Over het restaurant Sushi Koi Arnhem

Wilt u verzekerd zijn van een plekje? Houd er rekening mee indien u op zaterdag wenst te reserveren u gebonden bent aan bepaalde tijden. En 2,5 uur kunt tafelen vanaf uw gereserveerde tijd.

Wij wensen u alvast een smakelijk avond toe.

DINER
ma t/m wo | € 25,50 p.p.
do t/m zo | € 27,50 p.p.
Officiële Feestdagen 27,50

Lunch
€ 15,50 keuze uit nr 1 t/m 56
€ 19,50 keuze uit nr 1 t/m 76
(Diner menu ook mogelijk)

www.sushi-koi.nl

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Arnhem

Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Na jaren van Koi te hebben genoten als beste Sushi restaurant van Arnhem beginnen ik en mijn vrienden te merken dat het kwalitatief achteruit aan het hollen is. Het personeel wisselt snel en wachttijden zijn lang, gerechten zijn wisselend van kwaliteit en nu de kaart is veranderd en veel kleiner is geworden vinden we het niet meer de moeite om hier nog langer naar toe te gaan. Helaas. Het eigen succes is ze denk ik teveel geworden. Ga terug naar het oude niveau met meer zorg voor je gerechten en gasten.
Juul S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was niet de eerste keer dat ik Koi bezocht. Deze keer werden er echter veel foutjes gemaakt. Gerechten die we niet besteld hadden werden geserveerd en andersom. Ook de laatste twee gerechten kwamen dermate laat, dat we inmiddels al aan het bestelde dessert zaten.
Even scherp blijven mensen
W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het is jammer dat als je gereserveerd hebt op een bepaalde tijd, er toch geen plek blijkt te zijn. Uiteindelijk moesten we met 2 personen aan een 6 persoons tafel zitten, wat nou niet echt gezellig was.
joke .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke vlotte bediening. Gewoon een heel goed restaurant.
Een echte aanrader. De gerechten worden heel goed klaargemaakt en zijn allemaal ook even lekker.
Eliar .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Na veel reclame en positieve recensies hebben we besloten Sushi Koi te proberen.  Het is niet voor herhaling vatbaar. Gerechten waren smakeloos. Sushi leek droog en niet vers, de gesmolten kaas was net een stukje plastic. Ik heb niets besteld wat ik niet kende, maar heb twee gerechten (salade en varkenshaas) terug moeten sturen omdat het niet te eten was.

Service was voldoende. Er werd rekening gehouden met onze wens voor een ruime tafel. Ook leuk dat ze een drankarrangement hebben dat je erbij kon kopen.

Helaas was het eten echt teleurstellend, we hadden spijt dat we niet naar de concurrent zijn gegaan. Hier komen we niet meer terug.
Lola B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Koi Arnhem is gewoon altijd goed! Niets meer en niets minder.. Ik wil mijn recensie graag kort houden maar ik moet perse 120 tekens gebruiken.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk eten!!! Veel variatie. Vriendelijk personeel en alles op tijd!
Alleen de tafels mogen groter, past bijna niet op tafel, jammer
Juan D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Fijne locatie dicht bij centraal station, goede service en lekker gegeten. Was iets later dan de reservering maar was geen probleem.
François R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Had tot nu toe verschillende meningen gehoord over sushi en het "all you can eat" concept.
Bij Sushi Koi was het goed. De sushi was goed, erg lekker en de bediening was ook goed.
Het mooie van Suhsi Koi is dat het restaurant niet heel massaal overkomt, je kunt redelijk rustig zitten, het restaurant is verdeeld over 2 etages.
Ik kom zeker een keer terug.
Saida E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Was weer geslaagde avond. Lekker gegeten, vriendelijk personeel en snelle service. I love it
ava.verhoeven .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Helemaal top! Af en toe gaat er iets mis en krijg je een bestelling die niet voor je bedoeld was, of juist dat je wat mist. Maar kan bijna ook niet anders met zo veel volk en bestellingen en is totaal niet storend.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten erg lekker, we komen zeker terug. Bij een volgende keer bespreken we wel een tafel op eerste verdieping, want we hebben het beneden erg koud gehad.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima avond gehad, alleen de ruimte tussen de tafeltjes te klein, zeker als je rugpatient bent is het jammer, daardoor nog meer pijn
J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten hier. Lekkere snelle bediening, ook met dranken. Heerlijke sushi, vlees en groenten. Toetje was ook heerlijk. Voor deze gunstige prijs een prima restaurant.
Eddie R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lopen prima mensen rond met hart voor de zaak
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Derde keer dat we bij Sushi Koi hebben gegeten. Kwaliteit van het eten is elke keer goed geweest. Wat betreft de bediening is er een duidelijk verschil tussen de verschillende bezoeken. De eerste twee keer was de bediening perfect. De laatste keer was de bediening duidelijk minder dan de twee keren daarvoor. Hiermee doel ik op het niet terugkrijgen van de bestellijst, meerdere keren moeten vragen om de drankjes, serveersters die onderling discussieerden wie als eerste moest worden geholpen door de barmedewerker en het gevoel (subjectief) dat de serveerster niet het doel had om het voor de gasten een leuke avond te maken. Hiermee zeg ik absoluut niet dat de bediening slecht was maar wel dat het leek dat de serveersters voor een 6-je gingen: zo min mogelijk doen om je functie in te vullen. Het kan goed zijn dat dit voortkwam uit een stukje onervarenheid. Al met al goed gegeten, bediening was ok. Complimenten aan Jason die de eerste twee keren onze gastheer was en dat letterlijk perfect heeft gedaan.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten bij Sushi Koi. Vriendelijke service en goede kwaliteit eten. Zeker een aanrader als je lekker sushi wil eten. Er is ook genoeg keus voor vegetariërs en niet-sushi liefhebbers!
G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
het mag wel iets sneller de gerechten . veder was het goed alleen het was wel heel rustig . het eten was top lekker het was me geld wel waard ik zal er wel vaker komen beter dan de ander sushi in Arnhem . ik ben veder helemaal te vrede er over
Louky D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij waren met 5 personen op een vrijdagavond. Het was druk. Heel veel onderdelen die wij hebben besteld niet ontvangen. Wel gerechten gekregen die we niet hebben besteld. Bediening werkt hard en is vriendelijk. Aantal gerechten waren taai (konijn en lam).
Dagmar F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
De bediening is uitermate teleurstellend, lopende band werk, waar geen ruimte is voor een kop koffie na 2,5 uur tafelen. Het eten was goed, maar de service was niet om over naar huis te schrijven. De bediening waren mensen.die vooral Letten op targets en niet of je een gezellige avond had. Er werd gevraagd om een chardonnay, droog of zoet was het antwoord van de serveerster (lijkt mij iets van de basis) Toetjes waren zompig (cake) of te hard gebakken (churros).