Sushi Haven

Sint-Jobskade 140 3024 EN Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Sushi Haven

Van sushi krijg je nooit genoeg, precies de reden waarom Sushi Haven in 2013 zijn deuren opende in Rotterdam. Zij serveren hier het welbekende All you can eat concept, dus onbeperkt genieten voor een vast bedrag. Met de gezellige kinderhoek en het kindermenu wordt ook aan de wensen van de jongste gasten voldaan. De ontspannen sfeer en uitgebreide menukaart zijn de perfecte combinatie voor een gezellige maaltijd buiten de deur.

Menuprijzen

Voordelig
Lang
Denv22 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij kwamen hier al jaren maar sinds die nieuwe eigenaar al een poos niet geweest. Helaas kwamen wij zwaar teleurgesteld terug.
Wat een ellende. Kwaliteit zwaar onder de maat zelfs paar producten getwijfeld over de houdbaarheid tafels vol lege borden. Als men wat wilde drinken moest je zelf toch proberen de bediening te roepen. Helaas onze oude sushi haven is verdwenen.
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De sushi was van redelijke kwaliteit. Bijgerechten ook in orde. Bediening echter ver onder niveau. Lege glazen en borden werden niet meegenomen. Ook het bestelformulier werd volledig genegeerd door het langslopende personeel. Zelf moeten vragen om een tweede drankje. Onacceptabel als er maar een handjevol tafels bezet is.
RickMast .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prijs is goed, goedkoper dan bij de meest bekende suhsi-huizen. Keuze in gerechten is zelfde als overal. Kwaliteit van de koude gerechten is echt goed! Héél vers, dat proef je echt. De warme gerechten waren iets teleurstellend in kwaliteit en smaak. Presentatie was ook vrij simpel. Maar vooral voor de sushi zou ik er terug komen. Service was slecht. vriendelijkheid van personeel goed. Maar 10min wachten op een biertje terwijl er maar 5 tafels zitten. En het eten duurde ook erg lang, Er ging meer eten de ''thuis-bezorgd-scooters'' in dan dat wij het op tafel hadden.
Sebastian H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima all you can eat, naar mijn idee met de beste prijs/kwaliteit verhouding in de stad. Decor is wel wat oubollig, maar dat wordt door de sushi goed gemaakt. Ruime keus en efficiënte, zij het niet overdreven vriendelijke service. We komen hier zeker terug.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Omdat mijn zoon graag sushi wilde eten, een zaak gezocht in Rotterdam waar je op donderdag ook kan lunchen.

12,15 reservering gedaan, zaak was echter nog dicht toen we aan kwamen. Geen probleem even rondje gelopen... Later stond de deur open.

De gastvrouw wees ons een tafel voorin de zaak aan.. Mijn kinderen rende naar achteren omdat ze daar ook een speelhoek zagen.
Vroeg of we achterin mochten zitten, dat was geen probleem.

Eigenlijk hadden we toen al weg moeten gaan, want ik passeerde allemaal vieze tafels van de avond ervoor.

Eerste ronde besteld, duurde ruim 40 min voordat we eerste sushi hadden.
Sushi rijst is teveel en te zuur, de zeewier helemaal droog... Je hoopt bij elke hap dat het beter smaakt.. Maar nee

De tempura garnalen vielen uit elkaar, super vet, en de garnaal smaakte raar.
Het lieveling gerecht van mijn zoon... Hij zette het na 1 hap neer.... "Dit is echt vies mam".

Ik heb de gastvrouw geroepen.. Vertel mijn verhaal... Krijg eigenlijk geen reactie... Behalve dat het echt allemaal zo hoort en goed is.

