Sushi & Grill Restaurant Goya

Stadsplein 2E 3431 LZ Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi & Grill Restaurant Goya

Bij Sushi en Grill Restaurant Goya eet je voor lunch en diner zoveel Japanse gerechten als je op kunt. Het bekendste zijn natuurlijk de kleine sushi gerechtjes met sushi-rijst, zeewierblad en vis. De Japanse keuken heeft nog veel meer te bieden. Dat kun je met dit concept veilig uitproberen. Heb je na al die lekkernijen nog trek in een toetje? Loop dan nog even langs het dessertbuffet. Je kunt hier ook een lekkere Japanse maaltijd afhalen.

Meer informatie over restaurant Sushi & Grill Restaurant Goya

5,8
6,4

Jouw recensie over het restaurant Sushi & Grill Restaurant Goya

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Even wennen aan de tijdklok, zelfs tussen bestelling drinken en eten zit een ingebouwde pauze. Verder is het dessert een stuk uitgebreider en was het op een doordeweekse avond niet zo druk. Voor de gast beter.
Jeffrey P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Wij zijn hier recent met een gezelschap van 6 personen gaan eten. Ik kwam regelmatig bij Goya, maar sinds de zeer slechte ervaring na de lancering van het nieuwe concept gaan wij niet meer terug. Het toetjeseiland was verschrikkelijk. Alles plakte en overal lag wat. Er werd niet schoongemaakt en nauwelijks aangevuld. De chocoladefontein deed het niet meer omdat hij helemaal vol zat met rotzooi. Bestellingen kwamen zeer laat of helemaal niet aan en het servies werd nauwelijks opgehaald. Toen er eindelijk een serveerster kwam om het op te halen stond het dienblad zo vol dat er spullen af vielen over mijn tafelgezelschap heen. Diverse gerechten zijn van de kaart verwijderd en de porties zijn kleiner geworden. Waar je voorheen iedere 5 minuten kon bestellen is deze tijd nu aangepast naar 10 minuten en dit geldt ook voor de drankjes. We hebben diverse malen geklaagd bij diverse personeelsleden, zij gaven aan dat er te weinig personeel was. Ook hadden zij dit aangegeven bij de baas die hier vervolgens niets mee deed. Verdere klachten werden een beetje ongemakkelijk weggelachen. Op de vraag om compensatie wordt simpelweg niet gereageerd. Men vindt inkomsten duidelijk belangrijker dan tevreden klanten.daarnaast worden op Facebook alle negatieve berichten verwijderd en worden er afbeeldingen geplaatst die een onjuist beeld geven over de kwaliteit. Ik zal proberen wat foto’s van het toetjeseiland toe te voegen aan deze receptie.
M.I. S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Teleurgesteld!! Kwamen hier erg vaak, maar na vanavond toch wel serieus heroverwegen. 2/3e deel van ons eten werd niet aan tafel bezorgd. Tussentijds netjes 2x gemeld, maar helaas geen verandering. Hele avond zo gebleven. Bij afrekenen weer netjes gemeld, maar ons wel volle pond laten betalen (duur grapje met 5 pers-gezin: 172,-)!! Wel excuses, maar ons in NIETS tegemoet gekomen. KANSLOOS...en avond daardoor vrijwel verpest.
Jerry J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Dit was echt heel erg slecht! Allereerst duurde het vreselijk lang voordat de bestelde gerechten en dranken geserveerd werden. Spullen kwamen te laat of zelfs helemaal niet. Daarnaast werden de gebruikte borden flesjes en glazen niet opgehaald. Het nieuwe dessert eiland was helemaal een ramp. De helft was op en het was er te vies om aan te raken (zie foto’s). We hebben dit diverse malen aangegeven en over de overige zaken geklaagd maar helaas werd hier niets mee gedaan. Wij bezochten dit restaurant vrij regelmatig maar wat mij betreft is dit de laatste keer!
Kelly C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het enige positieve: de inrichting. Van het bestelde eten en drinken bijna niks gekregen. Bediening ook onbeleefd. Bij het toetjesbuffet was nog heel weinig over en zelfs het afrekenen duurde ontzettend lang! Normaal laat ik nooit recensies achter, want als het ergens wat minder gaat denk ik: “Ze doen in ieder geval hun best”. Kreeg hier dat gevoel totaal niet. Het is het geld echt niet waard!!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wat een tegenvaller, nooit meer goya nieuwegein. Heel de avond beroerd geweest. Sushi is smakeloos, droog, te warm, supermarkt kwaliteit. Alle andere gerechtjes bedolven onder een laag saus. Meestal te zoette dikke drap. Of gewoon chili saus uit fles. Kip is gekookt, vis is ondefinibaar. Ijs lijkt ontdooit en opnieuw ingevroren. De ruimte heeft geen airco, erg benauwd binnen. Voor ons geen tweede keer meer, Shizen is in vianen de moeite van omrijden waart. Het wordt tijd dat er in het pand iets anders komt.
ambern B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wat een teleurstelling, was voor ons de laatste keer.

