Sushi Obento

Meer informatie over restaurant Sushi Obento

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het eten was prima maar ook niet meer dan dat. De rijst was ok maar niet geweldig. We kozen voor het chefs-menu dat bleek achteraf een soort van all you can eat sushi. De gerechten lekker maar niet bijzonder. De bediening was een beetje stuntelig maar erg vriendelijk. De wijn was lekker en goed geprijsd wat mij alleen echt heel erg irriteerde is een fles tafelwater van 7.50 dat kan echt niet in een zaak als deze belachelijk. Verder was het een leuke avond.
Dear Sir,
Thank you for your comment.
We provide 1litter glass bottle of spa blaw which cost 7,50euros. ( the 250ml bottle of spa blaw cost 2 euros, and if you multiple for that, 1L need 8 euros. ) and for sure, that is not table water (tap water). and moreover, about the chef choice, we do have new style TOFU tempura cheese roll and also sometime, if we have, we also provide asparagus roll ONLY for chef's choice menu, so......we still hope to see you next time. Anyway, thank you for your comment and wish you have a nice day!
Regards,
Sushi Obento
Liekjo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Super lekker vers en smakelijk! Er heerste een relaxte sfeer en de ambiance was gezellig. De uitleg over het eten had wat uitgebreider gekund maar wij konden ons goed redden met de menukaart.
Dear Liekjo,
Super thank you for your coming and your trust! and hope to meet you next time :-)
Warm regarding from sushi obento
Mschaik .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een absolute topper, lekker traditioneel en zeer goed gegeten, het ene na het andere was gewoon zeer goed, vooral de zalm. Gemotiveerde chef en personeel. Ik zou zeggen hou deze kwaliteit zo hoog.
Dear Sir,
Thank you very much for your comment, we will improve our service and decor, hope to meet you again!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Heerlijk gegeten na een prima uitleg over de japanse keuken.
Goede suggesties en adviezen.
Vers en vers, goede afwisseling.
Dear Monique,
Thank you our friends! and see you next time :-)
DelftEssie .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wat een top-sushi! Nooit haal ik t meer ergens anders. Royale porties, goede kwaliteit ingrediënten (vooral de zalm was heerlijk), eten lekker op temperatuur, erg goede combi's. Kortom: vreselijk lekkere sushi. Meest genoten van de zalm sushi, ebi tempura sushi inside-out en maki zalm/avocado, alhoewel de sushi japanse paling en Californian roll ook heerlijk was. Naja, je leest t al, kan eigenlijk niet kiezen, het was allemaal heerlijk. Bediening mag iets professioneler, maar wat maakt t uit als je zo lekker eet
Ronen D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vanavond heel lekker gegeten bij Sushi Obento! Daarnaast was de jongen die ons hielp heel vriendelijk en gastvrij. Een plekje om zeker vaker terug te komen!
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Obento. We hebben zelf enkele maanden in Japan gewoond en weten hoe lekker Japans eten kan zijn! Bij Obento werden we weer even mee terug genomen in de tijd. De ingrediënten waren vers en ontzettend goed! Probeer vooral de geflambeerde nigiri met Sint Jacobsschelp (Hotategai), wauw!

De sfeer is erg gezellig en gemoedelijk. De bediening en chef weten wat ze doen en waar ze het over hebben. Laat je niet afschrikken doordat het restaurant geen all-you-can-eat formule heeft, voor een zelfde prijs kun je meer dan genoeg eten en is de kwaliteit écht veel beter! Echt genieten van een avondje uit.
Ize B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk verse sushi, beleefde en leuke bediening en een uitgebreide selectie dan menig ander sushi-restaurant in Delft. Al met al een welkome afwisseling van de gebruikelijke all-you-can-eat uitbaters. Aanraders: nigiri met sint-jakobsschelp (heerlijk en niet vaak gezien), ebi tempura (met tempura saus!) en de kimchi udon noodles.
Caroliensm .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Heerlijke sushi! lekker vers.
De sushi's vind ik echter wat te groot en dat eet niet makkelijk. Bij sommige in-side-out rolls ben ik zelfs genoodzaakt om ze door de helft te snijden.
Daarnaast zou Sushi Obento er denk ik heel goed aan doen om een extra sushi chef te nemen om wachttijden te verkorten.
Verder is het personeel heel erg vriendelijk en gezellig! De inrichting van het restaurant vind ik persoonlijk ook erg mooi.
Jasper84 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We hebben hier met valentijn gegeten. Het decor vind ik voldoende en daar is het mee gezegd wel wat te simpel naar mijn smaak, maar je kan ook zeggen dat het zo niet af kan leiden van het eten. Alles zag er wel schoon en netjes uit dus vandaar 7.
Bij reserveren werd verteld dat het druk zou zijn dus we rekening moesten houden met een minder snelle bediening.

