Over het restaurant Sushi Koi Arnhem

Wilt u verzekerd zijn van een plekje? Houd er rekening mee indien u op zaterdag wenst te reserveren u gebonden bent aan bepaalde tijden. En 2,5 uur kunt tafelen vanaf uw gereserveerde tijd.

Wij wensen u alvast een smakelijk avond toe.

DINER

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten, druk restaurant maar merk je niet aan het personeel. Bijzonder vriendelijk en voorkomend. Goed eten voor een redelijke prijs, wij komen weer.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
prima setting, eten is van goede kwaliteit. Geen mindblowers, gewoon degelijk goed. Meer bijzonder zijn de gerechtjes waarvoor je moet bijbetalen zoals de cocquille. Echt goed!
Esmeewouter1988 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden en onze kindjes. Juiste prijs/kwaliteit verhouding. Het enige minpuntje wat wij hebben ervaren is dat niet alle gerechten per ronde aan zijn gekomen. Dit hebben wij aangegeven en de gerechten kwamen vrijwel meteen als nog op tafel. Wij gaan er zeker nog vaker naartoe!
V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima gegeten hier met bedrijfsuitje, het was een hele beleving...... met een grote groep en dan iedereen de juiste gerechtjes te krijgen.
Jim G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Op een zaterdagavond zijn we ouderwets en vertrouwt weer naar koi gegaan voor sushi. Helaas merken we op dat de kwaliteit achteruit gaat. Dit zien we in het vergeten van bestellingen maar ook in het voedsel. De spicy tuna is niet meer wat het geweest is een de aardappelkoekjes worden veel te lang gebakken waardoor de aardappel ver te zoeken is. Ik hoop dat ze weer meer aandacht gaan geven aan de kwaliteit ipv kwantiteit.
Marcopetrillo71 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zoals altijd lekker eten en vriendelijke bediening. wat opviel is dat het kleinere porties zijn en de prijs inmiddels 28,50 euro wat best aan de hoge kant is. ik heb het idee dat er ieder jaar een paar euro bijkomt maar het eten blijft hetzelfde. Verder hebben wij nu al een paar keer gehad dat er een grote groep aanwezig was, wat maakt dat het heel lawaaierig is. Maar misschien komt dat doordat het zaterdagavond was
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wij komen hier al een paar jaar en hebben het altijd goed naar de zin Kwaliteit van de sushi is erg goed en ook de bediening is altijd vriendelijk. De wachttijd tussen de verschillende gangen is meestal vrij kort. Zelfs nadat ik mij een uur had vergist in de tijd qua reservering werd er toch nog gezorgd dat we een tafel kregen!!
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima bediening, prettige ontvangst; gerechten worden prima doorgegeven, keurig met benaming; het leek erop dat een ronde niet doorgekomen was, maar dat werd onmiddellijk hersteld, dus prima. kortom, voor herhaling vatbaar.
Raak F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
sommige sashimi is niet altijd hetzelfde qua kwaliteit. en de grilplaat mocht wat meer zout hebben. misschien zouden jullie een zoutvaatje op tafel kunnen doen. maar het vlees in de sojasaus dippen werkte ook wel. alleen vind mijn vriendin sojasaus niet zo lekker. ik kom zeker terug :)
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goede sushi, lekker van smaak. Niet te snel of langzaam van serveren. Zeer tevreden over dit sushi restaurant.
florence.evers .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij komen vaak bij Koi Eten en het is altijd super lekker en service ook heel goed! Bovendien wij kregen gister de gerechten op een goeie tempo na bestelling wij hoefden niet te lang te wachten was precies goed!
Wij gaan zeker weer eens bij Koi Arnhem eten!!
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima gegeten, maar rond de klok van 22.00 u werden ze toch wat onrustiger. Nog maar snel de laatste ronde bestellen en gauw op eten, schaaltjes werden onder je neus weg gehaald. Zat dus niet echt lekker.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten,snelle en goede bediening,heerlijk eten,vriendelijke bediening,voor herhaling vatbaar,leuke locatie,veel gerechten die je bij andere sushi restaurants niet vindt,voor elk wat wils.
barb N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
2 keer een verkeerd gerecht aan tafel
2 keer een gerecht niet gekregen en moesten we erom vragen:

Bediening was wel vriendelijk en het eten was lekker/
sas0909 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
het was lang geleden dat ik hier Sushi gegeten had maar heb er zeker geen spijt van ik weer geweest ben kaart sterk verbeterd en kwaliteit ook
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Kwaliteit is super, wel is het zo dat iedere keer dat wij er geweest zijn er of gerechten vergeten waren of we gerechten kregen die we niet besteld hadden. Er is zelfs een keer een hele ronde afgestreept terwijl we niks besteld hadden. Deze klacht hebben wij ook in het restaurant zelf gemeld.
joke .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het was weer een leuke avond lekker gegeten was super de bediening was ook goed, vriendelijke mensen. komt echt wel weer terug.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We kregen een sterretje in het toetje vanwege een verjaardag en iedereen begon te zingen, was erg leuk!!! Ook stootte ik perongeluk mijn glas om maar kreeg ik heel fijn een nieuw wijntje. Top gegeten!
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Voor een all-you-can-eat-formule een prima restaurant. Heel veel keuze en alles staat snel op tafel. Niet echt sfeervol zitten, maar prima sushi voor een prima prijs.