Sushi N Sake

Meer informatie over restaurant Sushi N Sake

6,6
Diane E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij komen al lang bij Sushi en Sake en genieten van de goede prijs-kwaliteisverhouding. De pickles zijn de lekkerste van de stad, Vanavond hebben we afscheid genomen. Dat kwam doordat we een glas water vroegen. Dit werd ons geweigerd omdat 'water maagklachten kan veroorzaken als je sushi eet' vertelde de serveerster. Sorry. Ik neem het haar niet kwalijk maar dat het management dit hun personeel uit laat spreken vind ik beledigend. naar hun en naar de klant.
Debra V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Vreselijke ervaring! Ooit was de sushi heerlijk. Ooit... Ondanks de lange wachttijden bij bestellen ben ik blijven bestellen. Maar de laatste tijd is er steeds wat. Twee keer sushi met harde avocado geleverd. Die kan dus linea recta de prullenbak in. Vandaag spanden ze echter de kroon. De salade met krab zwom echt in de dressing. Of dressing... Je kan het eerder mayonaise noemen. Heel zonde! De garnaal in de gebakken garnaal was niet eens gaar. Ik bellen om aan te geven dat dit echt niet kan. Ipv dat je dan een gepaste reactie of oplossing krijgt werd het gewoon weggewuifd. Jammer. Sorry. Nadat ik zelf had voorgesteld een deel van m'n geld terug te krijgen werd ik gewoon uitgelachen. Na overleg werd besloten dat ik een nieuwe salade zonder "saus". Na antwoorden als "we doen het niet expres ofzo" en "er was niks mis mee toen ik je bestelling inpakte" was ik er helemaal klaar mee. Dus hierbij wil ik graag een ieder waarschuwen... Bestel niet bij deze tent. Want als er wat mis is met je eten.. Dan krijg je een dikke middelvinger. SLECHT!
Debra-G .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Super leuk tentje op de Dappermarkt! Ondanks de drukte stond de sushi binnen een kwartier op de tafel. Smaakte geweldig. Vooral de sashimi mix met zalm en tonijn is echt een aanrader. Bediening was vriendelijk en beleefd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Zondagmiddag hier geweest met de lunch. Het was rustig. Leuk klein tentje. A la carte handrolls en inside out rollen besteld. De sushi wordt op bestelling vers bereid. Heerlijk! Prijs-kwaliteit is zeker goed in verhouding. Zeker beter dan de onbeperkte vreetschuren. Op zondag ook nog gratis parkeren.
Sarah R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Leuk klein sushi zaakje, maar wel alleen om af te halen. Ze hebben hier geen gevoel voor sfeer in de zaak. Hangt helemaal vol met jassen van het personeel en ze staan allemaal in de zaak met elkaar te praten en zijn totaal niet bezig met hun gasten. Sushi en sashimi is helemaal top, maar de gyoza's zijn echt niet lekker. Keihard gefrituurd en ik heb ze toch het liefst gestoomd.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Voor het eerst Sushi gehaald bij dit restaurant en het is voor herhaling vatbaar! De sushi werd vers bereid tijdens onze wachttijd (met gratis jasmijnthee) en bleek overheerlijk. Alles ruim gevuld met verse ingrediënten en de yakitori en springrolls waren uitstekend.
Gezien eerdere recensies is de kwaliteit kennelijk wisselend, maar wij komen zeker terug!
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Ik vind de sushi hier erg lekker voor een redelijke prijs. De bezorging verloopt meestal soepel en binnen de gegeven tijd. Een echte aanrader naast de sushi is het pannenkoekje met eend. Tip: Naast de soja en wasabi ook wat gember erbij serveren zou lekker zijn.
Everswine .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Ben al jarenlang fan van dit leuke tentje, helaas lijken ze aan hun eigen succes ten onder zijn gegaan.

Laatste drie keer erg lang moeten wachten op bestelling, laatste twee keren was de kwaliteit sushi ook niet meer wat ik gewend was.

Hun "isoroll fried chicken" was vandaag koud droog en oud. Als klap op de vuurpijl hebben we de verkeerde sushi meegekregen....

Dit is niet meer het restaurantje waar ik altijd met veel plezier kwam, volgende keer ga ik ergens anders sushi eten!
Emma103 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Wij komen hier altijd vaker eten, meestal wel 2x in de week. De sushi is goed maar de bediening van de laatste tijd is zo slecht!! Het was een volle bak en iedereen had al sushi maar wij moesten bijna een uur wachten op ons eten. Na het uur wachten kwam het ook nog eens verkeerd! Wij melden dit aan de bediening, dat wij dit niet hadden besteld. Zegt ze ja wat wil je dat ik er nu aan doe dan! Hoe onbeschoft is dat naar een klant toe! Wij komen er echt niet meer en raad het mensen ook echt af. Services is ver te zoeken bij deze meid van de bediening!
Johnvandervelden .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Nou om te beginnen wat een huisfelijke sfeer en een heel warm welkom heb hier al vaker afgehaald, en er wordt altijd netjes gevraagt of je thee wilt voor het wachten en dat helemaal gratis.! Dit heb ik ergens anders nog nooit meegemaakt.

De dames in de bediening zijn jong maar weten goed waar ze mee bezig zijn, toch zie je wel dat de azietische meisjes over het algemeen altijd hard aan het werk zijn, uitstekend dit wilt een gast zien.

En eerlijk waar wat een Perfectie van sushi!! Ik had eerst me twijfels over de nederlandse chef maar die neem ik van harte terug wat een kwaliteit en echt een top prestatie ik kom hier zeker terug.
De prijs en kwaliteits verhouding zijn uitstekend. Super kwaliteit voor een klein prijsje.

