Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super heerlijk gegeten en top service
Medet O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
gggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heel erg lekker gegeten, grote variatie en vooral het toetjesbuffet is erg leuk. Mooi locatie.
we komen zeker een keer terug.
Görkem Y.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Vorige maand bij de vestiging in Utrecht gegeten, gister bij Amersfoort. Beide serveren top sushi, bediening is altijd vriendelijk en snel. Ook genoten van het uitgebreid dessert buffet! Tot de volgende keer!
Co L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten van diverse combinatie's warme en koude gerechten. Als minpunt vond ik dat je voor een kan water moest betalen, ook omdat je al diverse consumptie's gebruikt had. Daar staat tegen over dat het parkeren gratis is.
Franka F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten werd snel geserveerd, dessert buffet had ruime keuze en het personeel was behulpzaam. We hadden gevraagd om een plaats bij het raam, ze hebben ons vervolgens een prachtig plekje met uitzicht op het spoor gegeven. Ik ga zeker nog een keer!
E. B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wel een erg grote open ruimt, wat duister, geen licht boven de tafel. Was minder dan onze eerdere bezoeken, geen opgaande lijn. Eten was goed. Wat minder snelle bediening in het uitserveren. Heel weinig interactie met personeel.
Janwim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wederom top gegeten. Tot de volgende keer. Wat wil je nog meer?
DJ B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij komen van buiten Amersfoort speciaal naar Sushi Today ondanks de vele Sushi Restaurants van bekende ketens bij ons in de regio (Arnhem). Warme ontvangst, geen tijddruk, lekker eten en goede bediening!
Janwim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten, keurig restaurant en vlotte bediening. We komen hier zeer frequent en zijn er een beetje verslaafd aan geraakt. Wat leuk is dat ook de kaart met enige regelmaat vernieuwd wordt. Een echte aanrader.
JSvBarlingen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, was lekker druk, goede service, gezien de drukte bepaalde gerechten lang wachten, service mochten telefoon opladen
John K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Nori zacht van de handrol dus deze lagen al even.
Spicy Tuna te sicy, door de chilivlokken gerolde rijst.
Viel tegen deze keer.
Service. Bestel kaart zonder aan te kijken op tafel gegooid. Wijn op de rekening terwijl ik geen wijn had.
Druk en daardoor in een open ruimte erg rumoerig.
Jammer
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was weer allemaal heel lekker en goede service. Lekkerste sushi van Nederland. Verslaafd geraakt aan sushi today. Top
aseq .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima gegeten, erg vriendelijke bediening. Omdat het een grote ruimte is komt er redelijk wat geluid van alle kanten. Het eten is lekker, precies wat je wilt van een all-you-can-eat sushi. Het enige wat van het menu af moet is de sushi met banaan (die stak ik naar binnen zonder dat ik dat wist) want iedere Japanner zou sudoku plegen als hij dat zou moeten maken.
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten en leuk personeel. Een aanrader voor elke sushi liefhebber!
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het duurt te lang om lege bordjes mee te nemen. Ook het uitserveren van drankjes laat op zich wachten.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zal zeker nog eens terug komen. Goeie service en prima locatie. Goed te combineren met een bezoek aan de biosscoop.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was prima, soms erg lang wachten op gerechten die soms lang na nieuwe bestelling alsnog werden gebracht. Koffie besteld maar nooit gekregen. Op deze minpuntjes na ok
Dirky4 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prima gegeten. De prijs is nu nog goed en komen vaak. Ik vond sommige gerechten wat flauw (warme gerechten) maar sushi was weer top!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Vond het erg koud binnen maar eten was heerlijk leuke bediening