Sushi Qube

Zondag

7,2
Floor1996 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Naar mijn mening het beste all you can eat sushi restaurant in Rotterdam! Beduidend beter dan Shabu Shabu of Sumo. Relatief veel vegetarische opties. Alleen het interieur moet echt beter. Scheuren in de banken en de voordeur werd open gehouden met een emmer. Ik zou hier absoluut terug komen en dit all you can eat restaurant aan iedereen aanraden!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Van alle all-you-can-eat sushi restaurants in Rotterdam (en dat zijn er inmiddels aardig wat), is dit wel mijn favoriet. Het restaurant ziet er een beetje outdated uit en heeft aardig wat donkere hoeken, maar de bediening is vriendelijk en de kaart zeer uitgebreid. De sushi is goed, verhouding vis/rijst is prima en de vis is sowieso erg vers. Ook de andere side dishes (biefstukblokjes, salades, tempura garnalen, etc.) zijn goed. Huiswijnen zijn oke. Redelijk geprijsd.
Daniiv .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Persoonlijk vind ik Qube de beste sushi tent waar ik tot nu toe heb gegeten.
De Aburi Beef, de Fire Dragon Roll en de gefrituurde kip Gyozas zijn echt om van te watertanden!!!
Nu ik dit schrijf krijg ik gelijk weer zin om Qube te bezoeken ;)
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Qua eten is het hier meer dan goed: vers, goed van smaak en genoeg keuze. De bediening is vriendelijk en snel. Bij het 'all you can eat' concept wordt het al snel een vr**tschuur maar dat is hier absoluut niet het geval. Qua entourage ziet het er ook nog best uit; prima stoelen en tafels en de plafonds mooi gedecoreerd. 2 puntjes van kritiek; er staan overal heaters (?) door de zaak. Beetje raar gezicht. 2e puntje is dat als je bij de entree binnenkomt er allerlei tafels en stoelen opgestapeld staan, is wat rommelig.
Maar al bij al ga ik zeker nog eens terug, smaakte ons erg goed!
DeZieligeKoe .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Op een dinsdagmiddag bij Sushi Qube geluncht. We waren de enigen in de zaak, de service was dan ook prettig en vlot. De lunchkaart was minder uitgebreid dan de dinerkaart, voornamelijk qua warme gerechten (en helaas was een bolletje ijs toe niet inbegrepen). Toch waren er genoeg vegetarische opties, veel meer dan andere all-you-can-eatsushirestaurants.

De kwaliteit van het eten was prima maar niet enorm bijzonder. Van de nigirisushi was de rijst goed maar veel vis iets te koud en een beetje vlak. De handrolls goed gemaakt en smakelijk. Avocadomaki zijn een favoriet bij ons en die waren smaakvol, en ook de yasai roll als vegetarische optie was erg lekker. Edamame waren goed gekookt, en niet te lang zoals soms voorkomt (en we kregen aandachtig een bakje erbij voor de lege peulen).

Al met al zouden we Sushi Qube zeker aanraden, maar het is wellicht niet het omrijden waard.
Kelvin S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Ik was afgelopen week met 2 personen gaan lunchen. Het eten smaakt minder als voorheen. We werden gezet in een ruimte met weinig licht. Eten kwam wel vrij snel geserveerd. Druk was het niet.

Maar was wel jammer dat voor de lunch eigenlijk wel weinig keuze zijn. Kwa warme gerechten valt er niet veel keuze. Maar de prijs en de kwaliteit was we te doen.
Kokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Omdat een ander restaurant vol zat, zijn we hier aanbeland, maar dit was echt een vol treffer!
Heerlijk gegeten,lekker ontspannen, vriendelijk personeel.
De sushi is absoluut heerlijk en vers.
Inrichting is niet mijn smaak, maar daar gaat het me niet om.

Het eten is erg goed!
Wij komen terug
Jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Ik liep rond in rotterdam en vond dit restaurant.

Het eten van het restaurant was overheerlijk. Vooral de sushi's en de bedining waren erg behulpzaam
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Weer eens terug bij Qube. Weer een goede ervaring. De sushi was heerlijk, vooral de inktvis (ika) en de zalm. Soms leek de zeewier een beetje taai. Warme gerechten waren ook lekker, vooral de gevulde krab en de inktvisringen (niet rubberachtig!). De Japanse groene thee kwam in een zakje. Het groene-theeijs was verrassend. De bediening was vlot en op gepaste afstand. We konden normaal met elkaar praten, ook al was de zaak bijna vol.
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gisterenavond hier wederom gegeten met vrienden en zoals wij gewend zijn weer perfect van smaak. De vorige keer hadden wij inktvis en deze was heel taai, waarop de bediening zei: we hebben een andere leverancier, maar zullen het doorgeven. Inderdaad is het doorgegeven, want wij hebben het wederom besteld en de inktvis was om te zuigen. Er wordt dus wel degelijk naar de klanten geluisterd en dat vind ik een groot pluspunt. Alle gerechten waren weer perfect van smaak en wij hebben weer genoten van de avond. Ga zo door want het is heel goed en de bediening is top!
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Vergeleken met andere all-you-can-eat sushi-restaurants (zoals Sumo en Shabu Shabu), vind ik dat sushi Qube betere sushi heeft en ook een fijner restaurant is omdat het niet altijd bomvol zit en zowel het decor als de sfeer meer rust uitstraalt.

