Sushi & grill Fujisan

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
Fanis P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Maandag avond heerlijk gegeten! Heerlijke sushi en lekkere salades en andere gerechten. We komen hier regelmatig en hebben het altijd naar onze zin. De bediening is super aardig en gastvrij kortom een topper.
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De allerbeste sushi uit het hele Westland en omstreken eet je bij Fujisan in de Molenstraat in Naaldwijk. Je hoeft zeker niet meer naar de steden en het doet absoluut niet onder voor o.a. Sumo. Meerdere keren geweest. Telkens opnieuw heerlijke zeer verse sushi en andere heerlijke kleine gerechten van de kaart (warm en koude gerechten). Ook voor de kinderen, groot en klein is er zeer veel keuze. Alles vers bereid. Je hoeft je hier gelukkig niet te houden aan een tijdlimiet. Echt een aanrader en het proberen meer dan waard. Ik ga komend weekend weer.
Sze-Wing T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Besloten om in de buurt sushi te gaan eten ipv naar de stad.
De sushi was prima, werd vlot uitgeserveerd. Er werd meerdere malen naar de bediening geroepen door een andere tafel, maar door de inrichting van de zaak kan ik me voorstellen dat je niet altijd overzicht hebt als je achter de bar staat.
Minpunten qua inrichting: de Amerikaans diner zitelementen in bijzondere kleurcombinaties en men heeft ook niet erg z'n best gedaan om de tent Japans te doen lijken met de traditionele Chinese muziek en Chinese versiersels in het interieur, hoewel ik ook begrijp dat dit laatste niet bij iedereen op zal vallen.

We waren de laatste tafel. Bijzondere afsluiting van de avond was dat één van de koks blijkbaar klaar was met z'n shift en besloot z'n nagels te knippen achter de bar (!). Er gebeuren wel meer bijzondere dingen in en rondom de keuken in restaurants, maar dit vond ik zo onsmakelijk dat dit voor mij een reden is om niet meer terug te komen.
JBteM .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekker gegeten, verse producten. Bediening was vriendelijk, inrichting niet zo sfeervol maar dat hinderde ons niet. Prijs kwaliteit verhouding was uitstekend
WVR D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wederom bij Fujisan gegeten. Ook dit keer heerlijk gegeten, echt verse sushi en overheerlijke andere gerechten. Bediening ook dit keer weer zeer vriendeljjk, vlotte service. Blijft een aanrader. Wij komen zeker nog terug.
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Fujisan. Het is een wat kleiner restaurant, niet zo'n massaal sushi restaurant. Alle sushi word vers bereid en dat is te proeven, echt ontzettend lekker!!! Het personeel is bijzonder vriendelijk en was erg druk met alle gasten. De entourage oogt een beetje als een Amerikaanse lunchroom, met strak 'leren' vastopgestelde bankjes, niet heel erg Aziatisch maar het eten is uitmuntend lekker!
FamDaan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Fujisan! Voor ons de eerste keer en we wisten niet echt wat we konden verwachten! Maar top! Lekkere sushi, lekker vlees en voor de kids ook zat keuze. De bediening is nog iets afwachtend maar wel keurig. Zeker voor herhaling vatbaar.....of om af te halen!
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Toch even proberen zo'n alle you can eat in de buurt. Ik vond de sushi verrassend lekker. Vers en smakelijk. Genoeg keuze. Bediening was goed. Enig minpuntje was op dat moment de temperatuur. Het mag van mij wat warmer zijn maar ik ga zeer zeker terug!
Xavierbr .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Een 2e keer teruggekomen na goede ervaringen bij het 1e bezoek een paar maanden terug. Ook nu heerlijk verse sushi/grill gerechten en snelle en attente bediening. Betere kwaliteit dan de grotere 'ketens'. We zullen zeker blijven terugkomen.