Sushi Koi Amersfoort

Utrechtseweg 1K 3811 NA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Sushi Koi in Amersfoort heeft maar liefst 130 gerechten op de sushi- en grillkaart. Er zijn 3 privéruimtes beschikbaar voor zakelijke bijeenkomsten of feestelijke gelegenheden. Naast vis en vlees is Sushi Koi ook geschikt voor vegetariërs.

Het restaurant heeft ruimte parkeermogelijkheden naast de ingang in de Utrechtsepoort. Geen probleem dus voor degenen die met de auto richting Sushi Koi gaan.

Ben je benieuwd wat voor lekkers er op het menu van Sushi Koi in Amersfoort staat? Bekijk dan alvast de menukaart en reserveer eenvoudig online je tafel.

DINER

Meer informatie over restaurant Sushi Koi Amersfoort

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Rika M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goed parkeer gelegenheid ontvangst was goed.
Zeker een aanrader om daar te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Sushi Koi in Amersfoort. Zeker een aanrader. Snelle vriendelijke bediening en een ruime keus uit zeer smakelijke gerechtjes. Wij gaan binnenkort weer. Rob en Rita
Cornelie V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten was zeer lekker en anders dan bij andere sushi restaurants, personeel was vriendelijk alleen duurde het erg lang voor het eten kwam en je weer nieuw drinken aangeboden kreeg.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voordeel;
Makkelijk online te reserveren, eigen parkeergarage, snelle bediening, super lekker eten, nette toiletten.

Nadeel;bestellen met pen en papier, 1 bolletje ijs per persoon (anders bij betalen).
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke Valentijns diner in een mooi versierd restaurant! We waren hier nog nooit eerder geweest maar zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen. Eten was lekker, personeel vriendelijk en de gerechten kwamen lekker vlot. Met vol en tevreden buikje naar huis! Ook de mooie rode roos als presentje maakte mijn Valentijnsavond compleet :-)
E.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
lekker gegeten. we hadden 1,5 uur ingecalculeerd voor de lunch maar dit bleek iets te weinig. we waren 1 van de 3 klanten die kwamen lunchen. het duurde ons iets te lang voordat het eten telkens geserveerd werd.
Liselotte D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Als inmiddels vaste klanten zijn wij nog steeds heel erg tevreden! Leuke attentie voor een verjaardag. Goede kwaliteit eten, snelle bediening.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Sinds kort mag je bij Koi maar 1 bolletje ijs bestellen ook al zijn er wel vier smaken. De uitleg dat de keuken het niet aankon lijkt me wat uit de lucht gegrepen. Echt te kinderachtig. Koi is een prima sushi restaurant maar dit soort flauwekul regeltjes om een bolletje ijs geeft me de neiging om de volgende keer naar de buren te gaan. Die zit per slot van rekening maar 200 meter verder.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Lekker gegeten vriendelijke bediening
We hadden een jarige die in het zonnetje werd gezet. Oplettende bediening. Gaan zeker terug
S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten, veel variatie. Drankjes zijn wat aan de prijs, maar je kunt ook kiezen voor een prijs inclusief drankjes. Snelle service en ook voldoende keus voor de vegetariër!
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het Resaurant sushi Koi is een prachtig resaurant gelegen in Amersfoort.
Groot en erg mooi ingericht en een goede sfeer. Het eten is top en de keuze is ruim voldoende. de bediening uiterst snel en professioneel.
Heb heerlijk gegeten en kom zeker snel weer terug.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Super gastvrij en goed geholpen. Het eten is bijzonder smakelijk en vers.
Sura O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Service was goed eten was snel op tafel. niet heel veel variatie in sushi soorten andere restaurants meer soorten. Verder toch tevreden.
han H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wat een ongelooflijk drama: je reserveert tijdens lunch tijd, maar je miet diner prijzen neerlegrgen; slechte bediening en je moet betalen voor water; gewoon 6,50 euro terwijl je vraagt om kannetje ijswater; nee dat kan niet. Voor apart gerecht extra betalen, valt buiten de categorie all you can eat. Amersfoorters: ga daar niet eten, maar zoek een alternatief; een drama tent
Car D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Naast de fles wijn wilde we graag kraanwater. Dit kon niet, we moesten fles spa blauw nemen van 6,50 euro. Ik vind dat heel klantonvriendelijk, maar goed.
Ik heb de spelregels netjes gelezen op de menukaart, hier staat NIKS vermeld over de sidedises. Maar toen de rekening kwam moesten we die sidedises nog wel apart betalen. Pure klantmisleiding dus!
Toen ik zei dat ik natuurlijk wel wilde betalen maar mij wel misleid voelde, kreeg ik een grote mond toe van het personeel ipv excuses.
Zo ga je niet met klanten om, ga er uiteraard nooit meer heen. In een goed en leuk restsurant is de klant nog koning.
PS wijn was niet heel lekker, eten ook niet, maar dat verwachtte ik ook niet in een all-you-can eat. De prijs was behoorlijk, even snel eten met zijn tweeën voor bijna 100 euro. Beter naar een echt restaurant gaan met op zijn eerste plaats ;vriendelijk personeel! Want dat was ronduit onbeschoft!
Joëlle V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heel erg leuk voor een avondje uit eten met zijn tweeën! Zoals altijd weer genoten van het eten en top service. Echt een aanrader
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het blijft een prachtige sfeervolle plek om heerlijk te eten. En we hebben we heerlijk gegeten. Goed bediening. Wat ik als enige kleine kanttekening wil plaatsen is dat voor een tweede bol ijs bijbetaald moet worden.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was heerlijk en we hoefden er niet lang op te wachten. De bediening was wel een klein beetje rommelig. Bovendien vergat men soms zaken. Al met al wel een hele leuke avond gehad en goed gegeten voor een eerlijke prijs. Koi Amersfoort is zeker een aanrader.
Aslı -.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was, zoals gewoonlijk, heerlijk! Ondanks mijn zwangerschap, heb ik lekker kunnen genieten dankzij de zwangerschapskaart. Hierdoor werd alles goed doorgebakken en eventuele viseitjes van de gerechten gehaald. Zo kon ik ongestoord genieten van het eten. Bedankt!
H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hadden hoge verwachtingen van dit restaurant, onder anderen na goede recensies en aanbevelingen van vrienden. Maar man, wat viel het tegen. Chagerijnig personeel bij binnenkomst, een tafeltje precies onder een lamp, bestellingen die niet doorkwamen (een side dish nota bene, waar je dus extra voor moet betalen), en met elke ronde duurde het langer voor het eten kwam. Dat eten was prima, maar precies hetzelfde als bij Shabu en Sushi Today. Al met al rechtvaardigd het de hogere prijs niet.