Sushi Koi Amersfoort

Utrechtseweg 1K 3811 NA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Sushi Koi in Amersfoort heeft maar liefst 130 gerechten op de sushi- en grillkaart. Er zijn 3 privéruimtes beschikbaar voor zakelijke bijeenkomsten of feestelijke gelegenheden. Naast vis en vlees is Sushi Koi ook geschikt voor vegetariërs.

Het restaurant heeft ruimte parkeermogelijkheden naast de ingang in de Utrechtsepoort. Geen probleem dus voor degenen die met de auto richting Sushi Koi gaan.

Ben je benieuwd wat voor lekkers er op het menu van Sushi Koi in Amersfoort staat? Bekijk dan alvast de menukaart en reserveer eenvoudig online je tafel.

Prijzen midweek (ma t/m wo)m.u.v. feestdagen/kerstdagen €26.50

Meer informatie over restaurant Sushi Koi Amersfoort

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Grecilla K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Eten was top!! Erg lekker! bediening kon beter. Hadden het gevoel dat ze soms expres langs ons heen liepen en moesten telkens vragen of ze de kaart mee wouden nemen.
S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Ik eet hier regelmatig, er is veel keuze en het eten is erg lekker. Groot opgezet maar toch knus ingericht. Opnieuw een leuke avond gehad.
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk eten voor deze prijs maar sommige medewerkers mochten iets netter zijn maar verder super, zeker voor herhaling vatbaar
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten! De bediening was zeer vriendelijk. Bij de reservering heb ik gevraagd om een rustig hoekje i.v.m. een slechthorend persoon in ons gezelschap en daar was prima gehoor aan gegeven.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Super lekker gegeten! Heerlijke sushi en vriendelijk personeel. Parkeren is makkelijk en dichtbij. Eten komt zeer snel..
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wij hebben een leuke avond gehad met prima Sushi

Jammer dat (op koopavond) de garagedeur defect was. Parkeren was bijna niet mogelijk.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heel fijn was dat we onze reservering last minute nog mochten wijzigen. Minder punt was de communicatie over eindtijden...3 verschillende werden gecommuniceerd en de eindronde werd niet eens gebracht. Heel jammer. Kwaliteit van het eten was verder wel prima!
A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten na de film (VUE om de hoek). Vlotte service waardoor we geen moment zonder eten kwamen te zitten.
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vandaag voor de eerste keer gegeten bij Koi. Goede service, erg goede sushi, sashimi top en lekkere gerechten. Goede prijs-kwaliteit in verhoudingen tot andere All-you-can-eat sushi restaurants.
Enige puntje is de akoestiek, doordat het behoorlijk vol zat ontstond er veel herrie, hoewel je daar wel aan went zouden een paar kamerschermen of wandjes wel een positieve bijdrage kunnen hebben. Verder top en zeker een aanrader door de goede sushi.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten. Kleine veranderingen op de kaart maar alles blijft heerlijk.
Attente bediening.
Blijft een aanrader.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker eten!
cas V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
eerste keer deze formule gedaan en aangenaam verrast. goede kwaliteit en zeer goede bediening. ga dit zeker vaker doen. alles was top.
Dominique R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Weer is heerlijk gegeten bij koi. Ondanks de Moederdag drukte was het eten er snel en was de bediening super vriendelijk.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima op moederdag met 8 personen gegeten. Leuke afgeschermde tafel en prettige
bediening. Het eten was voortreffelijk.
Zeer aantebevelen adres.
L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Al verschillende keren dit restaurant bezocht en vinden het een aanrader.Ontvangst: je wordt snel geholpen, personeel uiterst correct en snel.
K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker eten, je krijgt genoeg tijd en de gerechten worden snel geserveerd. De service is prima en je kan met gemak 2.5 uur lekker eten!
Philomène S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was heerlijk, zoals altijd! Vriendelijk werden we naar ons tafeltje gebracht en hebbe nwe weer de heerlijke zalmsashimi besteld en de biefstuk en de gebakken zalm en de zeewiersalade en nog van alles en nog wat, mmmm het was heerlijk! Bedankt en tot de volgende keer!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goede sushi en andere Japanse producten. en heel vriendelijke personeel.Gezellig restaurant. Door eigen parkeergelegenheid goed bereikbaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben lekker gegeten, maar we zaten nog geen meter van onze buren. Heel jammer voelde niet fijn, snap dat jullie zo veel mogelijk gasten willen kunnen verwelkomen maar dit was over het randje. Zou mensen aanraden om het ergens anders te proberen want hier was het wel heel druk.
Yvette E.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De warme gerechten waren heerlijk. De sushi heeft nog wat verbetering nodig. De nigiri's waren 1/3 van wat ze horen te zijn en slechts 1 stukje per portie. Dat moet echt anders. Terwijl de sashimi (die verrukkelijk was), weer een hele grote portie was. De overige sushi rollen waren ook niet heel erg goed.
Onze favoriet waren de spicy edamame boontjes, heerlijk!