Alles was verder goed geregeld al met al wel lang moeten wachten op eten. Langer dan een uur wachten is niet ongewoon. Plus is wel dat het eten van hoge kwaliteit is. De zalm was super vers en alles werd te plekke door één sushichef klaar gemaakt.
Hierin zit dan ook het probleem van Obento. De chef die bijna alles alleen klaar maakt is van hoge kwaliteit, maar kan het niet bolwerken in een volle zaak.
Gedurende de avond hebben wij twee stellen teleurgesteld / boos weg zien lopen vanwege de lange wachttijden. Ik zag dat er ook bij meerdere tafels werd geklaagd over de snelheid.
Waarop de bediening netjes reageerde en steeds meer dingen van het huis begon aan te bieden, maar de snelheid werd er niet hoger op. Ik hoop dat ze dit kunnen verbeteren want op deze manier lijkt de zaak geen lang leven beschoren. Dit zou zonde zijn omdat zulke goede shusi een welkome variatie is op de all you can eat toco's.
Verder was de bediening netjes en zeer beleefd.

De prijs is overigens schappelijk. Wij betaalden met twee personen (normale eters, 3 drankjes en thee als dessert) ongeveer 65-70euro zonder tip.

Al met al een prima avond gehad.
Je kan bij Obento een comprimisloze kwaliteit verwachten. Dit houd wel in dat als het drukker is de wachttijden erg lang zijn.
Sannek83 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Heerlijke verse sushi met veel variatie en ook bijzondere combinaties zoals crab met munt. Vriendelijke bediening en een chef die met liefde het eten maakt. Na een hele avond heerlijk eten hoef je niet meer af te rekenen dan bij de beduidend mindere all you can eat tenten.
Joseenleo .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Ben meestal niet zo voor Sushi, omdat de zwarte buitenkant nog wel eens op plastic lijkt en de rijst te hard is. Bij Obento is de Sushi erg smaakvol, ik heb er oprecht van genoten. Vriendelijke en gastvrije mensen, in een goed verzorgde omgeving . De eerste keer heb ik de Sushi opgehaald, maar ik keek er naar uit om een volgend keer te gast te zijn in dit restaurant met sfeervolle entourage. Dit is zeker niet tegengevallen en ik ga hier vaker komen om ook de rest van de kaart uit te proberen. Proficiat!!! het is nooit weg een goed Sushirestaurant een stad als Delft
Ric Lust Alles !.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Blij dat er naast je all-you-can-sushi-eetschuren ook nog Japanse restaurants zijn die met zorg de sushi bereiden. Een aardige mevrouw doet uitgebreid haar best en komt trots de heerlijke creaties op tafel zetten. Dat kost soms wat tijd: we moesten af en toe wel even wachten, maar de smaken waren top. Goeie vis, lekkere bijgerechttjes, nog een tussendoor hapje van het huis. De muziekkeuze was wat te clubberig voor mijn smaak, maar dat vond mijn tafelgenoot juist heel leuk. We komen zeker terug.
Warmolt H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Zo. Dit is sushi waar je niet omheen kan. Grote variatie, vers gemaakt en zeer lekker. Niet alleen maar koude hapjes. Zalige beefrolletjes, knisperende eend en rauwe coquilles. Ik heb genoten. De inrichting/decor spreekt geen boekdelen, dat valt direct weg tegen het zalige eten. Dat je wat langer wacht op je sushi is ook niet erg als je er achter komt dat de lady chef ze op bestelling vers maakt. Ik ben na één keer al een fan!