Sushi Lounge

Korte Putstraat 4 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Lounge

Sushi, sashimi en teriyaki

Dit recentelijk verbouwde restaurant in de gezelligste terrasstraat van Nederland ademt de sfeer van grandeur, kwaliteit en puurheid. De chef onderstreept deze eigenschappen door eigentijdse gerechten te bereiden volgens de verfijnde culinaire traditie van Japan. In de zomer kun je van al deze Japanse delicatessen genieten op het terras in hartje bourgondisch ’s-Hertogenbosch. Liefhebber van Sushi? Zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Sushi Lounge

• Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Superrrrrrrrrr 10+ voor alles
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Mooie locatie, vriendelijkebediening en heerlijk gegeten Voor herhaling vatbaar. Ook om het met stokjes eten beter onder de knie te krijgen. Een echte aanrader.
Ger E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij zijn zeer tevreden over dit restaurant en zullen hier zeker terug komen voor wat andere hapjes te proberen.
Fam Esser Boxtel
nicoletvanos .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was heerlijk en zag er goed ui. Jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar stonden. Verder top en zeker de moeite waard. Komen zeker nog een keer terug.
17644 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten is goed van kwaliteit, maar de hoeveelheid is ver onder de maat en de normale prijs niet waard!
Wij vroegen of we nog zo ' n schaaltje croupouk konden krijgen dat wij bij de borrel gepresenteerd kregen en daar moesten we achteraf E 3.50 voor betalen! Het lijkt mij dat je aan de AH actie meedoet om nieuwe klanten te winnen, maar wij komen niet gauw terug!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Al een paar keer in dit restaurant gegeten, nu met de AH actie. Keuzemenu met 3 gerechten per gang. Fijn dat het om voor-, tussen- en hoofdgerecht ging, zonder dessert. Kwaliteit was goed en er werd rekening gehouden met mijn verzoek om vanwege theaterbezoek tijdig weg te kunnen. Het enige nadeel vonden wij dat de tafels erg dicht op elkaar staan.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Van buitenaf is de zaak niet snel te herkennen als Sushi Lounge. Wij liepen er eerst voorbij. Goede en vriendelijke bediening. De gerechten vonden wij wat vlak van smaak.
Susanne69 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, zelfs de twee niet sushisfans! Service was goed, ik ben minder mobiel dus kon niet van het toilet boven gebruik maken, ze begeleidden mij naar het etablissement aan de overkant. Als hoofdgerecht had ik sushi, alleen teveel, wat over was hebben ze keurig in een bakje gedaan, zelfs met een miniflesje sojasaus erbij! Heel netjes. Alleen was de plek waar wij zaten erg donker, dat was jammer.
Daniëlle D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was lekker, genoeg, goeie ambiance, lekkere wijn en de bediening heel vriendelijk. Druk voor een dinsdagavond, dus dat is altijd een goed teken.
yosievdb .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Diverse lekkere dingen geproefd i.p.v. alleen onbeperkt sushi. Tafeltjes stonden wel erg dicht bij elkaar beneden, maar mochten toen het iets rustiger was gelukkig verplaatsen! Goeie service!
Pere .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
heerlijk gegeten! Vreemd dat met de AH actie geen lunch kon worden gereserveerd. We konden er pas om 15:30 uur terecht. Achteraf begrijpelijk want er was verder niemand... Dus omzet in de stille uurtjes. Erg ongezellig. Tegen half vijf werd het drukker en kwam er wat sfeer. De bediening is wat onpersoonlijk, maar het eten maakte veel goed.
Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het samen gestelde gerrecht van ah actie was 3 gangen en elke gang was weer een verassing. Service was super
Ga zo door!!!
wimenans76 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Volgens mijn kleindochter (10) een "goddelijke"sushi! Onze kleindochters en wij zelf ook vonden het een heerlijk 3-gangen menu.
Edwin E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een restaurant met uitstekende uitstraling en bijzonder goed personeel. Niet het gemiddelde sushi restaurant, maar echt een lounge waar je heerlijke sushi kunt eten overigens ook prima als er mensen bij zijn die ook iets anders willen dan sushi, hetgeen ook niet altijd vanzelfsprekend is.
Niet alleen het personeel was van hoog niveau, ook het eten. Voor iemand die vaak sushi gegeten heeft in Azie en Europa kan ik zeggen dat dit erg goede sushi is, waarbij geldt dat ook hier het net even wat anders is als je normaal zou eten. Het zit hem in de details. En iedere keer weer helemaal vers bereid, dat proef je.
Hier komen we zeker terug!
bl147509 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruimtes. Eten: voor- en tussengerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht was lekker maar daar hadden we iets meer van verwacht. Bovendien viel een van de sushi-rollen uit elkaar. Neemt niet weg dat we er zeker nog eens zullen gaan eten.
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Bediening was uitmuntend, goede uitleg over de smaakvolle gerechten. Wij komen hier zeker terug en zullen het onze vrienden zeker aanbevelen.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met de AH-restaurantactie gegeten. Je kon gebruik maken van het keuzemenu zoals ook duidelijk op de site van de actie stond. Lekkere gerechten, prima kwaliteit!
Heel vriendelijke service, aardig personeel. Gerechten kwamen wel snel, dus we hebben uiteindelijk niet heel lang gezeten. Maar gezien de prijs hebben we hier zeker een fijne avond gehad.
Karel J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
voor de tweede maal gaan eten en ook deze keer heel lekker gegeten , het is een leuke lokatie en de bediening was heel vriendelijk. komen zeker nog eens terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mooie locatie. Goed eten. Prima personeel. Alleen heel jammer dat de baas niet echt gevoel heeft voor zijn klanten. Domper op een gezellige avond. We vroegen na het eten om wat citroenijs in een glas van prosecco met limonchello. Maar ondanks onze verzoeken (3x) werd dat geweigerd. Vervolgens bestelden we los van elkaar het ijs, de proscecco en de limonchello. Dat kon plotseling wel. Voor 5 personen 75 euro extra. Schandalig. Een hele koude douche. We komen hier nooit meer. Hoewel we het personeel en de kok het zo graag zouden gunnen. Hoe maak je je tent kapot......