Sushi Koi Arnhem

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Voordelig
Appelkroost .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Donderdag gegeten met vier collega's.
Het is een ongezellige ruimte, het personeel is vooral personeel. Informeren nooit of het smaakt, geven geen uitleg bij de overigens lekkere gerechten behorend bij de prijs.
Wanneer een tafeltje wordt schoongemaakt veegt het personeel de restjes op de grond. Niet zo hygiënisch.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Een tijdje geleden hier gegeten, ligt centraal gelegen (vlakbij stad). Als je binnenkomt wordt je vriendelijk onthaald, en krijg je een plek aangewezen. De drankkaart is uitgebreid, ik had Bacardi met cola besteld, alleen in het glas zat meer Bacardi dan dat de cola er nog in kon. Het bestellen doe je via een bestellijst met pen, beetje ouderwets. De gerechten hebben een mooie presentatie en smaken heerlijk. Ik had bepaalde sushi besteld en heb doorgegeven aan het personeel dat ik het nog niet had gekregen, het personeel zou er wat aan doen, maar heb het nooit gekregen en ze reageerde een beetje laks. Dit vindt ik niet echt klantvriendelijk, terwijl ik ze er nog op wees. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Kom wel terug, maar hoop op een betere ervaring.
Majalein .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Decor ook met de boompjes leuk. Service prima. Af en toe kan het wel gebeuren dat je per ongeluk het eten van de verkeerde tafel krijgt maar ze nemen het ook direct weer mee als je het even aangeeft. Ze serveren erg snel!

Het eten... leek ons meer als een fast-food restaurant. De keuze is er maar kwa smaak was het maar ok-ish. Ik denk dat het hier zo goed scoret omdat je door de 6 rondes met 5 hapjes wel heel veel eten krijgt. Maar kwa smaak vonden we de meeste rondes niet bijzonder maar gewoon.
Verder ook kleine dingen die dan echt niet lekker waren, bijv. bitter gebakken (te hoge temperatuur) knoflook.

