Sushi Samba

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Sushi Samba

Vivian C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Met een groepje van 4 hier gegeten. Op internet van te voren lam gezocht naar een prijslijst. Is echter niet te vinden. Ook op de menukaart geen prijs te bekennen. Ja dan laat je je voorlichten door de gastheer. Overigens was die best aardig en vriendelijk totdat wij de rekening gepresenteerd kregen € 318,00. Terwijl werd gezegd een rekening te kunnen verwachten van tussen de €40 tot €50 p.p. Zeer prijzig allemaal en dat echt niet waard. Bovendien werden alle schotels zelfs het dessert ijs bolletje verdeeld door 4. Ik zal er niet zo snel meer komen en het enkel aanraden voor de prachtige ligging.
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij waren hier met vrienden. Het eten was goed. Zeer smakelijk en leuk opgemaakt. De service was ook zeker meer dan in orde. Prettige, vlotte en vooral aardige bediening. Aangezien wij wat (nou ja heel veel) ouder zijn is de muziek wat luidt naar onze smaak. Maar al met al een leuk restaurant , waar we zeker zullen terug komen. De rekening was € 240 met zijn vieren. Maar we hebben meer dan voldoende gegeten. Ook de cocktails die we op het terras hebben gedronken, inclusief wat happen, zijn hierbij inbegrepen. Een aanwinst voor de stad!
Oliver D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Veel over sushi samba gehoord, vandaar dat we hier kwamen eten. Sfeer en bediening is prima. Echter viel de sushi best tegen. Het was niet echt lekker. Vrij smaakloos en het proefde ook niet vers. Prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding. Raad het dan ook niet aan om hier te komen eten als je lekkere sushi wil. Er zijn veel betere plekken in Amsterdam die wel de moeite waard zijn. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug, helaas!
Marloes P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, de bediening is zeer gastvrij. De gerechten zijn voortreffelijk, evenals de cocktails. We gaan er zeker snel weer heen!
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Drank was veel te duur. 1
glas sake €11. Water 0.7 was €6. per ongeluk was een karaf sake van €33 in rekening gebracht. Jammer
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Zware teleurstelling.. we gingen hier eten met een groep en hadden van te voren een keuze moeten maken uit een aantal menu’s. Logisch want dan kan de keuken hier rekening mee houden en ga ik er als gast vanuit dat alles op voorhand is geregeld. Helaas was dit niet het geval. Bestelling was niet helemaal goed doorgekomen en we kregen totaal andere gerechten. Het eten zelf was van lage kwaliteit. Er wordt heel veel gebruik gemaakt van sauzen met sterke ingrediënten zoals truffel waardoor je eigenlijk alleen maar truffel proeft. De lam was koud en rauw. Zooo jammer want mede door de prijs en de ‘buzz’ eromheen lagen onze verwachtingen erg hoog. Uiteindelijk was er wel een compensatie gedaan op de rekening maar toen was de avond al voorbij... jammer
Samira J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten is erg lekker en de inrichting is mooi! Maar de prijs-kwaliteitsverhouding is ver te zoeken en de vervelende bediening die je niet rustig de kaart laten bekijken was ontzettend vervelend en storend. Er moet omzet gedraaid worden, maar dit was echt overdreven. Echt een groot verschil met de vestigingen in London en US. Personeel daar geeft je alle ruimte, hebben verstand van het eten en ook nog eens ontzettend vriendelijk. In Amsterdam totaal niet. Alsof we met een keiharde salesagent te maken hadden.
