Meer informatie over restaurant Sushi Koi Tilburg

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Tilburg

Ivo T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Werden meteen vriendelijk ontvangen bij de deur en naar door ons gereseveerde tafel gebracht. Dicht bij de open keuken waardoor het erg warm was, maar dat kon de pret niet drukken. Gerechten zijn allemaal van uistekende kwaliteit en er is veel aandacht aan besteed. Beste sushi van Tilburg wat mij betreft.
wim L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
lekker eten voor een leuke prijs wel beetje druk en rumoerig
Carlijn B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening die voor elke jarige er met zijn alle een feestje van maken.
Paul&Karin .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Na een aantal Jaren voor japans in Tilburg vast naar Asian Boulevard te zijn geweest (ook prima) nu weer eens naar Sushi Koi. Moet zeggen dat de gerechten hier toch van een iets hoger niveau zijn, beter van smaak, verser en ook mooier gepresenteerd, de hoge waardering op Iens klopt zeker. Enige nadeel is dat op zaterdagavond, toen wij er waren, het erg druk was (uiteraard) maar daarom ook erg rumoerig, je zit op sommige plaatsen erg dicht op elkaar. Kwaliteit van eten en bediening maken echter veel goed.
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met 9 personen heerlijk gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening en het eten was allemaal even lekker en vers.
Fijn dat de toetjes ook binnen het concept vallen. Vaak meegemaakt dat die apart betaald moesten worden.
renny_jou .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Sushi koi blijft het beste sushi tent in tilburg en andere omgevingen. Super lekkere gerechten, erg vriendelijke personeel en snelle bediening. Ik kom graag hier terug.
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Verse erg lekkere sushi, bediening was heel attent en netjes. Ook de warme gerechtjes waren erg smaakvol. Wel een wat rumoerig restaurant met tafeltjes dicht op elkaar.
Joshua M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
we hadden om 6 uur gereserveerd om een hapje te gaan eten, na 30 min wachten moesten we zelf vragen voor een afstreeplijst voor de sushi en meteen gevraagd voor een pen en zelfs dat duurde 15 min dus 45 min gewacht terwijl de bediening wel 6x langs ons tafel liep... vind dit een erg slechte zaak en 0,0% motivatie van de jonge man die buiten stond die ons hoort te bedienen... Gr. Mulders
marianemmen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren met drietjes bij koi gegeten. Het was all inclusiv exclusief de koffie op het laatst die moesten we bijbetalen.
alle gerechtjes die we bestelden waren lekker en vers bereid. Grote mosselen Japanse carpaccio lamsspiesjes en biefstukpuntjes vinden we het lekkerst. De bediening was vlot en vriendelijk. De drankjes kwamen ook snel door! Echt voor herhaling vatbaar.!!
arator .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vlotte bediening. En lekker eten. Persoonlijk vond ik de desserts wat tegenvallen, maar dat is naar ieders smaak natuurlijk. De tafel was wat krap voor 5 personen en het eten dat men bracht.
renny_jou .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het eten is zoals altijd super lekker ..heerlijk gegeten samen met mijn vriendinnen. De service is ook heel erg goed ..heel erg tevreden
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik heb vele sushi restaurants geprobeerd maar kom toch het liefst hier .. Alles is super lekker hier ! vers vers vers en gezellige bediening !
leon T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We zijn hier al vaker geweest.De sushi was zoals altijd heerlijk vers.De bediening was vriendelijk zoals altijd.De beefrolletjes waren weer heerlijk.
neddytang .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
't zoveelste keer bij Sushi Koi en altijd geslaagde avond.
't restaurant personeel zijn vriendelijk en altijd met een glimlach. A+++
tjebbethomas .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het was weer een heerlijk avondje bij koi.
Lekker gegeten en goed verzorgd.
Eten op goede temperatuur.
Daarnaast is er goed rekening gehouden met de wensen qua zitplaats ivm hersenbeschadiging. Heel prettig om te weten dat er ook mensen zijn doe hier aan denken.
lonnekecraanen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zaterdagavond hier gegeten met 4 personen. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Klein puntje geen wijnkaart aanwezig.
Jeske88 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijke Sushi: gisteren was de rijst van de sushi minder van kwaliteit: viel snel uit elkaar. Smaak was prima.
Gevarieerde gerechten: zoete aardappel gefrituurd: heerlijk. Sashimi: prima. Rundvleesspiesjes zijn lekker. Nasi: goed gevuld. Lekkere toetjes.
cvanavendonk .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik vond de gegrilde zalm ontzettend lekker, maar ook de verschillende sushi met zeewier rollen. De aardbeien kruimeltaart vonden we wat minder lekker, maar verder hebben we ontzettend goed gegeten. Ook de bediening was prima. Ze waren vriendelijk en hielden de tafel goed bij met afruimen en het bijvullen van de drankjes. Kortom we hebben ontzettend genoten en raden het iedereen aan!!!