Sushi Master

Baljuwstraat 13 1785 SB Den Helder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi Master

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Sushi Master.Het eten word echt vers gemaakt ,is heerlijk van smaak en royaal.
De bediening is top.We komen hier zeer zeker terug .
Rwblkr .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het restaurant ligt aan de buitenkant van het winkelcentrum Schooten Plaza aan de Baljuwstraat. Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst, je voelt je gelijk thuis.
Personeel is attent maar bescheiden, echter niet de porties deze zijn royaal. Alles smaakt heerlijk, vooral de licht gegrilde bief lapjes, de zeewier salade en de sushi met gerookte paling. Overal is zorg aan besteedt; de bloemen op tafel, een kaarsje en de muziek. Een Japans sfeertje; strak en bij de tijd.
Dit restaurant, "Sushi Master", is zeker een volgend bezoek waard!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Ik eet erg graag volgens dit concept.
Onbeperkt eten vanaf een lijst met ruime keuze te selecteren gerechten.
De smaak van de gerechten bij Sushi Master was echter heerlijk.
Het personeel is er zeer klant vriendelijk.
Nu ik voor 3 weken voor mijn werk in Den Helder ben, zal ik hier regelmatig eten.