Sushi & Grill Restaurant Goya

Stadsplein 2E 3431 LZ Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Sushi & Grill Restaurant Goya

Bij Sushi en Grill Restaurant Goya eet je voor lunch en diner zoveel Japanse gerechten als je op kunt. Het bekendste zijn natuurlijk de kleine sushi gerechtjes met sushi-rijst, zeewierblad en vis. De Japanse keuken heeft nog veel meer te bieden. Dat kun je met dit concept veilig uitproberen. Heb je na al die lekkernijen nog trek in een toetje? Loop dan nog even langs het dessertbuffet. Je kunt hier ook een lekkere Japanse maaltijd afhalen.

Meer informatie over restaurant Sushi & Grill Restaurant Goya

6,8
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We zijn hier gisteren geweest en het was wederom goed. De gerechtjes kwamen vlot door en als je glas leeg was kwamen ze gelijk vragen of je iets wilde drinken. Is weleens anders geweest daar. De tent zat ook helemaal vol en dat is een goed teken. Het bestellen op de tablet is beter dan het systeem van de ingevulde lijstjes die ze voorheen hadden, Ben hier zeker al tien keer geweest en het blijft heerlijk eten zelfs de sushi gaat ons steeds beter smaken, je moet het ook leren eten.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk Sushi gegeten met Carla. Na een dag vergaderen en een avond vergaderen was dit een kado. De iPad is handig om te bestellen, maar het vraagt wel wat uitleg. Sushi was lekker en de zure komkommers zijn heerlijk. Het personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk. Ik kom er graag terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Enigszins gedateerde inrichting met industriële Touch. Eten was prima en heel vlotte bediening. Gekozen voor een luxe menu waardoor we ook genieten konden van sashimi.
Maartenstudent .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekkere sushi en genoeg andere gerechtjes ! Doordat je een tablet hebt, ipv een blaadje gaat het bestellen erg makkelijk en snel. Alleen zou het handig zijn als je hier ook de drankjes op zou kunnen aangeven, want hiervoor moet je wel bij de bediening zijn. De bediening is wel heel vriendelijk en helpt je graag. Zelfs nog gezongen en kwamen met een speciaal ijsje en vuurwerk voor de jarige in ons gezelschap. Leuk restaurant !
M O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten vanavond. De sushi is voor een all you can eat restaurant prima. Zalm maki's, handrolls, paling sushi, lekker. Ik had een aantal verrassend lekkere gerechtjes verder zoals de inktvis (met knoflook), garnaal tempura, loempiaatjes, gebakken rijst en het mango ijs. Ja dat was echt wel prima. Wel mag denk ik e.e.a. wat heter geserveerd worden zoals de misosoep en gefrituurde garnaal. Oh en graag de saus van de loempiaatjes in een apart bakje i.p.v. gewoon op het bordje waar de loempiaatjes voor de helft in de saus gedrenkt worden nu, want mij kleine tafelgenote hield niet van de saus waardoor ik nu steeds de helft met saus erop moest opeten.

Toch even iets over de entree, daar zitten nu pal voor de ingang bezorgers wachtend op overdwars geparkeerde bezorgscooters te roken terwijl ze wachten. Kan echt niet! Niet roken daar en ook niet dat gehand voor de deur, liever de scooters ook niet voor de ingang dat is mijns inziens echt geen goede binnenkomer voor de klant. Personeel is duidelijk afgericht op de werkwijze van bestellingen vie ipad afleveren, maar ze mogen iets interactiever en klantgericht worden, en het kan geen kwaad lijk mij om ze ook eens te laten proeven van de lekkernijen die ze moeten serveren, zodat ze er eventuele vragen over kunnen Beantwoorden.

