Sushi Me

31-206277926

Meer informatie over restaurant Sushi Me

Aize D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Als grote sushi-fan was ik benieuwd naar de sushi van het voor mij nog onbekende Sushi Me. En die was boven verwachting! Heerlijke, verse sushi en sashimi. Mijn nieuwe vaste besteladres!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Hier laatst sushi gehaald, de sushi werd ter plekke klaargemaakt en ik hoefde maar ca 10 minuten te wachten. De kwaliteit van de sushi vond ik goed, ik heb wel betere gehad maar zeker niet slecht.
Wai W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Allereerst een snelle bezorgingstijd! Binnen 30 min heb je sushi. Ik heb de sushi me menu met spicy tuna en tempuraroll genomen. Het was redelijk. De komkommer kan beter in slierten worden gesneden en het rijst was een beetje aan de flauwe kant. Vis was voor mij vers genoeg. Verder was het een goede avondmaal. Wel jammer dat er niet veel keus is...
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Zo vaak al bestelt, nu maar eens een review. Dit is mijn favoriete bezorg sushi. Ik woonde er vroeger om de hoek en als ik ging halen werd de sushi vers voor me gerold. Dat proef je! Vooral in vergeljking met sushi kings bijvoorbeeld. Qua bezorgen zijn ze altijd supersnel, iets langer dan 30 minuten. Mijn favoriet is het sushi-me menu en de spicy tuna inside out Rolls.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Ik haal hier vaak af en vind de kwaliteit goed. Niet top, maar prima als je een keer snel wat gezonds af wil halen. De mixdozen zijn lekker en goed geprijsd.