Sushi Factory

Broersvest 119 3111 EE Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Factory

Geliefde oosterse hapjes

Trek in sushi? Bezoek dan Sushi Factory in het centrum van Schiedam. Hier serveert de sympathieke bediening geliefde oosterse hapjes die een uitstekende kwaliteit hebben. Je komt op de kaart zelfs dingen tegen die je in de meeste sushirestaurant vaak niet kunt krijgen. Een heerlijk adres waar je als liefhebber echt aan je trekken komt!

Meer informatie over restaurant Sushi Factory

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sushi Factory

Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met een vriendin heerlijk gegeten. Goede service alles word redelijk snel gebracht. Stijl van het interieur is heel modern strak. Het is niet heel japans. Na mijn mening wel jammer.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
lekker eten voor een goede prijs.
helaas op sommige dagen erg stil...

uitgebreide kaart.
zeker de optie om incl drinken aan te bieden erg handig.
jammer dat je alsnog voor bier en wijn los moet betalen. maar dat is dan weer wel betaalbaar
T N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vorige week hier met een vriendin wezen eten. Het was er redelijk rustig en er hing een fijne sfeer. Sushi was lekker, beter dan de meeste all you can eat tentjes tegenwoordig. Personeel is oke, ze nemen niet echt initiatief. Wel voor herhaling vatbaar.
Jeannet J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke locatie vriendelijk personeel
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Bediening was niet onaardig maar onprofessioneel. Praten niet aan tafel en lijken heel verlegen als je iets vraagt. Verder hartstikke lekker gegeten.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fantastische ontvangst en bediening.
Eten is heerlijk!
Makkelijk bestellen met tablet.
SL_ .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wat een gezellige avond moest worden is een avond vol discussies met de eigenaresse van dit restaurant geworden. Voordat ik daarheen ging heb ik gebeld naar de zaak om te vragen wat de prijs is voor een kind van 2 jaar. De vrouw aan de telefoon vertelde dat het voor kinderen van 2 jaar gratis is wanneer je het pakket zonder drinken neemt, indien je inclusief drinken neemt dan wordt het 5 euro voor het kind. Prima. Daar aangekomen heb ik het nogmaals gevraagd aan onze tafelbediende. Die zei dat het gratis is en het niet uitmaakt welk pakket je kiest. Na ongeveer 45 minuten zitten, eindelijk aan onze eerste ronde, kwam er vrouw bij ons aan tafel staan om te vragen waarom wij het nogmaals aan de ober hebben gevraagd wanneer ze het aan de telefoon heeft uitgelegd en dat de informatie van de ober niet klopte omdat hij nieuw is en ik de website beter moest lezen. Prima, na wat heen en weer geklets zei ik 'nou, dan betaal ik voor het pakket zonder drinken want mijn dochtertje eet wat patatjes met mij mee en ze heeft haar eigen kinderdrank'. Dit vond mevrouwtje niet leuk en wilde dat wij 5 euro voor een kleine bord patat moesten betalen! Nadat wij duidelijk hebben gemaakt dat dit totaal niet klantvriendelijk is om zo met je gasten om te gaan, heeft ze nog iets in haar eigen taal gezegd en is ze weggegaan, ook heeft ze de ober nog flink op zijn kop gegeven terwijl hij zo lief voor ons was de hele avond.

Alleen door deze ervaring al, zou ik niet naar dit restaurant meer gaan. We wisten niet dat dit de eigenaresse was, dat is ons later duidelijk geworden en dat maakt het eigenlijk alleen maar erger! Eten is wel lekker trouwens :)
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten smaakt voortreffelijk en heeft ook een prima kwaliteit!!!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Voor de 1e keer gegeten. Vriendelijk personeel. Concept met tablet werkt prima. Ook de incl. Drinken mogelijkheid. Alles vers. En na bestellen keurig snel op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar..
Sylvester D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Was weer top zoals altijd en zeer vriendelijk
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hadden trek in wat lekkere sushi e.d. Ik ben geen visliefhebber maar tegenwoordig hebben de betere sushirestaurants genoeg andere keuzes. De iets verderop gelegen sushimogelijkheid zag er erg druk uit en daar hadden we dus geen zin in. Uiteindelijk dus hier terecht gekomen. Heel vriendelijk ontvangen, alles goed uitgelegd en vlot met alles geholpen. Er is zeker voldoende keus voor een niet visliefhebber. Achteraf ook nog in gesprek gekomen en daarin werd uitgelegd dat als je ergens naar vraagt er zelfs nog meer aanpassingen mogelijk zijn. Top!. Het was op het moment erg rustig, sfeer prima en zorgde ervoor dat we heerlijk ontspannen gegeten hebben. prijs-kwaliteit is zeker goed. Wij komen absoluut nog een keer terug.
m D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Jammer, dat na 2 uur er geen ruimte meer was om koffie te bestellen.
Ja alleen , als je extra betaalde
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was lekker maar het was wel jammer dat ze bij het op tafel zetten van de gerechten er niet bij zeggen wat het is.
lca50 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met 5 personen gegeten. Kwaliteit was goed. Gebruik gemaakt van het Deluxe Menu (incl. frisdranken en koffie). Alleen moesten we voor de koffie extra betalen omdat volgens de tablet (deze vervangt de menukaart) onze tijd met 10 minuten was overschreden. Dat kwam toch wel klantonvriendelijk over. Dit concept is dus niet aan ons besteed, Sorry Sushi Factory, we kwamen graag bij u, maar nu bent u 5 klanten kwijt.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij hebben besteld, en alles was heerlijk vers, dus wij waren heel blij. We gaan er binnenkort eten, en dan zien wat we krijgen. Over de inrichting...dat weten we nog niet!
Bedankt voor uw recensie!
Hopelijk kunnen wij u met het eten van het restaurant net zo blij maken als wat u bij uw thuis krijgt.
Tot snel.
denv22 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuk concept alleen jammer dat je gaat eten op de tijd van de iPad. Verder waa de kwaliteit goed en prijs was zeker niet te duur.
Sylvester D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De sushi was perfect.enigste opmerking is gebruik goede kip want was echt slappe waterkip.geld ook voor biefstuk want de smaken van de gerechten zijn perfect dus gebruik kwaliteit vlees en kip voor behoud van klanten.service en bediening was uit de kunst.erg vriendelijk een pluim!!menig restaurant mag hier een voorbeeld aan nemen.zeker aanrader mensen.voor ons een blijvertje als de kwaliteit behouden blijft.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
voor de 4e keer heerlijk gegeten, het bestellen via de tablet gaat perfect. Met name de Maki met garnalen vonden wij heerlijk wij komen zeker terug.
Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat alles naar wens was, we hopen u snel weer terug te zien!
Christian R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten bij Sushi factory is altijd al wel goed, maar gister was de kers op de taart. Het was niet super druk, waardoor het eten met heel goede zorg werd bereid. Leuk personeel, gezellig. Al met al precies wat je hoopt te beleven als je uit eten gaat.

Tot de volgende keer!
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u genoten heeft van het eten! Wij zien u graag terug!
colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Vanwege de goede recensies hier gaan eten.Echt super lekker vers eten en hele vriendelijke bediening.De zaak zag er netjes uit.Het was een rustige avond dus kon je ook goed gesprek aan gaan.We mochten langer zitten dan de 2.5 uur.Mochten zelfs nog drankje bestellen buiten de tijd om.Fijn om te kunnen kiezen of je met of zonder drinken arrangement wil.Het eten is zeker een aanrader.Ik kom hier zeker terug.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot snel!