Ik kijk positief terug op mijn bezoek aan dit restaurant en mocht ik ooit weer in Nieuwegein verzeild raken dan zou het kunnen dat ik hier nog eens kom. Geen afrader in elk geval.
MPB_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Erg goed restaurant. We hebben er heerlijk gegeten en vonden het personeel jong, maar zeer vriendelijk. Absolute aanrader
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Beetje kitscherige aankleding van de zaak, maar we hebben genoten van het eten: echt smaakvolle sushi (aan de warme gerechten zijn we gewoon niet toegekomen), alle soorten. Helaas was er geen ika-sushi, maar ja. Makkelijk en snel systeem: bestellen via tablet. De bediening was wat storend aanwezig door steeds meteen een bordje of glas weg te halen zodra het leeg was: dat gaf wat onrust. De zaak was goed bezet, maar niet lawaaiig. De Japanse groene thee kwam wel in heel kleine potjes. We waren naar Goya uitgeweken omdat een ander restaurant vol was, maar zo hebben we een sushi-restaurant ontdekt waar we nog wel eens terug zullen komen.
Sophias S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Kom hier omdat mijn kinderen gek op sushi zijn. Ik vind de kwaliteit achteruit gegaan. Tonijn was donkerbruin en de eend was nog iets rauw. Het is een grote tent en er loopt veel personeel rond dat om de minuut aan je tafel staat om te vragen of je wil drinken. Best hinderlijk. Meeste keren krijg je niet alles wat je besteld hebt dus moet je nog een ronde wachten. Ik hoop dat er verbetering in komt.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Overall zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ben er al best vaak geweest en iedereen die ik meenam (tot een groep van 10 personen) was razend enthousiast. Drankjes duren soms langer maar personeel is over het algemeen vriendelijk (en helaas wel wat onervaren) maar qua smaak en diversiteit zeker de beste in de buurt.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met een groep van 10 personen hier wezen eten omdat wij hier voorheen altijd prima gegeten hebben. Vandaag viel het ons reuze tegen! We werden als groep boven de ingang geplaatst. Elke keer als de deur open ging tochtte het vreselijk. Zo erg zelfs dat een aantal van ons met jassen en sjaals aangezeten hebben. Dit aangegeven bij het personeel. Zij konden niets voor ons betekenen. We moesten maar wachtten tot iedereen binnen was, dan zou het wel over gaan, zou nog ongeveer een uur duren. We hebben het de hele avond koud gehad. De sushi en gerechten zijn erg lekker, tot we een haar vonden in de champignons. De bediening erbij geroepen. Ze vonden het vervelend, maar deden er in eerste instantie niets mee. Later kwamen ze een drankje van het huis aan bieden. De volgende ronde zat er weer een haar in het eten. We werden niet echt serieus genomen. De bediening deed er erg lang over om bestelde drankjes te bezorgen. Ze werden gewoon op tafel gezet en we moesten het verder zelf maar verdelen. Zo slecht heb ik het nooit meegemaakt hier. Echt jammer. Begrijpelijkerwijs hebben wij geen fooi gegeven
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Lekkere sushi, wat ik hier heb leren eten. Maar ook ben ik gecharmeerd van de heerlijke vleesgerechten die op de kaart staan. Bediening wel erg opdringerig met drinken aan bieden.
Loesje85 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Al meerdere keren bij Goya gegeten en eigenlijk altijd was het prima. Maar vorige week was het ronduit slecht.
We werden aan een tafeltje gezet waar het ijskoud was (er stond al een kleine verwarming extra aan maar dat mocht niet helpen).
Zelf verplaatst naar een ander tafeltje. Het werd niet beter.
Vervolgens werden we door een medewerker naar een ander tafeltje gebracht. Hier waaide het zelfs.

Weer werden we naar een ander tafeltje gebracht, volop in de tocht. De mensen naast ons hadden zelfs hun jas over hun benen liggen vanwege de kou.
Uiteindelijk maar weer om een ander tafeltje gevraagd. Deze kregen we, het was niet meer zo koud maar zeker niet warm. Helaas was er niks meer mogelijk.

Daarnaast werd tot twee keer toe ons eten vergeten en tot twee keer toe de drankjes.
En als laatste was het eten vaak lauw en flauw.

We gaven te kennen bij het personeel niet tevreden te zijn en prompt kwam er iemand langs. Helaas wel tegelijk met een nieuwe lading eten dus wij vroegen hem even later terug te komen zodat het eten niet koud zou worden.
Hij is helaas niet meer terug gekomen. Bij het afrekenen nogmaals aangegeven dat het allemaal niet naar wens was.
Mededeling: O dat is jammer. Nou dat wordt dan 80 euro bij elkaar.

Pas toen we de trap afliepen kwam de bewuste ober aanlopen. Of het nog naar wens was verder. Ik heb aangegeven dat het jammer was dat ze niet geluisterd hebben/terug gekomen zijn. Gemiste kans voor hun om de service te verbeteren. In zo'n geval kan je een klant al meer tevreden naar huis sturen als je bijvoorbeeld een drankje van de zaak krijgt en het gevoel hebt dat er iets met de feedback wordt gedaan.
Daarmee zal ik ook niet zo snel meer terug komen in dit restaurant.

Mama I.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
All you can eat is niet mijn favoriete formule, maar vanwege goede recensies en de handige ligging t.o.v. de schouwburg dit restaurant geprobeerd. En dat beviel goed! Heerlijk verse sushi gegeten, wokgerechtjes en salades. Grappige vondst: de Inktvissaté. Per bestelling kun je vijf gerechten kiezen via een tablet. Groot voordeel dat je zelf niet hoeft te lopen en dus niet echt tot een gesprek zou komen met je tafelgenoot. Kortom, wij komen nog eens terug!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Samen met collega bij Goya gegeten en voor het luxe "all you can eat" menu gekozen.... wat was dat een goede keuze: bijzonder smakelijk, zeer ruime keuze, veel vis, verrukkelijke sushi en sashimi.... het eten was echt top.
Met de tablet worden de gerechten gemakkelijk besteld en snel geserveerd.
Twee tips: jammer dat de beschrijvingen op de tablet niet goed te lezen zijn (althans: zonder leesbril) vanwege de kleine letters (het zou mooi zijn als dit kan worden uitvergroot).
En het was moeilijk om vanaf het plaatje te beoordelen hoe groot het gerecht is (soms was het veel meer dan we hadden verwacht).

