Sushi Sensei

Maltaplein 59 3059 XW Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi Sensei

DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Super verse sushi hier gegeten, smelt op je tong. Alles wordt a la minute bereidt, en dat proef je. Voornamelijk gericht op take away en bezorging. Echter ook een paar tafeltjes waar je een hapje kunt eten. Zeer vriendelijke bediening die interesse in je toont. Mooi strak ruimtelijk ingericht. Volgende keer als ik weer in de buurt ben wat bestellen en meenemen!
Maartje L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Super lekkere sushi, lokatie ziet er netjes en schoon uit, maar wij hebben afgehaald. Voor de grote eter zouden ze eigenlijk nog iets van udon noodles ofzo op de kaart moeten zetten.
EdwinMarks .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Via de website van Sushi Sensei besteld om 16.50 uur met de vraag of ze om 18.00 uur kond ven bezorgen. Ik woon op 10 minuten afstand dus dat zou geen probleem moeten zijn, lijkt mij. Een andere leverancier die ongeveer 20 minuten moet rijden is doorgaans binnen 30 minuten hier. Eveneens betaald via de site (kan niet cash betalen bij aflevering) en hiervan bevestiging gekregen.

Om 18.10 maar eens gaan bellen waar de bestelling bleef. Bestelling was niet doorgekomen, want..... de website werkte niet naar behoren.... dat geloof je toch niet. Telefonisch bestelling nogmaals doorgeven, weer een half uur moeten wachten. Eenmaal afgeleverd (zonder een kleine extraatje als excuus) was de pret snel over. Als je voor bijna 60 euro sushi besteld voor 2.5 personen dan verwacht je wel een klein feestje, maar niet dus. Kleine proporties, slordig gemaakte sushi, smaken waren redelijk.

Kortom voor mij niet mee, volgende keer weer naar een ander sushirestaurant.

Edwin
Kaijo .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wezen eten bij Sushi Sensei met zn tweetjes. Het eten was lekker, vis was vers, en de zaak is netjes schoon. De bereiding van sushi gebeurde voor onze neus, dus wisten we precies wat en hoe de spullen in sushi worden voorbereid. De presentatie van sushi zag er ook prima uit. Wel kan er nog wat betere service geleverd worden en is de zaak nog een beetje kaal dat het net nieuw is. Maar voor degene lekker en goede sushi wilt is hier zeker goed terecht. Ik zeg voor herhaling vatbaar.