Sushi Factory

Broersvest 119 3111 EE Schiedam Nederland Kaart

Over restaurant Sushi Factory

Geliefde oosterse hapjes

Trek in sushi? Bezoek dan Sushi Factory in het centrum van Schiedam. Hier serveert de sympathieke bediening geliefde oosterse hapjes die een uitstekende kwaliteit hebben. Je komt op de kaart zelfs dingen tegen die je in de meeste sushirestaurant vaak niet kunt krijgen. Een heerlijk adres waar je als liefhebber echt aan je trekken komt!

Meer informatie over restaurant Sushi Factory

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
M D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Jammer, dat na 2 uur er geen ruimte meer was om koffie te bestellen.
Ja alleen , als je extra betaalde
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was lekker maar het was wel jammer dat ze bij het op tafel zetten van de gerechten er niet bij zeggen wat het is.
Lca50 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met 5 personen gegeten. Kwaliteit was goed. Gebruik gemaakt van het Deluxe Menu (incl. frisdranken en koffie). Alleen moesten we voor de koffie extra betalen omdat volgens de tablet (deze vervangt de menukaart) onze tijd met 10 minuten was overschreden. Dat kwam toch wel klantonvriendelijk over. Dit concept is dus niet aan ons besteed, Sorry Sushi Factory, we kwamen graag bij u, maar nu bent u 5 klanten kwijt.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij hebben besteld, en alles was heerlijk vers, dus wij waren heel blij. We gaan er binnenkort eten, en dan zien wat we krijgen. Over de inrichting...dat weten we nog niet!
Bedankt voor uw recensie!
Hopelijk kunnen wij u met het eten van het restaurant net zo blij maken als wat u bij uw thuis krijgt.
Tot snel.
Denv22 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuk concept alleen jammer dat je gaat eten op de tijd van de iPad. Verder waa de kwaliteit goed en prijs was zeker niet te duur.
Sdj1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De sushi was perfect.enigste opmerking is gebruik goede kip want was echt slappe waterkip.geld ook voor biefstuk want de smaken van de gerechten zijn perfect dus gebruik kwaliteit vlees en kip voor behoud van klanten.service en bediening was uit de kunst.erg vriendelijk een pluim!!menig restaurant mag hier een voorbeeld aan nemen.zeker aanrader mensen.voor ons een blijvertje als de kwaliteit behouden blijft.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
voor de 4e keer heerlijk gegeten, het bestellen via de tablet gaat perfect. Met name de Maki met garnalen vonden wij heerlijk wij komen zeker terug.
Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat alles naar wens was, we hopen u snel weer terug te zien!
Christian R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten bij Sushi factory is altijd al wel goed, maar gister was de kers op de taart. Het was niet super druk, waardoor het eten met heel goede zorg werd bereid. Leuk personeel, gezellig. Al met al precies wat je hoopt te beleven als je uit eten gaat.

