Sushi Lounge

Korte Putstraat 4 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Sushi Lounge

Sushi, sashimi en teriyaki

Dit recentelijk verbouwde restaurant in de gezelligste terrasstraat van Nederland ademt de sfeer van grandeur, kwaliteit en puurheid. De chef onderstreept deze eigenschappen door eigentijdse gerechten te bereiden volgens de verfijnde culinaire traditie van Japan. In de zomer kun je van al deze Japanse delicatessen genieten op het terras in hartje bourgondisch ’s-Hertogenbosch. Liefhebber van Sushi? Zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Sushi Lounge

Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ita H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was voortreffelijk. Het leek wat weinig voor de prijs. Maar de smaak maakte dat meer dan goed. Bediening was gezellig met tijd voor een praatje. Entourage was sfeervol. Beneden iets warmer als boven. Zeker voor herhaling vatbaar. Achtergrond muziek was lekker modern.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben lekker gegeten in een prachtig restaurant! Vonden alleen het keuze menu voor deze actie wat beknopt. Het was gezelli druk en toch niet rumoerig.
Kelly_mennen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg leuke locatie, veel zitgelegenheid en mooie aankleding.
Lekker eten, voldoende keus in het 3-gangen-diner.
Het eten kwam met normale tussenpozen, fijne avond gehad!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. 3 gangen was best veel, misschien ook door onze keuzes, maar het eten was heel lekker en daar gaat het om! De tijd tussen de maaltijden was precies goed, niet kort en niet lang.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellige inrichting, rustig en lekker gegeten.
Een aanrader.
Corinnehensen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Menu was qua variatie en hoeveelheid perfect. Heerlijke verse vis vol van smaak. Prettig ontvangst! Aanvullen drankjes mag eerder worden gesignaleerd.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten , echt bijzondere gerechten is een keer wat anders ! Gerechten zien er mooi uit en ook voldoende qua grootte. Combinatie van smaken heerlijk!
Harold G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vooral de zalm waar erg lekker. De muziek had van mij iets sfeervoller gemogen, maar het blijft een mooie zaak. Tip voor de bediening: draag onder je bedrijfskleding geen korte witte sokjes.
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
De sfeer was echt goed en het eten was heerlijk! Ik kreeg het sushi plateau niet op, maar ze hebben het voor me ingepakt zodat ik het thuis verder kon opeten....echt super aardig personeel! Ben dus zeer tevreden over dit restaurant!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten, kwaliteit van de gerechten is echt super! We werden vriendelijk maar wel wat gehaast ontvangen, de serveerster liep al weg voordat ik de soort witte wijn had kunnen uitspreken. Wellicht kwamen we net op een druk moment binnen (18:15), later hebben we dit niet meer gemerkt. Omdat we gereserveerd hadden o.b.v. de Albert Heijn restaurantactie konden we kiezen uit het 3-gangen keuzemenu van de reguliere kaart. Diversiteit in keuze gerechtjes is goed en met 2 personen voor 30,- ook een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Het restaurant ziet er erg mooi uit, ook niet te druk maar we hadden wel wat last van de tocht als de deur open en dicht ging.
Thea M .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vlotte bediening. Een gezellige avond gehad.
Jammer dat de achtergrond-muziekkeuze niet de onze was. Past volgens ons niet bij dit restauranttype..
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond heb ik hier gegeten met twee vrienden. We hadden gereserveerd met AH restaurantactie om 18:00 uur en kwamen aan om 17:00 uur zodat we nog een apperitiefje konden doen. De medewerkers kwamen meteen met de kaart aan en zodra we dit aangaven kwam de baas eraan die ons even duidelijk vertelde dat hij zijn hele restaurant moest omschuiven omdat wij eerder waren en dat we wel om half 8 weer weg moesten i.v.m. de shifts. Verontwaardigd hebben we maar eten besteld. Hoewel mijn vrienden de vleesgerechten doch vet, wel lekker vonden, kon ik helaas niet genieten van de vegetarische gerechten: alles smaakte hetzelfde en naar vis. Het toetje was wel lekker. 's Avonds waren een vriendin en ik echter beide misselijk. Het restaurant was letterlijk half leeg toen we weg moesten, dus van de shifts heeft de baas weinig last gehad geloof ik. Ik ben erg ontevreden.
Zuidenhe .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk restaurant en dito locatie. Uitstekend eten en zeer vriendelijk personeel!
Leuk restaurant en dito locatie. Uitstekend eten en zeer vriendelijk personeel!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Sushi lounge , zeer mooie zaak
Wat ik niet verwachtte .
Zeer vriendelijk personeel ook .
Keuze menu was prima, ikzelf ben vegetarisch
Waar ze meteen ook aangaven dat dat geen probleem is.
Voor& tussen gerecht heerlijk
Hoofdgerecht vega sushi mix
Hierin had de keuken wat creatiever kunnen
Zijn . Voornamelijk standaard maki's waarvoor
De smaakbeleving erg saai was.
Ook vega sushi's kunnen creatiever bedacht worden.
Verder was min vriendin (niet vega ) wel heel tevreden
En kreeg je echt veel.
Laila H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, echt super. Meer dan genoeg en voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn geweest met de actie van de Albert Heijningen, maar echt super...... Gozyo pasteitjes vooraf, een heerlijke calafornia sushi roll gevolgd door een heerlijk sushi plateau. De sushi met buikspek was een echte sensatie die ik niet kende. Een aanrader voor mensen die van goede sushi houden. Toppertje!!!!!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijke vers-bereide Sushi. Met zorg bereid!
Vriendelijk personeel.
Minpuntje: tafeltjes staan soms erg dicht op elkaar!
Elyne D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wellicht ging het al mis bij het ontvangst. We wilden onze jas graag meenemen naar onze stoel, maar we kregen direct een zuur gezicht. We hebben gebruik gemaakt van de AH Restaurant actie. Een drie gangen menu waarbij je keuze had uit verschillende gerechtjes. Soyaboontjes waren goed! Tussen-gerechtjes ook heerlijk, maar sushiplateau was inderdaad genoeg, maar de kwaliteit niet. Flauwe smaak, niet vers, geur viel tegen. Gemeld bij bediening. De muziek die gedraaid werd hoorde eerder bij een uitgaansclub dan in een restaurant. Dit kan allemaal gebeuren, maar op het moment dat de bediening niet meer vriendelijk kan reageren als er beleefd iets wordt gevraagd, is het wel klaar. Zeker als je dit om je heen ook hoort gebeuren bij andere gasten. Dit was de tweede keer, maar nooit meer! Ik zou de gasten laten weten dat het allemaal iets langer kan duren. Om 17.45 uur binnenkomen en om 19.30 uur je hoofdgerecht krijgen, vind ik best lang duren.
A_pp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Nette zaak met divers menu (niet alleen sushi).
Strakke inrichting en nette bediening.

Klein verbeterpunt: achtergrondmuziek mag wat mij betreft iets meer echt achtergrondmuziek zijn.