Sushi Mall

5,8
Voordelig
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisteren gegeten. De kinderen gaan hier graag naar toe omdat ze van alles kunnen kiezen . Persoonlijk ga ik liever naar een gezellig eetcafe of restaurant. Vindt het vrij groot en niet erg sfeervol. Het eten was prima. Voor iedereen is er wel iets. Service was prima.
luigi E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
tijdens schrijven van deze recensie zitten wij in de sushimall .
wat een kansloze bedoeling is het.
we zitten al een half uur te wachten op onze eerste gang.

als we zelf niet hun attenderen komen ze ook niet

drama 1e klas
voor ons nooit weer
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Zojuist terug van een gezellig etentje met mijn dochter bij Sushi-mall. Ik was wat huiverig vanwege de minder positieve recensies maar wij waren erg tevreden en ik ben best kritisch. Wellicht zijn er verbeteringen aangebracht. Wij hadden om half zes gereserveerd. Er was 1 serveerster die wel met kop en schouders uitstak, wat een vriendelijk en beleefd behulpzaam meisje, top! Het eten was lekker, veel keuze, lekker warm en inderdaad toen het erg druk werd, duurde het wel wat langer voor de gerechtjes kwamen maar we hadden geen haast. Er werd vaak gevraagd of er nog drinken moest komen, ook al waren de glazen nog niet leeg. De bediening was vriendelijk. Het verse fruit was heerlijk. Voor 56,00 met 2 personen heerlijk gegeten. Het voelde totaal niet aan als een vreetschuur.
Francis E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Sushi Mall is een restaurant waar wij regelmatig komen, wanneer wij bijvoorbeeld geen zin hebben om te koken. Dit om de heerlijke sushi. Vooral de Unagi Maki is favoriet bij ons, samen met de Gunkan sake, tuna en chuka wakame.
Wanneer wij 'een avond gezellig uit eten' willen, kiezen wij niet voor dit restaurant. Dit aangezien de bediening niet altijd even attent is, en het decor naar onze smaak te kil is, en het restaurant erg groot is. Regelmatig moeten wij 2 x vragen naar bestelde drankjes, en af en toe worden er bestelde gerechtjes niet geleverd (na dit aan te geven wordt dit alsnog gedaan, gelukkig).

Conclusie: ga hier heen voor de heerlijke sushi, niet voor het decor/de bediening.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Met enige tegenzin en veel aandringen van mijn uiteindelijke tafelgenoten, toch maar de keuze gemaakt om een hapje mee te eten. Van buitenaf ziet het er uit als een ongezellige 'vreetschuur' en de online te vinden recensies zorgde voor deze tegenzin.

Ondanks heb ik genoten van het eten. Echter werd er elke ronde wel iets vergeten en stonden er wat fouten op de menukaart (Japanse thee zag wel bij de all-in prijs, kaart gaf dit anders aan). Het was ook leuk om te zien dat het een mix van Japanse en Chinese producten was.

De service was oké. We werden naar tevredenheid ontvangen bij binnenkomst en naar onze tafel gebracht. Er werd voldoende gevraagd of wij nog wat wilden drinken en alle lege borden werden op tijd van tafel gehaald. Ietwat vaker een glimlach tonen en er had makkelijk een zeven kunnen staan.

Ondanks het eten en de service voldoende waren, is het decor mij toch een doorn in het oog. De ruimte oogt te open en naar mijn mening is er weinig sfeer. De mix van het Japanse en Chinese komt ook enigszins terug in het interieur, alleen persoonlijk vind ik het een mislukte combinatie (in dit restaurant). De stoelen zaten prima en het volume van de muziek was prima.

