Sushi & Grillrestaurant Izumi

6,5

Jouw recensie over het restaurant Sushi & Grillrestaurant Izumi

Els S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
De kwaliteit van de sushi is geweldig. Ik bestel zeer geregeld en de sushi en sashimi is altijd constant van smaak, goed gevuld en heerlijk vers. Absoluut lekker, gevarieerd en een aanrader. Ophalen maar ook thuis laten brengen. Of natuurlijk aan een tafeltje in het restaurant. Onze voorkeur is lekker thuis, wijntje erbij en smullen maar. Een heerlijke traktatie!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We kwamen daar op een zaterdag rond etenstijd en het was zeer rustig. Er waren maar 2 tafels bezet, toch duurde het zeer lang voordat het eten geserveerd werd. De sushi was oke, ze zijn echter wel zuinig met de vis. Onder in de kom van de gebakken rijst zat een laag olie. Na een nieuwe gekregen te hebben zat er nog steeds zo een laag olie in. Wat ik ook apart vond is dat er een klant met een hond in het restaurant werd toegelaten. Genoeg redenen dus om hier niet meer terug te komen. En dat het zelfs op een zaterdagavond zo rustig is verbaast me ook niets.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een verademing in dit tijdperk van massa productive van Sushi. Heerlijk vers en ambachtelijk, evenals de andere gerechten. Tempo is prima, tafelen ipv hap, slik en weg. Leuke ontvangst en vriendelijk. Een aanrader !
Marsja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Nog nooit zo een slechte bediening tegen gekomen. Wat werkt hier ongastvrij personeel.
Wij komen hier nooit, maar dan ook echt nooit meer terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gisteravond gegeten bij restaurant Izumi , Zandvoort . Ik weet niet waar ik moet beginnen om te vertellen hoe SLECHT dit wel niet was . De sushi,s gingen wel , waren wel onbehouwen gemaakt , korrelig van structuur , de rijst brokkelde er zo vanaf , maar wel vers . De bijgerechten echter waren een verschrikking ! , Japanse vissoep smaakte nergens naar , water met een licht kleurtje , stukjes sumiri vlees ,en iets wat op stukjes krab leek . De garnalen salade , de 3 kleine garnalen waren hard gebakken met een Hollandse sla melangé . de krab salade indem dito . Het bijgerecht champignons , deze waren sompig ! , voor de biobak waardig . De biefstuk was te door gebakken , en dan het wachten , we hebben over 2 rondes 2 uur gedaan !! . Terwijl wij 1 van de eerste waren . Terwijl wij de rekening vroegen , zei de mevrouw dat we nog een ijsje mochten , nou nee , we gaan hier met gierende banden weg en komen nooit meer terug . Ik vind het niet erg voor het eten te betalen , maar als het dan nog niet eens lekker is , dan wordt het toch wel wat zuur . Ohja de bediening was erg aardig , maar daar vul je niet echt een restaurant mee .
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Prima prijs kwaliteit verhouding ! De gerechten zijn niet van top kwaliteit maar dat mag je ook niet verwachten voor 24,95 euro. De bediening was erg vriendelijk. Ik vond alleen de sfeer niet zo gezellig, het ziet er beetje oud uit maar dat valt van binnen wel mee. Alsnog gewoon gezellige avond gehad. De frituur hapjes vond mijn kind ook erg lekker, zij hield namelijk niet van sushi
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij vonden het eten echt niet heel lekker, de warme gerechten waren niet warm genoeg en de sushi was ook niet top. De warme gerechten waren qua smaak wel lekker alleen wij vonden het niet warm genoeg. Misschien had het te lang staan wachten ? De dames in de bediening erg vriendellijk maar niet echt professioneel. Wat wij wel erg leuk vonden was het decor, je had het een beetje een oosterse indruk, dat heb je tegenwoordig bij veel moderne restaurants niet meer. Het eten was matig maar de rest maakte het goed, de prijs voor het all you can eat was namelijk ook echt niet duur. Dus je krijgt gewoon waar je voor betaald en dat is prima
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Onlangs gegeten met mijn moeder bij dit restaurant. In één woord; super! Je kan de kwaliteit goed proeven in de gerechten. Er wordt ook zeker aandacht besteed aan de gerechten. Ook een goede gastvrouw!
