Sushi&Grill

Mauritslaan 2 6161 HV Geleen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi&Grill

Jouw recensie over het restaurant Sushi&Grill

Scarlet P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk eten, altijd weer. We zijn er met regelmaat te vinden en altijd tevreden. Ook mogelijk om hier te lunchen. Ik verheug me nu alweer op de volgende keer!! Pittige kip, tempura sushi, sojabonen, tilapiafilet zijn onze favo's. Maar eigenlijk is alles heerlijk!!
peter K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekkere sushi en veel variatie van gerechten warm en koud voor ieder wat wils goed bereidt en voldoende keus in een gezellige ambiance
Frans I.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuk restaurant aan de rijksweg in Geleen. Al een paar keer lekker gegeten. De ene keer was het heerlijk en de andere keer was het matig. Als het hier druk is wil het wel eens minder soepel lopen. Verder hebben ze ontzettend veel keus en ontzettend lekkere sushi. Bediening is nog jong en soms wat onervaren maar meer verwacht je hier ook niet. Leuk ingericht!
miranda.gezel .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Eens in 2 a 3 weken wordt het verlangen naar sushi te groot en moeten we even naar dit restaurant. Het zit altijd vol (reserveren is ook door de weeks verstandig) en heeft veel vaste gasten. Dat is logisch: de sushi is kakelvers en heerlijk en de grill gerechten zijn eveneens prima. En dat voor een zeer schappelijke prijs! De bediening is persoonlijk en uitermate voorkomend. Vanavond mogen we weer!
MoniqueHuub .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Nu dan toch eindelijk een keer hier gaan eten, samen met de kinderen.
Het zit behoorlijk vol in het weekend, dus reserveren is aan te bevelen.
We krijgen een tafel aangewezen en binnen 5 minuten wordt de drank opgenomen, die ook weer vrij snel gebracht wordt. Ik moest me even laten uitleggen hoe het werkt en toen kon het avontuur beginnen. Er staan ruim meer dan 100 gerechtjes op de kaart (met foto's erbij), dus voldoende keuze. Je mag 5 keer 5 gerechtjes bestellen voor een vaste prijs, maar dan moet je goed je best doen ;-)
De sushi's zijn zonder uitzondering erg lekker, goed van smaak, grootte en textuur. De grill gerechtjes kunnen mij iets minder bekoren, met name het lamsvlees, dat smaakt niet eens naar lam. Voordeel is wel dat je je favoriete gerechtjes bij de volgende ronde opnieuw kunt bestellen.
De bediening is vlot en attent, we hoeven geen enkele keer lang te wachten en we worden vriendelijk te woord gestaan.
Het is erg druk, dus ook wel een beetje lawaaierig, maar de sfeer is goed. Minpunt is dat het vrij donker is binnen, dus een nadeel voor slechtziende mensen.
Al met al een aanrader, we komen hier zeker nog een keer terug.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Ik schrijf niet snel een tweede recensie voor een restaurant, echter het was al een tijd geleden dat ik voor dit restaurant een recensie schreef. Ik kan hier kort over zijn: een zeer goed sushi restaurant met verse producten, een goede service en vriendelijk personeel. Een aanrader!
badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Als verrassing werd ik meegenomen naar dit restaurantje. Ik ben geen sushiliefhebber, en grill zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar ik moet toegeven dat ik wel heb zitten genieten. Ik vond het vooral fijn om heel veel te kunnen proeven, van alles te proberen, en gerust nogmaals het gerecht te kunnen bestellen dat mij zo beviel. Alles is goed van smaak - niet subliem, maar verre van slecht. Bediening is chaotisch. Toch kon ik zien dat ze hun best deden, en vriendelijk bleven. Een leuke ervaring, en zeker als het gezelschap leuk is, dan komt het met uiteten gaan hier ook wel goed.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Op woensdagavond met 10 personen gegeten. Voor een door de weekse avond erg druk. Goed teken lijkt me.
Snelle bediening en lekker van zowel de sushi als de grill gerechten gegeten! Heerlijk en uitgebreide kaart.
Top dat de zwangere dames in ons midden exact wisten wat ze wel en niet konden eten. Tevens gold dit voor de personen met een lactose intolerantie.
Ik weet dat men dit verplicht is te melden op de kaart maar wees eerlijk; hoeveel restaurants houden zich daar aan? Ook de prijs verraste mij positief.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk avondje eten. Service is afgelopen maanden verbeterd, bediening let meer op drankjes. Eten blijft geweldig! Heerlijke verse sushi, perfecte temperatuur en heerlijk op smaak.
Ruimte is wel vrij donker.
D-usty .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Als sushi-liefhebber eens afgeweken van mijn vaste sushirestaurant. Mooi restaurant waar je niet op elkaar geplakt zit. Bediening was vriendelijk. We waren nog vrij vroeg op de avond daar dus het was niet erg druk. Naar mate de avond vorderde werd het langzaam drukker. De grillgerechten waren heerlijk! Elk gerecht had zijn eigen smaak. De gerechten waren wel iets groot van portie. 5 Gerechten per ronde per persoon was dan ook iets teveel. De sushi vond ik wat minder. De sushi was vaak iets smaakloos, door de weinige sushi-saus. Dat vond ik het grootste minpunt.
iPjotr .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijke verse gerechten.
Personeel vriendelijk, alle gerechtjes kwamen foutloos , bij andere eerder gemelde recensies was dit voor sommige een punt van kritiek
Ondanks Muziekkeuze op achtergrond, dramatisch, techno/house hoort niet in een restaurant, heerlijke avond. Hier komen we ZEKER nog een keer terug
H
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Eten is ok, lekkere hapjes om samen te delen. Geen lange wachttijden. Locatie is niet zo gezellig, erg rumoerig! We waren weer redelijk snel weg.
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
We zijn hier nu een keer of vier/vijf geweest maar na vanavond is het voorlopig wel de laatste denk ik. Nog geen keer meegemaakt dat de bediening een foutloze avond heeft.