Ik heb betaald wat ik op heb en zijn na de eerste ronde vertrokken.
Natoro .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Gisteravond met vrienden gaan eten bij Sushihaven. Het eten was matig. We hebben er in het verleden wel eens lekkerder gegeten. Het geheel kwam rommelig over.
De bediening liet te wensen over. We kwamen rond half negen binnen en hadden het gevoel dat dit aan de late kant was. Andere tafels werden niet afgeruimd. Menukaarten zagen er vies uit. Het interieur aan een opknapbeurt toe. Al met al een grote tegenvaller!!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De papieren menukaarten waren gescheurd en niet volledig. Een serveerster vertelde ons dat er nieuwe besteld waren maar dat we nu maar even de boel moesten combineren met verschillende gescheurde kaarten. et eten was echt heel lekker en heel veel variantie. Er was behoorlijk wat creativiteit nodig om de aandacht van de bediening te krijgen. De medewerkers waren verder wel vriendelijk. De inrichting kan wat aandacht gebruiken, de dames wc was defect en er was geen papier meer om de handen te drogen. Kortom lekker eten maar de rest is wel erg klunzig allemaal.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Omdat we een hekel hebben aan sushi (bal rijst met flintertje vis, nee, dank u) meden we tot nu toe Sushi Haven. Een All you can eat formule trok ons evenmin aan. Dom,dom,dom. Door honger gedreven belandden we toch in de Haven die wat ons betreft nu wel Heaven mag heten. Het was namelijk allemaal heerlijk. Talloze kersverse kleine gerechten waar we heel veel van aten. Weliswaar namen we geen sushi, waar volop keuze in is, maar er bleef een enorm assortiment over om uit te kiezen. Chinees, Japans, alles even lekker. Tip voor een toetje: sesamijs. Het ziet eruit als een bonkje asfalt, maar het is echt een aanrader voor wie een apart ijsje wil.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij zijn hier gisteren wezen eten op woensdag 13 april, hadden er hoge verwachtingen van maar viel erg tegen. Personeel was super vriendelijk. Wat meerdere mensen hier ook in hun resensie schrijven, er word teveel rijst gebruikt en is warm waardoor je sushi helemaal uit elkaar valt. Het was ook rustig waardoor je dan zou denken dat je alles wat je besteld ook wel krijgt maar ook dat gebeurde niet. Ik zou de zaak in eerste instantie een make-over geven door alle kapotte banken te vervangen want het hele interieur is kapot. Totaal dus geen sfeer. Nee dit was voor ons eenmalig.
FZA .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Bij het reserveren klonk de dame aan de lijn niet echt vriendelijk. Eenmaal aangekomen werden we ook niet vriendelijk ontvangen. Tijdens het eten duurde t lang voordat ze ons invulformulier mee nam. Het eten was echter wel snel klaar en super lekker.
Ysedda .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisteren met mijn partner wezen eten bij Sushi Haven. Het is helaas erg tegen gevallen. We hebben zeker een uur gewacht op onze eerste sushi ronde. De daarop volgende rondes verliepen ook uiterst traag. Uiteindelijk hebben we alsnog maar een deel van de bestelde sushi gekregen. Ik denk dat circa een derde van de bestelde sushi nooit is aangekomen bij ons op tafel. Het personeel is vriendelijk maar onbekwaam. Ze zijn bezig met maar een taak te gelijk. Bijvoorbeeld bordjes ophalen en kunnen dat dan blijkbaar niet combineren met nog een drankje opnemen. Om over de aankleding maar niet te spreken.. dat is een wel heel apart bijeenraapsel.
De sushi die we hebben gegeten had ook een vreemde samenstelling. Zo was de rijst bijvoorbeeld nog warm maar de vis proefte alles behalve vers. Tevens wordt er erg zuinig gedaan met de vis en wel ruim rijst gebruikt.
Al met al een tegenvaller. Er scheelt zoveel aan dit restaurant dat ik niet verwacht dat dit nog vlot zal bijtrekken. Hier komen wij niet meer terug.
DeniseX .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten is matig. Sushi is meer rijst dan iets anders. Erg zuinig met de overige ingrediëten.

Keuken is slordig met uitserveren. Dingen die niet besteld zijn komen op tafel, dingen die wel besteld zijn komen niet.

Vrijwel alle warme gerechten komen uit de frituur en zijn erg vettig.