Myron H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Vanavond gegeten met de familie. Eten was goed alleen kwa temperatuur zeer matig, na vragen of het iet meer verwarmd mocht worden werd dat keurig gedaan. Maar de bediening man man, heel erg slecht, jonge onervaren meiden, die weinig van de etiketten hebben mee gekregen. Vooral het opletten op de drankjes was bijzonder slecht, dit is namelijk hun grootste inkomst!!! Voor een simpele hap kan je hier prima terecht voor een leuke prijs.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
In dit op zich prima restaurant werkt men met het 'all you can eat' principe in max 5 rondes. De bediening en keuken is dermate traag dat de eerste ronde bijna 2 uur duurt. Dat kan een latertje worden bij Izumi. Wanneer gasten iets zeggen van deze trage gang van zaken, krijgen ze te horen dat alles vers wordt gemaakt. Dus of je je koest wilt houden. Nooit meer naar hier. Gastvrijheidscijfer een 0
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
In tegenstelling tot de andere recensies hebben wij hier uitstekend gegeten. Prima kwaliteit en een zeer vriendelijke bediening voor een zeer schappelijke prijs. Ik moet er wel bij zeggen dat het erg rustig was en men dus alle aandacht voor ons had. het enige minpunt vond ik dat men geen kraanwater serveerde.
DreekeHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op zaterdag 28/2 gegeten met mijn vrouw en logee (11jaar), we wilden snel en laagdrempelig Japans eten, de website maakt een goede indruk, het is in de buurt, dus een poging waard. De ontvangst was al rommelig (aardedonker op parkeerplaats/ matige communicatie door de ober, hij loopt in privé-kleding rond). Bedoeling is p.p. 5 gerechten op een briefje invullen, nadien wordt per gang (totaal 5 gangen) het eten uitgeleverd. Dit concept was ons bekend en is lekker snel, invullen dus. Snel? Niet dus, de 1e gang kwam pas na 50 minuten door, irritant is dat tussendoor vaak wordt geroepen "komt eraan". Meteen maar de 2e gang invullen, duurt lang voordat je de bestelkaart weer kunt teruggeven en duurt lang voordat je drankje kunt bestellen (obers kijken niet rond en lopen op doel af en weer terug). Drankje ook paar keer vergeten waardoor je zelf (en andere gasten doen dat ook) naar de bar loopt om te vragen waar je drankje blijft. Gebruikt servies wordt nauwelijks opgehaald, waardoor deze door de gasten maar uit noodzaak op de tafel ernaast wordt geplaatst. Zeer vreemd, want er wordt vaak met lege dienbladen teruggelopen. Na 2 uur verwondering zaten we tussen de vieze borden en werden de gerechten van ronde 2, 3 en 4 door elkaar uitgeserveerd, waarbij nog een deel van de bestelling is vergeten. Kortom, rommelig en te weinig personeel. Wel de opmerking dat het eten van ruim voldoende kwaliteit is (met name de sushi en beefgerechten). Afrekenen was een slapstick, serveerster begon de discussie over haar eigen uitgeprinte rekening. Ik bleek nog drankje extra te moeten betalen, waarbij ik maar gelijk gegeven heb om van gezeur af te zijn (eigen fout wordt gasten verweten). Ik gaf aan dat ik niet tevreden was met de service, wel met de kwaliteit eten, de reactie daarop was: "als u in de buurt woont, kunt u ook afhalen", ik heb aangegeven dat absoluut niet van plan te zijn.
