Sushi & Grillrestaurant Izumi

Vrijdag t/m Zondag 13:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Sushi & Grillrestaurant Izumi

Inge S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gegeten op zaterdag. Geen ontvangst, pas toen we zelf iemand aanspraken. Restaurant was vrij rustig. De kachel brandde voluit maar toch was het niet echt warm in het restaurant en zeker in de toiletten niet. Hele avond met koude voeten gezeten.
Het eten was niet heel slecht maar was nu ook weer niet heel super! Om half 10 werd er al gezegd dat de keuken om 10 uur ging sluiten. Hadden echt het idee omdat we de laatste waren dat ze graag naar huis wilden. Dus ook geen koffie enzo meer genomen maar thuis gedronken. Jammer maar wij gaan niet meer terug.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wij, twee volwassenen en twee kinderen hebben hier dit weekend heerlijk gesmuld. De eigenaresse is warm en hartelijk, men behandelt je echt als gast! Geen tijdslimiet, gewoon lekker rustig eten. Alles super vers bereid. Echt een dikke aanrader. Als we weer in Zandvoort zijn, komen we hier zeker weer terug. Jammer dat het zo ver rijden is vanaf Zwolle, anders kwamen we hier zeker vaker :-)
Sem D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
In tegenstelling tot de andere recensies hebben wij hier uitstekend gegeten. Vooral de Sashimi was top vers!! Prima kwaliteit en een zeer vriendelijke bediening voor een goede prijs
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Super lekker gegeten! Zelden zulke goeie sushi gehad in een all you can eat! Wie van kwaliteit houd kan hier zijn hart ophalen! Wie van snelle lopende band sushi houd kan hier beter niet komen. De sushi word vers bereid op bestelling en dat kost even tijd maar moet zeggen dat ik het nog steeds best snel vond. Het smaakte in ieder geval heel goed! Wij komen hier zeker terug!!
Sem D.
Jeremy H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Werkelijk waar nog nooit zo slechte service meegemaakt. Van alle rondes die wij besteld hadden krijgen we geen enkele keer alle bestelde gerechten daarnaast werden hele rondes doorstreept waar we niks hadden ingevuld. Toen we dit hadden aangegeven werd het personeel kwaad en zei dat het allemaal niet waar was. Daarnaast was het eten koud en vaak rauw. Conclusie wij komen hier echt nooit meer
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Omdat onze favoriete sushi restaurant dicht was, maar wij zooooo trek hadden in sushi. Hebben wij hier sushi thuis laten bezorgen van izumi, het was beter dan verwacht. Zowel de warme en koude gerechten waren goed
Els S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
De kwaliteit van de sushi is geweldig. Ik bestel zeer geregeld en de sushi en sashimi is altijd constant van smaak, goed gevuld en heerlijk vers. Absoluut lekker, gevarieerd en een aanrader. Ophalen maar ook thuis laten brengen. Of natuurlijk aan een tafeltje in het restaurant. Onze voorkeur is lekker thuis, wijntje erbij en smullen maar. Een heerlijke traktatie!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We kwamen daar op een zaterdag rond etenstijd en het was zeer rustig. Er waren maar 2 tafels bezet, toch duurde het zeer lang voordat het eten geserveerd werd. De sushi was oke, ze zijn echter wel zuinig met de vis. Onder in de kom van de gebakken rijst zat een laag olie. Na een nieuwe gekregen te hebben zat er nog steeds zo een laag olie in. Wat ik ook apart vond is dat er een klant met een hond in het restaurant werd toegelaten. Genoeg redenen dus om hier niet meer terug te komen. En dat het zelfs op een zaterdagavond zo rustig is verbaast me ook niets.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een verademing in dit tijdperk van massa productive van Sushi. Heerlijk vers en ambachtelijk, evenals de andere gerechten. Tempo is prima, tafelen ipv hap, slik en weg. Leuke ontvangst en vriendelijk. Een aanrader !
Marsja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Nog nooit zo een slechte bediening tegen gekomen. Wat werkt hier ongastvrij personeel.
Wij komen hier nooit, maar dan ook echt nooit meer terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gisteravond gegeten bij restaurant Izumi , Zandvoort . Ik weet niet waar ik moet beginnen om te vertellen hoe SLECHT dit wel niet was . De sushi,s gingen wel , waren wel onbehouwen gemaakt , korrelig van structuur , de rijst brokkelde er zo vanaf , maar wel vers . De bijgerechten echter waren een verschrikking ! , Japanse vissoep smaakte nergens naar , water met een licht kleurtje , stukjes sumiri vlees ,en iets wat op stukjes krab leek . De garnalen salade , de 3 kleine garnalen waren hard gebakken met een Hollandse sla melangé . de krab salade indem dito . Het bijgerecht champignons , deze waren sompig ! , voor de biobak waardig . De biefstuk was te door gebakken , en dan het wachten , we hebben over 2 rondes 2 uur gedaan !! . Terwijl wij 1 van de eerste waren . Terwijl wij de rekening vroegen , zei de mevrouw dat we nog een ijsje mochten , nou nee , we gaan hier met gierende banden weg en komen nooit meer terug . Ik vind het niet erg voor het eten te betalen , maar als het dan nog niet eens lekker is , dan wordt het toch wel wat zuur . Ohja de bediening was erg aardig , maar daar vul je niet echt een restaurant mee .
