Sushi Lounge

Korte Putstraat 4 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Lounge

Sushi, sashimi en teriyaki

Dit recentelijk verbouwde restaurant in de gezelligste terrasstraat van Nederland ademt de sfeer van grandeur, kwaliteit en puurheid. De chef onderstreept deze eigenschappen door eigentijdse gerechten te bereiden volgens de verfijnde culinaire traditie van Japan. In de zomer kun je van al deze Japanse delicatessen genieten op het terras in hartje bourgondisch ’s-Hertogenbosch. Liefhebber van Sushi? Zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Sushi Lounge

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag 16:00 - 22:30
Zaterdag 14:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Lounge

Peter R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Advies : trek lekker een kroketje bij
Kees! Ga niet naar binnen. Je wordt niet goed behandeld. Vreselijk. met zij allen weer vertrokken.
Hoe blijft zo'n tent bestaan ???
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten, alleen de soep vooraf was wat aan
de lauwe kant...
lekkereten1911 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Sinds overgang naar Versus is het niets meer. Paar keer geweest, maar elke keer slechter. Personeel is slecht. Niet bewaam. Kwaliteit is lang niet meer wat het was. Prijs echter wel. Jammer, was een goede zaak, maar kunnen het echt niet. Straalt ook niemand passie of ambitie uit.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prachtig restaurant, mooie locatie op de hoek, grote raam partijen. De sushi was erg lekker, verrassende combinaties en mooi gepresenteerd. Wij hebben een fijne avond beleefd in het restaurant.
marion P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heel erg gezellig op foto's maar totaal geen aanrader kwaliteit voedsel is erg slecht en de sfeer is totaal niks duurt erg lang voor ik kan dineren
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De eerste 2 gangen waren heerlijk. De rib eye bestond helaas voor 1/3 uit vet. De bediening was niet goed. Ze vergaten bestelde drankjes te brengen en we kregen iets anders dan besteld, waarop de serveerster doodleuk zei "maarja ik heb de bestelling ook niet opgenomen"
Ondanks de kwaliteit van de eerste 2 gangen, gaan we hier niet meer naartoe
Gitte O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Mooi interieur en heel erg lekker gegeten. Iedere gang was weer een verrassing! Zeker een aanrader voor lekkerbekken!
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Voorheen lokatie sushi lounge was gezelliger en netter. Eten was ook beter opgediend mooier servies en bestek. Jammer, ik vond het een stuk minder goed als de sushi lounge op oude adres.
Choanne T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten is lekker alleen niet helemaal de prijs waard naar mijn idee. De service is prima alleen de manager gaat openlijk heel slecht om met het personeel. Ik voelde bijna plaatsvervangende gêne voor het personeel.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Mooie ruime locatie maar aan het raam zit je wel in de 'etalage' te eten...

Klinkt ook best wel hol als er veel geluid is.

Service is prima maar vraag bij water of het plat of bruisend moet zijn. En geen Spa blauw of rood. En kom dan al helemaal niet met Chaudfontaine aanzetten....
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hebben een heerlijk avond gehad, echt een heel leuke sympathiiek spheer en heerlijk gegeten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Na de ietwat koude ontvangst - ze konden geen reservering via Iens vinden - konden we plaatsnemen op de bovenverdieping en hebben we genoten van de vriendelijke en snelle bediening en heerlijke verse sushi waar alleen in cosmetisch opzicht aan mankeerde maar het smaak-wise helemaal goed maakte.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
W
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Superrrrrrrrrr 10+ voor alles
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Mooie locatie, vriendelijkebediening en heerlijk gegeten Voor herhaling vatbaar. Ook om het met stokjes eten beter onder de knie te krijgen. Een echte aanrader.
Ger E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij zijn zeer tevreden over dit restaurant en zullen hier zeker terug komen voor wat andere hapjes te proberen.
Fam Esser Boxtel
nicoletvanos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was heerlijk en zag er goed ui. Jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar stonden. Verder top en zeker de moeite waard. Komen zeker nog een keer terug.
17644 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten is goed van kwaliteit, maar de hoeveelheid is ver onder de maat en de normale prijs niet waard!
Wij vroegen of we nog zo ' n schaaltje croupouk konden krijgen dat wij bij de borrel gepresenteerd kregen en daar moesten we achteraf E 3.50 voor betalen! Het lijkt mij dat je aan de AH actie meedoet om nieuwe klanten te winnen, maar wij komen niet gauw terug!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Al een paar keer in dit restaurant gegeten, nu met de AH actie. Keuzemenu met 3 gerechten per gang. Fijn dat het om voor-, tussen- en hoofdgerecht ging, zonder dessert. Kwaliteit was goed en er werd rekening gehouden met mijn verzoek om vanwege theaterbezoek tijdig weg te kunnen. Het enige nadeel vonden wij dat de tafels erg dicht op elkaar staan.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Van buitenaf is de zaak niet snel te herkennen als Sushi Lounge. Wij liepen er eerst voorbij. Goede en vriendelijke bediening. De gerechten vonden wij wat vlak van smaak.