Sushi Koi Tilburg

Service8,2/10
Decor7,8/10
Joshua M. Proever (1 recensie) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
we hadden om 6 uur gereserveerd om een hapje te gaan eten, na 30 min wachten moesten we zelf vragen voor een afstreeplijst voor de sushi en meteen gevraagd voor een pen en zelfs dat duurde 15 min dus 45 min gewacht terwijl de bediening wel 6x langs ons tafel liep... vind dit een erg slechte zaak en 0,0% motivatie van de jonge man die buiten stond die ons hoort te bedienen... Gr. Mulders
Marianemmen . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren met drietjes bij koi gegeten. Het was all inclusiv exclusief de koffie op het laatst die moesten we bijbetalen.
alle gerechtjes die we bestelden waren lekker en vers bereid. Grote mosselen Japanse carpaccio lamsspiesjes en biefstukpuntjes vinden we het lekkerst. De bediening was vlot en vriendelijk. De drankjes kwamen ook snel door! Echt voor herhaling vatbaar.!!
Arator . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vlotte bediening. En lekker eten. Persoonlijk vond ik de desserts wat tegenvallen, maar dat is naar ieders smaak natuurlijk. De tafel was wat krap voor 5 personen en het eten dat men bracht.
Renny_jou . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het eten is zoals altijd super lekker ..heerlijk gegeten samen met mijn vriendinnen. De service is ook heel erg goed ..heel erg tevreden
JoJo D. Fijnproever (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik heb vele sushi restaurants geprobeerd maar kom toch het liefst hier .. Alles is super lekker hier ! vers vers vers en gezellige bediening !
Tinusjes . Meesterproever (16 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We zijn hier al vaker geweest.De sushi was zoals altijd heerlijk vers.De bediening was vriendelijk zoals altijd.De beefrolletjes waren weer heerlijk.
Neddytang . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
't zoveelste keer bij Sushi Koi en altijd geslaagde avond.
't restaurant personeel zijn vriendelijk en altijd met een glimlach. A+++
Tjebbethomas . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het was weer een heerlijk avondje bij koi.
Lekker gegeten en goed verzorgd.
Eten op goede temperatuur.
Daarnaast is er goed rekening gehouden met de wensen qua zitplaats ivm hersenbeschadiging. Heel prettig om te weten dat er ook mensen zijn doe hier aan denken.
Lonnekecraanen . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zaterdagavond hier gegeten met 4 personen. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Klein puntje geen wijnkaart aanwezig.
Jeske88 . Proever (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijke Sushi: gisteren was de rijst van de sushi minder van kwaliteit: viel snel uit elkaar. Smaak was prima.
Gevarieerde gerechten: zoete aardappel gefrituurd: heerlijk. Sashimi: prima. Rundvleesspiesjes zijn lekker. Nasi: goed gevuld. Lekkere toetjes.
Cvanavendonk . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik vond de gegrilde zalm ontzettend lekker, maar ook de verschillende sushi met zeewier rollen. De aardbeien kruimeltaart vonden we wat minder lekker, maar verder hebben we ontzettend goed gegeten. Ook de bediening was prima. Ze waren vriendelijk en hielden de tafel goed bij met afruimen en het bijvullen van de drankjes. Kortom we hebben ontzettend genoten en raden het iedereen aan!!!
M_Jolie . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Goed gegeten! Nette bediening, ruim voldoende keus en mooi opgediende gerechten.
Bediening ging zo snel dat het misschien zelfs een tikje te snel ging.
Enige bijzonderheid: mijn moeder vroeg om mes en vork aangezien de stokjes te lastig zijn maar we kregen de melding dat een mes niet mogelijk was. Beetje vreemd om als restaurant geen bestek setje te hebben.
Yknapen . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Hier al vaker geweest. Echter was de service normaal veel sneller. Het duurde dit keer best lang voor dat gerechten op tafel stonden. Eten was goed.
Mauricevan.geffen . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Eten was goed, zelfs een speciaal menu voor mensen die allergisch zijn voor vis en schaal- en schelpdieren.
Leuke ambiance, kortom een heerlijke avond!
Irene M. Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was geweldig alleen jammer dat onze reservering niet bij hun is binnen gekomen ( volgens hun ) We hadden geluk dat er nog een plaatsje gemaakt kon worden
Wlaros . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten was over het algemeen goed, sommige dingen aan de flauwe kant mag iets pittiger maar begrijp dat dat meer een persoonlijk iets is.
Decor vond ik wel mooi en passend bij het eten, alleen staan tafels wel heel dicht op elkaar je hebt weinig privacy en bewegingsvrijheid, service vond ik top, snel en vriendelijk.
Diana K. Expertproever (8 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Beste sushi in Tilburg! Heel veel extra gerechtjes ook dus ook heel lekker voor mensen die niet van vis houden. De toetjes zijn ook echt lekker, vooral de creme brulee.
Ook zo'n vleesgerechtje dat verder afgebakken wordt aan je tafel op een hete steen is ook leuk en lekker. Aanrader dit restaurant. Wel best druk altijd dus reserveren is handig. Bedankt Koi en tot gauw.
SarahAJB . Meesterproever (18 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Eten arriveert snel en is erg smakelijk. Wel ONTZETTEND vervelend en klantonvriendelijk als een medewerker komt verkondigen dat "je tijd bijna om is" (een half uur van te voren) en vervolgens een ander de borden onder je neus vandaan weghaalt terwijl je nog zit te eten. Serieus?!
Ook schreeuwt de bediening gedurende de avond om de zoveel tijd of je een leeg flesje / glas aan kunt geven van je eigen tafel: ontzettend storend tijdens het eten en tafelgesprekken. Nogmaals: het eten is lekker, service benedenmaats en als je een avondje uit eten gaat om te lekker te ontspannen is dit zeker geen aanrader.
Beste SarahAJB,

Bedankt voor uw recensie. We zijn een all you can eat restaurant die een 2,5 uur onbeperkt eten hanteert. Soms hebben de gasten het zo gezellig dat ze de tijd vergeten zijn. Daarom zijn wij ervoor om het op tijd aan te geven.
Service staat hoog in de vaandel. Maar soms is het ook moeilijk om te anticperen tegenover de gasten van hoe ze behandeld willen worden, er komen immers honderden gasten eten bij ons.
Wat we belangrijk vinden is dat de tafel vrij is van borden/glazen zodat de gasten meer ruimte hebben. Jullie zaten zeker aan een bankje. Dat is iets moeilijker voor onze werknemers zelf de borden/glazen te pakken daarom dat we het ook vragen. We willen immers niet dat we languit aan de gasten tafel gaan liggen.
Daarmee gezegd kan ik wel van uitmaken dat de service juist TE snel is, geen aandacht tekort dus. Maar misschien hebben wij het niet uit kunnen maken op uw gedrag en/of uitlatingen dat u daar niet van gediend bent dat we de hele avond 'schreeuwen', dan hebben we er zeker rekening mee gehouden.
Nogmaals; bedankt voor uw recensie we hebben het intern besproken en gaan we er zeker opletten voor de volgende keer!

Groetjes,

Team Koi Tilburg
Inevanlier . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Al jaren zijn wij vaste klant bij het, naar onze mening, beste sushi restaurant van Tilburg. Prima bediening, aardig personeel, heerlijke gerechtjes. Het is elke keer weer genieten. En dat is te zien, want het zit altijd vol.
Kees B. Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prima verzorgd eten gehad, goed en vriendelijke bediening, goede kwaliteit eten.
Aanrader voor anderen.
Goed bereikbaar.