Sushi&Grill

Meer informatie over restaurant Sushi&Grill

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Ik schrijf niet snel een tweede recensie voor een restaurant, echter het was al een tijd geleden dat ik voor dit restaurant een recensie schreef. Ik kan hier kort over zijn: een zeer goed sushi restaurant met verse producten, een goede service en vriendelijk personeel. Een aanrader!
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Als verrassing werd ik meegenomen naar dit restaurantje. Ik ben geen sushiliefhebber, en grill zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar ik moet toegeven dat ik wel heb zitten genieten. Ik vond het vooral fijn om heel veel te kunnen proeven, van alles te proberen, en gerust nogmaals het gerecht te kunnen bestellen dat mij zo beviel. Alles is goed van smaak - niet subliem, maar verre van slecht. Bediening is chaotisch. Toch kon ik zien dat ze hun best deden, en vriendelijk bleven. Een leuke ervaring, en zeker als het gezelschap leuk is, dan komt het met uiteten gaan hier ook wel goed.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Op woensdagavond met 10 personen gegeten. Voor een door de weekse avond erg druk. Goed teken lijkt me.
Snelle bediening en lekker van zowel de sushi als de grill gerechten gegeten! Heerlijk en uitgebreide kaart.
Top dat de zwangere dames in ons midden exact wisten wat ze wel en niet konden eten. Tevens gold dit voor de personen met een lactose intolerantie.
Ik weet dat men dit verplicht is te melden op de kaart maar wees eerlijk; hoeveel restaurants houden zich daar aan? Ook de prijs verraste mij positief.
JudithHuurdeman .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk avondje eten. Service is afgelopen maanden verbeterd, bediening let meer op drankjes. Eten blijft geweldig! Heerlijke verse sushi, perfecte temperatuur en heerlijk op smaak.
Ruimte is wel vrij donker.
Thunder .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Heerlijk gegeten op dinsdag avond gerechten waren super, bediening vriendelijk. Gezellige sfeer. Ik kom hier zeker terug.
D-usty .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Als sushi-liefhebber eens afgeweken van mijn vaste sushirestaurant. Mooi restaurant waar je niet op elkaar geplakt zit. Bediening was vriendelijk. We waren nog vrij vroeg op de avond daar dus het was niet erg druk. Naar mate de avond vorderde werd het langzaam drukker. De grillgerechten waren heerlijk! Elk gerecht had zijn eigen smaak. De gerechten waren wel iets groot van portie. 5 Gerechten per ronde per persoon was dan ook iets teveel. De sushi vond ik wat minder. De sushi was vaak iets smaakloos, door de weinige sushi-saus. Dat vond ik het grootste minpunt.
IPjotr .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijke verse gerechten.
Personeel vriendelijk, alle gerechtjes kwamen foutloos , bij andere eerder gemelde recensies was dit voor sommige een punt van kritiek
Ondanks Muziekkeuze op achtergrond, dramatisch, techno/house hoort niet in een restaurant, heerlijke avond. Hier komen we ZEKER nog een keer terug
H
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Eten is ok, lekkere hapjes om samen te delen. Geen lange wachttijden. Locatie is niet zo gezellig, erg rumoerig! We waren weer redelijk snel weg.
Sam M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Al veel sushi restaurants geprobeerd maar deze is toch wel favoriet! Heerlijk eten met "aparte" sushi, leuke bediening en fijne sfeer. Als ik 1 minpuntje moet noemen is t dat er vaak wat misgaat met het brengen van t eten bijv zaken vergeten of verkeerd brengen maar dat vinden wij niet zo'n ramp. Afhaal is hier ook zeker een aanrader!
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
We zijn hier nu een keer of vier/vijf geweest maar na vanavond is het voorlopig wel de laatste denk ik. Nog geen keer meegemaakt dat de bediening een foutloze avond heeft.

Het eten is meer dan prima. De keuken doet echt zijn best. Het is de meer dan waardeloze bediening die het keer op keer weet te verknoeien. Bestelde gerechten worden verkeerd afgeleverd. Als je er wat van zegt dan gaan ze het rechtbreien maar dat draait er op uit dat ze het verder gewoon vergeten en je links laten liggen. Het duurt erg lang voor bestellingen geleverd worden. Half uurtje wachten voor een biertje is heel normaal. Het lijkt er vaak op dat de bedienende meiden als kip zonder kop rondlopen.

