Sushi Koi Amersfoort

Duur
Erg kort
Yasmin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten is heerlijk, maar het personeel vindt ik echt verschrikkelijk. Ik kom er voor het eten terug, maar zeker niet voor het personeel. Service is niet goed en ik zag het personeel ook ruzie maken met elkaar en smoesen over klanten. Ik ben er al een paar keer geweesd, blijf het goed eten vinden maar de sfeer en het personeel krijgt zeker geen 10 van mij.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met 4 personen geluncht.
Mooi en modern ingericht restaurant; wel wat koud in de buurt van de voordeur.
De presentatie was prima, maar de kwaliteit was niet echt bijzonder.
Personeel was niet echt klantvriendelijk. Geen attentie voor de gasten; je moest steeds roepen.
Merlijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Service is prima, tot het later op de avond steeds langer duurt. Terwijl het dan minder druk is.
De inrichting voelt wat goedkoop aan, veel plastic bloemen.
Over de meeste grill gerechten zit veel saus met zoute en zoete smaak.
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Onlangs in dit, vrijwel nieuwe, sushi restaurant geweest. Bij binnenkomst ziet het er allemaal netjes uit, echter de fijne details laat helaas de wensen over. Qua drank is er ruime keuze in bier en fris, maar helaas qua wijn viel het flink tegen. Huiswijn kartonnen dozen van Wine-Time, niet geheel mijn ding, maar ieder zijn keuze.
Zoals bij alle andere sushi tenten, ook hier all-you-can-eat. Over het algemeen vond ik de meeste sushi's lekker, maar echt vers kan ik het niet noemen. Wel vond ik de biefstuk bakplaat erg lekker, dit was zeker een favoriet en mogen ze vaker serveren. Over het algemeen lekker, maar net teveel gegeten, zoals gewoonlijk ;). Als ik moet kiezen ken ik betere sushi restaurants, dus voor mij geen herhaling.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lekker eten kan je bij Koi. Net als alle andere Japanse restaurants is dit ook weer een prima restaurant. Er is niets wat uitblinkt. En niets wat tegenvalt.

Ook hier is de aankleding van het restaurant erg druk en vol. Ook weer net zoals bij de rest.

Houd je van sushi en Japanse lekkernijen is er prima vertoeven.
Cher83 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We zijn bij Sushi Koi Amersfoort wezen lunchen, omdat we zagen op hun site dat het kwa prijsklasse goedkoop was. Maar niks is is daar van waar. Op hun site staan nog hun oude prijzen. Alseerste werden we enthousiast ontvangen, maar dat is dan ook alles wat ik positief over deze restaurant kan zeggen. Mijn dochter is 6 en had een grote bord met noodels gekregen. Ze kreeg
de helft op maar toen zat ze vol. Komt de gastvrouw geïrriteerd naar mijn tafel dat ze alles moet opeten anders brengt ze kosten in rekening. Ook vergaten ze 2 x sushi te brengen. Ik zal nooit meer naar deze restaurant gaan om die reden en omdat ze (p.s voorkeur) in al de sushi komkommer verwerken. Wordt een beetje eentonig.
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier voor het eerst gegeten en het is ons niet tegengevallen. Sushi was erg lekker en de warme hapjes/grill-gerechten ook. Ruime keuze in gerechten in ieder geval. Prijs-kwaliteit verhouding is redelijk (sommige drankjes/biersoorten zijn helaas niet echt goedkoop, maar dat terzijde). De bediening is vriendelijk en oplettend. Het decor is redelijk modern. Al met al een positieve ervaring en wij komen zeker terug. Tip> Laat wat tijd passeren tussen de bestellingen door, want het eten wordt best wel snel gebracht !
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bij aankomst met ons gezin hadden we het laatste tafeltje aan het raam aan de voorzijde. Het grootste deel van het best grote restaurant was nog leeg verder. De inrichting is modern, maar de sfeer ontbreekt in onze optiek. Het personeel was snel met het serveren van het eten en liep frequent langs de tafels. Wel werden de huisregels wat streng uitgelegd en was een glaasje kraanwater niet mogelijk bij mijn wijn. Blijf ik irritant en niet servicegericht vinden. Leuk was het hete bakplaatje met biefstukjes die wij zelf op tafel konden bakken. Verder was de sushi OK, maar niet super van kwaliteit. Al met al een aardige ervaring, maar niet meer dan gemiddeld.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Eerste keer bij een sushi koi. Kwamen er erg vroeg. Rond 4 uur als ik het goed herinner. Waren de eerste gasten en weet niet of het daar aan lag maar alles werd heel snel geregeld. Een uur later zat een kwart van het restaurant vol en alles verliep nog steeds erg vlot. Genoeg en vriendelijke bediening. Erg divers eten. Vooral het kookplaatje met biefstuk was erg leuk. Wat mijn neefjes wel jammer vonden was het ijs dat je maar in porties van 2 kon bestellen, maar dat mocht de pret niet drukken. Erg goede ervaring gehad hier.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Hier voor het eerst gegeten. Niet de lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb, maar kwaliteit was zeker een ruim voldoende. Sommige sushi en overige gerechten smaakten goed, sommige waren inderdaad wat vlak van smaak. Bij de grillgerechten had er meer smaakverschil in de sausjes mogen zitten. Soms was de gember nogal overheersend, wat de smaak van het vlees tekort deed. Ruime keuze in gerechten.
Kwaliteit desserts viel tegen.
Wij werden met twee personen bij het raam geplaatst. Waren we erg blij mee, daar er verderop het in restaurant twee verjaardagsfeesten waren (met het nodige geluid gepaard gaande). Wij hebben dus rustig kunnen eten en bijpraten.
Bediening vriendelijk en oplettend. Zou wel leuk zijn als er even wordt gezegd welk gerecht op tafel wordt gezet. Al met al toch echt wel een positieve ervaring. We komen zeker nog eens terug.
Jana2949 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Eten was heerlijk. Sushi was erg lekker en de warme maaltijden ook. Prijs-kwaliteit verhouding was ook redelijk. Decor was erg modern en leuk. Vond het wel erg commercieel. Ze serveren geen krafjes water en alle vroege tafels worden bij het raam neergezet in plaats van dat je zelf kan kiezen waar je wilt zitten. Wij komen zeker terug, dat wel.
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
De warme gerechten en de sushi was vers. Helaas moesten we lang wachten op onze gerechten. Desondanks dat we lang moesten wachten was de bediening erg vriendelijk.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Niet de allerbeste sushi die ik ooit heb gegeten. De sushi waren wat vlak van smaak met taai zeewier. De warme gerechten waren beter, maar alstublieft gebruik betere en minder olie! Te vet en soms te dominant van smaak.
Service is prima, genoeg personeel en vriendelijk en snel.
Niet slecht voor de prijs maar kwaliteit kan een stukkie omhoog om het echt lekker en voor herhaling vatbaar te maken,
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Sushi Koi, een vrij nieuw All you can eat restaurant. Voor de eerste keer eens uitgeprobeerd. De Sushi was erg vlak van smaak, niet echt lekker. De warme gerechtjes waren echt een stuk beter. Daar hebben we dan ook best lekker van gegeten. De toetjes waaruit je kon kiezen waren ook okay. Helaas was het meeste personeel erg chagrijnig en kortaf. Een jongeman maakte het gelukkig goed voor de rest. Hij was wel beleefd en kwam vriendelijk over. Zal over het geheel genomen niet meer terug gaan.
Hilko M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik ben tweemaal bij Sushi Koi Amersfoort wezen eten, driemaal bij Sushi Koi Arnhem. De prijs voor de kleine lunch is echt heel erg scherp (EUR 13,50). Ik vind echter het Sushi Koi restaurant in Amersfoort een stuk minder als die in Arnhem. De sushi is altijd vers in mijn ogen, dat wel, maar niet zo mooi gerold in Amersfoort. Heb ook het gevoel dat de sushi in Amersfoort wat kleiner zijn..
De bediening vond ik de twee keer dat ik in Amersfoort was niet echt heel vriendelijk, persoonlijk, aandachtig, aanwezig. Moest vaak wachten voordat de bestellijst werd opgehaald. Een keer werd deel bestelling niet geserveerd. Melding van gemaakt en niks geen excuses :/ Glimlachen gaat met moeite, en personeel had op 26 maart alleen oog voor twee speciale tafels, ik werd bijna geheel vergeten :/
De sfeer in Amersfoort vind ik grootser en onpersoonlijker. Wel heel mooi interieur maar krijg er een beetje kil gevoel bij ...

