Sushi Koi Arnhem

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Arnhem

David K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Sushi Koi is een van de vele 'all you can eat' sushi restaurants in Nederland. De sushi is niet van topkwaliteit (ben zelf vaak in Japan geweest en dan raak je wel verwend), maar ook niet bar slecht. Sushi Koi serveert het gebruikelijke assortiment voor een redelijke prijs en ook nog eens redelijk snel. Wat me wel opviel was dat de sushi aan de zoute kant was (en sushi hoort niet (zo) zout te zijn) en dat ze er soms Indonesische 'fruitjes' (gebakken uitjes) op hadden gedaan - wat mijns inziens niet had gehoeven.
Krista T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We eten altijd heerlijk bij sushi koi. Nu ook met drankarrangement erbij. War ik heel opvallend vind is het vriendelijke personeel! Er zit nooit een chagrijn tussen.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel, met ook persoonlijke aandacht voor de klant.
Fijne sfeer. De bediening is vlot en zoals bij ons even iets minder vlot, maar dat wordt dan ook meteen adequaat opgepakt! Mijn complimenten!
Voor mijn tafelgenoot de eerste ervaring met Sushi, en het was een super ervaring! Ze heeft genoten van alles, maar zeker van het heerlijke eten. En al aangegeven dat ze zeker terugkomt, net als ik.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De inrichting van het restaurant is nogal vol, dit is natuurlijk om zoveel mogelijk mensen te kunnen plaatsen maar iets meer ruimte om te zitten is prettiger. Verder alles prima.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten met familie. Het eten is heerlijk en een ruime keus aan verschillende sushi gerechten, zowel vlees, vis en vegetarisch. In het weekend is het erg druk, dus dan zeker reserveren. Enig minpuntje was voor ons de airco die erg hard stond te blazen. Mijn dochter zat op een gegeven moment met haar jas aan tafel omdat het te koud was. (we zaten boven aan het raam)
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De sushi was lekker, alleen jammer dat er zo slecht met allergenen wordt omgegaan! Duidelijk van tevoren de allergie aangegeven, speciale lijst gekregen, maar desondanks steeds het verkeerde gekregen. Gerechten werden op tafel gezet, zonder aan te geven of deze voor de persoon met de allergie was bestemd. Hierdoor was de kans groot dat het toch fout zou gaan. Zeer onervaren personeel, op de leidinggevende van het stuk na. Deze probeerde het echt te verbeteren, maar helaas.
René S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
fantastische restaurant leidinggevende van de bediening heeft ons prima geholpen en lette ook goed op.
er zou meer sfeerverlichting en iets aan het het rumoer gedaan kunnen worden. (geluidsabsorberend materiaal tegen de wanden onder de tafels)
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Bij Sushi Koi gegeten met 4 personen. De sushi vond ik zelf niet erg smaakvol er zat weinig smaak aan.
Ook had een van mijn tafelgenoten een sashimi salade waarbij de vis erg naar grond smaakte.

We hadden een fles rode wijn genomen deze was qua smaak niet bijzonder en het betaalde bedrag niet waard.