Het personeel is vriendelijk en de bediening is even snel als bij de andere ketens.
Een echte topper is hun gyoza, veel beter dan bij andere ketens! Nog een reden om voor sushi Qube te kiezen is dat ze daar soms lychee ijs hebben (naast de normale selectie van groene thee, zwarte sesam, mango etc etc).
TD W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Met drie personen bij Sushi Qube gegeten, met het bekende 'kruis aan op een lijst en wij komen brengen' principe. Dat ging allemaal heel vlot, net als de drankjes. Bediening is vlot, er is misschien wat weinig interactie met de dames en heren die aan tafel komen, maar ze moeten ook heel veel bakjes, schaaltjes en plankjes brengen en halen dus snel werken.
Kwaliteit van de sushi is goed, evenals die van de warme gerechten en bijgerechten. Uitschieters o.a. de unagi roll, de wakame salade en de sake teppanyaki. Keus zat ook, zodat je zelfs bij 5 rondes van 5 bestellingen genoeg variatie aan kunt brengen.
Misschien kan het allemaal beter bij een a la carte sushi restaurant, maar met de prijs die je bij Sushi Qube betaalt krijg je absoluut waar voor je geld.
Mr_Cuisinier .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Spontaan op een dinsdagavond lekker sushi gegeten. Het was erg lekker en erg veel keus. We moesten soms lang op onze drankjes wachten, maar dat kan ook komen omdat het er erg druk was. Kortom, we hebben genoten en het is zeker de moeite waard om hier snel weer een langs te komen.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Sushi Qube is vaak mijn eerste keuze als wij sushi gaan eten in Rotterdam. Het eten is lekker, bediening snel en vriendelijk. Het decor zou iets knusser kunnen, maar het ziet er opzich prima strak uit. De nieuwe sushi met gerookte tonijn & pittige saus is mijn nieuwe favoriet!
Rest-bezoeker .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gisteravond (zaterdag) hier met zijn tweetjes gegeten. Gelukkig hadden ze nog plek, had nl. 2 uur van te voren geboekt. Shabu en Sumo zaten vol. Ik ga regelmatig naar Shabu Shabu en soms naar Sumo. Sushi Qube is minder groot dan zijn concurrenten en door de meerdere tussenwanden is het minder rumoerig.
De sushi's zijn lekker en goed. Ze gebruiken minder rijst, zodat de Sushi's kleiner zijn. Dit vind ik een groot voordeel. De sushi's met diverse geflambeerde vis of beef zijn heerlijk. De warme gerechtjes zijn ook lekker. De beefblokjes vind ik iets minder lekker dan bij de andere 2 concurrenten.
De bestellingen kwamen snel. Sommige sushi's kwamen zelfs binnen 2 minuten! Wellicht hadden ze dat al klaar liggen. We moesten maar 1 keer lang wachten, dat was op de beefblokjes.
De smaakstoffen/sauzen worden bij Sushi qube in mindere mate toegevoegd waardoor de gerechten natuurlijker smaken. Je hebt hierdoor minder snel dorst als bij de andere 2 restaurantketens.
Hier kom ik zeker terug en raad het iedereen aan!
Rotterdamse7 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ik kom al 7 jaar naar Sushi Qube en was altijd mijn eerste keuze als wij sushi gaan eten in Rotterdam. Het eten is lekker, bediening snel en vriendelijk. Alleen jammer dat er een nieuwe eigenaar en sushi "koks" zijn, kwaliteit is veel lager geworden. Als ik niet gewend ben aan Sushi Qube van jaren terug, zou nog steeds super blij zijn met dit restaurant. Ik kies toch voor een andere sushi zaak vanaf nu.
D.R. W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
De Sushi Qube is misschien één van de mindere sushi restaurants van Rotterdam, minder bekend in ieder geval dat hun twee Rotterdamse concurrenten die uitgegroeid zijn tot ware ketens hier in Nederland, maar dat neemt niet weg dat de kwaliteit van de producten onder doet. Sterker nog, wanneer je voor de Sushi komt is het hier beter. Mooie kleinere stukjes sushi met minder rijst en mooi gesneden vis.

Het restaurant licht heel centraal in het centrum van Rotterdam, maar de uitstraling van het restaurant had beter gekund. De bediening is zeer snel alleen daardoor heb je weinig contact.

Het restaurant is goed in wat het doen, een vergelijken met a la carte restaurants is niet op zijn plaats, maar de directe concurrenten met het zelfde concept moeten zeker op het eten onderdoen voor de Qube en daar gaat het bij zo'n restaurant toch om? Het eten!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Vrijdag hier wezen eten voor het eerst, we belden laat maar konden nog terecht.
na het bestellen van een ronde was het eten er binnen 2 a 3 minuten heel erg snel dus.
Service was goed we hoefden niet te wachten op drinken en ze kwamen meteen het formuliertje weer halen als deze ingevuld was.
Genoeg keuze op de lijst.
Echter was het allemaal best flauw van smaak en de vis niet even fris meer volgens ons.
Wij hadden beide dus ook diezelfde avond al maagkrampen.

Een flinke tegenvaller en voor ons dus niet meer...
Pinda010 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Samen met mijn vriendin wezen eten bij sushi qube.
sushi was goed en werd snel gebracht, bediening was vriendelijk en vlot.
het enige nadeel was dat de tafels wel erg dicht op elkaar stonden.
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
2 november met vrienden heerlijk gegeten bij Sushi Qube. Mooi schoon en gezellig restaurant waar je heel goed japans kunt eten. Drinken en eten staan snel op tafel. Leuke en vlotte bediening. Hadden oa inktvis besteld maar was taai. Ze kijken je ook niet weg.
Hebben een nieuwe leverancier hiervoor. Bediening zelf geproefd en zou het doorgeven aan de kok. Super geregeld. Komen zeker weer regelmatig terug.