Sushi & Grillrestaurant Izumi

7,2

Jouw recensie over het restaurant Sushi & Grillrestaurant Izumi

Jeremy H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Werkelijk waar nog nooit zo slechte service meegemaakt. Van alle rondes die wij besteld hadden krijgen we geen enkele keer alle bestelde gerechten daarnaast werden hele rondes doorstreept waar we niks hadden ingevuld. Toen we dit hadden aangegeven werd het personeel kwaad en zei dat het allemaal niet waar was. Daarnaast was het eten koud en vaak rauw. Conclusie wij komen hier echt nooit meer
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Omdat onze favoriete sushi restaurant dicht was, maar wij zooooo trek hadden in sushi. Hebben wij hier sushi thuis laten bezorgen van izumi, het was beter dan verwacht. Zowel de warme en koude gerechten waren goed
Els S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
De kwaliteit van de sushi is geweldig. Ik bestel zeer geregeld en de sushi en sashimi is altijd constant van smaak, goed gevuld en heerlijk vers. Absoluut lekker, gevarieerd en een aanrader. Ophalen maar ook thuis laten brengen. Of natuurlijk aan een tafeltje in het restaurant. Onze voorkeur is lekker thuis, wijntje erbij en smullen maar. Een heerlijke traktatie!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We kwamen daar op een zaterdag rond etenstijd en het was zeer rustig. Er waren maar 2 tafels bezet, toch duurde het zeer lang voordat het eten geserveerd werd. De sushi was oke, ze zijn echter wel zuinig met de vis. Onder in de kom van de gebakken rijst zat een laag olie. Na een nieuwe gekregen te hebben zat er nog steeds zo een laag olie in. Wat ik ook apart vond is dat er een klant met een hond in het restaurant werd toegelaten. Genoeg redenen dus om hier niet meer terug te komen. En dat het zelfs op een zaterdagavond zo rustig is verbaast me ook niets.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een verademing in dit tijdperk van massa productive van Sushi. Heerlijk vers en ambachtelijk, evenals de andere gerechten. Tempo is prima, tafelen ipv hap, slik en weg. Leuke ontvangst en vriendelijk. Een aanrader !
Marsja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Nog nooit zo een slechte bediening tegen gekomen. Wat werkt hier ongastvrij personeel.
Wij komen hier nooit, maar dan ook echt nooit meer terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gisteravond gegeten bij restaurant Izumi , Zandvoort . Ik weet niet waar ik moet beginnen om te vertellen hoe SLECHT dit wel niet was . De sushi,s gingen wel , waren wel onbehouwen gemaakt , korrelig van structuur , de rijst brokkelde er zo vanaf , maar wel vers . De bijgerechten echter waren een verschrikking ! , Japanse vissoep smaakte nergens naar , water met een licht kleurtje , stukjes sumiri vlees ,en iets wat op stukjes krab leek . De garnalen salade , de 3 kleine garnalen waren hard gebakken met een Hollandse sla melangé . de krab salade indem dito . Het bijgerecht champignons , deze waren sompig ! , voor de biobak waardig . De biefstuk was te door gebakken , en dan het wachten , we hebben over 2 rondes 2 uur gedaan !! . Terwijl wij 1 van de eerste waren . Terwijl wij de rekening vroegen , zei de mevrouw dat we nog een ijsje mochten , nou nee , we gaan hier met gierende banden weg en komen nooit meer terug . Ik vind het niet erg voor het eten te betalen , maar als het dan nog niet eens lekker is , dan wordt het toch wel wat zuur . Ohja de bediening was erg aardig , maar daar vul je niet echt een restaurant mee .
