Sushi Time WTC

Strawinskylaan 1 1077 XW Amsterdam Nederland Kaart
31-205753200

Over het restaurant Sushi Time WTC

Altijd sushi tijd

Eten aan de lopende band en zelf je snelheid bepalen. Dat kan bij Sushi Time WTC. Hier geniet je van heerlijke Japanse specialiteiten terwijl het drukke zakenleven van de Amsterdamse Zuidas zich onder je afspeelt. Op een stijlvolle én smakelijke manier stoom afblazen na een intensieve vergadering of heerlijk ontspannen na een lange werkdag. Kortom, lunch of diner; je zit hier helemaal gebakken!

Meer informatie over restaurant Sushi Time WTC

Kan beter
Lang
Yama H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vandaag Sushi box besteld bij Sushi Time. Het begon erg goed toen ik telefonisch een medewerker "Joost" aan de lijn kreeg. Zeer correct en vriendelijke jonge man. Ook toen ik het ging ophalen. De jonge man "Joost" had het erg druk, maar bleef erg rustig en vriendelijk mij te woord staan. Eenmaal thuis, bleek niet alleen Joost top te zijn, maar zeker ook het eten. Zeer vers en smaakvol. We komen ongetwijfeld weer terug!
broodjerosbief .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Echt de smerigste sushi ever ! Ik zou het nog niet aan een zwerver geven ! Geen enkele kwaliteit en zorg. puur snel sushi maken met goedkope vis!
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gesmuld van lekkere sushi. We zaten aan een tafeltje (niet de lopende band) en namen de chefs keuze. Eerste bordje was super, mooie gevarieerde sushi met oa tonijn op diverse manieren. Favoriete was de pittige tonijn met appel, de zalm met avocado en sushi garnaal. Het tweede en derde bordje waren gelijk en iets minder fantasierijk maar prima gegeten. De nigri met zoete omelet zou ik de volgende keer overslaan. De prijs was laag, dus goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen hier vast nog eens vanuit ons werk!
suzanne_slegers .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wel wat weinig keus wat betreft warme sushi en geen zoete toetjes enzovoort de Service is geweldig en de, ik denk, eigenaar ONWIJS vriendelijk
Jantien M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Er was wat onduidelijkheid over de bon van giftfor2 die we inleverden (het menu dat daarop stond werd niet meer geserveerd), maar dat werd goed opgelost. We moesten wel wat bijbetalen. Het is niet een restaurant om gezellig met z'n tweetjes (romantisch) te dineren zoals wij voor ogen hadden. Meer de 'echte' Oosterse tl-licht stijl. En het is echt in het WTC! Service was goed, ze waren wel veel bezig met de administratie en delivery boys die af en aan kwamen. Het eren was prima. Iets teveel mayonaise gebruikt in de sushi.
Fellowes .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een bijzondere ervaring.:
- geen ontvangst bij binnenkomst;
- ondanks reservering geen afgeruimde noch schone tafel;
- bediening legt uit dat de keuze 'Nederlands' of 'Chinees' bier is;
- veel sushi slordig gemaakt; deels al uit elkaar gevallen;
- paprika in sushi.... ? Goedkoop maar de smaak is veel te overheersend;
- dit beslag mag je geen tempura noemen;
- wasabi en gember niet aangevuld. Kennelijk moeten de glaasjes leeggeschraapt worden;
- bordjes worden tijdens de maaltijd al weggenomen: dat staat haaks op het per bord (kleur) afrekenen.

toch nog lichtpuntje: een enkele sushi was wel goed gemaakt en goed van smaak.

Al met al ontzettend zonde dat een van de weinige 'restaurants' waar sushi aan de lopende band geserveerd wordt op alle vlakken onderpresteert.

Ook op uitnodiging zou ik passen voor een volgend bezoek. Helaas..
Bandoeng318 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Hoewel de "kortingskaart" niet herkend werd als zijnde een "kortingskaart" hebben wij uitstekend gegeten en toch korting gekregen.
Zeer vriendelijke, attente bediening (Claudia). Ietwat moeilijk te vinden restaurant, maar wij zijn blij het tóch gevonden te hebben en waar het goed toeven is.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vanmiddag hier aangeschoven aan de "lopende band". Een echt hartelijk ontvangst en helpen aan een plekje is er niet echt bij. Op de band komen verschillende gerechten voorbij zoals verschillende soorten sushi, sashimi, yakitori en tempura. Men pakt wat men lekker lijkt. Prima voor een lunch maar niet heel bijzonder.
a.waal .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
De reservering bleek niet doorgekomen, waardoor er geen tafel gereserveerd bleek. Gelukkig had ik de bevestigingsmail bij mij. Verder zijn wij er zo bekend, dat het meteen door het personeel top geregeld wordt!
We moesten alleen een beetje lang wachten op het eten. Jammer, want het was een zakelijke lunch en we zijn dus allemaal erg aan de tijd gebonden.
NovaVita .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Eten was heerlijk. Wij waren er toen er een 15 bordjes voor € 15,- actie was. Dus prijs/kwaliteit verhouding was supergoed. Ook was er veel variatie. Als we iets misten, of meer van iets wilden, vroegen we het gewoon aan de kok en ze maakte het ter plekke voor ons.