Ik heb mijn mening ietwat bijgesteld en ben over het algemeen positief na mijn bezoek. Een tweede keer terug komen zal nog steeds in een last option zijn voor mij.
Milou K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het eten was super. Maar de klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Dit is ook de enige reden dat mijn vriend en ik er niet meer komen. Eerste maar ook de laatste keer. 2 keer om bestek moeten vragen. Paar keer vragen waar mijn glas drinken blijft, waar ik inmiddels al kwartiertje op zat te wachten. Bij elke sushi restaurant krijg je ook gember en wasabi.. Werd ook nooit gebracht. Toen ook maar gevraagd. En op een gegeven moment werd ons kaartje niet meer gepakt. Het was rond kwart over 9.. En om half 10 of later werd het een keer gehaald nadat we het gevraagd hebben. Terwijl ze hele tijd langs je lopen en doen alsof je lucht bent. Krijgen we ons eten eindelijk. Komt er een serveerster om kwart voor 10 dat we nu moeten bestellen want de keuken gaat sluiten. Terwijl we net met dat andere eten bezig waren. Echt belachelijk. Komen er niet weer terug!
Evalien V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Oke het is een vreetschuur. Maar de jongeman die zich daar manager noemt mg wel een cursus klantvriendelijkheid volgen.
We waren in de buurt mijn dochter haar peuter en ik.
Vijf uur dus nog niet druk. We zijn er vaker geweest en iedere keer bekruipt ons het gevoel we zijn niet welkom.
Wat komen jullie doen? Dat vraagt de manager. Niet goedemiddag wat kan ik voor jullie doen. Na wat gestuntel van een meisje die alles vergat. Ja ik ben heel vergeetachtig zegt ze ook nog. Nee hier komen we niet weer. Ondanks dat de mevrouw bij de kassa heel aardig is en schrok van mijn klacht.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
We werden verwelkomt door dooie orgieën. In de aankomsthal ontstond er ook een zeer ongemakkelijke situatie ivm de reservering.

Vervolgens werden we door een puberende jongen naar een tafel gebracht, hij liep zonder enige uitleg te geven weer bij ons weg. Dit vonden we erg vervelend want dit was de eerste keer bij sushi mall.

We werden vervolgens op de vingers getikt door een mede collega dat we de bestellijst verkeerd hadden ingevuld. Dit vonden wi ookj vervelend want we konden er immers niks aan doen.

We zaten ons smakeloos eten naar binnen tewerken onder het genot van de vreselijke chagerijnige hoofden van de bediening. Oke, ze zitten misschien nog midden in hun puberteit maar probeer er toch iets positiefs van te maken he!

Het ijs was overigens wel oke.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Overheerlijke sushi in een weinig charmant decor. De bediening was even de kluts kwijt en veranderde ons tafelnummer twee keer, waardoor wij gerechten aten die we niet besteld hadden en andere gasten vast hetzelfde overkwam. Ondanks de drukte en het grote aantal tafels heb je niet het idee dat je vergeten wordt. Je bent alleen wel een tafelnummer...
De sushi is lekker en het concept dat je veel verschillende gerechtjes kan bestellen maakt dat ook de niet-sushi liefhebbers hier uit de voeten kunnen. Ideaal voor ons gezin: met 2 liefhebbers en 3 niet is iedereen hier altijd tevreden.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Eten smaakt prima, maar je hebt wel echt het idee dat je in een all-you-can-eat restaurant zit. Iedereen zit daar om te gaan bulk-eten. Had niet echt het idee dat ik uit eten was, maar meer dat ik zoveel mogelijk eten naar binnen aan het werken was.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Het lijkt echt wel een vreetschuur, maar de sushi is lekker! Service is redelijk, drinken word redelijk snel aangevuld en het eten staat zeer snel op tafel!
Malissa A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Bij aankomst was het een warrige situatie, de mevrouw aan de kassa moest de afwas hulp erbij halen om een plekje voor ons te wijzen. na dat, heb ik moeten vragen hoe het hier werkt, qua bestellen. Is netjes uitgelegd. Toen we het eten kregen, heb ik MOETEN vragen om normaal bestek ( mes en vork ) anders moest je eten met stokjes. dat kunnen wij niet. Het eten komt helaas niet tegelijk allemaal op de tafel, je eten word geserveerd door 3 verschillende personen. Er word helaas niet gevraagd of alles naar wens is, wat ik wel had verwacht. Zodra je een toetje besteld, word er niet meer gevraagd of je drinken wilt. Het ijs valt tegen, je krijgt 1 lullig bolletje. is wel erg jammer. Verder is het eten wel TOP. heel lekker. in alle vis ben ik geen graad tegen gekomen, dat vind ik zelf erg fijn! We komen zeker nog wel een keer terug. Maar de bediening mag echt wel vriendelijker en klantgerichter !
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gisteren voor het eerst bij Sushi Mall gegeten, zeer verrast door de goede smaak want had het niet verwacht,dacht altijd dat het een massale eetschuur zou zijn maar nee, we waren met een gezelschap van 4 personen waarvan de andere 2 vaker hier kwamen eten, de bediening vind ik ietwat matig, jonge meisjes die drankjes opnemen en de lege schaaltjes meenemen maakt nog niet een goede gastvrouw in de bediening, vriendelijkheid en interesse tonen in de klant moet ze wel aangeleerd worden.
De inrichting strak ,niet mooi niet lelijk maar ook niet om je aan te storen.
Voor de sushi zou ik er zeker weer heen gaan.
Leuk te combineren met bioscoop wat we ook gedaan hebben.