Zal niet snel meer terug gaan ...
Tanger1234 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Het was in 1 woord geweldig , heerlijk gegeten en super vers en goede kwaliteit.
De sushi was erg lekker vooral de dragon ball met garnalen en de kip maki.
Ook de beef Vd plaat die aan tafel gebracht werd met grill en al was super.
De zalm Vd plaat was voortreffelijker de eendeborst.
En een leuke sfeer prima bediening , snel en vriendelijk en er was echt orde en rust in de zaak.
Dit is de beste sushi zaak all you can eat.
Enige min punt de verlichting aan t raam erg druk aan je ogen.
Hebben een heerlijke avond gehad vandaag en komen snel weer terug!
Complimenten aan de manager wn de keuken !

Groetjes S. Jansen
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Voor mijn verjaardag hier gegeten, veel keuze. Ook dingen gehad die ik bij andere sushi restaurants niet op de kaart heb zien staan. Het stukje taart als toetje kun je beter overslaan, smaakt nergens naar. Verder is al het eten top.

Restaurant zelf is wel erg groot en tikkie massaal ingericht, ze zouden het wat intiemer kunnen maken.
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op een drukke zaterdagavond hier wezen eten. Was er voor de tweede keer en mocht niet klagen. De sushi's waren lekker vers en de warme gerechten smaakten ook prima. Alleen jammer dat de gegrilde zalm met saus werd geserveerd, wat ik persoonlijk niet zo smakelijk vond omdat het niet meer knapperig was en te zachte structuur kreeg waardoor de zalm uit elkaar viel. De bediening is vriendelijk en vlot. Het restaurant oogt heel ruim en groot waardoor ik een minder knus gevoel had. Vergeleken met andere AYCE restaurants vind ik Koi Amersfoort één van de betere restaurants qua smaak-vers-prijs-kwaliteit verhouding, dus voor herhaling vatbaar.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Recent geopend in Amersfoort. Een grote zaak. Te weinig intimiteit aan de afzonderlijke tafeltjes daardoor vond ik. De bediening liep nog wat onwennig rond maar was wel uitermate vriendelijk. De ligging is ideaal, direct aan de Stadsring.
Ygs Y.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zaterdag 13 februari gegeten. Zoals velen al schreven smaken zijn zeer vlak. Pittige komkommersalade was weinig pittig. Daarentegen waren de gebakken garnalen weer extra pittig. Drankenkaart ontbrak. Toeval? Fles water kost €6,50. Nagerechten waren smakeloos behalve het ijs.