Sushi Koi Amersfoort

Utrechtseweg 1K 3811 NA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

Sushi Koi in Amersfoort heeft maar liefst 130 gerechten op de sushi- en grillkaart. Er zijn 3 privéruimtes beschikbaar voor zakelijke bijeenkomsten of feestelijke gelegenheden. Naast vis en vlees is Sushi Koi ook geschikt voor vegetariërs.

Het restaurant heeft ruimte parkeermogelijkheden naast de ingang in de Utrechtsepoort. Geen probleem dus voor degenen die met de auto richting Sushi Koi gaan.

Ben je benieuwd wat voor lekkers er op het menu van Sushi Koi in Amersfoort staat? Bekijk dan alvast de menukaart en reserveer eenvoudig online je tafel.

Prijzen midweek (ma t/m wo)m.u.v. feestdagen/kerstdagen €26.50

Meer informatie over restaurant Sushi Koi Amersfoort

Jouw recensie over het restaurant Sushi Koi Amersfoort

L K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eten wordt snel geserveerd. Wel wat aan de dure kant en daardoor onredelijk om ook nog €2,- voor een uitrijkaart te rekenen.
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Vandaag hier voor het eerst gegeten. Heel Lekker gegeten en Vriendelijke bediening. Kortom een gezellige avond en voor herhaling vatbaar.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben met familie 10 personen op mijn verjaardag bij Koy gegeten.
Zeer prettige ontvangst,heerlijk eten ruime keuze en beleefde en prettige bediening.Zeer aan te bevelen voor jong en oud.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Ik heb hier gereserveerd voor mijn verjaardag op 4-9-'18 en ik moet eerlijk zeggen dat, toen ik de recensies las, ik eigenlijk ergens anders wou gaan eten. Dit ivm de onvriendelijkheid van het personeel en dat je lang moet wachten. Ondanks deze recensies hebben we er toch voor gekozen om hier te gaan eten en we hebben een hele gezellige avond gehad. Natuurlijk kan ik niet oordelen hoe lang je moet wachten op drukke avonden zoals in het weekend, maar wij kregen heel snel ons eten. Binnen 5-10 min nadat we de bestelling op de tablet hebben gedaan. Het personeel is ook zeker niet onvriendelijk, maar erg behulpzaam. Laat je dus niet gelijk afschrikken van de negatievere recensies, want het eten is erg lekker en wij komen zeker nog een keer terug!
Houda N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Service was heel goed, alleen vond ik t teleurstellend dat de serveerder ons erop kwam wijzen dat we nog maar een klein halfuur hadden om te zitten. We weten dat we 2,5 uur mogen zitten, dat houden we zelf bij. Maar hierdoor voel je je wel opgejaagd......
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We hebben lekker en gezellig gegeten
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Het eten zelf is goed, de ontvangst was nors en onvriendelijk. De bediening aan tafel wel weer OK. Van binnen ziet het er netjes uit. Al met al tevreden.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Je hoeft niets maar je mag heerlijk eten en je wordt bedient met een lach .
S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Bij aankomst bleken de tablets op en moesten we met de welbekende lijstjes werken. Nou is dat geen probleem, alleen de medewerkers liepen straal langs ons briefje heen en hebben wij ze steeds geattendeerd. Na ronde drie werd dit opgelost door toch een Tablet te geven. Dit was dan ook het enige smetje van de avond.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed menu en heerlijk eten. Mijn favoriete plek om lekker sushi te eten.
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een aantal keer bij Koi gegeten. Het eten is prima, komt snel op tafel en er is een grote variatie aan eten.
Wat meteen opviel, was dat er een ontzettend slechte en agressieve bediening rondloopt. Ze kijken je niet aan, zijn ontzettend kortaf of zeggen helemaal niks als ze eten komen brengen.

Erg jammer.
Augie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Had mijn bedenkingen na het lezen van de recensies, maar blij dat we toch zijn gegaan. Heerlijk gegeten en alles goed op smaak en warm. Bediening brengt het eten rond en verteld wat het is. Gaat in snel tempo, waar wij wel van houden. Al met al komen wij hier zeker terug.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben echt lekker gegeten in dit restaurant. We houden erg van sushi en wanneer we dit vergelijken met de restaurants die wij eerder bezocht hebben komt hij goed uit de bus. Geen uitschieter maar zeker voor herhaling vatbaar.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Toppie
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastisch! Het eten is uitmuntend en de service is perfect , en warme en aangename sfeer. Wij komen snel nog eens bedankt!
Smackynopants .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Normaal eten we bij shabu shabu dat ernaast ligt. Nu eens voor koi gegaan. Helaas tafeltjes te dicht op elkaar en we zaten direct bij de ingang, geen fijne plek. Geen tablet maar met een papiertje, vind tablet fijner en sneller.

Eten was wel prima, vergelijkbaar met shabu maar toch meer keus bij shabu en net iets beter.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten was smakeloos en koud, sojasaus zout heeeel zout! En de dame achter de receptie had er geen zin in kon geen glimlachje vanaf bij aankomst en afrekenen. Niet voor herhaling vatbaar..
Jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De bediening heeft echt oog voor zijn klanten. Er was duidelijk een goed systeem, waardoor we professioneel werden voorzien. De jongen die ons hielp kon heel goed afstemmen op wat zijn klant nodig had en paste daar zijn gedrag op aan. We komen hier zeker nog een keer eten.
Amy Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker eten. Alleen hele slechte service. Meiden lopen daar rond alsof ze er helemaal niet willen zijn. Vragen ook opdringerig of je nog drinken wilt. En de tafels worden amper afgeruimd.
Peggy T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018