Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediend. Het was erg druk en eerste ronde ging mis, maar werd goed hersteld. Veel keuze en altijd vers.
Liesbeth08 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
In eerste instantie betaalden we de all you can eat prijs. Echter toen bleek dat we niet zoveel gegeten hadden en dat afrekenen a la carte voordeliger was. Toen kregen we 25 euro terug, Positief!
Mira C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed eten alleen duurde erg lang voor we ons eten kregen duurde het 30 min per ronde en kregen dingen die we niet hadden bestelt van de tafels om ons heen. De ober zei toen we gingen afrekenen en nog eten kregen van de 1e ronde en we aangaven dat we het niet wilde zei de ober je eet het maar op. Beetje onprofecioneel..
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super en heerlijk gegeten
Janet C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten , snelle sercive, erg vriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk eten. Ruim voldoende personeel. Fantastisch dessert buffet met kwalitatief erg goed eten. Tip: wat minder duidelijk aan het einde van de avond opruimen en klaarmaken voor de volgende dag. Ik voelde me op het eind wat opgejaagd.
JENNIE K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij vinden het een geweldig restaurant, alles is goed, het eten de bediening en de sfeer!
Britt L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De bediening is niet vriendelijk. Ze komen bijna mopperend het eten brengen. Klokslag 21.30 worden alles toetjes weggehaald. Het nodigde niet meer uit om een toetje te halen. Met veel smijtwerk werd het opgeruimd. Volgens mij wilde iedereen naar huis. Eten was lekker.. maar ik hoef niet meer.
Roalt D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk voor ieder wat wils
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een mooi ingericht groot restaurant (450 couverts!), maar toch gezellig door de verdeling in verschillende compartimenten. Vriendelijke en efficiënte bediening. De gerechten zijn gelijk aan andere restaurants van dit type “all you can eat” maar dan verzorgder en uitstekend van smaak. Een extraatje is het groot en uitgebreide dessert-buffet met een grote keuze. Aardig detail is ook dat kraanwater probleemloos (en gratis) wordt gebracht.
Dennis A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weer lekker gegeten. Door de drukte komen bepaalde bestellingen niet door, maar dan bestel je het gewoon weer. Goede bediening.
peter U.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Sushi Today heeft prettige enthousiaste medewerkers in dienst, zij houden de klanten goed in de gaten zodat bestellingen op tijd worden afgenomen of gebracht. Er heerst een zeer vriendelijke sfeer en de logistiek loopt zeer soepel. Wij komen hier erg graag!
Mascha A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk.
Buiten was het erg warm, binnen niets van te merken! Parkeerkaartje kon ook daar met korting gekocht worden. Fijne avond bovenal.
Alexander H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten was goed. De bediening slecht. Drinken werd niet geleverd. Bestek niet geleverd. Verkeerde gerechten op tafel. Ik begrijp het ook wel, om de prijs te drukken nemen ze natuurlijk jong en ongetraind personeel aan. Ik beveel Wok Het Oosten aan.
Nia P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ze waren niet zo vrolijk, misschien door de drukte. Het eten was heel lekker, maar het duurde lang. Ook drinken moest 3x besteld worden voordat het kwam. En een gerecht afwijkend besteld hebben we ook een paar keer moeten navragen. Misschien dat we weer gaan op een minder drukke dag.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten is goed, maar wat een dramatisch slecht personeel. Je eten word op de tafel neergegooid zonder enige uitleg. Wanneer je bij het betalen aangeeft aan de oude chinese man dat het niet naar wens is geweest is hij ineens doofstom. Nee dit is absoluut geen aanrader. Er zijn betere AYCE restaurants in Amersfoort en omgeving.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke en verse producten. Snel geserveerd.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Altijd goed eten bij Sushi Today en ruime keus in hapjes en lekkere toetjes bar. Vriendelijk personeel en gezellige inrichting. Ook erg prettig dat je geen parkeerkosten hoeft te betalen. Ga zo door! Tot de volgende keer.
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Beste sushi in Amersfoort. We komen hier paar keer per jaar en zijn altijd tevreden. Ook vriendelijk personeel en goede service.
Natasha V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Super lekker eten en mooi uitzicht