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Onlangs gegeten met mijn moeder bij dit restaurant. In één woord; super! Je kan de kwaliteit goed proeven in de gerechten. Er wordt ook zeker aandacht besteed aan de gerechten. Ook een goede gastvrouw!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
In dit op zich prima restaurant werkt men met het 'all you can eat' principe in max 5 rondes. De bediening en keuken is dermate traag dat de eerste ronde bijna 2 uur duurt. Dat kan een latertje worden bij Izumi. Wanneer gasten iets zeggen van deze trage gang van zaken, krijgen ze te horen dat alles vers wordt gemaakt. Dus of je je koest wilt houden. Nooit meer naar hier. Gastvrijheidscijfer een 0
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
In tegenstelling tot de andere recensies hebben wij hier uitstekend gegeten. Prima kwaliteit en een zeer vriendelijke bediening voor een zeer schappelijke prijs. Ik moet er wel bij zeggen dat het erg rustig was en men dus alle aandacht voor ons had. het enige minpunt vond ik dat men geen kraanwater serveerde.
DreekeHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op zaterdag 28/2 gegeten met mijn vrouw en logee (11jaar), we wilden snel en laagdrempelig Japans eten, de website maakt een goede indruk, het is in de buurt, dus een poging waard. De ontvangst was al rommelig (aardedonker op parkeerplaats/ matige communicatie door de ober, hij loopt in privé-kleding rond). Bedoeling is p.p. 5 gerechten op een briefje invullen, nadien wordt per gang (totaal 5 gangen) het eten uitgeleverd. Dit concept was ons bekend en is lekker snel, invullen dus. Snel? Niet dus, de 1e gang kwam pas na 50 minuten door, irritant is dat tussendoor vaak wordt geroepen "komt eraan". Meteen maar de 2e gang invullen, duurt lang voordat je de bestelkaart weer kunt teruggeven en duurt lang voordat je drankje kunt bestellen (obers kijken niet rond en lopen op doel af en weer terug). Drankje ook paar keer vergeten waardoor je zelf (en andere gasten doen dat ook) naar de bar loopt om te vragen waar je drankje blijft. Gebruikt servies wordt nauwelijks opgehaald, waardoor deze door de gasten maar uit noodzaak op de tafel ernaast wordt geplaatst. Zeer vreemd, want er wordt vaak met lege dienbladen teruggelopen. Na 2 uur verwondering zaten we tussen de vieze borden en werden de gerechten van ronde 2, 3 en 4 door elkaar uitgeserveerd, waarbij nog een deel van de bestelling is vergeten. Kortom, rommelig en te weinig personeel. Wel de opmerking dat het eten van ruim voldoende kwaliteit is (met name de sushi en beefgerechten). Afrekenen was een slapstick, serveerster begon de discussie over haar eigen uitgeprinte rekening. Ik bleek nog drankje extra te moeten betalen, waarbij ik maar gelijk gegeven heb om van gezeur af te zijn (eigen fout wordt gasten verweten). Ik gaf aan dat ik niet tevreden was met de service, wel met de kwaliteit eten, de reactie daarop was: "als u in de buurt woont, kunt u ook afhalen", ik heb aangegeven dat absoluut niet van plan te zijn.
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Wij hebben prima gegeten bij Izumi. Het was heel erg rustig omdat de weg naar het restaurant gesloten was en ze vanaf morgen daarom 3 maanden sluiten. Het eten was lekker. Sushi helemaal prima. De mannen waren zeker ook tevreden over het vlees. De bediening was aardig en we hoefden niet lang te wachten op het eten. Voor een alle you can eat concept vond ik het zeker goed kwa kwaliteit van het eten, decor en bediening.
Lady-C .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Met een groep van 12 personen laatst bij Izumi gegeten. Wat ik altijd erg jammer vind, is dat dit restaurant vrij groot is, daardoor lijkt het een beetje ongezellig. Het eten is hier wel lekker. Sushi vers bereidt en de warme gerechten smaken ook prima. De bediening was ok.
Dillan W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
De teppanyaki, oftewel grill gerechten zijn hier erg goed. Vooral de Gyu Niku en de Grilled Salmon is een waar genot. De sushi is van hoge kwaliteit.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Ik vind het fijn dat dit restaurant iets rustiger is dan de grote concurrenten in de steden. Hier geen rennende bediening, maar gewoon alles netjes op tijd. Qua aankleding zou het iets gezelliger kunnen, want er zijn nog wel erg rechte rijen met tafels.
De sushi was lekker, maar niet bijzonder goed. Naar mijn mening veel rijst tegenover een wat kleine vulling. Ook jammer dat ze steeds de warme gerechtjes eerst brachten, want daar krijg ik altijd een vol gevoel van. Er zit inderdaad wel veel verschil in de grootte van de portie bij de warme gerechtjes. Sommige dingen krijg je veel, sommige weinig.
Ik bestelde een glas water en deze werd niet op de rekening gezet (kraanwater), dat vind ik altijd netjes.
Ze serveren de sushi op bordjes die lijken van steen te zijn, maar zijn van melamine. Jammer.
Verder kun je hier best een keer lekker sushi eten.