Met vriendelijke groet,

John van der velden
Miekus .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We hadden via internet besteld en werden na drie kwartier opgebeld dat het nog een uur ging duren voordat ons eten klaar zou zijn. Geen aanbod dat dat sneller zou kunnen, geen compensatie voor de vertraging. Ons valentijnsdiner viel hierdoor nogal in het water. Wij zullen hier echt nooit meer iets bestellen - potentiële klant gemist, S 'n S!
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Geweldige prijs-kwaliteitverhouding en hele vriendelijke, attente bediening, maar Sushi N Sake heeft zijn dranken niet op orde. Witte wijn en bier zijn niet koel en de espresso is niet heet. Het was helaas geen incidentje, we hebben dit hier al vaker meegemaakt. Want we blijven wel steeds terugkomen!
Jimbo750 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Lekker sushi in een gezellig klein restaurantje aan de Dappermarkt.
Vriendelijke bediening. Ook handig voor afhalen. Prima prijzen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Uitstekend klein sushi restaurant aan de dapperstraat. Kwaliteit van de sushi is erg goed, de tonijn viel me een beetje tegen qua smaak maar voor de rest niets dan lof, ook best een paar niet standaard iso-rollen. Bediening was vlot en vriendelijk.
Het restaurant is klein en basic ingericht en fungeert ook als afhaal-locatie, maar dat stoort niet.
Anke .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Het eten is echt top!! Heerlijke sushi! Echter of je nou afhaalt of dat je het laat bezorgen, het is nooit maar dan ook nooit op tijd klaar! Gebeld en er werd gezegd het is over 25 minuten klaar oftewel om 19:30 uur. Toen we het op gingen halen werd er gezegd "oh ik dacht om 20:30 uur". Dus weer wachten... Ook werd ons niets aangeboden om te compenseren. Wat mij betreft een enorm slechte service!!
Elm .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Ik haal geregeld sushi bij Sushi 'n Sake. Ik heb er nog nooit gezeten om te eten, maar ben er wel een paar keer geweest om af te halen. Het is niet groot, maar ziet er gezellig uit (tov een gemiddeld restaurant waar ze vooral veel bezorg/afhaal doen).
De sushi zelf is heel erg goed. Netjes op kamertemperatuur (niet van die steenkoude sushi!) en niet te kleine stukjes. Ze hebben iso rolls die je niet zo snel ergens anders zal vinden, die zijn allemaal het proberen waard! Ik heb één keer een salade erbij gehad, die vond ik iets minder want hij was groter dan ik had verwacht en er zat relatief veel sla bij tov de zalm. De dumplings en loempia's zijn wel erg lekker! De bento boxen zijn niet heel veel goedkoper dan alles zelf samenstellen, dus kies die alleen als je alles wat er in zit heel lekker vindt :)
Ik vind de mensen in het restaurant altijd vriendelijk en ook de bezorgers zijn aardig. Enige minpuntje is dat je bij bezorgen meestal een keer moet bellen om te vragen of ze je niet vergeten zijn. Het antwoord is altijd 'ze zijn net naar je onderweg!' en ze zijn er vervolgens altijd binnen 5 min. En het apparaat dat de bezorgers mee nemen zodat je kan pinnen is al maaaanden stuk.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Wij kunnen altijd erg genieten van sushi n sake. Een echt buurtrestaurant waar je gemakkelijk binnenstapt. Wanneer je afhaalt wordt de sushi vers bereid waar je bij staat. De sushi's vallen niet uit elkaar, veel keus. De warme hapjes kennen een kleine kaart maar zijn stuk voor stuk zeer smakelijk. Lekkerder dan hier heb ik het nog niet gegeten. Het interieur is erg basic. Niet super gezellig om te eten en het toilet grenst naar mijn mening iets te veel aan de tafeltjes.
Thomas ..
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Op een dag was ik brak van een feestje en had geen zin om te koken, nee ik had zin in sushi! En dat was zeker zo'n slecht idee nog niet. Dit tentje heeft heerlijke sushi. Enigszins verscholen achter marktkramen vind ik het een gok om hier een restaurant te houden. Maar de kwaliteit zal ik en waarschijnlijk meerdere mensen met mij niet vergeten. Vlak voor vertrek had ik gereserveerd voor 2. Toen ik aankwam was ik vergeten te zeggen dat ik gereserveerd had, hier werd ook niet naar gevraagd. Toen kregen we een tafeltje dat een beetje op de tocht stond. Niet veel later kwam een serveerster naar me toe of ik een reservering had. Nu mochten we op een wat knusser plekje zitten, minder in het gangpad. Het restaurant is overigens niet heel groot wat een aangename sfeer geeft. Naar mijn idee wordt hier vaak afgehaald, hoewel dat aan het decor niet is af te zien. Voor nog geen 40eu hebben we hier heerlijk met twee personen gegeten.
Kortom het eten was goed, de service was vriendelijk en attent en ik wil hier graag nog eens terugkomen als ik brak ben.
EERdeJong .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Wederom heerlijk gegeten in een zeer gezellige setting. De suhsi is vers en met zorg bereid. Echt een aanrader! Goede prijs- kwaliteitverhouding.
Lenny2012 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
1 van de beste afhaal zaken voor Sushi die ik ken in Amsterdam. Eten is heerlijk en niet duur, dus kwaliteit en prijs verhouding is super. Service is goed, lekker gezellig en down to earth.