Sushi Koi Amersfoort

Utrechtseweg 1K 3811 NA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Sushi Koi in Amersfoort heeft maar liefst 130 gerechten op de sushi- en grillkaart. Er zijn 3 privéruimtes beschikbaar voor zakelijke bijeenkomsten of feestelijke gelegenheden. Naast vis en vlees is Sushi Koi ook geschikt voor vegetariërs.

Het restaurant heeft ruimte parkeermogelijkheden naast de ingang in de Utrechtsepoort. Geen probleem dus voor degenen die met de auto richting Sushi Koi gaan.

Ben je benieuwd wat voor lekkers er op het menu van Sushi Koi in Amersfoort staat? Bekijk dan alvast de menukaart en reserveer eenvoudig online je tafel.

Prijzen midweek (ma t/m wo)m.u.v. feestdagen/kerstdagen €26.50

D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Gezellig met een groep collega's een hapje gegeten bij Sushi Koi te Amersfoort. Een aanrader, hoor, Vanaf het reserveren tot het afrekenen verliep alles snel en probleemloos. De gerechtjes zijn lekker en worden na bestelling snel aan je tafel gebracht. Bestellen via de tablet werkt geweldig. Bediening is netjes en heel vriendelijk. Nogmaals, een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Esh Y.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Esh Y.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De gastvrouw was erg onvriendelijk!!Zij heeft de tablet gegeven en is weg gegaan!!en helemaal geen uitleg gegeven.
Geen Sushi KOI meer voor ons!
C.A.H. M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij zijn vaste klant bij Koi, alleen gisteren waren de zalm en biefstuk stokjes bedorven. Heel erg jammer, ben dit niet gewend van jullie! Dit is ook kenbaar gemaakt bij het personeel, die overigens top zijn!
Philomène S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De ontvangst was goed, de bediening redelijk. We zaten vaak met lege glazen en op onze wenken of roepen werd vaak niet gereageerd. De warme gerechten waren lauw. Ze hadden waarschijnlijk te lang staan wachten. Volgens mij waren er te weinig bedieners. Ik zal niet snel meer in het weekend hier gaan eten. Jammer.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
prima gegeten met een grote groep.
zoals je kan verwachten van dit typen restaurant snelle service en prima eten voor wat je er voor betaald
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Koi is één van de betere sushi restaurants van Amersfoort. Het eten is heerlijk en ook de locatie en inrichting van het pand is een pluspunt. Het enige verbeterpunt is de service, aangezien er regelmatig onkundig personeel werkzaam is. Hoe dan ook kom ik nog eens terug, aangezien het een prima restaurant is!
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Goede service, prima gerechten, aardig personeel. Alleen jammer dat de gevraagde tafel bij het raam niet lukte... Volgende keer beter.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij hebben echt genoten van overheerlijke gerechten van een uitmuntende kwaliteit. Excellente smaak en snel geserveerd. Werkelijk alle bestelde gerechten waren van perfecte smaak. Kortom: topavond gehad.
Philomène S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Met lieve vrienden, wat wil je nog meer? De sashimi zalm was zalig, we hebben extra gember gevraagd mmmmm. Gebakken zalm ook lekker en de California sushi mmmmm
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heb er heerlijk gegeten, de bediening was top en super vriendelijk. Ik heb eigenlijk maar 2 tips en dat zijn: om het drinken ook op de bestel tablet te zetten en de tafels misschien iets groter zodat er meer ruimte is voor het eten etc.
Frederik H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wederom lekker gegeten en via de (Lenovo) tablet wordt alles best snel geleverd (eten en drank!) Dus wel handig om even een korte pauze te nemen voordat je weer een bestelling plaatst. Kortom : Aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
We hebben ontzettend genoten van het lekkere eten en drinken, alleen vonden we de muziek niet helemaal passen en iets te hard staan. Maar die werd na het te vragen voor ons zachter gezet. Dus super service!
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Na een dagje winkelen in Amersfoort sluiten vriendin en in onze dag af met sushi. We hadden niet gereserveerd, maar we kregen toch een tafel tot 18:45. Geen probleem, het was net 17:00...dus tijd genoeg. De bediening was vriendelijk en vlot. Alle gerechten waren heerlijk; de sushi zoals ik ze heel graag heb: de rijst nog een beetje lauw. Zalig!! Genoeg keuze in de gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten en als we weer in Amersfoort zijn, komen we zeker weer langs!
Alexa O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Last van avocado allergie? Dan is dit niet de plek om heen te gaan, heel beperkt in de mogelijkheden. Niet alles is vers
Gé H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wat opviel was dat nu er met ipad gewerkt word er elke ronde gerechten gewoon niet doorkomen en dat van af de eerst tot de laatste ronde dit nog nooit meegemaakt excuses van heer bij receptie en kleine waardebon gehad ondanks dit d toch kleine teleurstelling maar komen zeker terug