Het eten is meer dan prima. De keuken doet echt zijn best. Het is de meer dan waardeloze bediening die het keer op keer weet te verknoeien. Bestelde gerechten worden verkeerd afgeleverd. Als je er wat van zegt dan gaan ze het rechtbreien maar dat draait er op uit dat ze het verder gewoon vergeten en je links laten liggen. Het duurt erg lang voor bestellingen geleverd worden. Half uurtje wachten voor een biertje is heel normaal. Het lijkt er vaak op dat de bedienende meiden als kip zonder kop rondlopen.

Nogmaals, erg jammer want op het eten is absoluut helemaal niks aan te merken!
Bedrijfsleider: leer je personeel eens wat beter op. Zorg voor meer ervaring in de bediening want dit kost je klanten!
simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Op een doordeweekse avond wederom neergestreken voor sushi . Zeer vriendelijk gastheer kaart uitgebreid . Heerlijke verse sushi en gerechtjes van de gril. We komen hier graag doordeweeks . In de weekenden druk en erg vol. Een aanwinst voor Geleen !
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Zeer goede ervaring bij dit sushi restaurant! Complimenten aan de eigenaar: Zeer goed bereid en super vers eten, uitstekend en vriendelijk personeel en een ongedwongen en gezellige ambiance!
lindaveldman1975 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Fijn restaurant met een ruime keus aan sushi en andere lekkernijen. We zijn er 1 keer geweest op een dinsdag avond toen was het er niet zo druk en liep alles soepeltjes. Met nieuwjaar zijn we ook geweest en toen was het veel drukker en liep het iets minder...het eten is prima en de service goed. Minpunt is wel dat de bediening vaak verkeerde bestellingen naar de tafel brengt.