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Prima prijs kwaliteit verhouding ! De gerechten zijn niet van top kwaliteit maar dat mag je ook niet verwachten voor 24,95 euro. De bediening was erg vriendelijk. Ik vond alleen de sfeer niet zo gezellig, het ziet er beetje oud uit maar dat valt van binnen wel mee. Alsnog gewoon gezellige avond gehad. De frituur hapjes vond mijn kind ook erg lekker, zij hield namelijk niet van sushi
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Onlangs gegeten met mijn moeder bij dit restaurant. In één woord; super! Je kan de kwaliteit goed proeven in de gerechten. Er wordt ook zeker aandacht besteed aan de gerechten. Ook een goede gastvrouw!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
In dit op zich prima restaurant werkt men met het 'all you can eat' principe in max 5 rondes. De bediening en keuken is dermate traag dat de eerste ronde bijna 2 uur duurt. Dat kan een latertje worden bij Izumi. Wanneer gasten iets zeggen van deze trage gang van zaken, krijgen ze te horen dat alles vers wordt gemaakt. Dus of je je koest wilt houden. Nooit meer naar hier. Gastvrijheidscijfer een 0
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
In tegenstelling tot de andere recensies hebben wij hier uitstekend gegeten. Prima kwaliteit en een zeer vriendelijke bediening voor een zeer schappelijke prijs. Ik moet er wel bij zeggen dat het erg rustig was en men dus alle aandacht voor ons had. het enige minpunt vond ik dat men geen kraanwater serveerde.
DreekeHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op zaterdag 28/2 gegeten met mijn vrouw en logee (11jaar), we wilden snel en laagdrempelig Japans eten, de website maakt een goede indruk, het is in de buurt, dus een poging waard. De ontvangst was al rommelig (aardedonker op parkeerplaats/ matige communicatie door de ober, hij loopt in privé-kleding rond). Bedoeling is p.p. 5 gerechten op een briefje invullen, nadien wordt per gang (totaal 5 gangen) het eten uitgeleverd. Dit concept was ons bekend en is lekker snel, invullen dus. Snel? Niet dus, de 1e gang kwam pas na 50 minuten door, irritant is dat tussendoor vaak wordt geroepen "komt eraan". Meteen maar de 2e gang invullen, duurt lang voordat je de bestelkaart weer kunt teruggeven en duurt lang voordat je drankje kunt bestellen (obers kijken niet rond en lopen op doel af en weer terug). Drankje ook paar keer vergeten waardoor je zelf (en andere gasten doen dat ook) naar de bar loopt om te vragen waar je drankje blijft. Gebruikt servies wordt nauwelijks opgehaald, waardoor deze door de gasten maar uit noodzaak op de tafel ernaast wordt geplaatst. Zeer vreemd, want er wordt vaak met lege dienbladen teruggelopen. Na 2 uur verwondering zaten we tussen de vieze borden en werden de gerechten van ronde 2, 3 en 4 door elkaar uitgeserveerd, waarbij nog een deel van de bestelling is vergeten. Kortom, rommelig en te weinig personeel. Wel de opmerking dat het eten van ruim voldoende kwaliteit is (met name de sushi en beefgerechten). Afrekenen was een slapstick, serveerster begon de discussie over haar eigen uitgeprinte rekening. Ik bleek nog drankje extra te moeten betalen, waarbij ik maar gelijk gegeven heb om van gezeur af te zijn (eigen fout wordt gasten verweten). Ik gaf aan dat ik niet tevreden was met de service, wel met de kwaliteit eten, de reactie daarop was: "als u in de buurt woont, kunt u ook afhalen", ik heb aangegeven dat absoluut niet van plan te zijn.
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Wij hebben prima gegeten bij Izumi. Het was heel erg rustig omdat de weg naar het restaurant gesloten was en ze vanaf morgen daarom 3 maanden sluiten. Het eten was lekker. Sushi helemaal prima. De mannen waren zeker ook tevreden over het vlees. De bediening was aardig en we hoefden niet lang te wachten op het eten. Voor een alle you can eat concept vond ik het zeker goed kwa kwaliteit van het eten, decor en bediening.
Lady-C .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Met een groep van 12 personen laatst bij Izumi gegeten. Wat ik altijd erg jammer vind, is dat dit restaurant vrij groot is, daardoor lijkt het een beetje ongezellig. Het eten is hier wel lekker. Sushi vers bereidt en de warme gerechten smaken ook prima. De bediening was ok.
Dillan W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
De teppanyaki, oftewel grill gerechten zijn hier erg goed. Vooral de Gyu Niku en de Grilled Salmon is een waar genot. De sushi is van hoge kwaliteit.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Ik vind het fijn dat dit restaurant iets rustiger is dan de grote concurrenten in de steden. Hier geen rennende bediening, maar gewoon alles netjes op tijd. Qua aankleding zou het iets gezelliger kunnen, want er zijn nog wel erg rechte rijen met tafels.
