Sushi Koi Tilburg

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met 9 personen heerlijk gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening en het eten was allemaal even lekker en vers.
Fijn dat de toetjes ook binnen het concept vallen. Vaak meegemaakt dat die apart betaald moesten worden.
Renny_jou .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Sushi koi blijft het beste sushi tent in tilburg en andere omgevingen. Super lekkere gerechten, erg vriendelijke personeel en snelle bediening. Ik kom graag hier terug.
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Verse erg lekkere sushi, bediening was heel attent en netjes. Ook de warme gerechtjes waren erg smaakvol. Wel een wat rumoerig restaurant met tafeltjes dicht op elkaar.
Joshua M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
we hadden om 6 uur gereserveerd om een hapje te gaan eten, na 30 min wachten moesten we zelf vragen voor een afstreeplijst voor de sushi en meteen gevraagd voor een pen en zelfs dat duurde 15 min dus 45 min gewacht terwijl de bediening wel 6x langs ons tafel liep... vind dit een erg slechte zaak en 0,0% motivatie van de jonge man die buiten stond die ons hoort te bedienen... Gr. Mulders
Marianemmen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren met drietjes bij koi gegeten. Het was all inclusiv exclusief de koffie op het laatst die moesten we bijbetalen.
alle gerechtjes die we bestelden waren lekker en vers bereid. Grote mosselen Japanse carpaccio lamsspiesjes en biefstukpuntjes vinden we het lekkerst. De bediening was vlot en vriendelijk. De drankjes kwamen ook snel door! Echt voor herhaling vatbaar.!!
Arator .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vlotte bediening. En lekker eten. Persoonlijk vond ik de desserts wat tegenvallen, maar dat is naar ieders smaak natuurlijk. De tafel was wat krap voor 5 personen en het eten dat men bracht.
Renny_jou .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het eten is zoals altijd super lekker ..heerlijk gegeten samen met mijn vriendinnen. De service is ook heel erg goed ..heel erg tevreden
JoJo D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik heb vele sushi restaurants geprobeerd maar kom toch het liefst hier .. Alles is super lekker hier ! vers vers vers en gezellige bediening !
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We zijn hier al vaker geweest.De sushi was zoals altijd heerlijk vers.De bediening was vriendelijk zoals altijd.De beefrolletjes waren weer heerlijk.
Neddytang .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
't zoveelste keer bij Sushi Koi en altijd geslaagde avond.
't restaurant personeel zijn vriendelijk en altijd met een glimlach. A+++
Tjebbethomas .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het was weer een heerlijk avondje bij koi.
Lekker gegeten en goed verzorgd.
Eten op goede temperatuur.
Daarnaast is er goed rekening gehouden met de wensen qua zitplaats ivm hersenbeschadiging. Heel prettig om te weten dat er ook mensen zijn doe hier aan denken.
Lonnekecraanen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zaterdagavond hier gegeten met 4 personen. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Klein puntje geen wijnkaart aanwezig.
Jeske88 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijke Sushi: gisteren was de rijst van de sushi minder van kwaliteit: viel snel uit elkaar. Smaak was prima.
Gevarieerde gerechten: zoete aardappel gefrituurd: heerlijk. Sashimi: prima. Rundvleesspiesjes zijn lekker. Nasi: goed gevuld. Lekkere toetjes.
Cvanavendonk .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik vond de gegrilde zalm ontzettend lekker, maar ook de verschillende sushi met zeewier rollen. De aardbeien kruimeltaart vonden we wat minder lekker, maar verder hebben we ontzettend goed gegeten. Ook de bediening was prima. Ze waren vriendelijk en hielden de tafel goed bij met afruimen en het bijvullen van de drankjes. Kortom we hebben ontzettend genoten en raden het iedereen aan!!!
M_Jolie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Goed gegeten! Nette bediening, ruim voldoende keus en mooi opgediende gerechten.
Bediening ging zo snel dat het misschien zelfs een tikje te snel ging.
Enige bijzonderheid: mijn moeder vroeg om mes en vork aangezien de stokjes te lastig zijn maar we kregen de melding dat een mes niet mogelijk was. Beetje vreemd om als restaurant geen bestek setje te hebben.
Yknapen .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Hier al vaker geweest. Echter was de service normaal veel sneller. Het duurde dit keer best lang voor dat gerechten op tafel stonden. Eten was goed.
Mauricevan.geffen .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Eten was goed, zelfs een speciaal menu voor mensen die allergisch zijn voor vis en schaal- en schelpdieren.
Leuke ambiance, kortom een heerlijke avond!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was geweldig alleen jammer dat onze reservering niet bij hun is binnen gekomen ( volgens hun ) We hadden geluk dat er nog een plaatsje gemaakt kon worden
Wlaros .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten was over het algemeen goed, sommige dingen aan de flauwe kant mag iets pittiger maar begrijp dat dat meer een persoonlijk iets is.
Decor vond ik wel mooi en passend bij het eten, alleen staan tafels wel heel dicht op elkaar je hebt weinig privacy en bewegingsvrijheid, service vond ik top, snel en vriendelijk.