Sushi House

Meer informatie over restaurant Sushi House

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 21:00

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Opgehaald en bestelling geplaatst bij filiaal aan de Rijnstraat te Amsterdam.
Moest even wachten maar de sushi is dan dus kakelvers.
Vind Sushihouse voor afhaal veruit de beste plek om sushi af te halen, de overige sushi afhaal verkopers komen niet in de buurt.
Alles is erg goed verzorgd, schoon, ruikt goed en de prijs/kwaliteit is ook goed...kortom een topplek om je sushi af te halen of te laten bezorgen.
Ayelle M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijke sushi en lieve mensen op het hooddorpplein!
Ik kreeg zowaar nog een sushitje extra in mijn bakje toen het rustig in de zaak was, heel leuk!
Rickaaf .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Mijn favoriete sushi bezorg dienst! De service is altijd goed, kwaliteit ook en dat is het belangrijkste. Tuurlijk zijn er zaken in amsterdam die goedkoper zijn en sneller maar daar krijg je niet deze kwaliteit. Dus als je zin hebt in lekkere sushi besteld vooral hier..
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Dit is mijn vaste adres voor sushi in Amsterdam om te bestellen. Sinds kort kun je ook eventueel met zijn tweetjes snel wat eten in de winkel. Maar vooral meenemen. Bezorgtijd altijd binnen 45 minuten. Dit keer at ik in de winkel en dat was zeer vers en overheerlijk. Laatste twee keer dat ik had besteld om te laten bezorgen heeft het wel meer dan een uur geduurd en geen belletje gehad. Dat mag beter. Maar de bezorgers zijn altijd vriendelijk. Over het eten kan ik kort zijn. Het is niet de goedkoopste sushi maar zeker een van de betere die er is dus ik heb het er voor over. De sushi's zijn groot en goed gevuld en de ingredienten zijn van topkwaliteit. Ik kan iedereen deze sushi aanraden. Ik lees bij andere recensies dat je er geen gember bij krijgt..ik heb dat tot nu toe er altijd bij gekregen zonder bij betaling.
Ynse T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Na het vorige debakel hadden we een 20% kortingsbon gekregen, om het sushi house een kans te geven zich te revancheren, hebben we hem maar ingelost.
Maar even goed nagevraagd hoe lang het zou duren deze keer en er werd gezegd 75 min, wel lang maar ook wel eerlijker dan de vorige keer.
Tot onze verbazing was het eten er al na 45 min, dus positief verrast.
Het eten was weer prima, maar Sushi House is erg duur en voor 50€ heb je voor twee man niet genoeg sushi en gember kost nog steeds extra.

Wij gaan hier niet meer bestellen omdat ik dan voor 60€ liever in een restaurant eet.

Ynse T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Gezellig sushi bestellen voor een romatische avond, restaurant had goede recencies dus maar proberen dan.
Om 18:43 besteld om 20:00 maar eens gaan bellen waar het blijft, ja sorry het is druk, kan nog wel even duren er moeten nog 5 bestellingen voor u weg.
Om 21:00 was het eten er eindelijk, ruim twee uur na de geplaatste bestelling, compensatie, 20% korting op de volgende bestelling, haha.
Het eten was wel erg lekker en van een goede kwaliteit, min punt dat er geen gember wordt meegeleverd bij de bestelling.
Voor volgende keer maar ruim op tijd bestellen denk ik ;-)