Meer informatie over restaurant Sushi Koi Arnhem

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Arnhem

Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk eten en veel keuze. Vooral de california roll en de gebakken banaan zijn heerlijk! Ook het personeel is vriendelijk, snel en behulpzaam. Kortom een topavond.
Alwin A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij hebben met familie genoten van heerlijk eten en vooral vriendelijk personeel. De locatie, het menu en zeker het personeel maakt het dat het een zeer geslaagde avond is.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We komen graag eten bij sushi koi, gerechten zijn heerlijk en het personeel is zeer vriendelijk! Echt een aanrader. Wij zijn helemaal verslaafd aan dit restaurant, met de kerst weer heerlijk uit eten daar.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Komen hier altijd met veel plezier. Lekker eten, snel gebracht. Dessert liet op zich wachten door drukte van wisseling groepen op de zaterdag.
MirandaM91 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke sushi en andere gerechten. Gevarieerde kaart.
Jammer dat er uitgaansmuziek op stond. Dat maakte het etentje niet ontspannen. Het duurde lang voor we ons drinken kregen.
Het personeel was erg vriendelijk.
Heike W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Snel, gevarieerd, klantvriendelijk en onwijs lekker, dat is Sushi Koi.
Zonder twijfel de beste sushi die ik ooit gehad heb.
erik J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
goed eten en vriendelijke obers alleen gebouw mag opknap beurt hebben tocht veel bij ramen en muren zitten onder de stof
carima25 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik kom hier al jaren, dit keer 7 vriendinnen meegenomen die Koi nog niet kende! Iedereen was enthousiast en vond het super lekker! Goede en snelle bediening! Het drankarrangement op de zaterdag is ook top! We komen gauw weer!
Zohra A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik vond Koi in Tilburg veel beter als in Arnhem!
De bediening was op zaterdagmiddag niet goed bezet, moest heel lang wachten op het eten, dat zelfs het overige eten al koud werd omdat ik nog op mijn noodles was aan het wachten (25 min).

Zelfs de serveerster zei dat ze maar met zn 2 waren.

Voor mij geen Koi Arnhem meer.
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was heerlijk! Ik ben al bij veel verschillende Japanse all you can eat restaurants geweest maar deze springt er echt bovenuit.
Wanneer je een ronde besteld hoef je er ook niet lang op te wachten en alles wordt vrij snel achter elkaar geserveerd.
Wij hadden er een drank arrangement bij genomen. Er werd goed in de gaten gehouden of de glazen (bijna) leeg waren en dan werd er gevraagd of we nog iets wilde drinken.
Al met al zeer goede kwaliteit en service! Ik kom hier zeker terug.
Antske Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Eten zeer goed, bediening vriendelijk. Er ging in het begin iets mis met onze bestelling, waardoor we erg lang moesten wachten, daarna ging het wel soepel. Weinig mogelijkheden om wijn per glas te bestellen (een wit, een rood en een rose).
Yang Yang Y.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het was heerlijk, de porties waren lekker klein zodat je van alles wat kon bestellen zonder in 1x vol te raken. Het personeel was vriendelijk en het eten & drinken kwamen snel. De background music maakte het gehele plaatje compleet
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Zeer gastvrij. We hebben niet hoeven wachten en er werd gevraagd of wij bekend waren met het systeem. Ook wordt er goed rekening gehouden met allergieën. De service was snel en het eten zag er goed uit. De smaak was ook heerlijk.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Leuke sfeer en het eten stond tijdig op tafel. Ondanks het eten niet altijd 100% was, was het echter wel lekker. Met het €10,- p.p. drankenarrangement is dit een aanrader.
Ayla L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat sommig personeel kortaf is en sacherijnig kijkt.geeft geen prettig gevoel.
Zag ook dat er over ons gepraat werd(werd ook gewezen) daarom wil mijn dochter er niet graag meer heen.
Ik heb prima gegeten eb trek me er niets van aan. Maar het hoort niet
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was prima. Bediening was erg rommelig. Vaak door verschillende mensen gevraagd of we iets wilden drinken terwijl het net door iemand anders was gevraagd pf glazen leeg en er komt niemand
jettie Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Beetje koud en lawaaierig. Maar heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Koen O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Jammer dat personeel al met hun jassen aan staat terwijl er nog gasten zitten (tegen sluitingstijd). Bij het afnemen vd tafels staat het netter om eet resten in het doekje te vegen ipv op de grond en bank, zeker als er nog gasten zitten.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zou graag eens wat andere gerechten op de kaart zien.
Is al zolang hetzelfde
Patterien H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Verschillende nieuwe/andere soorten sushi gerechtjes dan de meest bekende sushi restaurants. Hierdoor elke ronde weer iets nieuws en verrassends kunnen proeven.