Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

• Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Veel foute!!!
-Tot 3x aan toe bestelde sushi niet gebracht
-Drankje vergeten
-Vooraf zeggen dat we alles hadden betaald, dit ivm bioskaartjes halen met korting. Na afloop nog netjes afgemeld, werd er alleen gezegd dat we nog 20 euro bij moesten betalen... waren ze vergeten (dat was een weer een tegenvaller als er eerst gezegd wordt dat er eten+drank assortiment helemaal betaald is)
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Prima, uitgebreide kaart met veel sushi en andere gerechtjes. Alles smaakt prima en ook aan de opmaak van de gerechtjes wordt aandacht besteedt. De bediening is correct maar was niet uitgesproken vriendelijk. Unique selling point is het enorme toetjesbuffet (als je daar nog ruimte hebt na een aantal ronden sushi)
MP V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke sushi en overige gerechten!
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik vind het personeel erg vriendenlijk en het eten is ook echt lekker. Alleen vind ik het jammer dat je voor een upgrade 6 pp moet betalen, terwijl de prijzen al best aan de hoge kant is. Ook was het erg koud daar waar wij zaten.
Mandy A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Super onze favoriet . Ik kom graag helemaal Vannuit arnhem naar dit sushi restaurant! Super eten, heerlijke sushi, lekker vlees en een mega dessert keuze!
Isabel K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Komen hier om de twee maanden met meiden uit de klas. Heerlijk eten en goed concept met de all you can drink erbij maar de runners mogen echt wel wat meer lachen. :)
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekkere, verse sushi en een uitgebreid en goed desert buffet! Mijn favoriete sushi restaurant in Amersfoort.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super heerlijk gegeten en top service
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heel erg lekker gegeten, grote variatie en vooral het toetjesbuffet is erg leuk. Mooi locatie.
we komen zeker een keer terug.
Görkem Y.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Vorige maand bij de vestiging in Utrecht gegeten, gister bij Amersfoort. Beide serveren top sushi, bediening is altijd vriendelijk en snel. Ook genoten van het uitgebreid dessert buffet! Tot de volgende keer!
Co L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten van diverse combinatie's warme en koude gerechten. Als minpunt vond ik dat je voor een kan water moest betalen, ook omdat je al diverse consumptie's gebruikt had. Daar staat tegen over dat het parkeren gratis is.
Franka F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten werd snel geserveerd, dessert buffet had ruime keuze en het personeel was behulpzaam. We hadden gevraagd om een plaats bij het raam, ze hebben ons vervolgens een prachtig plekje met uitzicht op het spoor gegeven. Ik ga zeker nog een keer!
E. B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wel een erg grote open ruimt, wat duister, geen licht boven de tafel. Was minder dan onze eerdere bezoeken, geen opgaande lijn. Eten was goed. Wat minder snelle bediening in het uitserveren. Heel weinig interactie met personeel.
Janwim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wederom top gegeten. Tot de volgende keer. Wat wil je nog meer?
Janwim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten, keurig restaurant en vlotte bediening. We komen hier zeer frequent en zijn er een beetje verslaafd aan geraakt. Wat leuk is dat ook de kaart met enige regelmaat vernieuwd wordt. Een echte aanrader.
DJ B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij komen van buiten Amersfoort speciaal naar Sushi Today ondanks de vele Sushi Restaurants van bekende ketens bij ons in de regio (Arnhem). Warme ontvangst, geen tijddruk, lekker eten en goede bediening!
JSvBarlingen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, was lekker druk, goede service, gezien de drukte bepaalde gerechten lang wachten, service mochten telefoon opladen
John K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Nori zacht van de handrol dus deze lagen al even.
Spicy Tuna te sicy, door de chilivlokken gerolde rijst.
Viel tegen deze keer.
Service. Bestel kaart zonder aan te kijken op tafel gegooid. Wijn op de rekening terwijl ik geen wijn had.
Druk en daardoor in een open ruimte erg rumoerig.
Jammer
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was weer allemaal heel lekker en goede service. Lekkerste sushi van Nederland. Verslaafd geraakt aan sushi today. Top
aseq .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima gegeten, erg vriendelijke bediening. Omdat het een grote ruimte is komt er redelijk wat geluid van alle kanten. Het eten is lekker, precies wat je wilt van een all-you-can-eat sushi. Het enige wat van het menu af moet is de sushi met banaan (die stak ik naar binnen zonder dat ik dat wist) want iedere Japanner zou sudoku plegen als hij dat zou moeten maken.