Tot de volgende keer!
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u genoten heeft van het eten! Wij zien u graag terug!
Colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Vanwege de goede recensies hier gaan eten.Echt super lekker vers eten en hele vriendelijke bediening.De zaak zag er netjes uit.Het was een rustige avond dus kon je ook goed gesprek aan gaan.We mochten langer zitten dan de 2.5 uur.Mochten zelfs nog drankje bestellen buiten de tijd om.Fijn om te kunnen kiezen of je met of zonder drinken arrangement wil.Het eten is zeker een aanrader.Ik kom hier zeker terug.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot snel!
Gerardmaass .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Zondagavond sushi gegeten en het deluxe menu genomen dat is €5 duurder maar dan heb je softdrunks en koffie inclusief en bier en wijn voor €1 voor ons een voordelige keuze. De sushi's zijn klein maar heerlijk en we hadden na 5 gangen ruim voldoende gegeten. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u genoten heeft van het eten! Wij hopen u snel terug te zien!
Symone L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten en een prettige, snelle en vriendelijke bediening. We hebben onze buikjes meer dan rond gegeten. Bestellen met het tablet werkte goed en snel. Jammer dat er geen beschrijving van het gerecht bij stond (alleen foto en naam) maar wie weet komt dat nog.
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat het u is bevallen. Wij zijn nog bezig met het verbeteren van de tablets, wij hopen de beschrijvingen zo snel mogelijk erop te hebben. Wij hopen u snel weer terug te zien!
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
lekker gegeten zoals altijd!! Verse producten, snel dmv tablet. Te doen met kleine kids personeel is erg kindvriendelijk!
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en natuurlijk over het eten! Wij zien u graag weer terug!
A.odijk4 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Eten was heerlijk, even wennen aan de tablet voor het bestellen van je gerechten/drinken maar het werkte prima, zou iets uitgebreider op de tablet gezet mogen worden wat er in het gerecht in zit in het ned. Verder alles perfect, service prima..aanrader..
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u genoten heeft van het eten! We zijn nog bezig met de tablets het het verbeteren van.. wij zullen het meenemen in de tablets. Wij hopen u snel weer eens te zien!
Moscou2 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het eten niks op aan te merken zins kort digitaal bestellen even wennen 2x ging het fout maar was geen probleem de rest perfect .
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen u snel weer eens te zien!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik heb nu twee keer uitstekend gegeten bij jullie!
Goed personeel.
Vriendelijk personeel! eten is super lekker! alleen missen wij wat hapjes op de kaart ( is heel persoonlijk maar zou ook voor de kindjes een fijne aanvulling zijn)
dat is bijv tomatensoep en kippensoep en udon bami. ( het gebruik van tablets is ook super fijn)

wij komen snel weer eten bij jullie!

Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u genoten heeft! Wij hopen u snel weer terug te zien!
Joey94 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gister voor het eerst sushi gegeten van Sushi Factory door een facebook win-actie, door de sushi af te halen bij het restaurant.

Verschillende soorten sushi's gegeten, maki tonijn, komkommer, kip en de speciale factory sushi. Alle sushi's waren heel erg lekker, alle smaken komen goed naar voren toe. De sushi is erg vers en wordt bereid aan de bar, waarbij de kundigheid te zien is.

De service is ook erg goed, netjes op de hoogte gebracht hoe ik kon bestellen en wanneer ik het op kon halen. Erg vriendelijk personeel.

Het decor in het restaurant is modern en past goed bij de stijl. Het is erg rustgevend om daar plaats te nemen.

Wij komen zeker nogmaals bestellen bij Sushi Factory en willen ook wel eens in het restaurant komen eten.
Bedankt voor uw recensie! Goed om te horen dat u genoten heeft van de win-actie, hopelijk zien we u snel terug maar dan in de restaurant voor een heerlijke diner!
Yuri S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Kwaliteit van de sushi en warme gerechten zijn goed! Het leek alsof ze de 1e ronde nog een beetje op gang moesten komen, maar daarna ging het zeer vlot. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor uw recensie! Wij hopen u snel weer eens te zien!
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wederom genoten van de Japanse hapjes.
Heel vriendelijke bediening, met écht oog voor de gasten.
Ook prettig dat ze hier de sojasaus 'met de groene dop' hebben (minder zout).
De bediening zet deze altijd vooraf al voor ons klaar. Door zo'n gebaar voelt een klant zich welkom.
Het eten is iedere keer weer even smakelijk, ook de snelheid waarmee de gerechten geserveerd worden is goed.
De huiswijnen zijn erg lekker en dat is zeker niet bij elk Japans restaurant het geval.
Wij zijn en blijven hier vaste klant!
Groeten,
Dhr. en Mevr. Schmidt
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u genoten heeft! We zien u graag weer terug!
Kever1972 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Lekker eten. Ook is er gedacht aan de kleintjes, lekker patat, frikandellen en kipnuggets. De verlichten is goed opgeknapt. Het is een stuk gezelliger geworden.
Bedankt voor de recensie en we zien u graag weer terug!
Def .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Vanaf het begin goed verwelkomd en hebben ook alle items gekregen. Je proeft dat alles vers wordt bereid en de menukaart is ook wat meer gevarieerd. Service prima en zeker voor herhaling vatbaar.
Goed om te horen dat alles naar wens is en hopen u weer snel te zien!