Food911 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Afgelopen zondag weer eens bij Goya gegeten. Het eten was altijd redelijk, tot ons laatste bezoek. Bij eerdere bezoeken viel ons al op dat het personeel erg jong en ongeschoold is. Ze hebben totaal geen idee wat ze op tafel zetten. De bediening komt niet enthousiast en amateuristisch over. Tijdens een van onze bezoeken aan dit restaurant lag er bijvoorbeeld een kippenbot midden in het looppad, waar het personeel de hele avond gewoon voorbij liep. Bij een ander bezoek viel ons op dat de kok achter de sushi bar, constant met zijn mond vol eten stond, terwijl hij sushi stond te maken. Tijdens ons laatste bezoek viel als eerste op dat de sushi koud en dus niet vers was. De krokantheid van de crispyrol was ver te zoeken. Tevens was de sushi met gefrituurde garnaal zacht en koud. Vervolgens werd ik verrast met een groot stuk groente (prei o.i.d.) dat in mijn bierglas vast geplakt zat. Dit was na het afwassen waarschijnlijk blijven zitten. Daarna kregen wij de gebakken groente geserveerd, met enorme klonten gelatine. Bij navraag personeel, werd ons verteld dat dit poeder van de saus was. Zonder excuses loopt het personeel weg. Inmiddels had ik geen eetlust meer. De klachten hebben wij nog gemeld bij de chef, maar hier werd erg laconiek op gereageerd. Bij het afrekenen kregen wij 10 procent korting van de chef, onder het mom 'ik wil de klant tevreden houden'. Ondanks dit gebaar, komen wij niet meer terug bij Goya.
Reinhelesmir .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij eten hier vrij regelmatig en ook al twee jaar op 2e Kestdag. Gezellig met onze buren. Het eten is er heerlijk en de sfeer is lekker relax. Zelf ben ik vegetarisch. Dus ook geen vis. Maar ik kom niets tekort. Zeewier en Aloe Vera kom je ook tegen en dit smaakt heerlijk fris en is zacht van smaak. Dus een tip voor de vegetarische mensen onder ons. Men werkt er tegenwoordig met een tablet. Deze wordt bij je tafel neergelegd en zo kun je zelf simpel de gekozen hapjes invoeren.

Ook mensen die totaal niet van Sushi houden, kunnen gewoon mee komen. Want er zijn ook voldoende hapjes zoals kip e.d. Voor ieder wat wils dus.

L G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Hier al meerdere keren lekker gegeten. Echter vond ik het deze keer tegenvallen. We waren altijd gek op de spicy beefroll, zoals de naam al zegt spicy. Echt heerlijk vonden wij deze maar nu was het echt enorm pittig! Gewoon niet lekker meer en we zijn heus wat gewend. Ook kwam er steeds een meneer ongevraagd de glazen met water bijvullen, de flessen vlogen er door heen, dit was ook goed terug te zien op de rekening.
Elisa D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Wij zijn hier heel vaak wezen eten en het was altijd goed. Vandaag is dat helaas niet het geval. Nog nooit zo slecht gegeten! De sushi Crispy was helemaal zacht van binnen. Alle sushi was ijskoud. De loempia's waren taai en donker bruin. Thaise kip was echt het toppunt die smaakte chemisch. Toen ik na alles iets zei over de kip werd er gezegd dat we het moesten opeten en anders extra moeten betalen. Op spekkoek zaten bruine witte plekken. En het ijs zaten brokken ijs is dus ontdooid geweest. Bij het aangeven bij het betalen dat we het erg slecht vonden werd er gezegd dat het wel druk was. Er zaten 9 tafels. Wij runnen zelf een restaurant. Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik een recensie schrijf. Hier komen wij nooit meer terug!!! Echt heel erg jammer. Vroeger was dit ons favoriete restaurant. Nu helaas voor jullie lekker naar shizen in vianen waar alles vers gemaakt word.
Jasmijn W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Een paar keer hier heel lekker gegeten maar gisteren viel het ons echt erg tegen! De sushi smaakte flauw, was droog en sommige sushi's waren nog heel koud. Ook zijn de vierkante tafeltjes erg klein en moesten we lang wachten op ons drinken. We gaan de volgende keer jammer genoeg naar een ander all you can eat sushi restaurant.