Over het restaurant Sushi Koi Tilburg

In 2008 waren de gebroeders Chen en zijn compagnon F. Lin begonnen met een Sushi restaurant op de Heuvelring in Tilburg.

Door jarenlang als Japanse Chef-koks in verschillende bekende restaurants ervaring hebben opgebouwd, hadden deze ondernemers een nieuw visie opgebouwd. Die visie was: Laten we een trendy restaurant opzetten met goede service en Aziatische gerechten serveren met goede natuurlijk lekker en gevarieerd Aziatisch eten, voor een heel schappelijke prijs. Dit werd sushi restaurant Koi.

Inmiddels heeft Koi Vestigingen in Arnhem, Tilburg en Amersfoort.

Meer informatie over restaurant Sushi Koi Tilburg

Maandag 13:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Tilburg

Meike R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het viel wat tegen. Het oogde allemaal niet zo schoon (tafel niet goed schoon, vieze menukaarten, stoffige verwarmingen, vieze ramen..). Hopelijk is de keuken schoner. Sushi was prima, maar qua kwaliteit is er in Tilburg zeker beter te vinden.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Superlekker en goede service!
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Lekker eten daar
Amina J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Uitstekende sushi, gelukkig niet al teveel grituurde zaken.
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Altijd goed eten bij sushi Koi. Smaakt vers en komt toch snel. Daarnaast goede bediening die door heeft wanneer je een nieuw drankje wilt bestellen. Toch mag de bediening wel wat vrolijker kijken.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De beste van tilburg!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekkere sushi.vlotte bediening
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
saaie kaart te veel sushi vis.. weinig vega mogelijkheden. En veel vis gerechten. we mochten 5x bestellen 5 gerechten. maat ik vind het fijner bvb 7x te bestellen maar 2a3 per ronde ik had te veel in 1x en dat kon niet.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten, goede service en ruime keuze. Dit is de beste sushi die ik tot nu toe heb gegeten! Wij komen zeker terug!!
Ingrid
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede en snelle service! Vriendelijk personeel en heerlijke sushi
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De beste van Brabant!
M_loes .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening is super vriendelijk en snel!
Ik vind het alleen echt wel extreem rumoerig waardoor het af en toe lastig is je tafelgasten te verstaan.
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker gegeten met de familie. Na de brand bij 'etenstijd' is Koi bij de kinderen iig favoriet wegens de vele lekkere opties.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten en vers bereid, restaurant heeft een goede sfeer en leuke inrichting, bediening mag iets minder gehaast
Dieter L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met onze kinderen. Het eten komt snel en is keurig verzorgd, smaakt uitstekend.

Omdat er met allerlei regeltjes wordt gewerkt t.a.v. het bestellen van eten en drinken is men echter totaal niet flexibel als je dat niet geheel begrijpt of het anders wil. Wij deden een beroep op hun flexibiliteit omdat we iets gewoon verkeerd begrepen hadden omdat het onze eerste keer was. Nou dat was allemaal niet mogelijk. Wel jammer.

Maargoed, verder was het echt prima.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De beste voor mij,ze houden echt rekening met je wensen. Eten is echt vers en staan ook open voor suggesties.. goed personeel
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het was super. Goede ontvangst, heel lekkere gerechten. De rauwe biefstuk op de hete plaat is zeker een aanrader. Ook de gerechten waar je voor bij moet betalen zijn zeker de moeite waard. Tevens de drank afgekocht. De bediening was super. Bestellijst bleef nooit lang liggen. Ook een leeg glas werd meteen opgemerkt. Zelfs toen we klaar waren bood de serveerster aan nog een koffie te nemen, voordat het arrangement afliep.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zoals altijd. Lekker gegeten. Veel keus. Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijke sushi. Sashimi zonder bijbetaling!
Ivo H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
De vorige keer ging het veel te langzaam, nu ging het redelijk vlot. Daardoor meer kunnen genieten van het eten!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk, goed en snel. Blijft wat rumoerig, maar we komen zeker terug!