Over het restaurant Sushi Koi Tilburg

In 2008 waren de gebroeders Chen en zijn compagnon F. Lin begonnen met een Sushi restaurant op de Heuvelring in Tilburg.

Door jarenlang als Japanse Chef-koks in verschillende bekende restaurants ervaring hebben opgebouwd, hadden deze ondernemers een nieuw visie opgebouwd. Die visie was: Laten we een trendy restaurant opzetten met goede service en Aziatische gerechten serveren met goede natuurlijk lekker en gevarieerd Aziatisch eten, voor een heel schappelijke prijs. Dit werd sushi restaurant Koi.

Inmiddels heeft Koi Vestigingen in Arnhem, Tilburg en Amersfoort.

Meer informatie over restaurant Sushi Koi Tilburg

Maandag 13:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Tilburg

Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk, goed en snel. Blijft wat rumoerig, maar we komen zeker terug!
Lonneke W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten! De bediening was ook top, erg vriendelijk en snel. Enige minpuntje is dat de tafels vrij dicht op elkaar staan. Maar verder zijn we heel tevreden!
Bronja K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
heerlijk gegeten en genoeg variatie.. echt een aanrader
mochten we weer een keer in Tilburg zijn zouden wij daar zeker weer gegeten
Priscilla E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Alles naar wens, vriendelijke en zeer snelle bediening!
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
????????????super
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Op de site van Sushi Koi staat dat ze de meest uitgebreide all you can eat sushi kaart hebben van Nederland, inderdaad er staan erg veel gerechtjes op en ook veel gerechtjes die we nog niet eerder hebben gezien bij een AYCE restaurant.

Sinds ons vorige bezoek heeft er een verbouwing plaatsgevonden, de zaak oogt daardoor sfeervoller en ruimtelijker. We hebben gereserveerd en dit blijkt geen luxe, er worden af en toe wat mensen teleurgesteld omdat er geen plek is.

Onze bestellijst wordt steeds snel opgemerkt en de gerechtjes komen in een vlot tempo. Een tafel naast ons krijgt een gerecht op een plateau, het vlees knispert flink. We vragen aan de bediening wat het is, nummer 103, bief van de bakplaat. Uiteraard willen wij dit ook proeven, en inderdaad, het is een warm bakplaatje met rauw vlees dat je naar gelang zelf kan verder garen. De saus erbij is ook erg lekker.

De gyoza is precies zoals we deze lekker vinden, gebakken en daarna gestoomd. De sushi is lekker, de gerechtjes verrassend. De Sushi Koi special is deze maand de konijnfilet met portsaus, niet Japans, wel erg lekker! Ook leuk dat er zoveel nagerechtjes op de kaart staan, lekker van alles wat proeven.

De bediening is vriendelijk en ze hebben gelijk oog voor je als je ze wenkt.

Met ronde buikjes verlaten we het restaurant, zo dat was lekker!
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Zeer goed gegeten
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten
g.elesen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gisteren weer zoals vaak prima gegeten, maar waarschijnlijk uit principe toch laatste keer. Had een weekbespreking over de zaak met mijn vrouw en we aten 2 rondjes- daarna bestelde we een dessert met 1 bolletje ijs extra. Deze stond later gewoon voor € 1,00 extra op rekening. Dat was al de tweede keer dat ik dat hier mee heb gemaakt. Bij de con-collega in de stad is dit nooit het geval. Heb het netjes kenbaar gemaakt, maar werd eigenlijk laconiek te woord gestaan. eten is echt prima, maar uit principe denk ik er toch over elders in de stad te gaan eten

Gerwin Elesen
Rogier T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wanneer maken ze sushi restaurants eindelijk sfeervol??
Ivo H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten in een prettige sfeer! Veel keuze en vriendelijk personeel.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel lekker gegeten (heerlijke biefrolletjes en ossenhaas), vlotte en vriendelijke bediening, wel wat druk en rumoerig.
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Top zoals altijd !!! Voelt als thuiskomen ... elke x weer
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Altijd goede sushi! Bediening was wat minder deze keer. Eten komt snel.
Yvette E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg vriendelijke en vlotte bediening. Alles wordt netjes gebracht ondanks de drukte.
Heerlijk eten, met zorg bereid.
...
Julian G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heel lekker gegeten
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Eten is prima voor 'all-you-can-eat'. Bediening werkt hard en alles staat snel op tafel en wordt ook snel weer afgeruimd.

Inrichting is vernieuwd en ziet er strak uit, echter.. achter in de zaak lijkt amper ventilatie/zuurstof te zijn. Voelt erg benauwd en drukkend.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat mij en mijn partner betreft beste AYCE sushi zaak van Tilburg. Komen er dan ook zeer regelmatig. Kleine tip: lunch in de middag mag wat uitgebreider ten opzichte van het diner.
Ivo T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Werden meteen vriendelijk ontvangen bij de deur en naar door ons gereseveerde tafel gebracht. Dicht bij de open keuken waardoor het erg warm was, maar dat kon de pret niet drukken. Gerechten zijn allemaal van uistekende kwaliteit en er is veel aandacht aan besteed. Beste sushi van Tilburg wat mij betreft.