Sushi Koi Amersfoort

Utrechtseweg 1K 3811 NA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Sushi Koi in Amersfoort heeft maar liefst 130 gerechten op de sushi- en grillkaart. Er zijn 3 privéruimtes beschikbaar voor zakelijke bijeenkomsten of feestelijke gelegenheden. Naast vis en vlees is Sushi Koi ook geschikt voor vegetariërs.

Het restaurant heeft ruimte parkeermogelijkheden naast de ingang in de Utrechtsepoort. Geen probleem dus voor degenen die met de auto richting Sushi Koi gaan.

Ben je benieuwd wat voor lekkers er op het menu van Sushi Koi in Amersfoort staat? Bekijk dan alvast de menukaart en reserveer eenvoudig online je tafel.

Prijzen midweek (ma t/m wo)m.u.v. feestdagen/kerstdagen €26.50

Leah H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg druk, personeel was nogal koel en afstandelijk. Eten was matig.. er zaten schillen van een ei in mijn noodlesoep. Noodles met kip zat vrijwel geen kip in. Alleen de sushi smaakte echt zoals sushi hoort te smaken.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima restaurant, heerlijk gegeten. Bediening was ook prima, hoewel de ene wat meer ervaren was dan de ander, maar dat mag natuurlijk. Bij twee tafels met jarigen kwam de voltallige crew 'lang zal ze leven' zingen, dat was leuk!
Anne Vita L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het personeel lette goed op en zorgde ervoor dat de bestellijst tijdig weer meegenomen werd en dat we op tijd van nieuwe drankjes werden voorzien. We zagen dat ze heel hard aan het werk waren, maar ze bleven vriendelijk. Het eten was ook heerlijk en de kinderen vonden het heel erg leuk dat ze vanwege de kleine porties meerdere toetjes konden bestellen, wat een feest.
Mandy F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke service, mooi restaurant, betaalbaar. Als het druk is, worden er wel eens een of twee gerechtjes op de avond vergeten, maar dit gebeurt zo zelden dat het nog steeds m'n favoriete restaurant blijft, zeker aangezien het toch 'all you can eat' is.
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Altijd goed eten hier, snelle service en vriendelijk personeel.
Milko P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Personeel moet beter aangestuurd worden. Service en klantvriendelijk is zeer belangrijk
Marinde V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker eten en leuke plek. Ontvangst en service echter maar net aan de maat. Laag energieniveau, korte antwoorden en het leek alsof de medewerkers het niet naar hun zin hadden.
Milko P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was goed. Personeel beter aansturen klantvriendelijk en service is belangrijk.
We hadden.op ons nagerechten gewacht 20 min. Bon stond nog bij de kassa die moest alsnog doorgegeven worden naar de keuken.. Beter gericht werken voor de personeel.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Veel variatie op de kaart, maar had meer spannende dingen dan de standaard sushi verwacht. Bediening was bij gewone frisdrank vlot, maar bij wijn langzaam (wij hadden all-in). Het ging ook niet allemaal van harte...er werd wijn gemorst door de serveerster en duurde lang voordat er opgeruimd werd en een nieuw glas gebracht werd. Eten is dus okay, maar niet heel bijzonder.
Barbara .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Nooit meer. Was onze favoriet, maar nu meeste keten teleurgesteld in kwaliteit en service, Dus nou meer. Heel erg jammer
Rilana D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Helaas te veel om op te noemen maar dit ook al kenbaar gemaakt bij het restaurant zelf. Veel verbeterpunten, succes gewenst!
D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Ik heb hier samen met mijn levenspartner verrukkelijk gegeten. Het was daadwerkelijk perfect geregeld en we waren zo aan de beurt. Verder hebben we heel veel ice tea op.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het eten was snel bij je aan tafel door goed en vriendelijk personeel. Je kwam er niets te kort want ze stonden altijd voor je klaar
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker gegeten en goed geholpen
Nadia E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Super personeel, omdat ik en mijn vriend twee jaar samen waren kregen we een super toetje met sterretjes erbij. Super leuk geregeld!
Aart-jan L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Miss ook tiid voor tablets zoals shabu shabu is wel makkelijker.

Voor de reat leuke tent aardige mensen en lekker eten dus niks op aan te merken.
Marcella H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Eten was heerlijk en vers, alleen de bediening mag wel een beetje vriendelijker. Ook kwamen de gerechtjes snel na elkaar.
Grecilla K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Eten was top!! Erg lekker! bediening kon beter. Hadden het gevoel dat ze soms expres langs ons heen liepen en moesten telkens vragen of ze de kaart mee wouden nemen.
S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Ik eet hier regelmatig, er is veel keuze en het eten is erg lekker. Groot opgezet maar toch knus ingericht. Opnieuw een leuke avond gehad.