Sushi Today Amersfoort

Eemplein 83 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Sushi Today Amersfoort

Onbeperkt sushi in Amersfoort

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Sushi Today hanteert het inmiddels ingeburgerde All-You-Can-Eat principe, waarmee je voor een vaste prijs zoveel kan eten en/of drinken als je op kunt! De kaart bestaat uit ongeveer 90 gerechten, dus keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Sushi Today Amersfoort

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten, met vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is echt super hier!
Wel nog een verbeterpuntje: 1 iemand at glutenvrij. Hij kreeg wel een aparte invulkaart, maar alles kwam door elkaar op tafel en toen moesten we het zelf maar uitzoeken. Niet zo prettig zo. Dat kan dus beter!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Moesten erg lang wachten op de eerste opname van de bestelling. Daarna was het erg goed.
Valérie U.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vanavond gegeten bij Sushi Today. We vonden het heerlijke sushi. Veel uitbreidingskeuzes in menu's, bijvoorbeeld met onbeperkte drank. Ook mag je op elk moment gebruik maken van het lopend dessertbuffet. Wij vonden het verder een weinig sfeervol restaurant. Erg massaal en onpersoonlijk. Helaas is dat tegenwoordig wel vaker zo met sushitenten!
Kimlokhorst .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Groot aanbod van heerlijke sushi gerechten, spicey chicken is zeker een aanrader! Er zijn ook genoeg vleesgerechten en toetjes!
malinee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bij sushi today hebben we redelijk goed gegeten. Sushi was van goed kwaliteit. Kyoza of Dumpling is ook heel lekker. We hebben namelijk bijna overal geprobeerd, maar die van sushi today was wel heel erg lekker. Bediening was netjes, snel en correct.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, een super lekkere toetjesbar en gastvrij personeel. Een gezellige inrichting, erg groot maar op de juiste manier ingericht. Het is een echt aanrader! Ze hebben alles te bieden wat je wilt van een restaurant en het personeel.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Werkelijk prima alles. Eten, ambiance service jammer dat wij uit Spijkenisse helemaal daarvoor naar Amersfoort moeten rijden !
Thl .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten lekkere sushi en andere gerechten zoveel gegeten totdat we vol zaten. Fijne locatie helaas geen tijd voor het toetjes buffet gehad.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten... goede service snel en netjes.. gaan zeker nog een keer terug, en niet duur... we zullen het zeker doorvertellen
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Personeel mag wel wat vrolijker kijken en wat beter communiceren. Er wordt gezegd wat het is en nog voordat de zin af is loopt bediening al weg. Eten is wel erg lekker.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
heerlijk gegeten, dit is echt mijn favoriete sushi restaurant! Ik ga liever niet meer naar een andere! Zeer geslaagd! Ga volgende week weer
Tara B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
WS1992 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldige kwaliteit, ondanks de drukte alsnog relatief snel. Top service en echt heerlijke gerechten! Ga zeker zo door! Wij blijven hier komen :)
Y D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voor de gezelligheid en goeie hap ga ik altijd naar Sushi Today. Ik kan dit aanraden voor familie en zakelijk meetings...
Dirky4 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer lekker gegeten alleen waren er op deze avond wel wat dingetjes die niet goed waren. Wij moesten vaak vragen waar ons drinken bleven, hetzelfde voor het eten. Veel werd vergeten en niet gebracht. Het personeel was ook niet echt oplettend. Goed gegeten maar de service was vanavond gewoon niet goed.
Rik A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Sushi Today in Amersfoort komen wij regelmatig omdat het eten daar goed en vers is, de bediening vlot en behulpzaam en de ambiance daar helemaal in orde is. Als je houdt van snel bediend worden, dan is het raadzaam om vroeg te komen. Later op de avond gaat het iets langzamer maar nog steeds snel genoeg.
Chan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Te massaal, erg koud en het tochtte. Vergaten onze bestelling te brengen. Toetjes buffer was heerlijk. Volgende keer gewoon weer naar SushiKoi
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gegeten met 5 personen op een donderdagavond.
Hoewel we goede ervaringen hebben met dit restaurant loopt het kwa bediening wat minder vandaag. We moeten een paar keer vragen waar onze drank bestelling blijft.

Dit restaurant kijkt er niet op als je wat langer blijft zitten. de sfeer is altijd relaxed en de kwaliteit van het eten blijft goed.

Helaas voelde ik mij de hele dag al niet zo lekker, en viel het eten mij ook niet helemaal goed. Niet zo kunnen genieten dus van het eten als gewoonlijk!
Annie C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een van de weinige sushi restaurants met een keurmerk, kwaliteit van het eten was inderdaad ook erg goed. De sushi smaakte vers en het vlees, ossenhaas bijvoorbeeld, was heerlijk mals. De sfeer in het restaurant was erg gezellig en de bediening toont daadwerkelijk interesse. We hebben een leuke ervaring gehad, top restaurant!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was erg goed, werd snel gebracht, Vriendelijk personeel, helaas werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Sommige toetjes van het buffet waren minder lekker, de tiramisu viel vooral tegen.