Sushi Tijd

Ootmarsumsestraat 6 7607 BC Almelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi Tijd

Petra S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Regelmatig ga ik samen met mijn vriend eten bij sushi tijd. Ik vind de sushi superlekker en vers. Mijn vriend houd niet van sushi maar er zijn genoeg andere lekkere gerechtjes. Bijna altijd is er dezelfde bediening en de jonge dames zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten komt snel en wordt aangepast waar nodig. Sommige ingredienten lust ik nl niet...

Enig minpuntje is de aankleding van het restaurant.
20eten16 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ruime keuze uit verse Sushi, salades soepen en warme gerechtjes. De Sushi wordt klaar gemaakt op bestelling, rijst is goed op temperatuur. All-you-can eat concept. Prijs kwaliteit is goed in verhouding. Vlotte bediening van leuke jonge dames.
Roxann B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wij komen hier gemiddeld 2 keer per maand omdat we weten dat we hier geweldig kunnen eten! De kaart is lekker uitgebreid en voor ieder wat wils. Zelfs aan de niet-sushi eter is gedacht!
Bediening is snel en vergeet zelden iets. Eten is altijd snel aan tafel en altijd verser dan vers.
Prijs is ook erg goed, je krijgt zeker waar voor je geld. Tevens de extra pittige wasabi is aanwezig, voor mijn familie een groot pluspunt!
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Onlangs met 4 personen voor het eerst bij Sushi Tijd gegeten en ik vind het jammer dat ik dit restaurant niet eerder heb ontdekt. Zoals ik die avond hoorde, zit het restaurant er al meer dan 2 jaar, maar ik heb geen idee waarom deze mij nog eerder opgevallen is.
Toen we binnen kwamen, was het redelijk druk en we mochten een tafel uitzoeken. Helaas moesten we even wachten totdat onze drankjes waren opgenomen en wij de lijst kregen om sushi aan te vinken. De bediening heeft dit uitermate netjes opgelost en we kregen het eerste drankje van het huis aangeboden, wat een service!
De gerechten die we gereserveerd kregen die avond waren helemaal prima. Ik ben zeer bekend met het all-you-can-eat-concept en waar sommige restaurants te wensen overlaten, smaakte alles bij Sushi Tijd heerlijk! Geliefd waren de Tonijn Avocado Rol, gebakken champignons en de biefstukblokjes in zwarte pepersaus. Het minpuntje vond ik dat er friet en frikadelletjes op de menukaart staan. Ik snap dat gezinnen met kinderen ook wilt laten eten in het restaurant, maar ik vind dit niet bij een sushirestaurant passen en vind het afbreuk doen aan de rest van het menu.
De bediening bij Sushi Tijd was zeer vriendelijk en gastvrij! De meiden liepen voldoende rond, zo kon ze makkelijk aanspreken en ze zagen ook jou zitten. Daardoor werd er geregeld gevraagd of alles smaakte en naar wens was, zo voel je je echt op je gemak. Fijn dat er hier nog aandacht aan wordt besteed, ik denk dat meer mensen dit zullen waarderen.
De aankleding van het restaurant is gezellig, leuk ingericht, hier verder niets op aan te merken.
De avond bij Sushi Tijd is mij dus zeer goed bevallen en als ik de volgende keer weer zin heb in sushi, dan ga ik zeker weer naar Almelo toe om hier te gaan eten!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Wij bestempelen onszelf als redelijke "sushi kenners" en maken dan ook vaak voor vrienden of onszelf schalen vol sushi. Gisteravond plotseling zin in sushi maar geen zin in het zelf maken ervan. Wilden niet al te ver rijden dus laten we Sushi Tijd in Almelo maar eens proberen... De ontvangst was vriendelijk, namen plaats bij het raam en kregen daardoor niet het gevoel in een best wel groot "wok achtig" restaurant te zijn. De serverende dames, erg attent, vriendelijk en hulpvaardig kwamen ons ronde voor ronde allerlei lekkers brengen. Niets viel ons tegen, echt helemaal niets !
Kwaliteit/prijsverhouding helemaal in orde en de sashimi (wel extra 4 euro) goede kwaliteit, eerlijke plakken en veel !!
Wij raden een ieder aan hier te gaan eten !
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Het eten is gewoon heerlijk. prijs/kwaliteit is is dik in orde! de inrichting is vergeleken met andere sushitenten in deze regio een verademing. je kunt hier rustig zitten, praten onder het genot van een hapje en een drankje. bediening is goed,vriendelijk en beleeft. kortom niks op aan te merken! lekker zo doorgaan, en dan kom ik vaker!
Caplysander .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
al vaker hier gegeten en voor een all you can eat is het een zeer goede! alles lekker op smaak en ook veel keuze voor vegetariers. worden hier altijd zeer vriendelijk geholpen! ga zo door!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
We hadden gereserveerd, maar dit was absoluut niet nodig. Er was nog maar één andere tafel bezet, later werden dit er ongeveer 6. De temperatuur in het restaurant was te laag en met de wat ouderwetse/goedkope? kerstversiering maakte het restaurant een wat troosteloze indruk.
Voordeel van zo weinig gasten is dat de sushi in razend tempo op tafel kwam. Tweemaal was ons rondje niet compleet, maar nadat we dit hadden aangegeven kwamen de missende gerechten direct.
Het eten smaakte prima, de kaart is net iets minder uitgebreid dan bij andere sushi restaurants in de regio. Door de supersnelle bediening waren we vlot uitgegeten. Het werd niet de gezellige avond die het had moeten zijn. Een volgende keer ga ik liever (weer) naar de concurrent.
JeffeySan .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
We hebben met 2 personen in dit restaurant gegeten.
Bij binnenkomst viel een sfeervol interieur op. Alleen de verlichting was koud en sfeerloos. Jammer, want het was mooi ingericht.