Kwalitatief een drama, te vlug gemaakt, lauw eten en werkelijk alles is bedekt met saus. Ja zo maak je alles lekker.

De "Japanse varkenshaas" smaakte naar kip en de lam smaakte naar beef achtig iets.
Haar in de jus de orange, komt het glas terug zie je aan de rand dat hij eruit is geveegd en terug is gegeven!
Je hebt de laatste hap nog vast met je stokjes of het bordje wordt al weg gehaald.
Wij zeiden expres iedere keer "bedankt" als ze wat kwamen brengen of halen maar dat had het bedienend personeel niet door. Bediening is zeker niet meer wat het geweest is en het enthousiasme wat 80% uitstraalt is dat ze lekker thuis moeten blijven.

Wij gaan voortaan wel ergens anders heen, dit hoeft voor ons niet meer, de 5 jaar gaan ze zo niet redden.
PP0102 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Samen hier een ZA-avond gaan eten, en jammer genoeg blijft de kwaliteit die we van het begin (4 jaar geleden) gewend zijn teruglopen:
- trage service (op met name luxe-artikelen)
- halfvolle glazen drank en eten worden voor je neus afgeruimd (terwijl je nog niet klaar bent)
- slechte(re) sashimi
- en ook de warme gerechten waren zeker niet van goede kwaliteit.
Nu wordt er met iPAD's gewerkt, wat de service niet ten goede komt: op menig oproep wordt gewoon niet gereageerd.
En wat er tenslotte wel toeneemt is de prijs: over de afgelopen paar jaar is de prijs zeker zo'n 25 a 30% gestegen. Voor 2 personen de sushi's met een # alcoholische drankjes en thee bijna 90 euro is heel veel geld!
Op deze manier komen wij voorlopig niet terug, wij hopen dat ze een en ander structueel verbeteren.
shopperella .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Als ik sushi wil eten ga ik het liefst naar Goya. Ik vind het hier lekkerder dan bij andere shushi restaurants in de omgeving Utrecht en je hebt naast de sushi veel keuzes in vlees/wok gerechten.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteren gegeten bij Goya! En wat was het verschrikkelijk koud. Mensen zaten met jas aan te eten. Doorgegeven dat er erg koud was maar er was iets met de deur werd er gezegd. Het hele restaurant was aan het klagen. 85 euro betaald om het koud te hebben en geen excuus of iets gehad. Wij gaan hier niet meer heen.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden geplaatst op een tafel vlak bij de keuken met veel herrie van de afwas, het eten was erg slecht en we kregen niet wat we besteld hadden, na het eten staarde de manager ons bijna het restaurant uit, ik werk zelf al 7 jaar als kok in de horeca en heb nog nooit een recentie geschreven maar na vanavond vond ik het wel nodig om mensen van deze fout te behoeden, ronduit schandalig dat je op deze manier geld wil verdienen.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We zijn hier gisteren geweest en het was wederom goed. De gerechtjes kwamen vlot door en als je glas leeg was kwamen ze gelijk vragen of je iets wilde drinken. Is weleens anders geweest daar. De tent zat ook helemaal vol en dat is een goed teken. Het bestellen op de tablet is beter dan het systeem van de ingevulde lijstjes die ze voorheen hadden, Ben hier zeker al tien keer geweest en het blijft heerlijk eten zelfs de sushi gaat ons steeds beter smaken, je moet het ook leren eten.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk Sushi gegeten met Carla. Na een dag vergaderen en een avond vergaderen was dit een kado. De iPad is handig om te bestellen, maar het vraagt wel wat uitleg. Sushi was lekker en de zure komkommers zijn heerlijk. Het personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk. Ik kom er graag terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Enigszins gedateerde inrichting met industriële Touch. Eten was prima en heel vlotte bediening. Gekozen voor een luxe menu waardoor we ook genieten konden van sashimi.
maartenstudent .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekkere sushi en genoeg andere gerechtjes ! Doordat je een tablet hebt, ipv een blaadje gaat het bestellen erg makkelijk en snel. Alleen zou het handig zijn als je hier ook de drankjes op zou kunnen aangeven, want hiervoor moet je wel bij de bediening zijn. De bediening is wel heel vriendelijk en helpt je graag. Zelfs nog gezongen en kwamen met een speciaal ijsje en vuurwerk voor de jarige in ons gezelschap. Leuk restaurant !
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten vanavond. De sushi is voor een all you can eat restaurant prima. Zalm maki's, handrolls, paling sushi, lekker. Ik had een aantal verrassend lekkere gerechtjes verder zoals de inktvis (met knoflook), garnaal tempura, loempiaatjes, gebakken rijst en het mango ijs. Ja dat was echt wel prima. Wel mag denk ik e.e.a. wat heter geserveerd worden zoals de misosoep en gefrituurde garnaal. Oh en graag de saus van de loempiaatjes in een apart bakje i.p.v. gewoon op het bordje waar de loempiaatjes voor de helft in de saus gedrenkt worden nu, want mij kleine tafelgenote hield niet van de saus waardoor ik nu steeds de helft met saus erop moest opeten.