Koningzandvoort .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteravond geprobeerd hier met mijn vriendin te eten. Telefonisch gereserveerd en aangegeven dat we om 20.30 weg moesten omdat we nog een afspraak hadden. De aan de telefoon vriendelijke dame vroeg of we om 18.30 konden komen. Dan hadden we tijd genoeg. Na binnenkomst stond de eerste ronde binnen 10 minuten op tafel. Wij dachten dat gaat gaat lekker! Vervolgens kwam de tweede ronde pas om 19.45 uur!!!! Direct maar de derde ronde besteld. Serveerster aangesproken en aangegeven dat we echt om 20.30 weg moesten. Ja de bestelling zou snel komen.... Niet dus. Om 20.30 geprobeerd de eigenaresse discreet aan te spreken achter in de zaak. We hebben in 2 uur tijd twee rondes gekregen. Volgens haar moesten we toch echt het hele bedrag afrekenen. De kok begon zich er vanuit de open keuken ook mee te bemoeien en was in het Engels geïrriteerd opmerkingen aan het maken! Zeeeer onbeschoft gedrag. Op deze valentijnsavond had hij het druk met hartjes maken van de sushi!!! Geen hartje gezien! Maar het bijzondere hiervan was dat de ipv 3 sushi per bestelling er maar 2 op het bordje legden. Even rekenen: 5 rondes, 5 gerechten per ronde. Zou je alleen sushi eten scheelt dat dus 25 stukjes per persoon! Dat is nog eens je klanten pootje lichten! De smaak/kwaliteit van de gerechten is prima. Maar wat een slechte zaak is dit verder! Ik kom hier nooit meer.
Beste Koningzandvoort,
Allereerst nogmaals excuus voor het lange wachten en voor de opmerkingen van onze kok. Dit had niet zo moeten zijn na uw melding van uw afspraak om 20.30. Uiteraard hebben wij degelijk ons best gedaan om het zo snel mogelijk voor u te laten serveren.
Het waren 2 stuks sushi vanwege de hartjes vorm. Deze hadden uiteraard wel veel meer inhoud dan normaal, zodat u geen verlies krijgt. Omdat het er nu 2 waren. Het is toch iets bijzonders, een 'hartjes sushi'.
Groeten,
Izumi

Reactie van proever:

De reactie zegt mij voldoende. Kort excuus en daarna proberen recht te praten wat krom is. Op jullie website staat een mooi hartje van sushi. Wij hebben gisteravond foto's gemaakt van de sushi, en na goed bestuderen van de foto's zou je met wat fantasie een hartje kunnen ontdekken in de tegen elkaar geplakte sushi. Het probleem zit niet in de vorm van de sushi. Het gaat om gastvrijheid, dienstbaar zijn aan je klanten . En die klant een fijn en welkom gevoel geven. Mislukt dus!!
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Wij hebben prima gegeten bij Izumi. Het was heel erg rustig omdat de weg naar het restaurant gesloten was en ze vanaf morgen daarom 3 maanden sluiten. Het eten was lekker. Sushi helemaal prima. De mannen waren zeker ook tevreden over het vlees. De bediening was aardig en we hoefden niet lang te wachten op het eten. Voor een alle you can eat concept vond ik het zeker goed kwa kwaliteit van het eten, decor en bediening.