Fris is in verhouding duur.
Denv22 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Super lekker eten en alles goed vers. Bediening is erg aardig.
Doordeweeks is het er wel rustig maar dat neemt niets weg van de kwaliteit. Wij zijn hier nu al 5 x geweest en elke keer weer genoten. Een echte aanrader
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Op een dinsdagavond gegeten, slechts een paar andere gasten in het restaurant.
De bediening was de hele avond erg vriendelijk en behulpzaam. De sushi werd heel snel
geserveerd. De sushi was erg lekker.
De inrichting van het restaurant was vreselijk lelijk, maar dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik zou in ieder geval de lichten wat dimmen, dit zou een goede stap zijn naar wat meer sfeer in de zaak.
Marco-klaus .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Uitstraling is lichter dan de meeste sushi tenten. Ik ben hier een vaste klant omdat ik in de buurt woon. Door de acties en VIP kaart kan je makkelijk 50 procent op 2e persoon besparen, waardoor we met z'n tweetjes nooit meer dan 50 euro kwijt zijn incl. Drankjes. Doordeweeks vaak lekker rustig waardoor er snelle service is, op vrijdagen en in het weekend vaak drukker, waardoor je langer moet wachten. De kwaliteit is niet stabiel, de ene keer is het erg lekker, de andere keer valt het tegen. Deze scores zijn gebaseerd op verschillende bezoeken. Het ijs achteraf is altijd perfect!
Waihanchong .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
we hebben hier met amigo amigo voor de 2e keer binnen een maand gegeten, 1e keer viel een beetje tegen, maar hebben dit keer wel lekker gegeten, gerechten werden erg vlot gebracht en smaakte ook vers, de bediening waren erg aardig.
ipv normaal bij andere ayce restaurant kun je hier lekker in alle rust 3,5 uur eten, top !!!!
snap alleen niet waarom zij het zo rustig hadden, het is een hele nette zaak op een mooie locatie erg dichtbij de Euromast !!! ( meer reclame helpt! )
DeZieligeKoe .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hadden van tevoren de recensies hier bekeken, en Sushi Haven leek in kwaliteit vergelijkbaar met de reeds gevestigde orde van all-you-can-eat sushirestaurants als de Shabu Shabu en Sumo. Dit viel echter een beetje tegen. De sushi was van mindere kwaliteit: de vis was minder smaakvol dan we gewend waren van Nederlandse sushirestaurants van deze prijsklasse, en de sushi viel in sommige gevallen uit elkaar. Hoewel de bediening erg vriendelijk was, was het bestelproces een stuk minder gestroomlijnd en hadden we een uur nadat we waren binnengekomen en binnen vijf minuten hadden besteld nog steeds onze eerste ronde niet volledig ontvangen. En dat met ongeveer 50% bezetting op een zaterdagavond. Sushi Haven geeft echter 3,5 uur voor de all-you-can-eat, dus we maakten ons niet echt zorgen.

Wat verder tegenviel was dat er een fruitbuffet aanwezig was, maar dat toen we daar gebruik van wilden maken (rond 21:30u) er alleen nog (zo leek het) fruit uit blik resteerde. Positief punt: een van ons is vegetariër, en we waren erg blij met de ruime keus aan vegetarische sushi (met name de avocadomaki viel in de smaak, die helaas niet bij alle sushirestaurants op de kaart staat). Verder was de kaart ook best uitgebreid, met ook wat experimentelere sushi als meloen- en banaansushi die we echter niet aandurfden, en hebben we best oké gegeten. We hadden een deal waarmee onze tweede persoon 50% korting kreeg, en daarmee was de prijskwaliteit net iets minder dan een Shabu Shabu/Sumo, maar nog steeds best oké.

De aankleding van het restaurant was prima. Wel erg veel gillende kinderen, wat wellicht aan het moment lag, maar waarschijnlijk ook bevorderd werd door een erg grote kinderhoek. Die zorgde ook voor rondslingerend speelgoed, waar je goed voor moest uitkijken op weg naar het toilet. Over het toilet gesproken: de mannen-wc was defect, en het vrouwentoilet ronduit smerig met overal wc-papier op de grond.

Al met al zou ik Sushi Haven zonder de 50% korting voor de tweede persoon zeker niet aanraden.
Hinano .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De verwachting was hoog...helaas, de sushi 's waren te koud, zelfs die met de gebakken garnaal erin.De sushirijst was te zoet.Paar lekkere warme gerechten zoals de garnalen, biefstuk en mosselen. Jammer dat de meeste gerechten dezelfde smaak hadden door dezelfde saus die overal wordt gebruikt. Fruitbuffet was karig en zeker niet uitnodigend.
Het restaurant was beetje fris en de wc's waren ook niet fris.
We hebben het geprobeerd maar het was de eerste en laatste keer bij Sushi Haven!i
Rolinde V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Goede prijs-kwaliteitverhouding met een amigo-bon. Vriendelijke bediening, lekker eten, en aangenaam verrast was ik door het dessert-buffet met vers fruit! Ik word ook altijd erg blij van een glas kraanwater bij een wijn, en dat was hier geen probleem. Ruime zitplaatsen, niet te dicht op de buren. Kortom, goed!
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Een goede prijs kwaliteit verhouding in combinatie met de Amigo bon. Dit is geen restaurant dat er meteen uitspringt maar op het eten zelf hadden wij toch weinig aan te merken. Ook was de All You Can Eat kaart behoorlijk uitgebreid. Het valt vooral op dat er veel vegetarische gerechten te verkrijgen zijn.