Sushi Koi Arnhem

Gele Rijders Plein 2 6811 AN Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Koi Arnhem

*Geen deelname aan de Albert Heijn restaurantactie

Wilt u verzekerd zijn van een plekje? Houd er rekening mee indien u op zaterdag wenst te reserveren u gebonden bent aan bepaalde tijden. En 2,5 uur kunt tafelen vanaf uw gereserveerde tijd.

Wij wensen u alvast een smakelijk avond toe.

DINER

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Arnhem

K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We waren met z’n 2en en zaten boven aan een tafeltje voor 2. Wat ik erg jammer vond is dat je weinig privacy hebt, de tafeltjes staan heel erg kort op elkaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Bijna alles prima in orde, op één dingetje na. Mijn gast bestelde ahirue (eendenborst), welke veel te lang gelegen had. Deze was daarom veel te gaar.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Nanka G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Jolanda Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gezellig en rustig eten. Je bepaalt zelf het tempo wanneer je het volgende gerecht besteld.
Leuk om van elkaars gerecht te proeven.
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij zaten boven aan een klein tafeltje onze buren zaten nog net niet bij ons op schoot, beetje privacy is wel fijn vind ik. De sushi was niet verkeerd maar het was allemaal erg koud kwam zo de koelkast en en naar mijn idee dan ook niet vers. De toetjes waren niet lekker vond ik, niet vers ze lagen al langere tijd in de koeling naar mijn idee. Ik vond het niet verkeerd maar voor ons geen herhaling vatbaar er is er maar 1 de lekkerste en daar zweer ik bij, Shabu Shabu in Apeldoorn.

Vind de sfeer ook zeer ongezellig
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Sushi zo al ze zijn moet: In een woord verrukkelijk!! Daarbij vriendelijk personeel en een snelle bediening. Een aanrader en zeker een restaurant om terug te komen.
Daan L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
op maandagavond was het behoorlijkdruk en dan is het geluidsniveau te rumoerig. de service echter is perfect het personeel vriendelijk, behulpzaam en oplettend. Er viel een eetstokje op de grond en direct kwam er een nieuw.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ruim aanbod gerechten met goede ingrediënten, je kan zoveel eten als je wilt. Vriendelijke ontvangst, razendsnelle bediening. Door grootschaligheid en tempo weinig persoonlijke beleving bij de maaltijd. Veel keuze maar geen advies of enthousiaste presentatie. Ruimte is functioneel ingericht, je zit niet te dicht op elkaar en het is niet luidruchtig, je zit prettig met elkaar om tafel, goede hygiëne. Een bijzondere ambiance is het niet. Voor liefhebbers van sushi prima, liefhebbers van een culinair avontuur zijn bij andere gelegenheden meer op hun plek.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke gerechten, we zaten boven tegenover de open deur naar de keuken. De herrie die daar vandaan komt mag wel wat minder. Verder is de bediening super vriendelijk. Top! Snel weer een reservering, heerlijk.
Bob O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Onder de indruk van de diversiteit van de gerechten en allemaal van goede kwaliteit. Prettige sfeer en goede bediening.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was snel en attent. Wij hadden een top avond bij Sushi KOI!

Wij zijn vooral fan van de heerlijke sashimi en de nigiri’s die ze op de kaart hebben staan.
R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
weer als vanouds heerlijke gerechten, goede bediening en prima sfeer. Wachttijden tussen gerechten zijn prima.
Tot de volgende keer
S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
de ontvangst is top, genoeg ruimte tussen de tafels zodat je niet met het hele restaurant een gesprek zit te voeren. na het bestellen van een ronde is het eten er snel en is het dus niet nodig om al vooruit te bestellen. de gerechten werden tijdens ons bezoek allemaal tegelijk geserveerd (sushi en warme gerechten). zeer positieve ervaring gehad
P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker eten en een fijne sfeer. Snelle bediening en vriendelijk personeel. Wij eten hier graag hetzij met vrienden, familie of met zn tweeen.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij werden slecht ontvangen duurde heel lang voor wij aan de tafel konden zitten. We hadden een tafel die erg onhandig is voor 4 personen
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een gezellige sfeer, goed en vriendelijk personeel, goede kwaliteit eten & snelle service. Aanrader voor een familiediner maar ook gezellig om met z'n 2e heen te gaan.
B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Alles was lekker op de Sweet bun en de Dragonball. Na maar voor de rest was het fantastisch en heb ik geen andere opmerkingen meer te maken
S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Zeer klant- en kindvriendelijke bediening. Alerte bediening en steeds de juiste toon. Heel plezierig uit eten geweest met 6(!) kinderen. Terwijl de overige gasten ook nog gewoon 'uit eten' konden zijn. ;-)
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij zijn hier al vaker geweest en altijd naar volle tevredenheid. Helaas dit keer niet, het personeel was echt niet vriendelijk en enthousiast. Een aantal keren moeten vragen waar bepaalde gerechten bleven en tevens zat er een haar in mijn sushi, toen ik hier wat van zei kreeg ik wel nieuwe maar zonder excuses. Bij het afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was en vond de medewerker die achter de balie zat niet erg vriendelijk en enthousiast.
Ik ben van mening dat leuk en vriendelijk personeel het echt maakt of breekt. Wij komen hier niet meer.