Sushi Samba

6,9

Jouw recensie over het restaurant Sushi Samba

camilla A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Zware teleurstelling.. we gingen hier eten met een groep en hadden van te voren een keuze moeten maken uit een aantal menu’s. Logisch want dan kan de keuken hier rekening mee houden en ga ik er als gast vanuit dat alles op voorhand is geregeld. Helaas was dit niet het geval. Bestelling was niet helemaal goed doorgekomen en we kregen totaal andere gerechten. Het eten zelf was van lage kwaliteit. Er wordt heel veel gebruik gemaakt van sauzen met sterke ingrediënten zoals truffel waardoor je eigenlijk alleen maar truffel proeft. De lam was koud en rauw. Zooo jammer want mede door de prijs en de ‘buzz’ eromheen lagen onze verwachtingen erg hoog. Uiteindelijk was er wel een compensatie gedaan op de rekening maar toen was de avond al voorbij... jammer
Samira J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten is erg lekker en de inrichting is mooi! Maar de prijs-kwaliteitsverhouding is ver te zoeken en de vervelende bediening die je niet rustig de kaart laten bekijken was ontzettend vervelend en storend. Er moet omzet gedraaid worden, maar dit was echt overdreven. Echt een groot verschil met de vestigingen in London en US. Personeel daar geeft je alle ruimte, hebben verstand van het eten en ook nog eens ontzettend vriendelijk. In Amsterdam totaal niet. Alsof we met een keiharde salesagent te maken hadden.
pizzaeten .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tsja.. eten best wel prima. bediening treurig. restaurant manager met weinig tot geen overzicht. eerste drankje kwam na 3x vragen. 2e drankje kwam na 3x vragen nadat eten al op was. Drankje werd als compensatie aangeboden.. Thuis gekomen zag ik dat deze toch gewoon op de rekening stond + verloren sake die we niet hadden gehad. kom ik ooit weer terug? nee, ik kom nooit weer terug
Daisuke Y.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Voor 4 personen op donderdagavond gereserveerd om 22:00. We arriveerde 21:45 tafel was nog bezet. We nemen een drankje aan de bar en moesten om 22:15 zelf informeren of de tafel klaar was. Om 22:30 konden we eindelijk plaats nemen. Dat de voertaal engels is, is op zich geen probleem, maar dat je op 1 avond, frans engels, portugees engels, grieks engels, oost europees engels moet aanhoren, maakt het communiceren niet makkelijker op. Op de website worden er 4 menus aangeboden, echter het bestellen van de menus (wat voor de chef zeer prettig uitserveren is) is lastig en er moet eerst toestemming gevraagd worden bij de manager. Op de rekening waren uiteindelijk alles alacarte aangeslagen. Uiteindelijk hebben we ipv de 80 euro pp voor de menu (wat meer meer gerechten bood) 85 euro pp moeten betalen. Dit hebben wij ook aangegeven aan de manager, die heeft er verder niks mee gedaan. We hadden al voorgenomen om de 20 euro verschil extra als fooi te geven. Dit is een gemiste kans. En dan het eten. Er zitten missers en goede opties tussen. Wat wel overheerst is de extreme gebruiken van sauzen. Mijn persoonlijke favoriet was de octopus spiesjes van de robata grill. Goed juicy met een bite en de saus complementeert de spies. De grootste tegenvaller was voor mij de lambsrack. Met zo'n mooi product en de robata grill had dit een wow-effect moeten generen. Nu is het een teleurstelling van smaakloos en biteloos lambsrack. Bij de sushi selectie was de chutoro tonijn nigiri de favoriet. Wij hadden verder 3 verschilende inside out rollen. De Spicy tuna vond ik goed, de mozarella zalm en de zalm met groente met soyavel vond ik minder vooral omdat de componenten elkaar niet versterken en de saus zorgt dat onverstekte geheel wordt onder wordt geregend. Bij de mozarella zalm had ik het gevoel dat ik pizza at. Al met al een unieke eetervaringen tov de andere restaurants in dezelfde segment. Voor de echte foodies zal ik niet aanraden. Als het schieten van plaatsjes voor je instagram account belangrijker is dat het eten, is het wel een aarader. Zal ik snel terugkomen? misschien 1x per jaar.
viezeric .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten best oke. Bediening beneden alle peil voor een restaurant in deze prijsklasse. Decor is wat tacky, maar locatie is top.
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Op een zaterdagavond hier wezen eten met vrienden. Het restaurant ligt naast de Holland Casino en bij het water. Bij binnenkomst oogt het heel trendy en kleurrijk. We hadden verschillende gerechten geprobeerd waaronder sushi, warme curry gerecht, sashimi, lamskotelet en desserts. De bediening sprak alleen Engels en was vriendelijk. Alle gerechten waren heel mooi gepresenteerd, echter wel aan de prijzige kant en de porties waren niet al te groot. Als je een grote eter bent moet je wel wat meer gerechten bestellen of alvast een bodem leggen.
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gepresenteerd, leuk uitzicht op Vondelpark, muziek achtergrond mag ietjes zachter draaien en vriendelijk bediening!
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Op een zondagavond hier wezen eten met vrienden. Het restaurant ligt naast de Holland Casino en bij het water. Bij binnenkomst oogt het heel trendy en kleurrijk. We hadden verschillende gerechten geprobeerd waaronder sushi, warme curry gerecht, sashimi, lamskotelet en desserts. De bediening sprak alleen Engels en was vriendelijk. Alle gerechten waren heel mooi gepresenteerd, echter wel aan de prijzige kant en de porties waren niet al te groot. Als je een grote eter bent moet je wel wat meer gerechten bestellen of alvast een bodem leggen.
Alain D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
een vreselijke plek vol met nouveau-riche Amtelveen. De sushi is zeer matig doch totaal overpriced. als je indruk op een date wil maken door de hoge rekening in een koude atmosfeer met slecht eten dan is de place to be!
Francis R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eerste keer in het net geopende SushiSamba, fantastische ervaring. Perfecte bediening zeer attent en het eten is een feest op zich, diverse culturen komen hoogwaardig culinair op tafel, een avond om niet te vergeten.
Komen zeer snel weer terug.