pizzaeten .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tsja.. eten best wel prima. bediening treurig. restaurant manager met weinig tot geen overzicht. eerste drankje kwam na 3x vragen. 2e drankje kwam na 3x vragen nadat eten al op was. Drankje werd als compensatie aangeboden.. Thuis gekomen zag ik dat deze toch gewoon op de rekening stond + verloren sake die we niet hadden gehad. kom ik ooit weer terug? nee, ik kom nooit weer terug
Daisuke Y.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Voor 4 personen op donderdagavond gereserveerd om 22:00. We arriveerde 21:45 tafel was nog bezet. We nemen een drankje aan de bar en moesten om 22:15 zelf informeren of de tafel klaar was. Om 22:30 konden we eindelijk plaats nemen. Dat de voertaal engels is, is op zich geen probleem, maar dat je op 1 avond, frans engels, portugees engels, grieks engels, oost europees engels moet aanhoren, maakt het communiceren niet makkelijker op. Op de website worden er 4 menus aangeboden, echter het bestellen van de menus (wat voor de chef zeer prettig uitserveren is) is lastig en er moet eerst toestemming gevraagd worden bij de manager. Op de rekening waren uiteindelijk alles alacarte aangeslagen. Uiteindelijk hebben we ipv de 80 euro pp voor de menu (wat meer meer gerechten bood) 85 euro pp moeten betalen. Dit hebben wij ook aangegeven aan de manager, die heeft er verder niks mee gedaan. We hadden al voorgenomen om de 20 euro verschil extra als fooi te geven. Dit is een gemiste kans. En dan het eten. Er zitten missers en goede opties tussen. Wat wel overheerst is de extreme gebruiken van sauzen. Mijn persoonlijke favoriet was de octopus spiesjes van de robata grill. Goed juicy met een bite en de saus complementeert de spies. De grootste tegenvaller was voor mij de lambsrack. Met zo'n mooi product en de robata grill had dit een wow-effect moeten generen. Nu is het een teleurstelling van smaakloos en biteloos lambsrack. Bij de sushi selectie was de chutoro tonijn nigiri de favoriet. Wij hadden verder 3 verschilende inside out rollen. De Spicy tuna vond ik goed, de mozarella zalm en de zalm met groente met soyavel vond ik minder vooral omdat de componenten elkaar niet versterken en de saus zorgt dat onverstekte geheel wordt onder wordt geregend. Bij de mozarella zalm had ik het gevoel dat ik pizza at. Al met al een unieke eetervaringen tov de andere restaurants in dezelfde segment. Voor de echte foodies zal ik niet aanraden. Als het schieten van plaatsjes voor je instagram account belangrijker is dat het eten, is het wel een aarader. Zal ik snel terugkomen? misschien 1x per jaar.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten best oke. Bediening beneden alle peil voor een restaurant in deze prijsklasse. Decor is wat tacky, maar locatie is top.
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Op een zaterdagavond hier wezen eten met vrienden. Het restaurant ligt naast de Holland Casino en bij het water. Bij binnenkomst oogt het heel trendy en kleurrijk. We hadden verschillende gerechten geprobeerd waaronder sushi, warme curry gerecht, sashimi, lamskotelet en desserts. De bediening sprak alleen Engels en was vriendelijk. Alle gerechten waren heel mooi gepresenteerd, echter wel aan de prijzige kant en de porties waren niet al te groot. Als je een grote eter bent moet je wel wat meer gerechten bestellen of alvast een bodem leggen.
Farangis D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Tot mijn teleurstelling kan ik niet anders geven dan een 6 voor Sushi Samba. Ik ben een grote sushi fan en een Zuid-Amerikaanse mix leek apart in eerste instantie en helaas was het ook echt apart.... We hebben een aantal gerechten geprobeerd, waaronder de sushi's en ook de niet sushi's. Voor een echte goede kwaliteit sushi zijn er restaurants waar je beter naartoe kan gaan. De andere visgerechten waren wel een stuk beter. De sfeer is prima, modern ingericht met veel jonge mensen. Kom je echt voor een overweldigende sushi sensatie, dan zou ik verder zoeken. Ga je erheen voor de cocktails en gezelligheid met vrienden, dan kun je hier best een bezoekje brengen. Ik zou het zeker niet afraden, maar voor de echte smaakvolle sushi zal ik hier niet meer komen.
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gepresenteerd, leuk uitzicht op Vondelpark, muziek achtergrond mag ietjes zachter draaien en vriendelijk bediening!
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Op een zondagavond hier wezen eten met vrienden. Het restaurant ligt naast de Holland Casino en bij het water. Bij binnenkomst oogt het heel trendy en kleurrijk. We hadden verschillende gerechten geprobeerd waaronder sushi, warme curry gerecht, sashimi, lamskotelet en desserts. De bediening sprak alleen Engels en was vriendelijk. Alle gerechten waren heel mooi gepresenteerd, echter wel aan de prijzige kant en de porties waren niet al te groot. Als je een grote eter bent moet je wel wat meer gerechten bestellen of alvast een bodem leggen.
Alain D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
een vreselijke plek vol met nouveau-riche Amtelveen. De sushi is zeer matig doch totaal overpriced. als je indruk op een date wil maken door de hoge rekening in een koude atmosfeer met slecht eten dan is de place to be!
Francis R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eerste keer in het net geopende SushiSamba, fantastische ervaring. Perfecte bediening zeer attent en het eten is een feest op zich, diverse culturen komen hoogwaardig culinair op tafel, een avond om niet te vergeten.
Komen zeer snel weer terug.