Sushi Koi Amersfoort

Meer informatie over restaurant Sushi Koi Amersfoort

7,1
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
sfeer was niet te vinden... eten was niet om te juigen.. . ik raad het niet aan. mss dat ik er was op de verkeerde avond met te weinig personeel. Het is alweer enige tijd geleden dat ik er ben geweest.
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We zijn bekend met het All-You-Can-Eat concept van de Sumo's/Shabu's. Maar bij Koi krijg je in ieder geval niet het idee in een "vreetschuur" beland te zijn. De inrichting is ruim en door de leuke half ronde zitbankjes heb je toch iets van privacy. Wij zaten in een van de VIP kamers achterin met glazen wanden. Heerlijk als je met een grote groep (8-12 personen) bent, dan heb je een zaal voor jezelf en door de glazen wanden heb je ook wat minder last van het geroezemoes van het restaurant. Het is hier volgens mij altijd wel druk. De sushi is van prima kwaliteit. De bediening is ervaren en vlot. Al met al een prima ervaring. Als je met de auto komt, dan kun je onder het restaurant (gratis) parkeren. Wij komen hier zeker terug, hiervoor wil ik wel een stukje rijden!
Julie F.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Gisteravond samen met mijn vriend voor het eerst hier gegeten en wat een aanrader! Enorm mooie inrichting en de sushi was heerlijk vers! Ook was de service uitstekend, niets op aan te merken. Wij komen zeker nog een keer terug!
Swopkina L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Sushi om 16:00 uur besteld zou om 18:00 bezorgd worden.
16:00 is vroeg genoeg dacht ik om op tijd te kunnen komen.
Vind dit erg slecht!
Ilona T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Op woensdagavond hebben wij met twee personen bij Koi gegeten. Het was voor een doordeweekse dag nog best druk. Inrichting is bijna hetzelfde als elk ander AYCE sushirestaurantje: leuk en modern, maar wel wat vol.

Wij kozen voor het AYCE concept. Je kunt ook kiezen om €10,- extra te betalen om ook onbeperkt drankjes te kunnen bestellen. Alle gerechtjes werden heel vlot geserveerd en er zat niets tussen wat tegenviel. Lekkere sushi en ook de warme gerechten waren dik in orde. Een groot pluspunt: sashimi van zalm staat "gewoon" op de kaart (ik heb al heel vaak bij andere restaurants gezien dat je moest bijbetalen voor sashimi). Ook leuk is de "biefplaat", er komt dan een klein heet schaaltje op tafel waar je zelf je biefrolletjes op kunt bakken.

Speciale complimenten voor de mevrouw die ons bediende. Vriendelijke uitstraling, en ze nam rustig de tijd voor ons. Ook werd er goed op het drinken gelet: bij een leeg glas werd direct gevraagd of we nog iets wilden. Al met al hebben we het vanavond goed naar onze zin gehad.
René P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier nu diversen keren gegeten en de kwaliteit is elke keer goed geweest. De kaart is divers en er is voor iedereen wat wils!
Denny N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heel lekker gegeten ben al bij verschillende sushi restaurant geweest,hier is gewoon de beste bediening snel en je hoeft niet zo lang te wachten op de bestelling. De witte wijn is wel te weinig in geschonken had nog best 2 vinger dikte meer moeten schenken. De sushi's was gewoon heerlijk.Al mijn 6 vrienden waren het mee eens.
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Slecht kwaliteit Sushi. Volgens mij waren ze niet vers. Ook klein en niet lekker. Sommige gerechten op de kaart kregen we niet door onze keel. Veels te zout en met een vreemde bijsmaak. Inrichting doet me denken aan een bedrijfsrestaurants. Nooit meer.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima sushi. Maar de bediening door het vrouwelijk personeel laat zeer te wensen over. De drank werd door de dame op tafel gezet met een nors gezicht. We moesten de hele avond zelf de flesjes drank en de glazen onderling verdelen. Uitserveren was voor de dame kennelijk te veel moeite.
Yasmin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten is heerlijk, maar het personeel vindt ik echt verschrikkelijk. Ik kom er voor het eten terug, maar zeker niet voor het personeel. Service is niet goed en ik zag het personeel ook ruzie maken met elkaar en smoesen over klanten. Ik ben er al een paar keer geweesd, blijf het goed eten vinden maar de sfeer en het personeel krijgt zeker geen 10 van mij.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met 4 personen geluncht.
Mooi en modern ingericht restaurant; wel wat koud in de buurt van de voordeur.
De presentatie was prima, maar de kwaliteit was niet echt bijzonder.
Personeel was niet echt klantvriendelijk. Geen attentie voor de gasten; je moest steeds roepen.
Merlijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Service is prima, tot het later op de avond steeds langer duurt. Terwijl het dan minder druk is.
De inrichting voelt wat goedkoop aan, veel plastic bloemen.
Over de meeste grill gerechten zit veel saus met zoute en zoete smaak.
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Onlangs in dit, vrijwel nieuwe, sushi restaurant geweest. Bij binnenkomst ziet het er allemaal netjes uit, echter de fijne details laat helaas de wensen over. Qua drank is er ruime keuze in bier en fris, maar helaas qua wijn viel het flink tegen. Huiswijn kartonnen dozen van Wine-Time, niet geheel mijn ding, maar ieder zijn keuze.
Zoals bij alle andere sushi tenten, ook hier all-you-can-eat. Over het algemeen vond ik de meeste sushi's lekker, maar echt vers kan ik het niet noemen. Wel vond ik de biefstuk bakplaat erg lekker, dit was zeker een favoriet en mogen ze vaker serveren. Over het algemeen lekker, maar net teveel gegeten, zoals gewoonlijk ;). Als ik moet kiezen ken ik betere sushi restaurants, dus voor mij geen herhaling.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lekker eten kan je bij Koi. Net als alle andere Japanse restaurants is dit ook weer een prima restaurant. Er is niets wat uitblinkt. En niets wat tegenvalt.