Toch even iets over de entree, daar zitten nu pal voor de ingang bezorgers wachtend op overdwars geparkeerde bezorgscooters te roken terwijl ze wachten. Kan echt niet! Niet roken daar en ook niet dat gehand voor de deur, liever de scooters ook niet voor de ingang dat is mijns inziens echt geen goede binnenkomer voor de klant. Personeel is duidelijk afgericht op de werkwijze van bestellingen vie ipad afleveren, maar ze mogen iets interactiever en klantgericht worden, en het kan geen kwaad lijk mij om ze ook eens te laten proeven van de lekkernijen die ze moeten serveren, zodat ze er eventuele vragen over kunnen Beantwoorden.

Ik kijk positief terug op mijn bezoek aan dit restaurant en mocht ik ooit weer in Nieuwegein verzeild raken dan zou het kunnen dat ik hier nog eens kom. Geen afrader in elk geval.
MPB_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Erg goed restaurant. We hebben er heerlijk gegeten en vonden het personeel jong, maar zeer vriendelijk. Absolute aanrader
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Beetje kitscherige aankleding van de zaak, maar we hebben genoten van het eten: echt smaakvolle sushi (aan de warme gerechten zijn we gewoon niet toegekomen), alle soorten. Helaas was er geen ika-sushi, maar ja. Makkelijk en snel systeem: bestellen via tablet. De bediening was wat storend aanwezig door steeds meteen een bordje of glas weg te halen zodra het leeg was: dat gaf wat onrust. De zaak was goed bezet, maar niet lawaaiig. De Japanse groene thee kwam wel in heel kleine potjes. We waren naar Goya uitgeweken omdat een ander restaurant vol was, maar zo hebben we een sushi-restaurant ontdekt waar we nog wel eens terug zullen komen.
Shantie S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Kom hier omdat mijn kinderen gek op sushi zijn. Ik vind de kwaliteit achteruit gegaan. Tonijn was donkerbruin en de eend was nog iets rauw. Het is een grote tent en er loopt veel personeel rond dat om de minuut aan je tafel staat om te vragen of je wil drinken. Best hinderlijk. Meeste keren krijg je niet alles wat je besteld hebt dus moet je nog een ronde wachten. Ik hoop dat er verbetering in komt.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Overall zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ben er al best vaak geweest en iedereen die ik meenam (tot een groep van 10 personen) was razend enthousiast. Drankjes duren soms langer maar personeel is over het algemeen vriendelijk (en helaas wel wat onervaren) maar qua smaak en diversiteit zeker de beste in de buurt.