Sushi Koi Amersfoort

Utrechtseweg 1K 3811 NA Amersfoort Nederland Kaart
31-0334669625
8,1 /10
328 recensies

Over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Sushi Koi in Amersfoort heeft maar liefst 130 gerechten op de sushi- en grillkaart. Er zijn 3 privéruimtes beschikbaar voor zakelijke bijeenkomsten of feestelijke gelegenheden. Naast vis en vlees is Sushi Koi ook geschikt voor vegetariërs.

Het restaurant heeft ruimte parkeermogelijkheden naast de ingang in de Utrechtsepoort. Geen probleem dus voor degenen die met de auto richting Sushi Koi gaan.

Ben je benieuwd wat voor lekkers er op het menu van Sushi Koi in Amersfoort staat? Bekijk dan alvast de menukaart en reserveer eenvoudig online je tafel.

Prijzen midweek (ma t/m wo)m.u.v. feestdagen/kerstdagen €26.50
Prijzen weekend (do t/m zo) €28.50

LUNCH
€ 15,50 keuze uit nr 1 t/m 57
€ 19,50 keuze uit nr 1 t/m 77

Meer informatie over restaurant Sushi Koi Amersfoort

Services

Zeer goed
8,1 /10
  • 10
    44
  • 9
    70
  • 8
    108
  • 7
    59
  • < 7
    48
Eten
8,5
Service
7,7
Decor
7,9
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
258/329 recensies

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Engeline R.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Gerda A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Goede ontvangst; naar je gereserveerde tafel begeleid. 1e keer bestelling via een tablet( grappig). Goede bediening. Genoodzaakt om met stokjes te eten; ( des te beter). Kleine hapjes nemen (of de de helft viel er weer van tussen) wat beter doet smaken. Hilarische momenten.
K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Goede kwaliteit eten. Vriendelijk en correct personeel. Dat zie je niet overal. Echt een aanrader. Ik kom zeker een keer terug.
Richard D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Ik kom hier ongeveer 1x per maand. Altijd tot volle tevredenheid. Op 27 december ben ik met familie geweest, de tafeltjes waren kleverig en de menukaarten ronduit vies; plakkerig, vlekkerig en glibberig. Ik heb toen om 2 nieuwe menukaarten gevraagd en uitgelegd waarom. De menukaarten werden allerminst vriendelijk in ontvangst genomen maar we kregen geen nieuwe.
Gisteravond met vrienden wezen eten, weer ronduit smerige menukaarten. Een persoon is zelfs naar het toilet gelopen om haar handen te wassen. Dit is zo onsmakelijk! Bij vertrek weer op een nette manier aangegeven maar ik had weer het idee dat het me niet in dank werd afgenomen. Jammer dat ze niet tegen kritiek kunnen op een nette manier gebracht. Overigens was het eten weer prima.
Bo R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Mocht alleen geen kraanwater bij mijn wijn
Milou B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Wij hebben heerlijk gegeten en de optie van een drank menu was ook erg prettig. Genoeg vega opties en een leuke, vlotte bediening.
Rob .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Zijn weer uitstekend geholpen en de kwaliteit was weer helemaal top! Gaan binnenkort nieuw filiaal in Utrecht openen en bespaart ons 20 kilometer omrijden. Erg blij mee.
W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Wij hadden gereserveerd op oudjaarsavond om 18.30 Toen wij arriveerden werd ons verteld dat de sluitingstijd vervroegd was. Tijdens het eten moesten wij lang wachten op de bereide gerechten, m.n. de gefrituurde. Van de 50 gerechtjes hebben we er 6 nooit gehad! Om 20.25 het dessert besteld, werd , na navragen van ons!, pas om 20.55 geserveerd en hierdoor niet rustig kunnen afronden want alles om ons heen werd zeer duidelijk schoongemaakt.
Bij de kassa vroeg men hoe het was; bovenstaande verteld, en hier werd gewoon niet op gereageerd.