De bediening is vriendelijk, maar had moeite snel te schakelen. De gerechten waren prima, maar het is duidelijk 'snel en makkelijk'. Niet te vergelijken met een duurder, vaak luxer sushi-restaurant.

Een tegenvaller was de afhaal-sushi. Dit hebben we nog eens geprobeerd na ons diner in het restaurant zelf. De sushi leek ver van tevoren te zijn klaargemaakt. Het normaal zo knapperige krokantje van de ebi rolls was taai en smaakte naar frituur. De verse vis had weinig smaak. De rolls boden geen uitkomst. Deze hadden allen vrijwel dezelfde smaak. Een teken dat ze niet kakelvers waren, waardoor de aroma's in elkaar overlopen. De rijst was smakeloos, waar je normaal rijstazijn en suiker moet proeven.

Zeker geen afrader, maar ik ken ze beter!
Marloes Bussing .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
ik heb hier laatst er smakelijk gegeten. de beniening deed goed hun best en waren erg vriendelijk.de sushi smaakte goed, je kon proeven dat het vers gemaakt werd. het decor was prima alleen mag de verlichting iets sfeervoller.
een echte aanrader voor sushi liefhebbers!
Pinta .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Wat een feest, Japans eten in Almelo. Ik heb een heerlijke avond gehad. De gerechten waren een avontuur om te ontdekken. Favoriet waren het tofuzakje, de gegrilde runvleesblokjes, de champignons en de sushi en sashimi met rauwe tonijn en zalm. Maar ook zeewier en misosoep vond ik heerlijk. Er is zoveel lekkers, teveel om op te noemen. Wij gaan er zeker vaker eten. En de bediening was goed.
Merlijn1990 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Een nieuw japans restaurant in Almelo.
het eten daar was lekker en het bediening was prima.
ben niet zo gek op sushi maar de sushi van sushitijd was heerlijk.
ik heb niks te klagen over dit restaurant.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
nieuw restaurant met prima bediening. waren met groep 18 man sterk en alles liep naar wens. zolang je je bij de gerechten uit de zee houdt is er niets mis, vers en goed van smaak.
Snuffie .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Leuk restaurant, met een leuke inrichting. Het eten is erg lekker en je proeft dat het vers klaargemaakt wordt. De bediening is nog niet helemaal gewend aan de Japanse gerechten, maar doet wel erg hun best en is klantvriendelijk. Een minpuntje is dat er maar een soort sojasaus geserveerd wordt.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Er is in dit pas geopende restaurant veel ruimte voor verbetering en dat is op onze avond geheel te wijten aan de bediening. 1 jongen was duidelijk zoekende, hij keek je met grote ogen aan als je een Japans biertje bestelde dat nota bene op hun eigen kaart stond. Maar het dieptepunt was wel dat hij ons bestelformulier kwijt was geraakt en dat 40 minuten later werd opgemerkt. Een ander is mijns inziens te amicaal en komt nog net niet bij je aan tafel zitten. Hij verscheen wederom aan onze tafel, dit keer met de woorden: "Jullie waren je bestelformulier kwijtgeraakt?", Euh, kon me niet herinneren deze zelf te hebben verdonkeremaand. Het eten daarentegen maakt veel goed. Wanneer het bestelformulier daadwerkelijk de keuken bereikt, is het niet lang wachten tot alle smakelijke Japanse hapjes geserveerd zijn.