Wij zaten aan de lopende band en dat is altijd wel gezellig. Qua locatie moesten wij wel even zoeken. We wisten niet dat het op de eerste verdieping in het WTC-gebouw zelf zat. Maar als je het eenmaal weet, prima locatie.
KimAmsterdam84 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Jammer dat de variatie van sushi matig was. Werd ook niet meer nieuwe sushi gemaakt en oude sushi bleef over op de band. Alles bij elkaar een matige avond.
Caoimhe .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Er was een actie voor 15 euro voor 15 bordjes. Op zich leuk, maar ik heb er veel gegeten, maar nu was er een beperkt aanbod en veel van hetzelfde. Je kan beter op een middag gaan, je betaald wel meer maar de keuze is veel beter. Dit was hopelijk eenmalig en erg jammer
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Op uitnodiging hier een zakenlunch gehad. Was lekker maar niet van hoogstaand niveau. Kleine tafeltjes aardige bediening. Voor een snelle lunch goed geschikt.
hklopper .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Op een prima locatie, maar altijd net even te druk en wat kleine tafeltjes, is de bediening altijd vriendelijk en de Sushi voortreffelijk. Blijft een aanrader.
gorbatsjov .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Vrijdag 28 maart j.l. het 'nieuwe' Hanbun Hanbun concept geprobeerd met mijn vrouw. Het concept zelf is niet heel vernieuwend maar het gaat erom dat je gezamenlijk meerdere gerechtjes besteld die je eenvoudig kan delen. Prima want zo kan je dus in één bezoek een behoorlijk deel van de kaart proberen. We waren bijzonder gecharmeerd van 'fusion sushi'. Ik noem dit voor het gemak sushi 2.0. Hiermee is echt een andere dimensie aan het sushi eten gegeven. Het meest genoten wij van de Kamikaze Gunkan (tonijn tartaar), Crispy Tuna Crackers en de Crispy Duck Crackers. Sushi Time WTC is absoluut geen plek voor een romantisch diner maar meer een gemak voor de mensen die in deze omgeving werken. Als je puur voor de fusion sushi gaat dan is de plek en sfeer niet zo belangrijk meer en heb je gewoon heerlijk eten.
monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Ik heb voor het eerst sushi afgehaald bij Sushi Time. Ik had de instructies niet goed begrepen en kon eigenlijk pas na 15:00 uur ophalen. Desondanks werd ik toch geholpen, erg fijn!
Locatie was erg moeilijk te vinden omdat van buitenaf niet (goed) te zien was dat Sushi Time in het WTC zit.
Sushi summer box, viel eigenlijk wat tegen. Wel heel erg vers, maar niets bijzonders, op 1 sushi na. Prijs/ kwaliteit was wel prima.
Misschien dat in het restaurant, als ik zelf kan kiezen het beter is, dat ga ik nog wel uitproberen.
JeanetteProever .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
We waren al weer een tijdje niet geweest en blijven dit toch een van de beste sushi vinden die we in Amsterdam kunnen krijgen. Sushi draait lekker rond op de lopende band en ze maken er echt een feestje van. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader en ik begrijp de eerdere reacties ook niet, heb ik niet zo ervaren.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Ik heb hier sushi afgehaald via Groupon. Eerst kon ik het niet vinden, maar ze hebben m'n telefonisch erheen geleid. Bij binnenkomst ziet het er knus uit. Het is strak ingericht en ziet er schoon uit. De sushi had ik een dag van te voren besteld en het stond klaar op de afgesproken tijdstip. Die mevrouw achter de balie was erg vriendelijk. De ingredienten van de sushi smaakten goed, alleen de rijst was iets aan de harde kant. Dat komt waarschijnlijk omdat het in de koeling heeft gestaan. Dat is wel erg jammer. De verse vis/groente die erin zitten maken het weer deels goed, daarom een 6 voor het eten. Als je daar in het restaurant eet, wordt het wel ter plaatse bereid.
dmeg .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Het nog al sober ingerichte restaurant nodigt niet echt uit, maar wat maakt dan dat ik hier zo vaak lunch? De sushi is echt van een topkwaliteit! En op dinsdag is het helemaal genieten: de bordjes zijn dan eenheidsprijs! Mooi dat nodigt uit om dat ene bordje toch ook nog even te nemen. Niets te verbeteren? Ja dat wel, want ook al kom ik hier vaak, de dames die je oh zo snel naar je tafeltje loodsen, lijken je niet te herkennen.
Co_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Het bekende sushi treintje rijd hier. Werkt voor mij altijd wel, want als ik het niet ken, kan ik het m'n neus niet voorbij laten gaan. Gelukkig ook gewoon zeewier salade te krijgen.