Sushi Kings

31-201237874

Meer informatie over restaurant Sushi Kings

Petra-Weelink .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Potver wat is de sushi hier lekker. Het is een bezorger maar dan wel de beste.
Er is zeker betere sushi te krijgen in de stad maar dan betaal je er veel meer voor en je bent niet lekker thuis. Lekker in je pyjama op de bank blijven hangen en hier bestellen.
Wij houden het meest van de handrolls en de gyoza. Maar eigenlijk is alles wel lekker hier.

Het is niet een tent waar je gaat zitten trouwens, tenzij je voor de snelle hap gaat.
FerryWood .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Altijd goede sushi hier. Nu er meerdere zaken zijn wel wat aan de prijzige kant. Decor is er niet echt omdat het meer een afhaal is dan een restaurant. Vriendelijk personeel dat je goed te woord staat.
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ik heb hier heerlijk sushi gegeten. De service is goed en de mensen aardig. Het enige waar ik geen rekening mee had gehouden is dat dit meer een bezorg restaurant is en dat je niet echt uitgenreid kan zitten aan de tafels. Je kijkt tegen de keuken aan en de brommers rijden af en aan. Maar ik wil wel benadrukken dat het eten en de service goed zijn.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Ik vond het eten heel lekker! Maar was vooral heel blij met de service van de bezorger Niels, hij verdient opslag! Sympathieke jongen. Binnen de beloofde 55min, heel fijn.
Proefje123 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Heerlijke verse sushi en ik neem altijd sashimi dus dan is de versheid zeker belangrijk.
Ze hebben me nog nooit teleurgesteld. En ook de bezorgers zijn erg aardig
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
voor 18.50 euro een veel te klein bakje sushi gekregen met heel kleine sushi s , het was okay maar meer ook niet , in iedergeval veel te duur ivm kwaliteit en hoeveelheid .
Yates .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Wat is dit een heerlijke uitkomst voor iedere sushi liefhebber.
Even online bestellen en 20 min later verse sushi gebracht door een koerier op een scooter.
Kwaliteit is goed de prijs iets te hoog, sushi is namelijk vrij klein.
Zou het zeker wel kunnen aanraden.
MarjanBrucke .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Wat een goed sushi-restaurant. Door meerdere mensen aan ons aangeraden en terecht. Voor het decor hoef je het niet te doen, de verlichting is apart en ook voor het overige was het decor wat sober. Dus in geval je van plan bent romantisch of heel sfeervol uit eten te gaan, dan zou ik een ander restaurant uitkiezen. Mocht je voor heerlijk eten en goede service uit eten gaan, dan ben je hier aan het goede adres
Resas10 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Alleen afgehaald dus kan eigenlijk niets zeggen over het decor.

Meerder keren afgehaald en vind het een top innovatie! Sushi pakketjes kun je helemaal naar wens samenstellen en komt binnen 45 min warm bij je afgeleverd inclusief mini soya, gember, wasabi en stokjes.

De ene keer is de sushi wel wat meer met beleid gerold dan de andere keer en vallen de stukken wat groter uit wat minder oogt maar er niet minder om smaakt. terugkomers zijn de maki met avocado en de maki met komkommer en de handroll met avocado, komkommer en waterkers. Heerlijk!
De bezorgers zijn op tijd en vriendelijke en je kunt gewoon pinnen aan de deur dus wel zo makkelijk.
Ik bestel hier minimaal 1x per maand en zal niet zo snel bij een andere sushi plek dat gaan doen.

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Heerlijk. Ik ben geen sushi kenner, maar eet regelmatig sushi en het scheelt nogal waar je het besteld. Klein, rommelig, niet vers.. allemaal zaken die sushi minder lekker kunnen maken. Sushi Kings werkt duidelijk met verse producten van goede kwaliteit. Altijd netjes en op tijd bezorgd. Tot nu toe... mijn favoriete afhaaladres.