag etc. Jammer, want het eten was wel lekker en tegen een nette prijs.