Sushi House Wasabi

Meer informatie over restaurant Sushi House Wasabi

• Pin , Visa card
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij bestellen hier al jaren elke maand wel een keer sushi ea gerechten want alles is zo ongelooflijk lekker hier! En de service is snel en vriendelijk. Toptentje!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Goede kwaliteit sushi, vriendelijke en snelle bediening. Wat het verder echt aantrekkelijk maakt, is dat je rustig kunt eten en praten - en dus genieten. De inrichting is niet bijzonder, maar wel rustig en je hebt een mooi zicht op buiten. Rauwe makreel is wat ik echt niet kan eten, maar dit kon jammer genoeg niet vervangen worden in de set van 17 stuks.
Ljv .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Ik haal hier regelmatig sushi af. Daar eten is niet gezellig, er zit ronduit 1 stel. Het decor is typisch japans, en redelijk kaal.
De service is redelijk, alleen ze spreken niet zo goed Nederlands.
De sushi is prima (beetje klein), ik vind vooral de zalm sashimi lekker. De tonijn is een beetje pezig.
Ze werken snel, een goede mise en place.
De maki's zijn altijd lekker. De Wakame is top (en goede prijs kwaliteit verhouding)
Ik haal hier 1x in de 2 weken wat. Prima prijs.

De luxere liflafjes heb ik nooit geprobeerd, daar kan ik je niets over vertellen helaas.
Verabauman .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Voor een snelle en goede maaltijd voorafgaand aan theaterbezoek kun je goed naar Sushi House Wasabi. Het eten staat snel op tafel, is goed verzorgd en zeer smaakvol. De bediening is correct en vriendelijk. Mijn vriend en ik waren de enige bezoekers. Dat vond ik opmerkelijk, gelet op de kwaliteit en de service. Misschien komt het door de lokatie van het restaurant, een los gebouwtje aan de Coolsingel ter hoogte van het Stationsplein. Niet echt een aantrekkelijke plek. Nu heb ik begrepen dat deze gebouwtjes allemaal moeten verdwijnen. Ik pleit ervoor dat Sushi House Wasabi verplaatst wordt naar de nieuwe Markthal. Dan ga ik er straks elke week en keertje lunchen!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
We wilden snel even iets eten voordat we naar het theater gingen en hadden geen zin om duur en lang bij een all-you-can eat sushitent te gaan zitten. Dus bij Sushi House Wasabi terecht gekomen. Heb er in het verleden wel eens eerder gegeten en ook meerdere keren besteld. Kwaliteit van het eten valt niet tegen, maar producten die worden aangeboden zijn hetzelfde als bij de all-you-can eat. Het voordeel vind ik dat het er niet heel druk is en dat ze een vega-pakket aanbieden. Jammer is dat ze je niet begrijpen als je iets aan dat pakket wil veranderen - om moeilijkheden te voorkomen kan je beter per stuk bestellen. Volgende keer haal ik er liever gewoon af.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Voor een tweede maal bij Wasabi sushi wezen eten. Deze keer als afhaal. De prijs/kwaliteitverhouding is hier goed in orde. Verse vis, smakelijke rijst en goede variatie. De presentatie van de sushi was zeer goed. Het zag er allemaal smakelijk uit en de hoeveelheid was ruim voldoende. Zeker een zaak om naar terug te gaan voor een snelle en goede sushi. Enige afknapper is de omgeving welke momenteel een bouwput is. Dit ligt echter niet aan Wasabi maar aan de directe omgeving welke de uitstraling heeft van TL balk. Kortom, door de locatie is Wasabi zelf niet de locatie voor een gezellig avondje uit maar wel geschikt voor een snelle (zaken)lunch of afhaal.
Sachiadavid .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
hier moet je gewoon heen voor het heerlijke eten! Personeel spreekt niet goed nederlands maar dat maakt het eten er niet minder op. Heerlijke tempura Udon soep met gefrituurde garnalen! Een aanrader!
FamvDongen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Eten is ok. Veel bijzondere dingen vind je hier niet, gewoon zoals de rest van de sushirestaurants. De service is wel echt slecht. Ik vroeg wat aan de ober en deze liep gewoon mompelend door. Alsof hij me negeerde.Wel jammer! Ik denk dat je beter hier sushi kan laten bezorgen dan ter plekke daar eten.