Sushi Factory

Broersvest 119 3111 EE Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Factory

Geliefde oosterse hapjes

Trek in sushi? Bezoek dan Sushi Factory in het centrum van Schiedam. Hier serveert de sympathieke bediening geliefde oosterse hapjes die een uitstekende kwaliteit hebben. Je komt op de kaart zelfs dingen tegen die je in de meeste sushirestaurant vaak niet kunt krijgen. Een heerlijk adres waar je als liefhebber echt aan je trekken komt!

Meer informatie over restaurant Sushi Factory

Lang

Jouw recensie over het restaurant Sushi Factory

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Schoon en modern ingericht sushi restaurant met een ruime keuze aan koude en warme gerechten van goede kwaliteit.
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lange wachttijd voor de sushi gerechten. Bestellingen van de 1e ronde kwamen pas toen we ook al de bestelling voor de tweede ronde hadden geplaatst. Na onze opmerking hierover gaf men als reactie dat de tijd van 2 uur dan wel wat langer mocht zijn.
Leuke ws de roos de we bij het verlaten van het restaurant ontvingen.
We gaan er zeker nog eens heen.
John H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk eten maar wel een beetje rommelig met de sushi rondes.
Sukri .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Erg slechte service. Erg onvriendelijk aan de telefoon en totaal niet klant vriendelijk. Je kan telefonisch niets wijzigen in je bestelling of ze gooien er weer geld op. Daarnaast is de sushi niet lekker, te veel rijst. Echt de laatste x dat we hier bestellen!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Gelukkig niet zo hecties als in grotere/andere Japanse restaurants. Bestellen per tablet gaat heel gemakkelijk. We gaan hier absoluut vaker eten!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat een verschrikking!!! Het stonk erg naar oud vet en frituur, de bediening wist van geen toeten of blazen. Met hun vingers in het glas je drinken op tafel zetten, elke keer als ze wat op tafel kwamen brengen zei een van de obers ‘ fiijne dag!’ En de keuken kon het niet aan. Allees de frituur kwam snel. Tijdens ronde 3 kwamen nog sushi’s van ronde 1. Slecht, slecht, slecht! Oh en na het vragen van de rekening toen het wat langer duurde zijn we zelf maar gaan lopen en stond de ober die de rekening zou brengen aan de afwas... nooit nooit meer!
Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met een vriendin heerlijk gegeten. Goede service alles word redelijk snel gebracht. Stijl van het interieur is heel modern strak. Het is niet heel japans. Na mijn mening wel jammer.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
lekker eten voor een goede prijs.
helaas op sommige dagen erg stil...

uitgebreide kaart.
zeker de optie om incl drinken aan te bieden erg handig.
jammer dat je alsnog voor bier en wijn los moet betalen. maar dat is dan weer wel betaalbaar
Thao N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vorige week hier met een vriendin wezen eten. Het was er redelijk rustig en er hing een fijne sfeer. Sushi was lekker, beter dan de meeste all you can eat tentjes tegenwoordig. Personeel is oke, ze nemen niet echt initiatief. Wel voor herhaling vatbaar.
Jeannet J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke locatie vriendelijk personeel
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Bediening was niet onaardig maar onprofessioneel. Praten niet aan tafel en lijken heel verlegen als je iets vraagt. Verder hartstikke lekker gegeten.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fantastische ontvangst en bediening.
Eten is heerlijk!
Makkelijk bestellen met tablet.
Shalini L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wat een gezellige avond moest worden is een avond vol discussies met de eigenaresse van dit restaurant geworden. Voordat ik daarheen ging heb ik gebeld naar de zaak om te vragen wat de prijs is voor een kind van 2 jaar. De vrouw aan de telefoon vertelde dat het voor kinderen van 2 jaar gratis is wanneer je het pakket zonder drinken neemt, indien je inclusief drinken neemt dan wordt het 5 euro voor het kind. Prima. Daar aangekomen heb ik het nogmaals gevraagd aan onze tafelbediende. Die zei dat het gratis is en het niet uitmaakt welk pakket je kiest. Na ongeveer 45 minuten zitten, eindelijk aan onze eerste ronde, kwam er vrouw bij ons aan tafel staan om te vragen waarom wij het nogmaals aan de ober hebben gevraagd wanneer ze het aan de telefoon heeft uitgelegd en dat de informatie van de ober niet klopte omdat hij nieuw is en ik de website beter moest lezen. Prima, na wat heen en weer geklets zei ik 'nou, dan betaal ik voor het pakket zonder drinken want mijn dochtertje eet wat patatjes met mij mee en ze heeft haar eigen kinderdrank'. Dit vond mevrouwtje niet leuk en wilde dat wij 5 euro voor een kleine bord patat moesten betalen! Nadat wij duidelijk hebben gemaakt dat dit totaal niet klantvriendelijk is om zo met je gasten om te gaan, heeft ze nog iets in haar eigen taal gezegd en is ze weggegaan, ook heeft ze de ober nog flink op zijn kop gegeven terwijl hij zo lief voor ons was de hele avond.

Alleen door deze ervaring al, zou ik niet naar dit restaurant meer gaan. We wisten niet dat dit de eigenaresse was, dat is ons later duidelijk geworden en dat maakt het eigenlijk alleen maar erger! Eten is wel lekker trouwens :)
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten smaakt voortreffelijk en heeft ook een prima kwaliteit!!!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Voor de 1e keer gegeten. Vriendelijk personeel. Concept met tablet werkt prima. Ook de incl. Drinken mogelijkheid. Alles vers. En na bestellen keurig snel op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar..
Sylvester D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Was weer top zoals altijd en zeer vriendelijk
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hadden trek in wat lekkere sushi e.d. Ik ben geen visliefhebber maar tegenwoordig hebben de betere sushirestaurants genoeg andere keuzes. De iets verderop gelegen sushimogelijkheid zag er erg druk uit en daar hadden we dus geen zin in. Uiteindelijk dus hier terecht gekomen. Heel vriendelijk ontvangen, alles goed uitgelegd en vlot met alles geholpen. Er is zeker voldoende keus voor een niet visliefhebber. Achteraf ook nog in gesprek gekomen en daarin werd uitgelegd dat als je ergens naar vraagt er zelfs nog meer aanpassingen mogelijk zijn. Top!. Het was op het moment erg rustig, sfeer prima en zorgde ervoor dat we heerlijk ontspannen gegeten hebben. prijs-kwaliteit is zeker goed. Wij komen absoluut nog een keer terug.
m D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Jammer, dat na 2 uur er geen ruimte meer was om koffie te bestellen.
Ja alleen , als je extra betaalde
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was lekker maar het was wel jammer dat ze bij het op tafel zetten van de gerechten er niet bij zeggen wat het is.
lca50 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met 5 personen gegeten. Kwaliteit was goed. Gebruik gemaakt van het Deluxe Menu (incl. frisdranken en koffie). Alleen moesten we voor de koffie extra betalen omdat volgens de tablet (deze vervangt de menukaart) onze tijd met 10 minuten was overschreden. Dat kwam toch wel klantonvriendelijk over. Dit concept is dus niet aan ons besteed, Sorry Sushi Factory, we kwamen graag bij u, maar nu bent u 5 klanten kwijt.