Al met al, geen fijne ervaring en dit bij Koi ook nog niet eerder meegemaakt, wij zijn best teleurgesteld eigenlijk.
John E.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
  • Online gereserveerd
In 2 rondes, ondanks het gebruik van een tablet, 2× iets niet gekregen. Verder weer geweldige avond gehad. Eten blijft perfect.
N.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
  • Online gereserveerd
jammer dat er pas na 1700 de echt lekkere dingen zoals biefstuk en eend besteld kunnen worden,,echt een teleurstelling,kil interieur,helemaal geen sfeer,,meer snackbar interieur
Yasmine S.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Top zoals altijd!
Frits M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Heel lekker gegeten en snelle bediening.
De ondergrondse garage is alleen te bereiken via de ventweg paralel aan de rondweg.
Er is geen lift van de ondergrondse garage naar het restaurant. Wel heeft een behulpzame ober mijn man geholpen de trap op te klimmen.
Later bleek dat het mogelijk maar moeilijk is om deze trap te vermijden door de hoofdingang te gebruiken waarna je de auto naar de garage kunt rijden. Een heel gedoe dus. Bovendien zijn er 4 of 5 luie traptreden voor de hoofdingang.
Liliane .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Wij zijn hier samen vaker wezen eten. We gaan speciaal naar Amersfoort voor koi. Ze hadden nu alleen heel veel sushi waar ze nu terriaki saus over hadden gedaan. Wij vinden dit zonde van de sushi want je proeft meer de saus dan de sushi. Verder blijft het een uitstekende sushi restaurant.
Ellen H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben als afsluiting van het jaar hier met alle collega's gegeten. Vooraf goede recensies gelezen dus we waren optimistisch! Bij binnenkomst aangegeven dat we de drank wilden afkopen maar dat onze ervaring hiermee erg slecht waren. Dit zou ons hier niet gebeuren werd ons verteld! Helaas moesten we vaak erg lang wachten op onze drankjes. De serveerster deed soms gewoon of ze ons niet hoorde of verstond!!! Hierna een klacht ingediend bij de leidinggevende waarnaar er steeds 3 man klaarstond om ons te bedienen... het kan dus wel... al is het wel weer triest dat onze slechte ervaring met afkoop van drank dus weer werd bevestigd. Het eten was redelijk van kwaliteit en werd wel slecht geserveerd.
Astrid R.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Erg wisselend qua service en kwaliteit.
Wij komen hier vanaf de opening bijna wekelijks (en daarvoor bij Koi Arnhem). Eten is nog steeds lekker anders kwamen wij hier niet nog steeds al merken wij wel dat de laatste tijd een aantal zaken erg wisselend zijn .
De kwaliteit en dat met name de warme producten die lauw bijna koud zijn of sushi die soms te (koeling) koud zijn.
De medewerkers, de metname al wat langer werkende bediening zeer vriendelijk, gastvrij, spontaan, het al weten wat we altijd drinken, iets wat als heel welkom wordt ervaren. Andere (nieuw management?) af en toe alsof je slechts een nummer bent wat jammer is omdat wij juist zo positief waren of de gastvrije verwelkoming.
Hennie D.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Het restaurant was goed, de sushi was oké. Gek dat je moet bijbetalen voor bepaalde standaard gerechten, zoals ebi rol en zeewiersalade. Wel vriendelijke bediening en het eten staat super snel op tafel.
Zita V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
  • Online gereserveerd
drinken komen te laat en keuzes van eten zijn niet te veel
MM R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Alles was goed geregeld. Voor mij als veganist kreeg ik een lijstje waarmee ik kon bestellen. Op het lijstje was al aangegeven wat ik als veganist kon bestellen. Echt Top! Daarom raad ik KOI ook zeker aan voor veganisten en vegetariërs.


Het enige nadeel van het feit dat ik via een lijstje moest bestellen is, dat ik mijn bestellingen later kreeg dan mijn tafelgenoot. En ik steeds een iemand van het personeel moest vragen mijn lijstje mee te nemen.


Maar al met al een super ervaring en ik kom zeker terug


Marco
sajoer .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Was eerst sceptisch daar ik geen Sushi lust maar om mijn dochter (die jarig was) te pleasen toch gegaan, was zeer verrast en had legio keuzes (buiten de Sushi) die ik allemaal heerlijk vond.
Bediening was snel.
Eric G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was opzich niet slecht maar overal zat saus op of kaas?
En soms miste we een gerecht
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.