Lady-C .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Met een groep van 12 personen laatst bij Izumi gegeten. Wat ik altijd erg jammer vind, is dat dit restaurant vrij groot is, daardoor lijkt het een beetje ongezellig. Het eten is hier wel lekker. Sushi vers bereidt en de warme gerechten smaken ook prima. De bediening was ok.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Gisteravond, Valentijnsdag gegeten met 5 personen bij het restaurant. Bij binnenkomst om 20:00 uur zagen we al dat het redelijk druk was. In het begin wat te drinken besteld wat circa 30 minuten duurde voor dat het kwam, maar goed kan gebeuren. Toen bestellen, het is een eat what you like sushi restaurant, er lag geen bestellijst op tafel, of eigenlijk wel, maar die was al ingevuld, dus een nieuwe gevraagd, wat ook weer duurde. Wij de lijst ingevuld. Na bijna een uur wachten komt de eerste ronde door, bieflapjes. De bieflapjes zijn koud, is een warm gerecht, en moeten we delen, het zijn er 4 en we zijn met 5, na een kwartier komt 1 koteletje, 2 besteld, ok. Dan komt gespreid de sushi en zitten we mekaar aan te kijken en zeggen tegen elkaar, meteen maar de tweede ronde bestellen, want je mag 5 rondes bestellen. Als we nu niet bestellen dan, als we 5 rondes bestellen, zijn we niet voor 12en vertrokken. Goed de tweede ronde besteld, allemaal het zelfde laken en pak, alle warme gerechten waren koud, behalve de inktvisringen. Bij navragen waarom het allemaal zo lang moet duren zegt de mevrouw die ons bediend, ja.....het is Valentijnsdag en iedereen is vrij, wij.....huh?
We besluiten om af te haken om half elf met een hongerig gevoel, want we hebben er geen zin meer in.
Een teleurstellend restaurant met een slechte service.
filantroop .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
1e kerstdag hier gegeten. Het eten smaakte prima, maar helaas was het organisatorisch een puinhoop. Zeer lange wachttijden, de gerechten kwamen zeer onregelmatig, en een aantal van de bestelde gerechten werden ook helemaal niet geleverd. Salade kwam pas toen de gerechtjes op waren. Het eerste drankje werd redelijk snel bezorgd, echter het tweede en derde drankje werden pas na circa 45 minuten en na herinnering aan de bediening geserveerd. Ook het toetje, ijs werd pas na zeer lang wachten geserveerd, vrijwel gelijktijdig met het laatst bestelde biertje. Het toetje was een balletje sesam-ijs, dat helaas geen schepijs was maar zo uit de diepvries leek. Een van de desserts was gefrituurde banaan, dit was 15 minuten nadat de anderen hun ijs op hadden nog niet geserveerd. We zijn toen, na ruim drie uur maar opgestapt. Dit restaurant is helaas absoluut geen eerste Kerstdag waardig.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Al aantal keer gegeten hier, wat erg goed was. Op de site van Izumi staan actiecoupons. Naar aanleiding daarvan besloten we gisteren om 2 sushiboxen te bestellen om mee te nemen . Aantal keer eerder bij andere zaken sushi meegenomen maar dit was echt de beste, smaakte naar meer !
Oudheer .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Hier voor de 3e keer gegeten. En ik kan niet anders zeggen dat het wederom zeer goed is geweest. Ja inderdaad, je moet wat langer wachten op je sushi's. Dat was me de vorige keren ook opgevallen. Vandaag hoorde ik het waarom. Ze worden vers bereidt! En dat is het wachten wel waard. De sushi's, grill gerechten, alles is ok. Dat wachten geldt overigens niet voor de niet sushi gerechten. Onbegrijpelijk dat het hier stiller is dan bij de andere Japanners in de regio. Het zal wel met de locatie te maken hebben. Eigenlijk raar, daar je er zo bent, vanuit de regio Haarlem al helemaal. Als ik dan toch nog enige kritiek mag uiten; die irritante "in het weekend duurder" regeling. "TJa omdat iedereen dat tegenwoordig doet" was het commentaar. Vind ik niet slim. Zou er gewoon maar eens langs gaan. Wel door de week dus...:-)
EliseSissy .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Op de kaart tref je een ruime keuze aan sushi, sashimi en grill-gerechten. Het werkt volgens het 'sumo' of 'shabu-sabu' principe: per ronde aankruisen wat je wilt eten en verspilling wordt niet gewaardeerd. De bediening is vlot en het eten is van goede kwaliteit. De zaak is ruim opgezet, waardoor er helaas geen sprake is van 'intiem' dineren. Het is vrij koud in het restaurant, dus een tafel bij het raam (verwarming) is aan te raden.