Ook hier is de aankleding van het restaurant erg druk en vol. Ook weer net zoals bij de rest.

Houd je van sushi en Japanse lekkernijen is er prima vertoeven.
Cher83 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We zijn bij Sushi Koi Amersfoort wezen lunchen, omdat we zagen op hun site dat het kwa prijsklasse goedkoop was. Maar niks is is daar van waar. Op hun site staan nog hun oude prijzen. Alseerste werden we enthousiast ontvangen, maar dat is dan ook alles wat ik positief over deze restaurant kan zeggen. Mijn dochter is 6 en had een grote bord met noodels gekregen. Ze kreeg
de helft op maar toen zat ze vol. Komt de gastvrouw geïrriteerd naar mijn tafel dat ze alles moet opeten anders brengt ze kosten in rekening. Ook vergaten ze 2 x sushi te brengen. Ik zal nooit meer naar deze restaurant gaan om die reden en omdat ze (p.s voorkeur) in al de sushi komkommer verwerken. Wordt een beetje eentonig.
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier voor het eerst gegeten en het is ons niet tegengevallen. Sushi was erg lekker en de warme hapjes/grill-gerechten ook. Ruime keuze in gerechten in ieder geval. Prijs-kwaliteit verhouding is redelijk (sommige drankjes/biersoorten zijn helaas niet echt goedkoop, maar dat terzijde). De bediening is vriendelijk en oplettend. Het decor is redelijk modern. Al met al een positieve ervaring en wij komen zeker terug. Tip> Laat wat tijd passeren tussen de bestellingen door, want het eten wordt best wel snel gebracht !
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bij aankomst met ons gezin hadden we het laatste tafeltje aan het raam aan de voorzijde. Het grootste deel van het best grote restaurant was nog leeg verder. De inrichting is modern, maar de sfeer ontbreekt in onze optiek. Het personeel was snel met het serveren van het eten en liep frequent langs de tafels. Wel werden de huisregels wat streng uitgelegd en was een glaasje kraanwater niet mogelijk bij mijn wijn. Blijf ik irritant en niet servicegericht vinden. Leuk was het hete bakplaatje met biefstukjes die wij zelf op tafel konden bakken. Verder was de sushi OK, maar niet super van kwaliteit. Al met al een aardige ervaring, maar niet meer dan gemiddeld.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Eerste keer bij een sushi koi. Kwamen er erg vroeg. Rond 4 uur als ik het goed herinner. Waren de eerste gasten en weet niet of het daar aan lag maar alles werd heel snel geregeld. Een uur later zat een kwart van het restaurant vol en alles verliep nog steeds erg vlot. Genoeg en vriendelijke bediening. Erg divers eten. Vooral het kookplaatje met biefstuk was erg leuk. Wat mijn neefjes wel jammer vonden was het ijs dat je maar in porties van 2 kon bestellen, maar dat mocht de pret niet drukken. Erg goede ervaring gehad hier.
jana2949 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Eten was heerlijk. Sushi was erg lekker en de warme maaltijden ook. Prijs-kwaliteit verhouding was ook redelijk. Decor was erg modern en leuk. Vond het wel erg commercieel. Ze serveren geen krafjes water en alle vroege tafels worden bij het raam neergezet in plaats van dat je zelf kan kiezen waar je wilt zitten. Wij komen zeker terug, dat wel.
char18 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
De warme gerechten en de sushi was vers. Helaas moesten we lang wachten op onze gerechten. Desondanks dat we lang moesten wachten was de bediening erg vriendelijk.