Voor mij is sushi koi geen aanrader.
Joop_en_Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten. Er is genoeg keuze qua warme en koude gerechten en de bediening was weer zeer vriendelijk!
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Er werd aangegeven dat wij 2u de tijd hadden alvorens de tafel weer nodig was. Naast ons kwam een tafel van 4 zitten waarvan 1 een medewerker van het restaurant in zijn vrije tijd. Terwijl wij gemiddeld 30min per ronde moesten wachten, werd de tafel naast ons opvallend snel en luidruchtig geholpen. De luide straattaal die door het personeel gesproken werd met de niet-werkende collega zorgde voor irritatie.
John A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Donderdag gegeten met vier collega's.
Het is een ongezellige ruimte, het personeel is vooral personeel. Informeren nooit of het smaakt, geven geen uitleg bij de overigens lekkere gerechten behorend bij de prijs.
Wanneer een tafeltje wordt schoongemaakt veegt het personeel de restjes op de grond. Niet zo hygiënisch.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Een tijdje geleden hier gegeten, ligt centraal gelegen (vlakbij stad). Als je binnenkomt wordt je vriendelijk onthaald, en krijg je een plek aangewezen. De drankkaart is uitgebreid, ik had Bacardi met cola besteld, alleen in het glas zat meer Bacardi dan dat de cola er nog in kon. Het bestellen doe je via een bestellijst met pen, beetje ouderwets. De gerechten hebben een mooie presentatie en smaken heerlijk. Ik had bepaalde sushi besteld en heb doorgegeven aan het personeel dat ik het nog niet had gekregen, het personeel zou er wat aan doen, maar heb het nooit gekregen en ze reageerde een beetje laks. Dit vindt ik niet echt klantvriendelijk, terwijl ik ze er nog op wees. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Kom wel terug, maar hoop op een betere ervaring.
Maja T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Decor ook met de boompjes leuk. Service prima. Af en toe kan het wel gebeuren dat je per ongeluk het eten van de verkeerde tafel krijgt maar ze nemen het ook direct weer mee als je het even aangeeft. Ze serveren erg snel!

Het eten... leek ons meer als een fast-food restaurant. De keuze is er maar kwa smaak was het maar ok-ish. Ik denk dat het hier zo goed scoret omdat je door de 6 rondes met 5 hapjes wel heel veel eten krijgt. Maar kwa smaak vonden we de meeste rondes niet bijzonder maar gewoon.
Verder ook kleine dingen die dan echt niet lekker waren, bijv. bitter gebakken (te hoge temperatuur) knoflook.

We hadden meer verwacht bij die score die het restaurant hier kreeg.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Beetje lawaaierige omgeving maar verder prima in orde.
We hebben er lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Beslist een aanrader.
eleurein .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was weer prima! Lekker gegeten goeie service! Ik kom hier vaker en twee vriendinnen waren hier nog niet geweest maar die zullen zeker vaker gaan komen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gegeten vanavond! Vond het echt super dat zij voor mij als zwangere een speciale aparte bestelkaart hadden gemaakt. Alles wat je als zwangere niet mag eten was doorgestreept en verder stond er overal extra bij als het doorbakken moest worden door de kok, top!
Ik vind tov vorig jaar de bediening wel wat minder. Veel moeten wachten/vragen om bijv drinken etc. Het was ook vrij druk. Personeel verder vriendelijk en goede sfeer. dit blijft echt ons favoriete sushi restaurant!
Joop_en_Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We gaan regelmatig hier sushi eten. Het eten is altijd goed en om de zoveel tijd worden er gerechten op de kaart gewisseld, waardoor je weer nieuwe gerechten uit kan proberen. De service is goed, de bediening vriendelijk en behulpzaam en de ruimte is overzichtelijk ingedeeld en fris en modern.
Wij zijn tevreden vaste klanten!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik had weer eens echt zin in sushi in de vakantie en omdat Arnhem een leuke stad is geworden om te winkelen, kwamen we via iens uit bij Sushi Koi. Dit is met recht een aanrader; bovengemiddeld goede kwaliteit eten en een zeer vriendelijke service. Het risico van een 'all you can eat' is natuurlijk dat je te veel eet, maar het was allemaal ook zo lekker en vers, dat ik eigenlijk net te veel heb genomen.
wiesjehuvenaars .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Toetje viel een beetje tegen. Leken ontdooide cakejes de sushi was heel erg lekker de bediening in het begin heel snel, maar wel een beetje onpersoonlijk
Dondwaly .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Dit is ons vaste restaurant geworden.
Service / bediening altijd prima in orde, er loopt voldoende personeel om te kunnen bestellen en het is er dan ook altijd snel.
We hebben veel sushi/grill restaurants bezocht, maar met name de grillgerechten zijn hier toch echt van superieure klasse! Vooral die sauzen die erbij zitten maken het helemaal af.
Kortom: Super!!