Sushi Koi Amersfoort

7,2

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het eten is diverse en lekker, je hebt hier veel keuzes uit sushi, warme gerechten en toetjes! Ik ben hier al eerder geweest en ik ben het nog niet zat geworden.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wel kregen de keuze om een drank arrangement te nemen. Hebben we genomen. Plotseling kwam men mededelen dat dit nu beëindigd was.
Liever deze info vooraf: tijdsduur en degelijke. 5 personen is €50.00. 2 drinken een glas wijn. Waar gaat dit over?
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De bedienster die wij hadden was super!. Zij heeft ervoor gezorgd dat we ons zeer welkom voelde en terug kijken op een zeer geslaagde avond.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Snelle bediening hoeft niet lang te wachten op je eten het was top
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd. Parkeren in garage was altijd gratis, nu 2 uur betalen. Dat is nog te doen. In begin ging bestelling erg goed en snel, maar na ruim 1,5 uur wat langzamer.
Karin U.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten was prima en het restaurant is gezellig ingedeeld. Klein minpuntje: de tafels en de menukaarten waren niet helemaal schoon.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij zaten in een vip ruimte, erg relaxed en niet teveel drukte. perfect. Lekker eten, veel keus. Alleen geen intvisringen dat is een beetje jammer.
idebruyne .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Op een avond dat we na een drukke dag ontspanning nodig hadden hebben we echt erg lekker gegeten bij Koi Amersfoort. De ontvangst vriendelijk net als de bediening. De grote variatie gerechtjes die we hebben gegeten waren stuk voor stuk vers en goed klaar gemaakt. Kortom een gezellige en lekkere avond.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Koi begon goed, maar is nu te commercieel geworden. De helft van de bestelling werd verkeerd geleverd, ter compensatie bood de caissière een tegoedbon voor 1 Side order. Niet goed.
emine Y.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Nooit geen klachten gehad daar. Lekker eten met grote groepen is geen probleem. Vooral de sushi met crispy chicken is een aanrader! + voor zwangere vrouwen hebben zij een speciale kaart.
burcu F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het eten was lekker, maar je had niet veel keuze. Daarnaast kwamen ze niet vaak langs om te vragen of we nog drinken willen bestellen en het duurde ook best lang voordat we onze gerechten kregen.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bediening deze avond was goed. Wel ging er een paar keer wat mis. Vergeten een bestelling te leveren, 2 keer gevraagd derde keer kwam deze. Verkeerde bestellingen ontvangen voor een andere tafel. Het was druk dus daar hebben we het aan gekoppeld, het herstel werd keurig en voortreffelijk op gelost. We kregen keurig een excuus en er werd ons drinken aangeboden voor het ongemak.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was goed eten en service maar geen wow factor helaas
Bernadine M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten! het was heel druk, waardoor sommige gerechten niet kwamen en we wat langer moesten wachten dan verwacht!
Patricia N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zoals altijd weer SUPER gegeten bij Koi!! Een sushiresrestaurant wat zichzelf alleen maar blijft verbeteren.
Zo heb ik een peper allergie en als ik hier reserveer ligt er netjes een kaart voor me klaar waar de gerechten op staan die ik mag hebben! SUPER SERVICE EN SUPER TEAM!!!
Gretha V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Smaak heerlijk ! Jammer dat de afwas niet sneller werd weggehaald, dat eet niet zo lekker/gezellig. En er werd ons weinig spontaan gevraagd of we wat wilden drinken.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooi restaurant. Vriendelijk personeel. Lekker eten, en een prachtige goed bereikbare locatie. Al het eten werd heel snel bedient. Kwaliteit was heel erg goed.
Rebekka K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
prima gegeten, vlotte bediening en goed prijs/kwaliteit verhouding, alleen de verlichting was iets te fel waardoor de sfeer wat minder was.
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik ben al twee keer wezen eten, en het viel beide keren tegen helaas. Het eten was erg flauw en sushi was plakkerig. Wachttijden waren redelijk lang en personeel maakt geen contact. Ik kom hier niet meer terug.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eet er altijd heerlijk, goede prijs/kwaliteitverhouding. De sfeer is erg gezellig en het is mooi ingericht. Er wordt de juiste muziek gespeeld, op het juiste volume en het personeel is ontzettend vriendelijk!