Sushi Lounge

Korte Putstraat 4 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Sushi Lounge

Sushi, sashimi en teriyaki

Dit recentelijk verbouwde restaurant in de gezelligste terrasstraat van Nederland ademt de sfeer van grandeur, kwaliteit en puurheid. De chef onderstreept deze eigenschappen door eigentijdse gerechten te bereiden volgens de verfijnde culinaire traditie van Japan. In de zomer kun je van al deze Japanse delicatessen genieten op het terras in hartje bourgondisch ’s-Hertogenbosch. Liefhebber van Sushi? Zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Sushi Lounge

Martine O. 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Claudiamvandenheuvel . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Ontvangst was prima, het eten was super vers, de bediening was correct en de locatie was top! Voor herhaling vatbaar!!
Harrievanhoften . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het personeel en de ruimte zijn prettig.
Het was voor mij de eerste keer. Eten was goed fris, vers en voldoende. Het personeel vinden wij belangrijk zij maken voor een belangrijk deel uit of wij ons op ons gemak voelen. Oké was het dikke pluim dus! Groetjes Harriet van Hoften
Henri_L . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gerda_antonis . Fijnproever (6 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met de AH aktie : Super lekker menu keuze uit drie voor,tussen en hoofd gerecht Alles lekker vers. Lekker buiten kunnen zitten Aanrader
Annmis . Bourgondiër (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten,mooie,smaakvolle gerechten.
We hebben lekker buiten gegeten,maar vonden het binnen
heel mooi met hele sfeervolle decoraties.
Een aanrader dus!!
Bosschenaarse . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de ah restaurant actie voor 15 euro pp. Goede kwaliteit en meer dan genoeg. Jammer dat je moet betalen voor water.
Adele B. 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk op terras gezeten. Prachtige zaak binnen. Het eten was lekker maar niet bijzonder. Nette aardige bediening. Heerlijke fles rose gedronken.
Lionking61 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij zijn nu voor de tweede keer bij de sushi lounge geweest en het was wederom geweldig lekker. De sushi is daar echt top en het menu is ruim voldoende. Leuke sfeer zowel binnen als buiten. Top
Mploegmakers . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk eten in een mooie ambiance. Erg vriendelijk en attent personeel. Een foutje werd anel en naar volle tevredenheid opgelost.
IJzo . Fijnproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Uit eten met AH-actie. Was alles top . 29,50 duur voor 3 gangen zonder dessert ? Nee was goed en meer dan voldoende ! Vond zelf de beefspiesjes heerlijk en mijn tafelgenoot de garnalen tempura. Maar ook de miso, shushi , zalm waren vers, en goed bereid . Is vast niet de laatste keer hier
MarcCaffrey . Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mooie ingerichte zaak. Heerlijk buiten kunnen zitten op het terras in de mooie Korte Put straat. Sushi is van goede kwaliteit maar daar betaal je ook voor.
Nick C. 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten ok, geen bijzondere sushi.
Alleen duurde zowel het eten als het drinken allemaal erg lang.
Evenals het opnemen van de bestelling duurde te lang. Jammer.
3charlene . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij sushi lounge. vriendelijk personeel het eten kwam niet te snel achter elkaar. al met al weer voor herhaling vatbaar . hier komen wij zeker nog een keer terug.
Jhjfkoetje . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten in een van de gezelligste straatjes van Den Bosch! Vooral de rijst bij het hoofdgerecht was zoals ik deze ook al vaker in Azië gegeten heb!
Marloes_lachen . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Super heerlijk en vers eten! Dit restaurant was een verrassende ontdekking voor ons. Er werd ook goed rekening gehouden met dieetwensen. We komen zeker weten nog een keer terug!
Josemvl . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening!

Elke gang was heerlijk, van de soja boontjes, tot de yakitori beef spiesjes en de sushi mix.

Zeker een aanrader!
Auling . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We waren gaan eten met de ah-actie en het eten was prima verzorgd en erg lekker, de bediening was ook heel vriendelijk.
Willem-akker . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Super mooi restaurant, hele fijne bediening en heel lekker eten. Voorgerecht Gyoza is 'n aanbeveling. Maar de sushi was ook top.
We gaan zeker 'n keertje terug!!!