Gr Inge Sikkens
Hendry D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima sushi tent, bediening is ook goed. En snap niet dat mensen klagen. Wanneer iedereen om 19uur komt en in eens allemaal tegelijk eten wilt kun je zelf nagaan dat het even kan duren, tevens willen wij ook graag verse sushi eten toch?. De sfeer en gezelligheid is er prima te doen. Als het om sushi in groningen gaat vind ik dit zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
even een snelle late sushi lunch! Prima tent om sushi te gaan eten niet de beste maar zeker ook niet de slechtste sushi in town
MB61 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijk gegeten hier! Veel keus, smaakvolle gerechtjes en sushi. De bediening was vlot en drankjes werden veelvuldig aangeboden (all-in). Hier komen we zeker terug.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Overheerlijke sushi en een hele ruime keuze! De bediening is goed, ze zien op tijd wanneer je je kaart hebt ingevuld met wat je wilt eten. Ook met de drankjes zijn ze snel, zelfs als je all-in hebt. Af en toe probeer ik bij een ander restaurant sushi, maar tot op heden kan nog niemand tippen aan Sushi Mall.
Bakawiel .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ik verbaas me erover dat er zoveel mensen naar dit restaurant gaan. Sushi Mall staat voor sushi massa productie en dat merk je ook.
Slechte service: duurde enorm lang voordat je geholpen werd en bestelling vergeten.
De restaurant: geen sfeer, rumoerige keuken, ongeïnteresseerde personeel en een luidruchtige vrouw (baas,eigenaar?)
Eten: sushirijst was te zacht, de Nigiri in verschillende grote, rommelige presentatie en echt niet lekker. Er waren zelfs maki en Nigiri die gewoon ranzig smaakten. Twee van de vier oesters waren niet goed.
Ik kan niet spreken over de warme gerechten. Want die heb ik niet gehad. Maar als je toch slechte sushi wilt eten dan kan je net zo goed sushi bij de supermarkt halen.
Jw7466 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Kwaliteit van de sushi was prima, daar is ook alles mee gezegd. Sfeerloos, je zit zo dicht op je buren dat bij 'enthousiast tafelen' je elkaar aanstoot. De tafels staan in lange rijen, en zo dicht op elkaar, ze hadden ook een lange tafel kunnen maken.
De bediening was ronduit slecht, drinken besteld wat maar niet kwam; na een tweede keer besteld te hebben kwam er uiteindelijk iemand met vier glazen (voor twee personen). Er wordt niet standaard wasabi bij geserveerd en men loopt zo langs je ingevulde kaart met bestellingen.
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Dit is werkelijk de aller aller allerslechtste sushi tent waar ik ooit geweest ben. Het bier was lauw en wordt halfdood op tafel gezet. Sojasaus was niet beschikbaar pas na vragen werd het gehaald, moest daarna nog om wasabi en gember vragen. De uitleg behelst met name de gelimiteerde tijd waarin je mag bestellen maar daarna is het ze blijkbaar gewoon om je meer dan 10 te laten wachten voor de eerste keer het kaartje wordt opgehaald. Daaropvolgend heb ik en de mesje. Aan de tafels om mij heen ruim een kwartier niemand aan tafel gehad. Zelfs in de snackbar heb je een betere service dan hier, ongeïnteresseerd personeel dat het presteert om bij een tafel van 2 6(!) lege glazen op tafel te laten staan. Ongehoord!