We hadden meer verwacht bij die score die het restaurant hier kreeg.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Beetje lawaaierige omgeving maar verder prima in orde.
We hebben er lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Beslist een aanrader.
Eleurein .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was weer prima! Lekker gegeten goeie service! Ik kom hier vaker en twee vriendinnen waren hier nog niet geweest maar die zullen zeker vaker gaan komen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gegeten vanavond! Vond het echt super dat zij voor mij als zwangere een speciale aparte bestelkaart hadden gemaakt. Alles wat je als zwangere niet mag eten was doorgestreept en verder stond er overal extra bij als het doorbakken moest worden door de kok, top!
Ik vind tov vorig jaar de bediening wel wat minder. Veel moeten wachten/vragen om bijv drinken etc. Het was ook vrij druk. Personeel verder vriendelijk en goede sfeer. dit blijft echt ons favoriete sushi restaurant!
Joop_en_Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We gaan regelmatig hier sushi eten. Het eten is altijd goed en om de zoveel tijd worden er gerechten op de kaart gewisseld, waardoor je weer nieuwe gerechten uit kan proberen. De service is goed, de bediening vriendelijk en behulpzaam en de ruimte is overzichtelijk ingedeeld en fris en modern.
Wij zijn tevreden vaste klanten!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik had weer eens echt zin in sushi in de vakantie en omdat Arnhem een leuke stad is geworden om te winkelen, kwamen we via iens uit bij Sushi Koi. Dit is met recht een aanrader; bovengemiddeld goede kwaliteit eten en een zeer vriendelijke service. Het risico van een 'all you can eat' is natuurlijk dat je te veel eet, maar het was allemaal ook zo lekker en vers, dat ik eigenlijk net te veel heb genomen.
Wiesjehuvenaars .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Toetje viel een beetje tegen. Leken ontdooide cakejes de sushi was heel erg lekker de bediening in het begin heel snel, maar wel een beetje onpersoonlijk
Dondwaly .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Dit is ons vaste restaurant geworden.
Service / bediening altijd prima in orde, er loopt voldoende personeel om te kunnen bestellen en het is er dan ook altijd snel.
We hebben veel sushi/grill restaurants bezocht, maar met name de grillgerechten zijn hier toch echt van superieure klasse! Vooral die sauzen die erbij zitten maken het helemaal af.
Kortom: Super!!
Mirlindemann .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Alle gerechten waren goed, bezonde de toetjes!bediening was top , top avond hebben wij met ze allen gehad!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een maandje van tevoren gereserveerd, met de vraag een tafel aan het raam. Helaas werd er pas bij aankomst gekeken of dit mogelijk was waarbij we uiteindelijk een tafel ver van het raam hadden. Beetje jammer. Verder een leuke avond gehad en goed gegeten, alleen vonden we dit keer beide alle sushi met zeewier omwikkeld slecht, het zeewier was namelijk erg taai en dat eet niet lekker. Gelukkig is er veel om uit te kiezen om alsnog lekker te kunnen eten. Een volgende keer weer? Ik denk nog even na..
Rochi .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten, op het eten was echt niets aan te merken!
Wat wij wel jammer vonden was dat we het gevoel hadden dat we "eruit" gewerkt werden. Om 22:00 uur werd gezegd dat we nog een laatste ronde konden bestellen en dat om 22:30 uur de keuken ging sluiten. Om 22:15 uur kwam weer iemand hetzelfde vertellen en daarna kwamen ze vragen of we koffie of thee als afsluiter wilden. Dat kwam op ons allemaal niet heel prettig over, geen tijd om rustig na te tafelen.
Voor de kwaliteit van het eten ga ik zeker terug, maar als je wat later gaat eten, wees voorbereid op een snelle afsluiter en dat je niet nog even rustig kan naborrelen.
AnneJulia .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mannelijke bediening was opvallend behulpzaam. We lieten een stokje op de grond vallen en voor we hem konden oprapen, zei een jongen van de bediening al dat we hem konden laten liggen en werd er een nieuwe gebracht met extra servetjes. Bediening had verstand van zaken, kon onbekende gerechten uitleggen. Heel verrassend, weer nieuwe gerechten, wat leuk was voor de vernedering. Modern interieur. Alleen was de vensterbank naast onze plaats vrij stoffig en niet geverfd van de zijkant.
Super gegeten, we komen zeker terug!
Nehbur .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Goede tent. Vriendelijke service. Meer dan genoeg personeel. Verzorgde gerechten, netjes gepresenteerd. Niet te grote sushi. De kaart is zeer uitgebreid en je hebt ook de mogelijkheid om toetjes van de lijst te bestellen. We hebben verschillende all-you-can-eat "Japanese" restaurants geprobeerd en deze is ver uit de beste.
MireilleP .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten is erg lekker en de bediening is vriendelijk en vlot. Vind wel een fles Spa Blauw erg duur (€6,50). De glazen zijn ook aan vervanging toe.
Alain L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We bezoeken Sushi Koi regelmatig. Lekker grote zaak, dus altijd plek, goede sushi en prompte bediening. De kennis over de bierkaart zou wat beter mogen en de loshangende posters in de nisjes op de eerste verdieping doen afbreuk aan de inrichting. Maar voor wie gewoon lekker onbekommerd sushi wil eten is dit een prima pleisterplaats.
Aline T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Zoals altijd weer erg lekker gegeten bij Sushi Koi. We werden goed geadviseerd over de Japanse biertjes op de kaart en bij het afrekenen werd nog even gevraagd hoe de biertjes hadden gesmaakt. Erg attent!
Lienke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Altijd prima eten maar het viel op dat de sushi's erg klein zijn. Met het all you can eat principe is dit niet heel erg maar wel jammer. Verder zoals gebruikelijk prima service, snel! Gezellig druk een leuke atmosfeer.
Paulli75 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Altijd super lekker eten in mooie setting en met geode service. Super avond gehad en zeer tevreden.
Vooral maki sushi's erg lekker met dragon roll als favorite. Teppan yaki gerechten ook erg goed bereid. Beef roll en hotplate beef zijn favorite.