De sushi was lekker, maar niet bijzonder goed. Naar mijn mening veel rijst tegenover een wat kleine vulling. Ook jammer dat ze steeds de warme gerechtjes eerst brachten, want daar krijg ik altijd een vol gevoel van. Er zit inderdaad wel veel verschil in de grootte van de portie bij de warme gerechtjes. Sommige dingen krijg je veel, sommige weinig.
Ik bestelde een glas water en deze werd niet op de rekening gezet (kraanwater), dat vind ik altijd netjes.
Ze serveren de sushi op bordjes die lijken van steen te zijn, maar zijn van melamine. Jammer.
Verder kun je hier best een keer lekker sushi eten.
Nezje P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Hier al meerdere malen gegeten en binnen het all-you-can-eat-concept steekt dit restaurant met kop en schouders boven conculega's uit. Eten, zowel sushi als tepanyaki-gerechten zijn uitstekend van kwaliteit, smaak goed in evenwicht. Met de bestellingen loopt het niet altijd 100% maar ach dat vergeef ik ze omdat het zo lekker is.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Dit restaurant heeft blijkbaar heel veel groupon deals verkocht. En blijkbaar zijn ze het helemaal niet eens met de deal. Rijdt regelmatig lang dit restaurant, zit nooit vol, op welke tijd dan ook. Toch konden we niet reserveren voor vrijdag 5 oktober. Wij op de gok langs, was al 20:15, echt minimaal nog 50% van de tafels leeg. Maar toch mochten we niet eten met de groupon bon. We moesten eerst reserveren op de groupon site. Wij via mobiel dat proberen, staat er dat ze vol zijn. En wij staan in de half lege zaak. Blijkt dat ze voor groupon-deals vol zijn... Mond viel open. Maar ok, nu op maandag 8 oktober was er wel plek. Bij binnenkomt zijn ze erg aardig en vriendelijk. Totdat je de groupon bon geeft. Je krijgt een kaart, waarop je moet bestellen. Blijkt dat - de paling, - de biefstuk, - lamsboutjes op zijn; en je mocht maar 1x fruit per persoon bestellen. Toevallig mochten we dus alle duurdere dingen niet bestellen... Dan het eten: het is ok, maar zeker niet de top sushi. De porties eend, kippenpootjes etc zijn allemaal zeer klein. Maar eerlijk is eerlijk, uiteindelijk helemaal proppie vol, en we hadden nog meer mogen bestellen.
De locatie is erg afgelegen, maar wel handig met parkeren. De ruimte is erg groot, te groot voor het aantal gasten, geeft leeg gevoel. De aankleding kan beter, iets meer ruimte benutten.
gryz .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
We hebben meerdere ervaringen met dit soort restaurants en het viel toch een beetje tegen. Het vlees was heerlijk maar de nori van de sushi was zo hard dat je die niet kon eten. Jammer ook dat dezelfde saus bij meerdere gerechten wordt geserveerd en je slechts één balletje ijs per persoon als een toetje mag kiezen.
De serveerster was vriendelijk, maar tot 20.00 was ze alleen en daarom moesten we voor de eerste gerechten drie kwartier wachten.
Een grote plus van dit restaurant is toch de best relaxe sfeer als je die vergelijkt met soortgelijke restaurants, waar het wel eens heel erg druk kan zijn. Je kan makkelijk praten, de tafels staan niet te dicht bij elkaar en er zit een ruime tijd tussen de volgende rondes.
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Op 1 juli voor 2 personen eten gehaald.
Na het lezen van de enige 2 rescensies op iens dachten wij dat de sushi wel goed zou zijn.
Wij hadden 2x een misosoep, 1 portie tempuragarnalen en 4 in and out maki's besteld.
Toen we de rekening kregen was die 53 euro, erg veel maargoed goede sushi mag wat kosten 'dachten wij'
Eenmaal thuisgekomen na ongeveer 8 minuten zijn we aan de warme gerechten begonnen misosoep 'die was helaas niet goed warm' maar smaakte verder prima.
De tempuragarnalen waren helaas zompig geworden, bij het inpakken was daar helaas geen rekening mee gehouden.
Het ergste was dat wij totaal niet van de sushi hebben genoten aangezien de avocado in de sushi nog niet rijp was.
Dit vonden wij echt enorm teleurstellend, als er avocado in sushi zit dan moet die rijp zijn anders is je sushi verpest!
Voor ons geen Izumi meer!