Nogmaals, erg jammer want op het eten is absoluut helemaal niks aan te merken!
Bedrijfsleider: leer je personeel eens wat beter op. Zorg voor meer ervaring in de bediening want dit kost je klanten!
Hub V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Temperatuur van de rijst is niet goed, waardoor de rijst korrelig aanvoelt. Warme gerechten worden allemaal in dezelfde saus geserveerd.
Daarnaast lang moeten wachten op drinken, diverse gerechten pas laat of helemaal niet gekregen (en wel gerechten uitgeleverd gekregen die niet besteld waren door onze tafel).
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Lekker gegeten! Gezellig, ruime keus bij dit sinds aug. '14 geopende nieuwe restaurant. Paar kleine aandachtspuntjes: steeds moeten herinneren dat je iets te drinken hebt besteld, is niet prettig. Wij vierden een verjaardag: men had zelf aangeboden om na afloop voor de jarige een speciaal ijsje te serveren en voor de jarige te komen zingen. Dat gebeurde helaas niet. Maar goed, het eten werd er zeker niet minder door: dat was prima!
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Op een doordeweekse avond wederom neergestreken voor sushi . Zeer vriendelijk gastheer kaart uitgebreid . Heerlijke verse sushi en gerechtjes van de gril. We komen hier graag doordeweeks . In de weekenden druk en erg vol. Een aanwinst voor Geleen !
Jersama .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
2 weken geleden voor het laatst geweest hier, ik moet zeggen dat het eten hier voortreffelijk is. Beste sushi restaurant wat ik ken qua eten. Ze hebben de kaart aangepast merkte ik de laatste keer, en die is er nog meer op vooruit gegaan. Bediening ook erg vriendelijk, en hoewel soms eens iets verkeerd, of nog vaker iets willen brengen wat wij niet hebben besteld, maar de tafel naast ons dan, maar wordt wel altijd netjes opgelost en krijgen dan gewoon nieuw gebracht in enkele minuten. De leidinggevende is altijd heel erg vriendelijk en waardeert zijn klanten echt.
Wel altijd reserveren, anders is de kans groot dat je de plank misslaat.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Mijn vrouw en ik zijn hier op een zaterdagavond waarbij het hele restaurant vol was gaan eten. De laatste keer was vlak na de opening ergens in oktober waarbij wij toen ook al hebben geconstateerd dat het eten de Nigri, Temaki, Gunkan en de maki's voortreffelijk vers waren. Ook deze keer heeft het eten onze verwachtingen evenaard. Echter de service die enkele maanden geleden gewoonweg slecht te noemen was, de bestellingen werden met andere gasten verwisseld, de tussenpozen bij de bestelling was erg tot zeer lang waarbij wij aan het eind alles in een keer kregen. Enfin diezelfde service is nu perfect! Goede bedienen geen foute gerechten, een goede regelmaat tussen de bestellingen. Het was een gok die wij namen, maar we hebben er geen spijt van. Wat een aanwinst voor Geleen! Lekkere verse sushi, goede service en een mooie ingericht gezellig restaurant. Ga zo door en we komen zeker terug!
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Zeer goede ervaring bij dit sushi restaurant! Complimenten aan de eigenaar: Zeer goed bereid en super vers eten, uitstekend en vriendelijk personeel en een ongedwongen en gezellige ambiance!
Elime .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Op zondag lunch genoten bij Sushi&Grill in Geleen, kort samengevat: grote variatie in aanbod met goede kwaliteit, alles is duidelijk vers en met aandacht bereid. Bediening was heel attent en onderhoudend. Prijs kwaliteit meer dan top. Geen tijdslimiet zodat je rustig nog een kopje jasmijn thee kan drinken. Parkeren kan bij de ah. Gratis uitrijden, want de slagboom opent toch altijd. Een aanwinst voor zuid Limburg.
Lindaveldman1975 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Fijn restaurant met een ruime keus aan sushi en andere lekkernijen. We zijn er 1 keer geweest op een dinsdag avond toen was het er niet zo druk en liep alles soepeltjes. Met nieuwjaar zijn we ook geweest en toen was het veel drukker en liep het iets minder...het eten is prima en de service goed. Minpunt is wel dat de bediening vaak verkeerde bestellingen naar de tafel brengt.