Over het restaurant Sushi Koi Arnhem

Wilt u verzekerd zijn van een plekje? Houd er rekening mee indien u op zaterdag wenst te reserveren u gebonden bent aan bepaalde tijden. En 2,5 uur kunt tafelen vanaf uw gereserveerde tijd.

Wij wensen u alvast een smakelijk avond toe.

DINER

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Arnhem

Bram V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk, alleen het drinken werd niet vaak genoeg gevraagd
K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Super lekkere sushi maar mag meer variatie in, meer keuze mogelijkheden. En we misten de inktvisringen. Verder was de sfeer en service prima. De gerechten waren van erg goede kwaliteit.
Alexander U.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goede sfeer om gezellig met vrienden of familie uit eten te gaan. Daarnaast hebben wij de service als prettig ervaren. Koi is een plek waar ik graag vaker kom.
L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was erg lekker. Personeel die daar rondloopt slaapt half. Gisteren gingen heel veel dingen mis. Bij het begin vroegen we dat wij de groene sojasaus wilden maar dat kwam maar niet. Moesten aan 3 medewerkers vragen om toch te krijgen. Bij ronde 2 werd onze tafel steeds overgeslagen en namen ze de kaart niet mee. Hierdoor gaat de 2,5 uur die je hebt wel snel voorbij. Ook bij opname van drank werd niet alles gebracht. Ook stond de airco niet aan en was het bloedheet in het restaurant. Vind het erg jammer.
B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Erg goed eten van hoge kwaliteit! Zeker de moeite waard! Dit is vast ook de reden dat je moet reserveren en dat ze bijna altijd vol zitten.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De diversiteit aan gerechten, de verse producten, het eten met stokjes en dat je met elkaar gerechten kunt uitwisselen maken het eten bij Koi een waar feest!
W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, snelle leveringen van gerechten.
Minpunt: We zaten op begane grond bij de keuken. Het was vervelend dat het zo rumoerig was.
U.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk eten! Vriendelijke bediening. Kortom heerlijke avond en zeker voor herhaling vatbaar ! Deze recensie achter laten is dan weer even minder want het moeten 120 tekens zijn. .............................
H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was erg lekker, vond het alleen een beetje rommelig gaan in het begin. Het tempo lag ook vrij hoog tussen de gangen in. Maar dat begrijp ik dan wel weer, omdat 2,5 uur toch zo voorbij is.
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Grote ruimte, niet super sfeervol beneden. Boven leek beter. Door de ruimte slechte akoestiek (lees je hoort elkaar slecht vanwege het lawaai)
Anthony S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het was lekker!! Vlotte vriendelijke bediening zowel met afruimen en opdienen.
Melvin E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben een hartstikke leuke avond gehad! We hebben alleen één opmerking/teleurstelling.

Koi zegt dat we onbeperkt kunnen eten maar nadat we het eerste kaartje vol hadden gekruist konden we geen extra kaartje ontvangen om bij te kunnen bestellen terwijl we nog tijd zat hadden.

Ik had graag een alternatief gezien of iets extra's maar ook dat zat er niet in.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De geroutineerde staf neemt bestellingen vlot op en heeft de tijd om uitleg te geven over een gerecht. Het bestelde wordt vrij snel gebracht en lege schaaltjes worden vlot verwijderd. De gerechten zijn vers, fijn gekruid, en goed bereid, Ook bij het afrekenen is er tijd om een vraag te beantwoorden. Heerlijk en gezellig gegeten!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Sushi Koi is een supergoed Sushi restaurant. Aardig personeel, snelle doorlooptijden en ook al zit het hele restaurant vol dan krijg je binnen afzienbare tijd het bestelde uitgeserveerd. Ga vooral zo door! Tot de volgende keer!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Als het te druk is word het rommelig en worden er veel fouten gemaakt. Maar het eten is goed en de snelheid van serveren is prima!!
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten, druk restaurant maar merk je niet aan het personeel. Bijzonder vriendelijk en voorkomend. Goed eten voor een redelijke prijs, wij komen weer.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
prima setting, eten is van goede kwaliteit. Geen mindblowers, gewoon degelijk goed. Meer bijzonder zijn de gerechtjes waarvoor je moet bijbetalen zoals de cocquille. Echt goed!
Esmeewouter1988 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden en onze kindjes. Juiste prijs/kwaliteit verhouding. Het enige minpuntje wat wij hebben ervaren is dat niet alle gerechten per ronde aan zijn gekomen. Dit hebben wij aangegeven en de gerechten kwamen vrijwel meteen als nog op tafel. Wij gaan er zeker nog vaker naartoe!
V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima gegeten hier met bedrijfsuitje, het was een hele beleving...... met een grote groep en dan iedereen de juiste gerechtjes te krijgen.
Jim G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Op een zaterdagavond zijn we ouderwets en vertrouwt weer naar koi gegaan voor sushi. Helaas merken we op dat de kwaliteit achteruit gaat. Dit zien we in het vergeten van bestellingen maar ook in het voedsel. De spicy tuna is niet meer wat het geweest is een de aardappelkoekjes worden veel te lang gebakken waardoor de aardappel ver te zoeken is. Ik hoop dat ze weer meer aandacht gaan geven aan de kwaliteit ipv kwantiteit.